Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Predvčerajšnjem je Orlando ponovno dobil na izposojo Modela S, tako da sva včeraj naredila testno vožnjo od ljubljanskega SuperChargerja pa do Maribora (Veselova ulica 6, 2000 Maribor, na dvorišču Servisne enote Elektro Maribor ) in potem nazaj.
V Ljubljani je bilo -7°C, v Mariboru -3°C, gretje sva imela nastavljeno na 22.5°C, vozila sva 130km/h oz. po omejitvah, kjer je bilo manj (tuneli,...). Slikce hitrosti na Google Maps na žalost nimam, ker je Torque aplikacija po parih minutah šla v Idle, ker v Modelu S nisem imel OBD2 modula, tako da mi boste pač morali verjeti, da sva šla z avtocestno hitrostjo.
Tole je poraba, ko sva prišla v Maribor. Poraba je nakazana v prvi vrstici podatkov oz. v trip A. Do MB sva porabila 34.4kWh energije:
V Mariboru sva dala avto polniti na 22kW polnilno postajo, vendar je postaja vsake nekaj časa ven metala, tako da nekaj je s to polnilno postajo narobe.
Tole je fotka, ko sva iz Mb prišla nazaj v Ljubljano na SC. Na poti nazaj sva porabila 34kWh energije, v obe smeri sva porabila 68.6kWh energije, tako da se da vožnjo v obe smeri naredili z enim polnjenjem:
Nazaj sva prišla s cca. 40km preostanka dosega. Potem sva dala Model S polniti na 100% na SuperChargerju, vmes pa sem z Ampero Orlanda zapeljal domov na kosilo, potem sem šel še sam, k sebi domov, na kosilo. Ko sva pokosila, sem šel ponj in nazaj na SC, kjer je bil Model S že poln. Aja, Pri SC so tudi na parkirišču vtičnice, da sem Ampero tam polnil med vsako vožnjo Modela S.
Potem sva šla iz SC v Koper. Ponovno sva vozila 130km/h oz. po omejitvah. Od Postojne do Kozine je pihala močna burja, tako da sva imela dol grede veter v hrbet. Ustavila sva se na polnilni postaji pri stadionu Bonifica, kjer sem naredil sledečo fotko porabe (23kWh porabljene baterije):
Zapeljala sva se še mimo Petrola, kjer je 22kW polnilna postaja, da sem Orlandu pokazal, kje je in potem sva odrinila nazaj. Tokrat sva vozila v klanec z burjo pihajočo proti nama. Vozila sva 130km/h oz. po omejitvah. Nazaj sva prišla z istim polnjenjem od SC iz Ljubljane, vmes je bilo le 1 minuta polnjenja na 4kW polnilni postaji pri stadionu Bonifica.
Nazaj sva porabila 28kWh energije, v obe smeri 51kWh:
Tako da, zaključek je, da se da z Modelom S tudi pozimi, ko je mrzlo in je poraba energije višja, priti v Mb in nazaj ali do Kp in nazaj z enim polnjenjem.