KIA Soul EV

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
No, za eno dnevno testiranje mi je andrejb rekel, da bo potrebno počakati par tednov, da se avto sprosti, no potem pa na sestanku DEVS-a zvem, da se je David zmenil za sposojo za čez vikend.

Ne vem kaj je tu problem. Enodnevne izposoje so pač ZASEDENE, postavi se v vrsto. Čez dva tedna ko boš ti imel avto cel dan bodo tudi meni rekli da lahko dobim avto za cel dan šele čez en mesec pa ne bom težil tebi da imaš kakšne privilegije. Get the point?

Izposoja čez vikend je enakovredna eno/celo-dnevni ker avtohiša ne obratuje čez vikend. Ali pač pričakuješ da mora nekdo ki si v petek izposodi avto tega vrnit v soboto popoldne kjer ga čaka referent ki smao zanj pogrne rdeč tepih in preda ključe avta drugemu interesentu in enako se ponovi še v nedeljo?!
tongue-1.gif

Ne, ne getam the pointa. Sva se z Orlandom postavila v vrsto, ampak očitno ne v ta pravo. Oba sva vprašala tudi za izposojo za čez vikend in ni bilo mogoče, pa sva rekla ok, bova počakala.
Ampak, če si 'zadosti siten ' (Davidove besede), greš očitno lahko preko vrste.

Gre se za obravnavo stranke in fer in enakovredenega odnosa.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
ksz

Ja, verjetno se je David za test res zmenil že prej, tako da ga je dobil za vikend (ker je rezultate testa objavil na spletu se verjetno smatra da je "novinar"), kupec, ki ga je zaaral bi se pred tem moral zmeniti za vikend testno vožnjo, tako pa je izvisel.
Pri Oplu so očitno dosti bolj fleksibilni.
zmaga.gif

David ga je imel na testu za vikend že ko je Soul EV prišel v Slovenijo - mislim, da konec lanskega leta oz. v začetku letošnjega - se ne spomnim točno. Takrat ga Orlando sploh ni mogel dobiti na testiranje, češ, da je menda samo za novinarje.

Sva ga vprašala, kako mu je uspelo in je tudi takrat rekel, da je bil 'zadosti siten'.

Očitno pri Kii lepa beseda ne najde lepega mesta.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
A vidva z Orlandom hodita?

Take izjave pa lahko pričakuješ samo od primitivca ali pa kakšnega nedoraslega srednješolca. Ponavljalci v srednji šoli so se ponavadi tako izražali in se smejali svoji primitivnosti.

Ko boš ti stestiral kakšen električni avto in napisal kaj uporabnega, se javi.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
ksz

Ja, verjetno se je David za test res zmenil že prej, tako da ga je dobil za vikend (ker je rezultate testa objavil na spletu se verjetno smatra da je "novinar"), kupec, ki ga je zaaral bi se pred tem moral zmeniti za vikend testno vožnjo, tako pa je izvisel.
Pri Oplu so očitno dosti bolj fleksibilni.
zmaga.gif

David ga je imel na testu za vikend že ko je Soul EV prišel v Slovenijo - mislim, da konec lanskega leta oz. v začetku letošnjega - se ne spomnim točno. Takrat ga Orlando sploh ni mogel dobiti na testiranje, češ, da je menda samo za novinarje.

Sva ga vprašala, kako mu je uspelo in je tudi takrat rekel, da je bil 'zadosti siten'.

Očitno pri Kii lepa beseda ne najde lepega mesta.

A tako torej. Hm, takšen odnos pa res ni za nikamor.
evil.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
LOL katera drama. Avto mi na test ne dajo, vueee. A vidva z Orlandom hodita? WTF. no. Sej bo, bo Orlando kupil, pa ti ga bo posodil. Pa ne boš rabil fehtat ne andreja ne za elektriko. Pogreje me. Otroc.

hysterical-1.gif

Ti se kar reži primitivizmom. Očitno ti ležijo.

Moja edina želja za test Kie je bila vožnja od Kopra do Ljubljane in to samo za vas, da lahko, tukaj, na forumu, objavim dobro(?) novico dosega in naredim kakšen filmček.

