Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Je rekel nekdo, ki avta izpred 1995 ni pod havbo videl. Včasih si rabo šraufnciger in 10 in 13 ključ pa si večino stvari nardil. Placa kolko htel. Nisi rabo 5 ur narazn jemat, da si do dela prišo.
neprimerljivo lažje je blo.
Je rekel nekdo, ki avta izpred 1995 ni pod havbo videl. Včasih si rabo šraufnciger in 10 in 13 ključ pa si večino stvari nardil. Placa kolko htel. Nisi rabo 5 ur narazn jemat, da si do dela prišo.
neprimerljivo lažje je blo.
Da snameš plastični pokrov nad motorjem rabiš 5 sekund, potem je iznenada več prostora
Tudi tisti, kateri nismo bili obsojeni na bolhe ali jugote, smo morali prej kaj odmontitati da smo prišli do mesta okvare. Kako to storiti si se naucil na avto odpadu čez mejo, ko si kos dol jemal.
Nevem no meni je nenormalna razlika. Glej je že brez pokrova. Menjaj španer mikrojermena tu
Ali pa tu
Tisti, ki ga je na obeh že menjal bo vedel o čem govorim. Ker na enem bo dejansko samo španer menjal. Na drugem bo pa še "par malenkosti" odmontiral, da bo so šraufa prišo. Jeba je samo to, da so te malenkosti ventilator, sesalna cev in še kaka malenkost okoli.
Menjava cevi za merjenje diferencialnega tlaka na DPF pri enem R: Mehanik pravi, da je to pol šihta dela, ker mora razdreti vse okrog motorja, da pride do cevi. Vrednost cevi pa kakšnih 8€.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.