Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Res je, debata ni potrebna, saj ne morem debatirati z nekom, ki ne bere ali pa ne razume. Oba sva povedala svoje. Jaz dejstva, ti pa z napisanim zgolj ponavljaš, da EV s 150 km dosega ni primeren avto za tvojo garažo. Nič več, nič manj. Bralec foruma pa si iz napisanega lahko ustvari svojo sliko. Da me ne boš narobe razumel. Všeč so mi tvoji zapisi, tudi rezultati vajinega sodelovanja z Andyjem. Spoštujem tvoj odnos do e-mobilnosti. Tokrat pa pogrešam malo tolerance do drugače mislečih in drugače vozečih.
AC dovoljuje hitrosti med 60 in 130 km/h. Če z brezhibnim Leafom v tem okviru voznik ni sposoben priti iz KP v LJ, pač ni sposoben voznik. In ja, včasih mora voznik prilagoditi svojo vožnjo zmogljivostim in omejitvam vozila. Za EV to še bolj velja. Jaz sem to dejstvo sprejel in me sploh ne moti. V absurde, kot jih navajaš, pa se ne podajam. Če že, bi si kvečjemu za zelo dolge poti izbral avtovlak, kar je včasih dobra izbira tudi za ICE avtomobile.
Opažam tudi, da si zelo nagnjen k pretiravanju, kar je verjetno novinarska poklicna deformacija. Potrudi se in navajaj dejstva. Kdo pa je kdaj trdil, da je rekord v nizki porabi enak povprečju porabe za kak avtomobil? Takega bi tudi jaz poslal še enkrat v osnovno šolo.
Moja dejstva:
Od doma do KP imam 130 km. Od doma do KP pridem po AC brez težav. OD KP do doma po AC ne morem priti brez vmesnega postanka. Ustavim se v LJ na polnilnici, ki je najbližje poti za eno uro. Pot sem opravil na podoben način vsaj 15 krat.
Od doma do MB imam 122 km. V obe smeri zlahka pridem brez vmesnih postankov.
Povprečna poraba mojega avta je 110 Wh/km, če ne pazim na porabo in 90Wh, če moram priti daleč in sta start in cilj na pribl. enaki nadmorski višini. Uporabna kapaciteta baterije je 15 kWh. Iz teh podatkov si vsak lahko predstavlja, do kam seže doseg takega vozila z enim polnjenjem.
Še enkrat: ne zanikam, da bi ti (si) prišel. Ne zanikam, da je zate dovolj. Ampak zapisal si (bralo se je kot splošna trditev), da se da z določenim avtom naredit določeno razdaljo oz določeno relacijo. Če zapišeš splošno trditev, mora veljat za presek (povprečje) neke splošne populacije in njenih vozniških navad (kar po domače pomeni vožnje po omejitvah z zelo zmernim pospeševanjem in ne ravno vzorni regeneriranjem, ampak OK, vsaj zadnjo postavko vendarle lahko zanemarimo, ker se tega vsakdo zelo hitro nauči, splošnih vozniških navad pa povprečen voznik ne bo spreminjal). Pa tvoja trditev ne velja. In to sem poudaril in dodal, da v takih okoliščinah tvoja trditev ne velja.
Pri vseh teh debatah o EV je problem, ker vas je tule veliko early adopterjev (kar je sicer pohvalno), ki na stvari gledate preveč osebno in premalo splošno. To je fajn, ko gre za tehnične podrobnsti, poglobljeno razumevanje teme ipd (tule in po drugih EV forumih sem se verjetno naučil več kot sem izvedel od proizvajalcev EV), ne pa, ko gre za debato o splošni uporabnosti oz. lastnostih EV za splošno populacijo.
Tako da vse kar je treba je, da začnemo tule resno ločevat med osebnimi mnenji in "dosežki" in tistim, kar je splošno ...