KIA Soul EV

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Zelenec pravi:
Nisem pisal o tebi konkretno, ko sem omenjal novinarje, zato sem tudi uporabil besedo novinarji. Ponavljam, da so mi tvoji prispevki všeč in da nimam nič proti tebi. Na splošno gre težnja v tej debati v smer, da če avto ne gre 130 km/h po AC, da ni vreden nič. Zato je potrebno pojasniti, zakaj današnji EVji niso primerni za take vožnje.

Tudi glede mojega avtka te moram razočarati. Še vedno uživam v njegovih prednostih, ki jih ostali modeli ne nudijo. V porabi ga prekaša le i3, uporabna prostornina je največja glede na zunanje mere, fantastičen je za nalaganje in prevoz tovora zaradi dostopa in zlaganja zadnjih sedežev v ravnino, česar ostali modeli ne omogočajo. Skratka, pisan mi je na kožo.

Mene nikoli ne boli, da nečesa nimam, ker sem zelo zadovoljen s svojim življenjem in materialnim stanjem. Ker je Kia res odličen avto, je na prvem mestu za letošnjo menjavo, saj mi poteče triletno obdobje obveznega lastništva C-Zera zaradi subvencije. Je pa dilema v tem ali ga kupiti pri nas, ker je v tujini cena občutno nižja. Stvar dogovora in pogajanja.

Opravičujem se ti, če si kje razumel moje pisanje kot agresijo nate osebno. Mišljeno zagotovo ni bilo tako. Poskušam le vzpostaviti protiutež piscem, ki vedo veliko napisati brez podlage v pridobljenem znanju in izkušnjah.

nahrung002.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Zanimivo, v Avstriji je na voljo tudi verzija brez TČ in CHADEMO, cena 31.990 EUR.

Tudi polno opremljena je 34.000, torej 800 EUR cenejša kot pri nas. Še konec lanskega leta se je pri nas govorilo o priporočeni ceni 32.000 EUR.

http://www.kia.com/at/-/media/at/add-ons/downloads/downloadable-files/pdf/psev14001.pdf

Edit: še tale cvetka: Two-Tone lakiranje je v SLO 400 EUR doplačila, v Avstriji pa doplačila ni. Andrejb, pojasnilo?
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Najdražji sploh na mobile.de je 32.990 €:


Sem pa mislil da bo teh Soul EV bolj malo proizvedenih in da bodo kolčine tako majhne, da bo težje sploh dobiti avto, kot pa sekirati se zaradi cene. Očitno sem se motil, glede na število oglasov na mobile.de.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
No, za eno dnevno testiranje mi je andrejb rekel, da bo potrebno počakati par tednov, da se avto sprosti, no potem pa na sestanku DEVS-a zvem, da se je David zmenil za sposojo za čez vikend.

Ne vem kaj je tu problem. Enodnevne izposoje so pač ZASEDENE, postavi se v vrsto. Čez dva tedna ko boš ti imel avto cel dan bodo tudi meni rekli da lahko dobim avto za cel dan šele čez en mesec pa ne bom težil tebi da imaš kakšne privilegije. Get the point?

Izposoja čez vikend je enakovredna eno/celo-dnevni ker avtohiša ne obratuje čez vikend. Ali pač pričakuješ da mora nekdo ki si v petek izposodi avto tega vrnit v soboto popoldne kjer ga čaka referent ki smao zanj pogrne rdeč tepih in preda ključe avta drugemu interesentu in enako se ponovi še v nedeljo?!
tongue-1.gif

Ne, ne getam the pointa. Sva se z Orlandom postavila v vrsto, ampak očitno ne v ta pravo. Oba sva vprašala tudi za izposojo za čez vikend in ni bilo mogoče, pa sva rekla ok, bova počakala.
Ampak, če si 'zadosti siten ' (Davidove besede), greš očitno lahko preko vrste.

Gre se za obravnavo stranke in fer in enakovredenega odnosa.

ccc daj daj andy kakak stranka te ti si...vozis se z vsemi EV kot da bos vse kupo, dejansko pa imas svojo ampero in je to to...obnasas pa se kot da sam razvijas elektricne avtomobile al pa si clarkson EV...pc ne dobis avta, jaz ti ga tudi nebi dal, ker zagotovo nebos kupo tak hitro se enega EV
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne zmišljuj si kar nekaj, kar ni res. Vsakič trgovcem povem, da je to za test, da potem objavim rezultate in občutke.

