Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Idealna rešitev bi bila Volt2, ki ima toliko daljši električni doseg, da bi obe najpogostejši vikend daljši vožnji brez kakršnegakoli problema delal le na elektriko tudi v neidealnih pogojih, ampak Volta2 v Evropo, na žalost, ne bo.
Jaz še vedno upam na najboljše,hkrati pa ne razumem,kakšen kamen (skala?) je padel na glave šefov pri GM,da ne bodo dali novega Volta pod Oplovo značko v prodajo v Evropi,in to v času,ko se na vseh trgih prodaja teh avtomobilov močno povečuje in bi bil že skoraj pogoj,da so zraven!
Ekonomsko je to po mojem popolnoma zgrešana poteza,ki temelji na,kot pravijo,njihovih slabih izkušnjah s prodajo Ampere,kar je neumnost,saj v času lansiranja Ampere evropski trg plug-in vozil ni bil še niti slučajno tako razvit kot sedaj (takrat si lahko kupil samo Leafa in C-Zera,potem se je pa počasi končalo...). Poleg tega Opel nebi imel z razvojem nobenih stroškov,na avtomobilu zamenjajo samo značke,mogoče - ni nujno - še sprednjo masko,naredijo boljši marketing kot pri prvi Amperi,in to je to...evo,ne štekam njihove logike o neprodaji v Evropi!
Nazadnje urejeno: