KIA Soul EV

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:

Tako je, jst imam dva stolčka zadaj v avtu in ni variante da peljem zadaj še eno osebo, pa naj ima še tako ozko ritko, tako da mi je praktično popolnoma vseeno tudi če bi imel le štiri sedeže.
zmaga.gif
A nimaš ti ene Bavarske in rizarske krače?
Jaz v merivo med dva otroška sedeža spravim ne ravno manekensko rit in potrpi tudi 150km daleč (Zasavje, obala)
evil.gif
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Sicer z zabimanjem berem tole temo, in moram reci da se strinjam z zelencem. Torej, z EV jem se da priti do do KP, ob evu primerni voznji. Ne razumem zakaj bi MORAL peljati 130km/h? Tudi jaz grem veckrat z mojim hroscem do kp in bazaj, pa se niti priblizno ne vozim 130 saj avto toliko niti ne zmore. Torej sem lepo v koloni z kamioni. Ce pa cas bi ovira se posluzujem regionalke. In zelenec prav to trdi, da se da priti ce ves kaj vozis.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:


Verjetno pa bi bil za večino zanimiv test po AC,kjer se vozi po omejitvah (in ne POD omejitvijo!),pa seveda brez vožnje za tovornjaki in podobno!
Moja napoved je,da iz Kp do Lj ne bo prišel z enim polnjenjem pri taki vožnji.

Jaz pa napovedujem nasprotno. Soul zmore razdaljo KP-LJ brez vmesnega polnjenja s hitrostjo na zgornji meji dovoljenega (brez hitrega pospeševanja, zaviranja, ... torej, s potovalnim in ne športnim načinom vožnje). Če se Andy ne bo odločil zanj, bom ta test naredil jaz in ga dokumentiral z GPS sledenjem in videom.

[/QUOTE]

Zaenkrat si edini,ki tako napoveduješ,Andy,SJTV1 in jaz (ki smo tudi že naredili nekaj testov) smo ti povedali,da ne bo šlo...predvsem zaradi tega,ker ti bo klanec proti Kozini porabil preveč kapacitete baterije! Če prideš do Logatca ali Vrhnike,bo to kar uspeh!
Lahko pa tudi poberemo kakšno stavo,recimo za gajbo piva,ti samo napiši
wink-1.gif

Govorim seveda o vožnji 130 km/h celo pot,kjer je le to mogoče!
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik vogel pravi:
Sicer z zabimanjem berem tole temo, in moram reci da se strinjam z zelencem. Torej, z EV jem se da priti do do KP, ob evu primerni voznji. Ne razumem zakaj bi MORAL peljati 130km/h? Tudi jaz grem veckrat z mojim hroscem do kp in bazaj, pa se niti priblizno ne vozim 130 saj avto toliko niti ne zmore. Torej sem lepo v koloni z kamioni. Ce pa cas bi ovira se posluzujem regionalke. In zelenec prav to trdi, da se da priti ce ves kaj vozis.

In kaj pravzaprav hočeš povedati??
sprasujem se.gif
Imaš hrošča predelanega na elektriko,ali ima tvoj hrošč,ki ne zmore 130 km/h,kakšno drugo zvezo s tem?
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Zaenkrat si edini,ki tako napoveduješ,Andy,SJTV1 in jaz (ki smo tudi že naredili nekaj testov) smo ti povedali,da ne bo šlo...predvsem zaradi tega,ker ti bo klanec proti Kozini porabil preveč kapacitete baterije! Če prideš do Logatca ali Vrhnike,bo to kar uspeh!
Lahko pa tudi poberemo kakšno stavo,recimo za gajbo piva,ti samo napiši
wink-1.gif

Govorim seveda o vožnji 130 km/h celo pot,kjer je le to mogoče!

Ni problema, namesto piva mi boš častil kaj bolj po mojem okusu, če pa mi ne uspe, dobiš Heinekena iz Laškega. Lahko pa test narediva skupaj, če ti bi bilo zanimivo
wink-1.gif
...Pa te še popravim v zadnjem stavku: ... kjer je to dovoljeno, torej po predpisih na zgornji meji.
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik vogel pravi:
Sicer z zabimanjem berem tole temo, in moram reci da se strinjam z zelencem. Torej, z EV jem se da priti do do KP, ob evu primerni voznji. Ne razumem zakaj bi MORAL peljati 130km/h? Tudi jaz grem veckrat z mojim hroscem do kp in bazaj, pa se niti priblizno ne vozim 130 saj avto toliko niti ne zmore. Torej sem lepo v koloni z kamioni. Ce pa cas bi ovira se posluzujem regionalke. In zelenec prav to trdi, da se da priti ce ves kaj vozis.

In kaj pravzaprav hočeš povedati??
sprasujem se.gif
Imaš hrošča predelanega na elektriko,ali ima tvoj hrošč,ki ne zmore 130 km/h,kakšno drugo zvezo s tem?

Ima povezavo s temo. Bistvo sporočila je, da se moraš prilagoditi zmogljivostim in namenu avtomobila, v katerem sediš oz. v drugem pomenu, da nekateri niti nočemo voziti 130 km/h niti po prazni AC. Razlogi pa so lahko različni.

Za vogla ne vem, moj je poleg prej omenjenih priljubljenih načinov vožnje predvsem varovanje zdravja baterije, na kar večina vas, ki ne vozite EVjev, verjetno niti ne pomisli. Ko se vozim 130 po AC, temperatura celic hitro narašča in lahko preseže mejo, ki pospešuje degradacijo celic.

O tem povprečni novinarji oz. preizkuševalci EVjev in njihovih specifik nevešči vozniki ne razmišljajo. Če pa hočeš razmeroma drag električni avtomobil voziti 10 ali več let brez menjave baterijskega sklopa, se moraš tudi tega zavedati in to dejstvo upoštevati. Govorjenje o tem, da boš na AC vozil 130km/h poleti in vmes polnil na npr. Chademo postajah ter takoj nadaljeval pot 130 km/h itd v nedogled, dokazuje popolno nepoznavanje lastnosti EVjev.

Verjetno se strinjaš, da novinarji običajno EVjev niti ne poznajo, ko jih dobijo v test in bi jih vozili drugače, če bi bil avtomobil njihov in bi vedeli, kar je potrebno vedeti.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
no ja, ampak če je to res, potem je to še en velik minus za EVja...niti 130kmh ne zmorejo, kaj šele več...

verjamem pa, da če je nekdo "nedeljski voznik" ga pač to ne gane, ampak to potem zgolj dodatno pomeni, da so EVji namenjeni le "peščici" in so še zelo daleč od masovne prodaje oz masovne uporabe.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Res je, debata ni potrebna, saj ne morem debatirati z nekom, ki ne bere ali pa ne razume. Oba sva povedala svoje. Jaz dejstva, ti pa z napisanim zgolj ponavljaš, da EV s 150 km dosega ni primeren avto za tvojo garažo.

Zdaj mi pa prosim pokaži, kje sem to napisal (da je za mojo garažo primeren le EV s 150 km dosega).

EDIT: ne bom zatežen
grin1.gif
 

Zelenec

Pripravnik
Kot je že Andy veliiiikokrat napisal, današnji EVji niso namenjeni hitremu potovanju na dolge razdalje. AMEN! (Tesla izvzeta). Za vse ostalo: vsakodnevne poti, kjer se voziš s povprečno hitrostjo krepko pod 100 km/h pa je uporaben za vsakogar, ki ima doma možnost polnjenja.

Zato stalno ponavljamo, pa si ne daste dopovedati: EVji imajo same pluse, če jih uporabljaš za poti, ki so jim namenjeni. Zato niso nesmiselni testi s počasno vožnjo, ampak kvečjemu s hitro vožnjo v hude klance tik po zaključku polnjenja (npr. pod vročim koperskim soncem, ko je baterija konkretno segreta.

Zato še enkrat: modro je, da človek ve, o čem bo govoril, predno odpre usta.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Res je, debata ni potrebna, saj ne morem debatirati z nekom, ki ne bere ali pa ne razume. Oba sva povedala svoje. Jaz dejstva, ti pa z napisanim zgolj ponavljaš, da EV s 150 km dosega ni primeren avto za tvojo garažo. Nič več, nič manj. Bralec foruma pa si iz napisanega lahko ustvari svojo sliko. Da me ne boš narobe razumel. Všeč so mi tvoji zapisi, tudi rezultati vajinega sodelovanja z Andyjem. Spoštujem tvoj odnos do e-mobilnosti. Tokrat pa pogrešam malo tolerance do drugače mislečih in drugače vozečih.

AC dovoljuje hitrosti med 60 in 130 km/h. Če z brezhibnim Leafom v tem okviru voznik ni sposoben priti iz KP v LJ, pač ni sposoben voznik. In ja, včasih mora voznik prilagoditi svojo vožnjo zmogljivostim in omejitvam vozila. Za EV to še bolj velja. Jaz sem to dejstvo sprejel in me sploh ne moti. V absurde, kot jih navajaš, pa se ne podajam. Če že, bi si kvečjemu za zelo dolge poti izbral avtovlak, kar je včasih dobra izbira tudi za ICE avtomobile.

Opažam tudi, da si zelo nagnjen k pretiravanju, kar je verjetno novinarska poklicna deformacija. Potrudi se in navajaj dejstva. Kdo pa je kdaj trdil, da je rekord v nizki porabi enak povprečju porabe za kak avtomobil? Takega bi tudi jaz poslal še enkrat v osnovno šolo.

Moja dejstva:

Od doma do KP imam 130 km. Od doma do KP pridem po AC brez težav. OD KP do doma po AC ne morem priti brez vmesnega postanka. Ustavim se v LJ na polnilnici, ki je najbližje poti za eno uro. Pot sem opravil na podoben način vsaj 15 krat.

Od doma do MB imam 122 km. V obe smeri zlahka pridem brez vmesnih postankov.

Povprečna poraba mojega avta je 110 Wh/km, če ne pazim na porabo in 90Wh, če moram priti daleč in sta start in cilj na pribl. enaki nadmorski višini. Uporabna kapaciteta baterije je 15 kWh. Iz teh podatkov si vsak lahko predstavlja, do kam seže doseg takega vozila z enim polnjenjem.

Še enkrat: ne zanikam, da bi ti (si) prišel. Ne zanikam, da je zate dovolj. Ampak zapisal si (bralo se je kot splošna trditev), da se da z določenim avtom naredit določeno razdaljo oz določeno relacijo. Če zapišeš splošno trditev, mora veljat za presek (povprečje) neke splošne populacije in njenih vozniških navad (kar po domače pomeni vožnje po omejitvah z zelo zmernim pospeševanjem in ne ravno vzorni regeneriranjem, ampak OK, vsaj zadnjo postavko vendarle lahko zanemarimo, ker se tega vsakdo zelo hitro nauči, splošnih vozniških navad pa povprečen voznik ne bo spreminjal). Pa tvoja trditev ne velja. In to sem poudaril in dodal, da v takih okoliščinah tvoja trditev ne velja.

Pri vseh teh debatah o EV je problem, ker vas je tule veliko early adopterjev (kar je sicer pohvalno), ki na stvari gledate preveč osebno in premalo splošno. To je fajn, ko gre za tehnične podrobnsti, poglobljeno razumevanje teme ipd (tule in po drugih EV forumih sem se verjetno naučil več kot sem izvedel od proizvajalcev EV), ne pa, ko gre za debato o splošni uporabnosti oz. lastnostih EV za splošno populacijo.

Tako da vse kar je treba je, da začnemo tule resno ločevat med osebnimi mnenji in "dosežki" in tistim, kar je splošno ...

Na EVje pa seveda ne mislim gledat kot na neke hudo omejene zadeve, ker si tega ne zaslužijo in ker je to kontraproduktivno. EVji so tu in so (vsaj najnovejše generacije) vsaj 90% primerljive z ICE avti (če gledamo, kako povprečen uporabnik uporablja avto). So pravzaprav tam, kjer jih lahko začnejo uporabljat širše množice (tudi cenovno, če se seveda ne omejimo samo na Slovenijo, ki pač ni merilo). In zato jih je treba začet obravnavat podobno kot klasične avte.
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Res je, debata ni potrebna, saj ne morem debatirati z nekom, ki ne bere ali pa ne razume. Oba sva povedala svoje. Jaz dejstva, ti pa z napisanim zgolj ponavljaš, da EV s 150 km dosega ni primeren avto za tvojo garažo.

Zdaj mi pa prosim pokaži, kje sem to napisal (da je za mojo garažo primeren le EV s 150 km dosega). Če ne najdeš, zahtevam opravičilo.

Nisi ti napisal, vsak lahko pride do tega zaključka.

Če bi znal pravilno uporabljati EV, kot so npr. Kia Soul EV, C-zero in Leaf, niti ne bi omenjal testov s 130 km/h od Kopra do Kozine v toplem vremenu npr. tik po nekajurnem polnjenju. Razloge si preberi v mojih zadnjih prispevkih. Pošten novinar, ki vseeno tak test opravi in objavi, bi moral obvezno pripisati: otroci, tega nikar ne počnite s svojim avtom, ker to ni dobro za njegovo baterijo.

Zato sem napisal, da tak avto ni zate. Preprosto premalo veš o tem. Torej tudi opravičilo ni potrebno.
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Res je, debata ni potrebna, saj ne morem debatirati z nekom, ki ne bere ali pa ne razume. Oba sva povedala svoje. Jaz dejstva, ti pa z napisanim zgolj ponavljaš, da EV s 150 km dosega ni primeren avto za tvojo garažo. Nič več, nič manj. Bralec foruma pa si iz napisanega lahko ustvari svojo sliko. Da me ne boš narobe razumel. Všeč so mi tvoji zapisi, tudi rezultati vajinega sodelovanja z Andyjem. Spoštujem tvoj odnos do e-mobilnosti. Tokrat pa pogrešam malo tolerance do drugače mislečih in drugače vozečih.

AC dovoljuje hitrosti med 60 in 130 km/h. Če z brezhibnim Leafom v tem okviru voznik ni sposoben priti iz KP v LJ, pač ni sposoben voznik. In ja, včasih mora voznik prilagoditi svojo vožnjo zmogljivostim in omejitvam vozila. Za EV to še bolj velja. Jaz sem to dejstvo sprejel in me sploh ne moti. V absurde, kot jih navajaš, pa se ne podajam. Če že, bi si kvečjemu za zelo dolge poti izbral avtovlak, kar je včasih dobra izbira tudi za ICE avtomobile.

Opažam tudi, da si zelo nagnjen k pretiravanju, kar je verjetno novinarska poklicna deformacija. Potrudi se in navajaj dejstva. Kdo pa je kdaj trdil, da je rekord v nizki porabi enak povprečju porabe za kak avtomobil? Takega bi tudi jaz poslal še enkrat v osnovno šolo.

Moja dejstva:

Od doma do KP imam 130 km. Od doma do KP pridem po AC brez težav. OD KP do doma po AC ne morem priti brez vmesnega postanka. Ustavim se v LJ na polnilnici, ki je najbližje poti za eno uro. Pot sem opravil na podoben način vsaj 15 krat.

Od doma do MB imam 122 km. V obe smeri zlahka pridem brez vmesnih postankov.

Povprečna poraba mojega avta je 110 Wh/km, če ne pazim na porabo in 90Wh, če moram priti daleč in sta start in cilj na pribl. enaki nadmorski višini. Uporabna kapaciteta baterije je 15 kWh. Iz teh podatkov si vsak lahko predstavlja, do kam seže doseg takega vozila z enim polnjenjem.

Še enkrat: ne zanikam, da bi ti (si) prišel. Ne zanikam, da je zate dovolj. Ampak zapisal si (bralo se je kot splošna trditev), da se da z določenim avtom naredit določeno razdaljo oz določeno relacijo. Če zapišeš splošno trditev, mora veljat za presek (povprečje) neke splošne populacije in njenih vozniških navad (kar po domače pomeni vožnje po omejitvah z zelo zmernim pospeševanjem in ne ravno vzorni regeneriranjem, ampak OK, vsaj zadnjo postavko vendarle lahko zanemarimo, ker se tega vsakdo zelo hitro nauči, splošnih vozniških navad pa povprečen voznik ne bo spreminjal). Pa tvoja trditev ne velja. In to sem poudaril in dodal, da v takih okoliščinah tvoja trditev ne velja.

Pri vseh teh debatah o EV je problem, ker vas je tule veliko early adopterjev (kar je sicer pohvalno), ki na stvari gledate preveč osebno in premalo splošno. To je fajn, ko gre za tehnične podrobnsti, poglobljeno razumevanje teme ipd (tule in po drugih EV forumih sem se verjetno naučil več kot sem izvedel od proizvajalcev EV), ne pa, ko gre za debato o splošni uporabnosti oz. lastnostih EV za splošno populacijo.

Tako da vse kar je treba je, da začnemo tule resno ločevat med osebnimi mnenji in "dosežki" in tistim, kar je splošno ...

Prav imaš, S tvojega stališča je EV namenjen enaki uporabi kot klasični avtomobil. Tukaj je past. To za današnje modele ne velja. EV se izkaže pri običajni vsakdanji vožnji v službo, po opravkih, kjer je poraba ICE avtomobilov najvišja in EVjev najnižja. Zato so potrebni testi na tem področju uporabe. Mislim, da se test jasno bere v skladu s tem in da mora biti precej za luno. kdor bi te podatke prenesel na avtocesto in hitrejšo vožnjo. Test je bil opravljen brez želje po rekordu, po neugodni konfiguraciji terena, s tremi odraslimi potniki.

Novinarji žal preveč poudarjate npr. omejitve na dolgih razdaljah pri vožnji po AC in temu posvečate bistveno preveč pozornosti. Nihče ne napiše, da daily commute (pribl. 50km/h povprečna hitrost) z EVji postane super rešitev za povprečno družino. Nikoli še nisem zasledil, da bi kdo predstavil alternativo hitri AC vožnji, ki je za EVje neugodna, torej zmernejšo vožnjo na spodnjem delu hitrostnega okna na AC oz. na regionalnih ali lokalnih cestah z bistveno daljšim dosegom.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Res je, debata ni potrebna, saj ne morem debatirati z nekom, ki ne bere ali pa ne razume. Oba sva povedala svoje. Jaz dejstva, ti pa z napisanim zgolj ponavljaš, da EV s 150 km dosega ni primeren avto za tvojo garažo.

Zdaj mi pa prosim pokaži, kje sem to napisal (da je za mojo garažo primeren le EV s 150 km dosega). Če ne najdeš, zahtevam opravičilo.

Nisi ti napisal, vsak lahko pride do tega zaključka.

Če bi znal pravilno uporabljati EV, kot so npr. Kia Soul EV, C-zero in Leaf, niti ne bi omenjal testov s 130 km/h od Kopra do Kozine v toplem vremenu npr. tik po nekajurnem polnjenju.

A res? Iz česa pa pride do takega zaključka? Sem kje napisal, da je premalo, če avto ne pride od Kp do Lj? Počasi dobivam občutek (moje mnenje, lahko se pa motim), da te malo boli, ker imaš pač EV stare generacije, ko so bili EVji res komajda avti. Za takrat so bili fajn (kar sem v tistih časih tudi zapisal), zdaj so jih pač nove generacije prekosile. Z novim Zoejem SOulom in še kakšnim se takoj upam še 1x probat Kp-Lj in sem ziher, da bo šlo. Saj bo zdaj spomladi še prilika, avti bodo pa tudi ...

Pa kje si našel test s 130 km/h? Najvišja hitrost je bila 90 km/h. Prav toplo ni bilo (dobrih 20 in večinoma oblačno, če se prav spomnim, ker ni bil prav lep vikend), avto je bil na počasni polnilnici napolnjen kako uro prej, potem je bil samo priklopljen, da je vzdrževal stanje (ko smo čakali, da so bile druge okoliščine primerne za odhod).

Skratka: nehaj že pisat na osnovi nekih predpostavk iz svoje glave, ki nimajo veze s tem, kar sem napisal/počel.
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik vogel pravi:
Sicer z zabimanjem berem tole temo, in moram reci da se strinjam z zelencem. Torej, z EV jem se da priti do do KP, ob evu primerni voznji. Ne razumem zakaj bi MORAL peljati 130km/h? Tudi jaz grem veckrat z mojim hroscem do kp in bazaj, pa se niti priblizno ne vozim 130 saj avto toliko niti ne zmore. Torej sem lepo v koloni z kamioni. Ce pa cas bi ovira se posluzujem regionalke. In zelenec prav to trdi, da se da priti ce ves kaj vozis.

In kaj pravzaprav hočeš povedati??
sprasujem se.gif
Imaš hrošča predelanega na elektriko,ali ima tvoj hrošč,ki ne zmore 130 km/h,kakšno drugo zvezo s tem?

Napisal sem primer da nekateri nocemo ali ne moremo voziti 130 po ac. In zato ne vem, zakaj forsiranje da je potrebnobz evjem (ali ostalimi) voziti 130. Ce kdo zeli tako voziti, prav, zdajsnji evji pac se niso za njih, za ostale so pa ze primerni. Bistvo je da se zavedas omejitev vozila in tako tudi vozis ob predpistavki da ne oviras prometa. Kaj jaz vozim oz imam tukaj nima nobene veze. Ostalo ti jebpa zelenec odgovoril.
 

Zelenec

Pripravnik
Nisem pisal o tebi konkretno, ko sem omenjal novinarje, zato sem tudi uporabil besedo novinarji. Ponavljam, da so mi tvoji prispevki všeč in da nimam nič proti tebi. Na splošno gre težnja v tej debati v smer, da če avto ne gre 130 km/h po AC, da ni vreden nič. Zato je potrebno pojasniti, zakaj današnji EVji niso primerni za take vožnje.

Tudi glede mojega avtka te moram razočarati. Še vedno uživam v njegovih prednostih, ki jih ostali modeli ne nudijo. V porabi ga prekaša le i3, uporabna prostornina je največja glede na zunanje mere, fantastičen je za nalaganje in prevoz tovora zaradi dostopa in zlaganja zadnjih sedežev v ravnino, česar ostali modeli ne omogočajo. Skratka, pisan mi je na kožo.

Mene nikoli ne boli, da nečesa nimam, ker sem zelo zadovoljen s svojim življenjem in materialnim stanjem. Ker je Kia res odličen avto, je na prvem mestu za letošnjo menjavo, saj mi poteče triletno obdobje obveznega lastništva C-Zera zaradi subvencije. Je pa dilema v tem ali ga kupiti pri nas, ker je v tujini cena občutno nižja. Stvar dogovora in pogajanja.

Opravičujem se ti, če si kje razumel moje pisanje kot agresijo nate osebno. Mišljeno zagotovo ni bilo tako. Poskušam le vzpostaviti protiutež piscem, ki vedo veliko napisati brez podlage v pridobljenem znanju in izkušnjah.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa kje si našel test s 130 km/h? Najvišja hitrost je bila 90 km/h. Prav toplo ni bilo (dobrih 20 in večinoma oblačno, če se prav spomnim, ker ni bil prav lep vikend), avto je bil na počasni polnilnici napolnjen kako uro prej, potem je bil samo priklopljen, da je vzdrževal stanje (ko smo čakali, da so bile druge okoliščine primerne za odhod).

To lahko potrdim, saj smo vozili skupaj. SJTV1 v Leaf-u, jaz na Vectrix-u. V Postojno, na Petrol, smo prišli skupaj, dali polniti Leaf-a in Vectrix-a, šli s Toyoto Prius+ na pizzo (hvala SJTV1 :) in po pizzi skupaj odpeljali do Vrhnike, na polnilno postajo:




Mimogrede, na OMV-ju na Kozini je za nami prišla prava kopica EV-jev, ki so se zadaj priklopili na polnjenje. Takrat smo se vsi vračali z Bonace, ki je bila v Kopru in kjer je bil postavljen svoj šotor namenjen le električnim vozilom (med njimi tudi moj Vectrix).
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kar se pa tiče testa KP-LJ po AC z 100km/h po GPS, pa sem dogovorjen za po majskih praznikih, saj je do konca aprila, tam nekje pri Kozini AC zaprta zaradi del.
Mi je pa darjan dal dobro idejo, da bi vožnjo od Lj do Kopra preizkusil s 130km/h, nazaj grede pa s 100km/h. Relacija bi bila Petrol na Celovški, ki ima 22kW Mennekes pa do Petrola v Kopru, ki ima tudi 22kW Mennekes.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Kul, da vidimo rezultate
smile-1.gif


Pa ne pozabit malo bolj napolnit gume, to lahko kar nekaj % doda
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Gume morajo biti napolnjene po specifikaciji na vratih. Nič ne bomo frizirali testov
wink-1.gif