Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

luka51

Guru
16. avg 2007
14.311
5.600
113
Popravila pa tudi niso nič kaj bolj kompleksna. Boš rekel da so leta 90 kar vsi znali karburatorje štelat?
Je rekel nekdo, ki avta izpred 1995 ni pod havbo videl. Včasih si rabo šraufnciger in 10 in 13 ključ pa si večino stvari nardil. Placa kolko htel. Nisi rabo 5 ur narazn jemat, da si do dela prišo.
neprimerljivo lažje je blo.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
4.730
6.158
113
Je rekel nekdo, ki avta izpred 1995 ni pod havbo videl. Včasih si rabo šraufnciger in 10 in 13 ključ pa si večino stvari nardil. Placa kolko htel. Nisi rabo 5 ur narazn jemat, da si do dela prišo.
neprimerljivo lažje je blo.

Da snameš plastični pokrov nad motorjem rabiš 5 sekund, potem je iznenada več prostora :evil:

Tudi tisti, kateri nismo bili obsojeni na bolhe ali jugote, smo morali prej kaj odmontitati da smo prišli do mesta okvare. Kako to storiti si se naucil na avto odpadu čez mejo, ko si kos dol jemal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.311
5.600
113
Nevem no meni je nenormalna razlika. Glej je že brez pokrova. Menjaj španer mikrojermena tu

1727120226449.png


Ali pa tu

1727120170990.png


Tisti, ki ga je na obeh že menjal bo vedel o čem govorim. Ker na enem bo dejansko samo španer menjal. Na drugem bo pa še "par malenkosti" odmontiral, da bo so šraufa prišo. Jeba je samo to, da so te malenkosti ventilator, sesalna cev in še kaka malenkost okoli.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
638
34
28
Menjava cevi za merjenje diferencialnega tlaka na DPF pri enem R: Mehanik pravi, da je to pol šihta dela, ker mora razdreti vse okrog motorja, da pride do cevi. Vrednost cevi pa kakšnih 8€.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in sajkek