navedi vir, osebno poznam vsaj dva BOSCH diesel servisa na visokem nivoju v Sloveniji (Burja in Arčon), vse BOSCH slovenske trenerje osebno ter DELPHI diesel strokovnjake v DELPHI Warwick UK
glede na to, čemu služijo swirl loputke in kako je izvedena dobava goriva v valj pri omenjenem BMWju, me res zanima, kdo je to izjavil
rekla-kazala variante me ne zanimajo, prosim za info
edina varianta bi bila zaradi povečane dimnosti da bi preko EGRa prišla v ses.kolektor več saj, ampak to je tako majhen vpliv kvalitete nafte, prej ohranjenostmotorja, delovanje EGR ventila in nenazadnje stil vožnje - namreč imam znanca, ki skoraj nikoli ne "pohodi"
avta, za "kazen" ima v sesalnem dobesedno trde kos, kot premog
drugo je pa oljne pare v tlačnem delu, ki se potem pomešajo s temi sajami
skratka, po mojem mnenju je kvaliteta nafte zanemarljiv oz. ničen faktor pri tem tipu okvare
http://www.bmwforums.info/gene...wirl-flaps.html