KIA Soul EV

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Driverless cars from Kia hit the road in Nevada

Citat:
Drivers in Nevada might soon spot a Kia Soul EV that pilots itself because the South Korean brand is the latest automaker to get authorization from the state to test autonomous vehicles on public roads. Kia's development of driverless tech is part of the company's $2 billion investment with Hyundai through 2018 to help bring some of these systems to production models.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
krmilnik pa je DELPHIjev, tako kot pri audiju? za driverless varianto namreč...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Katera zadeva? Tista glede 12V baterije?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Lepo!

Glede na to, da me je Bolt razočaral s tem, da ne bo imel toplotne črpalke za ogrevanje, ampak samo upornišk grelec, ki konkretno zmanjša zimski doseg, glede na toplotno črpalko in če bo Kia na voljo tudi v Evropi, ko Bolt še ne bo, bo tole potrebno fino razmisliti.

Če le ne bi imela tako majhnega prtljažnika
frown-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Zakaj pa ga rabiš, oz kolikorat letno ga? Ne bi raje na račun "nekaj izletov letno" raje kupil krajši/lažji(?) avto in pač tistih nekajkrat počiš trugo na streho pa rešen problem?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vsak vikend, ko gremo na Štajersko, pa tašča polno robe gor pelje h tastu, nazaj s Štajerske pa tudi poln prtljažnik Štajerskih dobrot
smile-1.gif


Recimo, letos jeseni smo vsak vikend s tal nabrali toliko jabolk, kot da nas prejšnji vikend ne bi bilo. Potem pa vozimo jabolka, jabolčni sok, jabolčni kis, zelenjavo z njive,...
Pa češnje, slive,... robe, kolkr češ.

Ko gremo gor in nazaj, imam v obe smeri v Amperi vedno poln prtljažnik, pa je Amperin prtljažnik (310l) večji od Soul-a (250l).
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Aja, ropaš našo lepo in voziš v meglo
wink-1.gif


Pa je res tak problem da ni toplotne, ker če bi bil, ne vem zakaj bi naredili tak avto potem? Edino če pač v ameriki ni takšno vreme, da bi bilo potrebe po tem, ampak potem tudi pri nas ni, saj nimamo več zim kjer je -20 nekaj dni zapored, če sploh?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
... saj nimamo več zim kjer je -20 nekaj dni zapored, če sploh?

Ja,ker ogrevanje res potrebuješ samo pri temperaturah okoli -20,za ostale razmere pa volnen pulover in dolge gate,pa gre,a ne?
grims-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Ne, ampak bolj kot je mrzlo, več štroma gre za gretja, a ne. in bolj se pozna na električnem dometu.

Me zanima če ima andy primerjavo med porabo elektrika pri gretju s klasičnim grelcem vs takim s toplotno, recimo razdelano glede na stopinje.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Darjan zdaj ga biksaš. Amepra ima toplotno črpalko, pa baterijo sprazniš v 17km če je zunaj zelo mrzlo in če avto uporabljaš isto kot na fosilna goriva. To pomeni gretje na auto in 23st.C.

Berem (Delo)test GolfaE pa so rabili, da se napolni 13ur in po 60km je bil prazen.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
no, smo 27ega, a je sedaj že urejeno?

Sem izvedel, da z adanašnjim dnevom dajejo update-a za DC-DC konverter, ki reši problem z 12V baterijo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Darjan zdaj ga biksaš. Amepra ima toplotno črpalko, pa baterijo sprazniš v 17km če je zunaj zelo mrzlo in če avto uporabljaš isto kot na fosilna goriva. To pomeni gretje na auto in 23st.C.

Berem (Delo)test GolfaE pa so rabili, da se napolni 13ur in po 60km je bil prazen.

Od kje ti podatek,da ima Ampera toplotno črpalko?
sprasujem se.gif

Sicer pa lahko pride tudi do več kot 100% razlike v dometu,če pozimi celoten avto pred vožnjo na 25 stopinj predgrejemo na elektriko iz vtičnice (sedeže,vsa stekla,baterijo,notranjost,torej celoten avto) v primerjavi s tem,da se ga ponoči odklopi,potem pa je avto celo noč na mrzlem in moraš potem pred ali med vožnjo vse skupaj ogreti in odtaliti s samo baterijo. Ogromna razlika! Zato vedno trdim,da bi morali biti taki testi zelo natančno standardizirani in točno opisani pogoji testa,ker v nesprotnem gre za manipuliranje in zavajanje.
Tudi s Teslo lahko narediš manj kot 100 km namesto 450 km...večkrat zapored pospešiš 0-250 in nazaj do 0 km/h,dokler avto ni prazen (tole je sicer ekstremno,ampak samo za primer)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Darjan zdaj ga biksaš. Amepra ima toplotno črpalko, pa baterijo sprazniš v 17km če je zunaj zelo mrzlo in če avto uporabljaš isto kot na fosilna goriva. To pomeni gretje na auto in 23st.C.

Berem (Delo)test GolfaE pa so rabili, da se napolni 13ur in po 60km je bil prazen.

1. Ampera nima toplotne črpalke. Ampera greje z do 6kWh uporniškim grelnikom.
2. Od kje ti ta super neresnična številka 17km? Prejšnji teden, ko so bili dnevi čez cel dan mrzli, pa sem moral avto najprej zjutraj zagreti, iti v službo, tam avto iz 0°C ponovno zagreti na 23.5°C + gretje baterije, ki je čez dan padla na 6°C, pa sem naredil 40km na polnjenje. Vse to brez predgretja.
Od kje ti številka 17km?

Edit: Noben EV prve generacije (iMiev, Ampera, Leaf) niso imeli toplotne črpalke. Imel jo je le konceptni Prius Plug-In, ki sem ga imel možnost voziti, pa še v tem primeru le-ta ni prišla do produkcijskega vozila.
 
Nazadnje urejeno: