KIA Soul EV

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kriticne zadeve imajo prednost, za nekriticne je cakalna doba 3-4 mesece v Evropi. Tako se komentira na teslamotorsclub forumu.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Rekel si, da boš Ampero vozil 10 let. Zdaj ko se ti bo počasi investicija izplačala, boš pa prodal.
smile-1.gif


Jaz ne bi menjal. Počakaj na Bolta oz. kaj podobnega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Se ta podatek. Za Ampero bi mi dali 20kEUR, Soula prodajajo A 30kEUR, na to pa se 5kEur subvencije, tako da bi me na koncu prisel Soul z 5kEur doplacila.

Je pa en tehnicni minus, ki ga je Kia uvedla z MY2016, to je, da pri vseh nastavitvah tokov polnilne postaje oz. evse-ja polni z 10-15% nizjom tokom, kar v praksi pomeni, da ce polnilna postaja/EVSE daje signal za polnjenje z 10A, polni z 8.5A in tako je pri vseh tokovih, kar se mi zdi izredno slabo, saj to pri polnjenju 16A, kjer polni z cca. 14.5A pomeni 1 uro daljse polnjenje - 10 ur namesto 9 ur.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Se to. Servisni intervali pri Soulu so na 15kkm oz. 1 leto, pri Amperi pa na 30kkm oz eno leto. Cena servisnega pregleda je skoraj enaka pri obeh, tudi ko je na Amperi potre no zamenjati motorno olje.
Zanimivo, da ima Soul zamenjavo zavorne tekocine na 30kkm, Ampera pa sele pri 60kkm, s tem da ko je serviser na Amperi videl, da so zavore kot nove (zaradi regenerativnega zaviranja), je rekel, da zamenjava zavorne tekocine ni potrebna.

Je pa res, da je pri Soulu 7 let splosne garancije, pri Amperi pa le 2 leti, ki sta ze potekli. Trenutno jo imam 3.5 let.
 
Nazadnje urejeno:

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Jaz ne bi sel na Soula. Je Ampera vsaj klaso visje, imas bencinski motor kot range extender. Soul je uporaben za razdalje do 100km. Vozi Ampero se par let, v tem casu bo domet EVjev ze blizu 400-500km.
 

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
Aja. Kaj pa so to nekriticne zadeve?
smile-1.gif


Drugace pa... Kako pa to, da bi sploh menjal? Si se navelical Ampere? Se bojis, da bi se lahko zacele pojavljati okvare? Ali bi samo rad imel cisto elektricni avto? Ali kaj drugega?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Da ne boš mislil, da sem tudi o tem premišljeval. Ampak Xsara je od bolje polovice, ki pa pravi, da noče biti odvisna samo od elektrike. Jo je Ampera preveč razvadla
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Saj. Zanjo Ampera, zate Soul
wink-1.gif

Haha,najboljši predlog do sedaj!
cheer.gif


Sicer pa jaz Ampere nebi menjal za Soula,premalo dosega,škoda živcev da potem vedno razmišljaš kje in kako boš polnil,in ali bo polnilne postaja delala,ali bo zasedena,itd...(govorim seveda za poti nad 150 km).Pa težko bi se sprijaznil,da se na Pag peljem z Xsaro,doma bi imel pa parkiranega Soula
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Verjetno se res bolj splača počakati na Bolta. V USA naj bi bila produkcijska verzija predstavljena januarja na CES-u, prodaja pa v zadnji tretjini 2016.
SJTV1, se mogoče kaj ve, kdaj Bolt, v Opel-ovi preobleki, pride v Evropo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Saj. Zanjo Ampera, zate Soul
wink-1.gif

Haha,najboljši predlog do sedaj!
cheer.gif


Sicer pa jaz Ampere nebi menjal za Soula,premalo dosega,škoda živcev da potem vedno razmišljaš kje in kako boš polnil,in ali bo polnilne postaja delala,ali bo zasedena,itd...(govorim seveda za poti nad 150 km).Pa težko bi se sprijaznil,da se na Pag peljem z Xsaro,doma bi imel pa parkiranega Soula
smile-1.gif

Včeraj sem s testnim Soul-om, ki sem ga imel od 8h-14:30, naredil 260km (Kia BTC, Moravče, Domžale, Sl. Konjice, Domžale, Trnovo, Kia-BTC), s skoraj nič polnjenja na domačih vtičnicah, torej večinoma na hitrih polnilnih postajah (Lukovica na obeh straneh, Lopata) in moram reči, da je bila prijetna izkušnja.
Moji punci sem iz Domžal peljal na Štajersko in sta bili obe navdušeni nad Soulom. Danes sem ju z Ampero, skupaj s taščo, pripeljal nazaj domov, taščo pa v Ljubljano. Te hitre polnilne postaje so res game changer.

Edino, kar nas je vse motilo, je res premajhen prtljažnik. Ni šans, da bi robo, ki smo jo danes v Amperi tovorili nazaj s Štajerske (jesenske dobrote mati narave) uspel spraviti v prtljažnik Soul-a. In toliko robe vedno tovorimo nazaj, gor grede tudi, ampak druge vrste robe.
Ne razumem, kako ima po specifikacijah Ampera manj volumna prtljažnega prostora kot Soul EV.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pojma nimam. Itak se stalno infoti spreminajjo. Recimo sredina 2017 ...

To pa ni niti tako slabo. Recimo Ampera je potrebovala skoraj leto in pol, da je prišla v Slovenijo. Bolt se mi zdi po velikosti nekje velikosti Mokke - se motim?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Flash pravi:
Aja. Kaj pa so to nekriticne zadeve?
smile-1.gif


Drugace pa... Kako pa to, da bi sploh menjal? Si se navelical Ampere? Se bojis, da bi se lahko zacele pojavljati okvare? Ali bi samo rad imel cisto elektricni avto? Ali kaj drugega?

1. Kako pa to, da bi sploh menjal?
Ampera je krasen avto. Po eni strani je range extender blagoslov, ki ti omogoča daljše vožnje in to, da ne ostaneš na cesti s prazno baterijo, po drugi strani pa je, ko se vklopi, to zvok neuspeha, ker nisi uspel priti na cilj le na elektriko, če si bil na meji električnega dosega.
Primer: Vožnja s Štajerske nazaj v Domžale je dolga 87km, kar je v nezimskih mesecih ravno na meji dosega (kraj, iz katerega štartam, je na višji nadmorski višini, ki mi gre na roke pri dosegu). Če ne piha JZ veter, da ne dežuje in vozim s hitrostjo tovornjakarjev, to razdaljo naredim le na elektriko. V nasprotnem primeru se mi bencinski motor vžge le za tistih par kilometrov, kolikor mi zmanjka električnega dosega. Podobno je z vožnjo do Kranja (do moje mame) in nazaj - 70km - večina AC - če vozim s hitrostjo tovornjakarjev in ni zima ali dežja, ni problema.
Idealna rešitev bi bila Volt2, ki ima toliko daljši električni doseg, da bi obe najpogostejši vikend daljši vožnji brez kakršnegakoli problema delal le na elektriko tudi v neidealnih pogojih, ampak Volta2 v Evropo, na žalost, ne bo.

2. Si se navelical Ampere?
Sploh ne. Imam jo rad. Preveč. In v tem tudi tiči del problema. Avto je stvar, ki je za voziti, ne za imeti rad. To je moj urok. Preveč časa porabljam, da je stalno v top stanju. Kdorkoli jo bo enkrat za mano nasledil, bo dobil super ohranjen avto.

3. Se bojis, da bi se lahko zacele pojavljati okvare?
Za enkrat ne, še posebej, ker zdaj znam hitro odpraviti tisto napako elektronske ključavnice volana, ki mi je 2x zabrickala Ampero. Enkrat od tega je bilo na Pagu, ampak ker sem na Pagu že poznal rešitev, je šlo brez problema. Razen te neumne ključavnice volana, je avto rock solid.

4. Ali bi samo rad imel cisto elektricni avto?
To bi rad imel prej ko slej, seveda s zadovoljivo infrastrukturo, ki je zdaj začela rasti. Ampak, če bo Chevrolet Bolt res prišel v Evropo čez 1.5 leta, potem se mi nakup Kie nikakor ne splača, ker bom v tem času izgubil največ cene vozila + pogoj za subvencijo je lastništvo vozila 3 leta, v nasprotnem primeru moraš vrniti subvencijo. Poleg tega bom z Bolt-om lahko brez problema prišel tudi do Paga. Bolt-ov doseg naj bi bil 200 milj (300km) in to je realen doseg, ne tisti NEDC doseg, ki je kar nekaj. Npr. GM je napovedoval Volt2 doseg 50 milj, EPA mi je namerila 53 milj. In oboji imajo, kar se dosega njihovih električnih avtov tiče, vedno konzervativne številke.
Načeloma bi moral priti do Paga, z Boltom, z enim polnjenjem, saj imamo do parcele 270km. Zdaj, če avto dofilam na hitri polnilnici na Ravbarkomandi, je to še 65km manj, tako da imamo od Ravbarkomande do parcele le še dobrih 200km.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Primer: Vožnja s Štajerske nazaj v Domžale je dolga 87km, kar je v nezimskih mesecih ravno na meji dosega (kraj, iz katerega štartam, je na višji nadmorski višini, ki mi gre na roke pri dosegu). Če ne piha JZ veter, da ne dežuje in vozim s hitrostjo tovornjakarjev, to razdaljo naredim le na elektriko. V nasprotnem primeru se mi bencinski motor vžge le za tistih par kilometrov, kolikor mi zmanjka električnega dosega. Podobno je z vožnjo do Kranja (do moje mame) in nazaj - 70km - večina AC - če vozim s hitrostjo tovornjakarjev in ni zima ali dežja, ni problema.

Tale z vetrom je epic...s takimi problemi so se ukvarjali recimo kolumb in njegovi mornarji,
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pojma nimam. Itak se stalno infoti spreminajjo. Recimo sredina 2017 ...

To pa ni niti tako slabo. Recimo Ampera je potrebovala skoraj leto in pol, da je prišla v Slovenijo. Bolt se mi zdi po velikosti nekje velikosti Mokke - se motim?
Mislil sem za evropo na splošno, ne za SLO.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Rekel si, da boš Ampero vozil 10 let. Zdaj ko se ti bo počasi investicija izplačala, boš pa prodal.
smile-1.gif


Jaz ne bi menjal. Počakaj na Bolta oz. kaj podobnega.

+1