Ni meni zase osebno treba takih testov, ki mi vzamejo cel dan. Dol mi visi. Svoj prosti čas raje preživim z družino. Vozim se na elektriko že od 2008, tako da ničesar ne zamujam.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Moja edina želja za test Kie je bila vožnja od Kopra do Ljubljane in to samo za vas, da lahko, tukaj, na forumu, objavim dobro(?) novico dosega in naredim kakšen filmček.

Ni meni zase osebno treba takih testov, ki mi vzamejo cel dan. Dol mi visi. Svoj prosti čas raje preživim z družino. Vozim se na elektriko že od 2008, tako da ničesar ne zamujam.
Ta dva stavka očitno povesta, da hočeš napojiti svoj ego.
Seveda boš ti našel mio razlogov, da temu ni tako, ampak meni jih ni potrebno pisati. Pri kii pa so te mogoče pogruntali...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ego? Briga me ego.

Kot sem napisal - raje preživim čas s svojo družino, kot pa da se vozakam gor in dol po Sloveniji, zastonj, da z veseljem nekaj tukaj napišem in sestavljam video posnetke, v zahvalo pa dobim, da delam to zaradi ega.

Kaj takega.

Mimogrede, z že kar nekaj Alter forumaši sem testiral EVjein se vozil gor in dol po Sloveniji, ko smo testirali - prosim, naj mi kdo pove, da sem to delal zaradi ega.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
BMK za doseg
smile-1.gif
tako da ja, filanje ega oziroma za lastno zadovoljstvo - ker dejansko tule nobenga preveč ne briga za tvoje vozakanje. Pal mal preberemo, če je že tukaj. In kaj pametnega spotoma še zvemo. Nič pa ni narobe če kaj napišeš in greš v detajle, tega ti noben ne oporeka. Ampak jokcanje (ne samo zdaj) pa te postavlja na nivo najstnice.

Ko boš pa resni kupec ali pa resni tester, boš pa tudi avto dobil za en krog. Takega "pederišanja in fehtanja" za avte imajo pa vsi vrh glave.

Bolj me zanima zakaj tudi KIA ne zna naredit en navaden "e-ceed" in je to to. Tale gravž od soula je en navaden AW.

"Mimogrede, z že kar nekaj Alter forumaši sem testiral EVjein se vozil gor in dol po Sloveniji, ko smo testirali - prosim, naj mi kdo pove, da sem to delal zaradi ega. " Ne, bil si marija tereza in frančišek plus dobrota troedini.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Ne bit sedaj užaljen. Tip je napisal, kar je napisal, meni je bilo smečno. Malo tudi to, da se "sekiraš" za tako stvar.

Prvo na Alter forumu pregledam, kaj na novega v tem "tvojem" sklopu. Zadeva me zanima, imam hibrida, naslednji korak bo plug-in hibrid, zato vedno z zanimanjem preberem kaj se tu dogaja.

Nisem pa tip, da bi me prav vse številke na smrt zanimale. Če kaj prišparam z elektriko je super, le dražje od nafte-bencina ne sme biti.

Lep dan ti želim s tvojo družino.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Očitno nekateri niste sposobni dojeti, da določene stvari človek lahko v življenju dela zaradi hobija ali veselja. Mislite, da mora za vsako stvar stati 'profit'.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Ne bit sedaj užaljen. Tip je napisal, kar je napisal, meni je bilo smečno. Malo tudi to, da se "sekiraš" za tako stvar.

Prvo na Alter forumu pregledam, kaj na novega v tem "tvojem" sklopu. Zadeva me zanima, imam hibrida, naslednji korak bo plug-in hibrid, zato vedno z zanimanjem preberem kaj se tu dogaja.

Nisem pa tip, da bi me prav vse številke na smrt zanimale. Če kaj prišparam z elektriko je super, le dražje od nafte-bencina ne sme biti.

Lep dan ti želim s tvojo družino.

Hvala za kulturen komentar.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.810
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Očitno nekateri niste sposobni dojeti, da določene stvari človek lahko v življenju dela zaradi hobija ali veselja. Mislite, da mora za vsako stvar stati 'profit'.

True, ampak ti si napisal, da delaš to zaradi nas tule, pa da zato trpi familija. Tako da, malo bo potrebno filtrirat in postavit prioritete. Če delaš nekaj zase za svoj hobi za svoje veselje, je to EGO. In je potrebno priznat. Ne pa da hočeš marijo špilat.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nič nisem rekel, da familija trpi. Nimajo problema s tem, da je to moj hobi in da to rad počnem, ker rad delim ugotovitve.

Ampak, če so te ugotovitve manj cenjenje, kot sem upal, da so, bom s tem odnehal in bo ta podforum postal le novičarski zbiralnik.

Še bolje zame, mi vsaj ne bo več treba fehtati dealerjev za testne vožnje in manj stvari za argumentirati.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Očitno nekateri niste sposobni dojeti, da določene stvari človek lahko v življenju dela zaradi hobija ali veselja. Mislite, da mora za vsako stvar stati 'profit'.

True, ampak ti si napisal, da delaš to zaradi nas tule, pa da zato trpi familija. Tako da, malo bo potrebno filtrirat in postavit prioritete. Če delaš nekaj zase za svoj hobi za svoje veselje, je to EGO. In je potrebno priznat. Ne pa da hočeš marijo špilat.

A dej nehi no, Andy je fejst fant vedno pripravljen pomagati in živa enciklopedija o EV-jih, še posebej o Amperi. Kapo dol.
zmaga.gif
 

Zelenec

Pripravnik
Takole, petelinčki... Upam, da je še kaj perja ostalo
wink-1.gif


Jaz sem David, ki je dobil avto za "vikend". Po vrsti:

1. Vikend je pomenilo, da sem avto dobil v soboto popoldne z manj kot 50% SOC, kar je pomenilo najprej nekajurno polnjenje. Za test je tako ostala samo nedelja, ker ga je bilo potrebno v ponedeljek zjutraj vrniti. V nedeljo smo se vozili cela družina, ker je tudi meni preživet čas z ženo in hčerko najpomembnejši.

2. Rezervacija testa je bila opravljena tri tedne pred tem. Soul sem do tistega dne vozil dvakrat po pol ure ob prisotnosti prodajalca. Avta nisem v nobenem primeru mogel dobiti kar tako, ko imam pač pet minut časa. Termin so vedno določili oni.

3. Odnos zaposlenih v avtosalonu na Leskoškovi je odličen. Vedno so prijazni, ustrežljivi. Biti "siten" v mojem primeru ne pomeni biti zoprn, temveč vztrajen in korekten do ponudnika testne vožnje. Za skrajšani vikend sem avto dobil predvsem zato, ker sem obljubil drugačen, EVjem prilagojen test in objavo rezultatov, ki jim bo lahko v pomoč.

4. Kdor ne zna iz zapisanega v testu razbrati, ali se da priti iz Kopra do Ljubljane, naj mu pomagam. Da se priti tudi z mojim C-Zerom. Zlahka do Rudnika in potem z uro polnjenja še 25 km do doma. Logično je torej, da se da tudi s polovico večjo baterijo.

5. Testa nisem objavil za tiste, ki ga ne znajo brati in ki jim nič ne pomeni. Mirno ga lahko spregledajo. Nekaterim bo vseeno prišel prav, saj vsebuje zapis varčne vožnje po razgibani konfiguraciji terena in dveh za EV tipičnih hitrostih na avtocesti, kar se mi zdi pomembneje kot test med točkama A in B s povsem drugačno nadmorsko višino.

6. Vsi, ki se oglašate, ste fejst dedci. To ve vsak zase. Da pa bi vedeli tudi drugi, predlagam strpen ton dialoga in pišite le to, v kar ste prepričani. Svet bo takoj lepši, če boste iz komunikacije izločili plevel.

Lep vikend vsem!
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
1. Na sestanku DEVS-a sem razumel, da je od petka-ponedeljka. No, bilo je od sobote do ponedeljka. Ni dosti razlike. Še vedno več kot ena ura.

2. Nič takega. Za rezervacijo sem jaz spraševal že takrat, ko je David v prvo rundo imel Soul EV na testiranju decembra(?) lansko leto - pač, takrat, ko so jo prvič dobili in so rekli, da je samo za novinarje. To je nekaj mesecev nazaj. Torej, dobil ga je 2x za podaljšan test, ko drugi sploh zraven nismo mogli priti - tudi Orlando ne, pa je bil resen kupec že takrat, ko je testiral različne opcije (e-Golf, Model S, Ampera).

