Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Točno vem kaj pišem...
Napisal sem,naj se test avtomobila dela pri hitrosti po dovoljenih omejitvah (ker bi bil to najbolj smiselen test)! Nikjer pa nisem napisal,da je 130 km/h edina sprejemljiva hitrost.
Obračaš besede in pomen stavkov,v čem je fora,kaj bi rad dokazal?
In koliko je omejitev na AC, da ne bom zopet obračal besed? Dokazal bi ti rad, da ti iščeš dlako v jajcu. Sem ti napisal, da EVji niso trenutno za kaj več kot 100 km po AC v kosu in je časovna razlika na tako kratki razdalji zanemarljiva, ti pa citiraš samo tiste zadeve, ki tebi ustrezajo. Prav tako je test na AC 130 km/h (da bom prav napisal po dovoljenih omejitvah) z EV nerealen, ker bi EV gnal neprestano na 80-100 % njegove zmogljivosti (brez Tesle, Rimac…
. Poizkusi to z navadnim vozilom in boš potem povedal kako je s porabo.
Sem šel včeraj narediti test (izlet) z wxy EV iz Lj-KP in nazaj, v avtu 4 osebe, klima off. Regionalke je cca 8 km, drugo je bila avtocesta. Povprečna hitrost proti KP je bila 82,5 km/h, čas 1:14 ure, poraba 10,5 kWh, ostalo mi je še 8,8 kWh, celotna dolžina 101,6 km,
V KP polnil cca 4 ure-težave s polnilno postajo, avto napolnjen na 92%.
obratno iz KP - Lj povprečna hitrost je bila 85,4 km/h, čas 1:10 ure, poraba 12,7 kWh, ostalo mi je še 4,3 kWh, celotna dolžina 103,5.
Podatki so prepisani iz BC. Odstopanja v kWh in km so ker ne vem koliko energije mi je dala regeneracija (poraba samo iz baterije) in ker sem v KP šel še na drugo polnilno postajo. Avto je šel brez problema z enim polnjenjem, v Črni kal sem se peljal v koloni 65-100 km/h (prikolice), nikjer nisem nikogar oviral in sem tudi prehiteval, ponekod hitrost malo čez 130 km/h. Za voznike električnih vozil ni vožnja po AC po omejitvah, pač pa vožnja z veliko sprotnega prilagajanja, enakomerne vožnje brez stalnega prehitevanja, veliko vmesnega prestavljanja v eco, D, B, kar pa kot kaže tebi ni jasno. Tudi če bi še enkrat naredil popolnoma enaki test, poraba ne bi bila ista. Zame je smiselnost testa, da se dokaže, da se da priti iz KP v LJ z enim polnjenjem s hitrostjo tekočega prometa, relacijska hitrost na AC pa bo pri EVjih zaenkrat stranskega pomena, kar bodo morali lastniki EV vzeti v zakup.
Zdaj pa čakam tvoj rezultat brez teoretičnih predvidevanj.
Mogoče bi večkrat objavil še kakšno stvar, ki bi lahko bila zanimiva za uporabnike in ne teoretike, kot so nekateri tukaj.