Očitno pri Mitsubishi-ju (iMiev) niso imeli problema, pri Toyoti (Prius Plug In) tudi ne, pri Oplu (Ampera) tudi ne, testiral sem Modela S, testiral bom Soul EV, se pa tudi že menim za Golf GTE.
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Kaj pa davščine? Saj niso enake pri nas in v Nemčiji. Če ne drugače, je pri nas DDV višji - kako je s subvencijami, je pa druga zgodba. Sicer pa je tako v Nemčiji kot v SLO končna cena Soula EV, če ga dejansko dobiš, odvisna predvsem od pogajalskih sposobnosti posameznika, ne pa tistega, kar piše na ceniku.
p.s. Oglase za razprodane modele najdeš na mobile tudi pri marsikateri drugi znamki - to je verjetno marketinška vaba trgovcev v stilu pokličite nas, tega pač nimamo, vam pa lahko prodamo nekaj zelo podobnega, kar imamo na zalogi.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ne zmišljuj si kar nekaj, kar ni res. Vsakič trgovcem povem, da je to za test, da potem objavim rezultate in občutke.

Očitno pri Mitsubishi-ju (iMiev) niso imeli problema, pri Toyoti (Prius Plug In) tudi ne, pri Oplu (Ampera) tudi ne, testiral sem Modela S, testiral bom Soul EV, se pa tudi že menim za Golf GTE.

danes si me pomojem ti prehitel na ac proti gorenjski, povodje nekje pol enih? jaz avto perem 1x letno, ampak je bil zglancan v primerjavi s tvojim.
grin1.gif
dober si, pa se cijazis se ne 90kmh kot vecina elektricnih jajc.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
To bo morala biti kaksna druga Ampera, ker ob pol enih smo se še kopali v Strunjanu, pa tudi tako umazana ni
smile-1.gif


Drugače pa se mi ni dalo cjaziti nazaj domov (nekje okoli 14h), tako da smo od morja pa do Domžal kar leteli (130-150km/h), kolikor je šlo, glede na to, da je bila kar gneča proti notranjosti in je bilo potrebno upočasnjevati, ampak je bilo pa tekoče.



Razdalja piše 95km zato, ker smo na Kozini šli na Petrol fotkat Teslin SC in sem tam Torque app izključil za fotkanje in v avtu ponovno vključil.
 
Nazadnje urejeno:

Zelenec

Pripravnik
In potem vse tiho je bilo!?

Andy, še vedno (skoraj dva meseca) čakamo na poročilo s testa Kie Soul EV. Menda si trdil, kako težko ga dobiš v preizkus, sedaj pa se mi počasi že zdi, da si ti bolj zaseden kot dotični avto. Kljub temu, da so te s Kie osebno povabili k testiranju, še vedno ne vemo, kako se obnese na relaciji KP-LJ. Obljuba dela dolg...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Res je, vikendi so zdaj bolj zasedeni, delovniki pa še bolj.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
A niste napovedali, da ne bo prišel iz KP-LJ z enim polnjenjem? Lahko bi ga napisal že med čakanjem, ko se je KIA polnila, ali pa je šlo z enim polnjenjem?
sprasujem se.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
A niste napovedali, da ne bo prišel iz KP-LJ z enim polnjenjem?

Vedno se napiše še hitrost,pri kateri so bile nepovedi,ne samo "z enim polnjenjem"...
Pri 90 ali 100 km/h bi šlo,pri 130 km/h pa ne. Razen če bo burja ves čas v smeri vožnje
evil.gif
To je moja napoved,glede na konfiguracijo trase. Potihem sicer upam,da sem se zmotil in da je Soul vseeno sposoben pri 130 km/h priti do Ljubljane,ampak realno se mi to zdi nemogoče...
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Hitrost je zelo specifična, ker 130 km/h v Črni kal je tudi za navadne avtomobile nerelavanten podatek porabe oziroma nekje 130 po klancu navzdol. Zakaj je 130 km/h edina sprejemljiva? Povprečna potovalna hitrost je vedno okoli 100 km/h. Pa tudi če gledamo časovno je časovna razlika za dobrih 100 km poti zanemarljiva, za kaj drugega pa EVji še niso. Tudi če prebereš Zelencev test, je jasno napisal, da zaradi slabe aerodinamike, poraba hitro narašča nad 90 km/h. Jaz pa mislim, da KIA čisto ustreza za naše razmere, težav s provido pa sigurno ne boš imel.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik wxy pravi:
Hitrost je zelo specifična, ker 130 km/h v Črni kal je tudi za navadne avtomobile nerelavanten podatek porabe oziroma nekje 130 po klancu navzdol. Zakaj je 130 km/h edina sprejemljiva?

Ne piši neumnosti,prosim.in še enkrat preberi kaj je bila moja trditev glede dosega...
Kje sem napisal,da je 130 km/h edina sprejemljiva hitrost,kje si dobil to idejo?
grims-1.gif
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:

Tukaj se 100% strinjam s SJTV1....če se pogovarjamo o testu v realnih voznih razmerah,naj se avto potem pri takem testu vozi po omejitvah (tam,kjer je 130 km/h,naj se vozi 130 km/h!),tako kot vozi velika večina voznikov.
Kot kaže res ne veš kaj pišeš.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Točno vem kaj pišem...
Napisal sem,naj se test avtomobila dela pri hitrosti po dovoljenih omejitvah (ker bi bil to najbolj smiselen test)! Nikjer pa nisem napisal,da je 130 km/h edina sprejemljiva hitrost.
Obračaš besede in pomen stavkov,v čem je fora,kaj bi rad dokazal?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
130 je edina logična, oz logično je, da se vozi človek na max dovoljeni meji, razen pač tisti friki, ki jih ne moti če dnevno zavržejo 20min časa, ker pač vozijo manj in opazujejo ptičke in okolico.
 

wxy

Pripravnik
18. jul 2014
202
0
16
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Točno vem kaj pišem...
Napisal sem,naj se test avtomobila dela pri hitrosti po dovoljenih omejitvah (ker bi bil to najbolj smiselen test)! Nikjer pa nisem napisal,da je 130 km/h edina sprejemljiva hitrost.
Obračaš besede in pomen stavkov,v čem je fora,kaj bi rad dokazal?
In koliko je omejitev na AC, da ne bom zopet obračal besed? Dokazal bi ti rad, da ti iščeš dlako v jajcu. Sem ti napisal, da EVji niso trenutno za kaj več kot 100 km po AC v kosu in je časovna razlika na tako kratki razdalji zanemarljiva, ti pa citiraš samo tiste zadeve, ki tebi ustrezajo. Prav tako je test na AC 130 km/h (da bom prav napisal po dovoljenih omejitvah) z EV nerealen, ker bi EV gnal neprestano na 80-100 % njegove zmogljivosti (brez Tesle, Rimac…). Poizkusi to z navadnim vozilom in boš potem povedal kako je s porabo.
Sem šel včeraj narediti test (izlet) z wxy EV iz Lj-KP in nazaj, v avtu 4 osebe, klima off. Regionalke je cca 8 km, drugo je bila avtocesta. Povprečna hitrost proti KP je bila 82,5 km/h, čas 1:14 ure, poraba 10,5 kWh, ostalo mi je še 8,8 kWh, celotna dolžina 101,6 km,
V KP polnil cca 4 ure-težave s polnilno postajo, avto napolnjen na 92%.
obratno iz KP - Lj povprečna hitrost je bila 85,4 km/h, čas 1:10 ure, poraba 12,7 kWh, ostalo mi je še 4,3 kWh, celotna dolžina 103,5.
Podatki so prepisani iz BC. Odstopanja v kWh in km so ker ne vem koliko energije mi je dala regeneracija (poraba samo iz baterije) in ker sem v KP šel še na drugo polnilno postajo. Avto je šel brez problema z enim polnjenjem, v Črni kal sem se peljal v koloni 65-100 km/h (prikolice), nikjer nisem nikogar oviral in sem tudi prehiteval, ponekod hitrost malo čez 130 km/h. Za voznike električnih vozil ni vožnja po AC po omejitvah, pač pa vožnja z veliko sprotnega prilagajanja, enakomerne vožnje brez stalnega prehitevanja, veliko vmesnega prestavljanja v eco, D, B, kar pa kot kaže tebi ni jasno. Tudi če bi še enkrat naredil popolnoma enaki test, poraba ne bi bila ista. Zame je smiselnost testa, da se dokaže, da se da priti iz KP v LJ z enim polnjenjem s hitrostjo tekočega prometa, relacijska hitrost na AC pa bo pri EVjih zaenkrat stranskega pomena, kar bodo morali lastniki EV vzeti v zakup.
Zdaj pa čakam tvoj rezultat brez teoretičnih predvidevanj.
Mogoče bi večkrat objavil še kakšno stvar, ki bi lahko bila zanimiva za uporabnike in ne teoretike, kot so nekateri tukaj.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
wxy, kateri EV pa imaš, verjetno ni KIA? Včeraj brez klime s 4 osebami v avtu
sprasujem se.gif
, upam da je bilo to ponoči.