3. Ja, saj so prijazni, nič ne rečem in nič nisem rekel, da niso. Tudi bil sem prijazen nazaj. Ampak, očitno s prijaznostjo nikamor ne prideš, le lepo te odslovijo in ti rečejo, 'vas bomo poklicali'. Prodajalec andrejb z Alterja, ki se je tudi oglasil v te temi in ima Kio Soul EV čez, lahko potrdi, da sem mu rekel, da bi bil moj test namenjen objavi na Alterju in da naj si pogleda ta del foruma, kjer si lahko ogleda teste, ki sem jih do sedaj naredil z kar nekaj EV-ji (pač, reference).

4. Pri kakšni hitrosti po AC (ne po stari cesti) prideš iz Kopra do Ljubljane z C-Zero? Npr., ko sem šel z AM (jaz na Vectrix-u, SJTV1 v Leaf-u) iz Kopra do Ljubljane, pa smo šli po stari cesti, je bilo potrebno Leaf-a polniti v Postojni dobri dve uri, da je voznik prišel z baterijo pri rdeči črtici, do Škofljice.
http://www.avto-magazin.si/blogi-am/avto-magazin/reportaza-z-nissan-leafom-od-kopra-do-ljubljane/

Citat:
Leaf je na začetku kazal za dobrih 150 kilometrov dosega in nekaj kilometrov po hitri cesti ga ni zmedlo. Tudi vožnja po magistralki do vznožja črnokalskega klanca mu ni prizadejala hudega, potem pa se je začelo. Na delu spodnjega dela in celotnem zgornjem delu je omejitev 90 kilometrov na uro in kombinacija tega dejstva s strmino klanca je pomenila, da so se kilometri predvidenega dosega zmanjševali precej hitreje kot kilometri pod kolesi – še celo merilnik napolnjenosti baterije je padal očitno prehitro. Medtem ko sem imel na dnu klanca še upanje, da bo šlo brez polnjenja do Vrhnike, je bilo na vrhu jasno, da ne bo šlo. In ker črnokalski klanec ni edini (še en, ki je velik izziv za Leafa, je pred Kozino), se je načrt hitro spremenil. Namesto da bi na pico skočili na Vrhniki, bomo to storili v Postojni.

 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:

4. Kdor ne zna iz zapisanega v testu razbrati, ali se da priti iz Kopra do Ljubljane, naj mu pomagam. Da se priti tudi z mojim C-Zerom. Zlahka do Rudnika in potem z uro polnjenja še 25 km do doma. Logično je torej, da se da tudi s polovico večjo baterijo.

Ne, ne da se. Vsaj ne, če se voziš po omejitvah (po regionalki, da ne bo pomote). Ni šlo niti z Leafom, za Soul pa (še) ne vem, znalo bi it. Po AC po omejitvah pa ne verjamem.
Ker logika vlečt se po cesti kot polž, da bo baterija zdržala ima logično nadaljevanje: daj ga na vlečno službo, pa boš prišel iz Kopra do Murske - in še naprej.
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
1. Na sestanku DEVS-a sem razumel, da je od petka-ponedeljka. No, bilo je od sobote do ponedeljka. Ni dosti razlike. Še vedno več kot ena ura.

Je razlika, če dobiš avto v petek popoldne s polno baterijo ali v soboto popoldne z napol prazno. Časa za test je v prvem primeru enkrat več

2. Za rezervacijo sem jaz spraševal že takrat, ko je David v prvo rundo imel Soul EV na testiranju decembra(?)

Kolikokrat si bil pri njih? Jaz sem se v salonu oglasil vsaj trikrat, preden smo lahko nekam vrinili moj termin. Prej avto pač ni bil dosegljiv za preizkus potencialnim kupcem.

3. Ja, saj so prijazni, nič ne rečem in nič nisem rekel, da niso. Tudi bil sem prijazen nazaj. Ampak, očitno s prijaznostjo nikamor ne prideš, le lepo te odslovijo in ti rečejo, 'vas bomo poklicali'. Tako je bilo tudi v mojem primeru. Sem kar dolgo čakal na obljubljeni klic, in ga tudi dočakal.

4. Pri kakšni hitrosti po AC (ne po stari cesti) prideš iz Kopra do Ljubljane z C-Zero? Npr., ko sem šel z AM (jaz na Vectrix-u, SJTV1 v Leaf-u) iz Kopra do Ljubljane, pa smo šli po stari cesti, je bilo potrebno Leaf-a polniti v Postojni dobri dve uri, da je voznik prišel z baterijo pri rdeči črtici, do Škofljice.

Leaf ima občutno večjo porabo kot C-Zero, morda je bila tudi baterija že degradirana. Moja povprečna hitrost na AC je bila 78 km/h. Na vzponih do Kozine počasneje (pas za počasna vozila, za tovornjaki) na spustih hitreje, na ravnem 80 km/h. Pospešil sem le takrat, ko je bilo potrebno, da nisem oviral prometa. Če bi šel po stari cesti, bi porabil bistveno več časa in tudi poraba bi bila malenkost večja.
 

Zelenec

Pripravnik
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:

4. Kdor ne zna iz zapisanega v testu razbrati, ali se da priti iz Kopra do Ljubljane, naj mu pomagam. Da se priti tudi z mojim C-Zerom. Zlahka do Rudnika in potem z uro polnjenja še 25 km do doma. Logično je torej, da se da tudi s polovico večjo baterijo.

Ne, ne da se. Vsaj ne, če se voziš po omejitvah (po regionalki, da ne bo pomote). Ni šlo niti z Leafom, za Soul pa (še) ne vem, znalo bi it. Po AC po omejitvah pa ne verjamem.

Da se, če znaš oz. hočeš. Povprečna vrednost dodatka energije za vzpon 100m je 0,7 kWh. Podatek je gotovo znan (vsaj moral bi biti) vsem avtomobilističnim novinarjem. Nadmorska višina Ljubljane (Barje) je 300m. Za premagovanje razlike z obale do LJ tako znaša dodatek k osnovni porabi teoretičnih 2,1 kWh. Če ima vozilo porabo 110 Wh/km (C-Zero) pri hitrosti 80 km/h in ima na voljo 15kWh energije v bateriji, zmore na ravni cesti prevoziti 136 km. Če odštejemo 2,1 kWh zaradi vzpona 300m, jih tako teoretično naredi le še 117km, kar pa je še vedno več od razdalje med Koprom in Ljubljano. Ta preprost izračun se mi je v praksi vedno potrdil kot zanesljiv, zato si lahko vsak pomaga z njim pri načrtovanju poti. Do omembe vrednih razlik pride le, kadar so spusti tako izraziti, da zaviramo z regeneracijo, ki zaradi izgub poveča skupno porabo in skrajša doseg. Na AC KP-LJ takih spustov ni, saj vozilo v prostem teku nikjer ne doseže hitrost 130 km/h

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Ker logika vlečt se po cesti kot polž, da bo baterija zdržala ima logično nadaljevanje: daj ga na vlečno službo, pa boš prišel iz Kopra do Murske - in še naprej.
Tipično aroganten in do drugače vozečih nestrpen odziv povprečnih novinarjev, ki nočejo/ne znajo/nimajo časa/jim ni zabavno... prilagoditi vožnje razdalji v okviru zmogljivosti vozila. Ponavljam, da sem vozil ves čas v okviru predpisanih omejitev in nisem oviral prometa. Res sem prišel od KP do LJ pol ure kasneje, kot če bi vozil 130km/h, kar ne pomeni prav nič, če se ti ne mudi in imaš v avtu prijetno družbo.

Dejstvo je, da je doseg EV pomembna lastnost, ki lahko odločilno vpliva na odločitev pri nakupu. Zdi se mi prav, da se piše tudi o tem, da je možno prevoziti bistveno večje razdalje, kot jih omenjate novinarji. Seveda to ne pomeni, da se mora človek vsak dan odpovedovati užitkom dinamične vožnje, če je običajna dnevna pot pod polovico dosega vozila. Za tistih nekajkrat, ko se odpelješ v oddaljenejše kraje, pa se s prilagojeno vožnjo lahko zanesem na svoj izračun in poznano zmogljivost oz. učinkovitost vozila.
 
Nazadnje urejeno: