Citat:
Uporabnik Flash pravi:
Aja. Kaj pa so to nekriticne zadeve?
Drugace pa... Kako pa to, da bi sploh menjal? Si se navelical Ampere? Se bojis, da bi se lahko zacele pojavljati okvare? Ali bi samo rad imel cisto elektricni avto? Ali kaj drugega?
1. Kako pa to, da bi sploh menjal?
Ampera je krasen avto. Po eni strani je range extender blagoslov, ki ti omogoča daljše vožnje in to, da ne ostaneš na cesti s prazno baterijo, po drugi strani pa je, ko se vklopi, to zvok neuspeha, ker nisi uspel priti na cilj le na elektriko, če si bil na meji električnega dosega.
Primer: Vožnja s Štajerske nazaj v Domžale je dolga 87km, kar je v nezimskih mesecih ravno na meji dosega (kraj, iz katerega štartam, je na višji nadmorski višini, ki mi gre na roke pri dosegu). Če ne piha JZ veter, da ne dežuje in vozim s hitrostjo tovornjakarjev, to razdaljo naredim le na elektriko. V nasprotnem primeru se mi bencinski motor vžge le za tistih par kilometrov, kolikor mi zmanjka električnega dosega. Podobno je z vožnjo do Kranja (do moje mame) in nazaj - 70km - večina AC - če vozim s hitrostjo tovornjakarjev in ni zima ali dežja, ni problema.
Idealna rešitev bi bila Volt2, ki ima toliko daljši električni doseg, da bi obe najpogostejši vikend daljši vožnji brez kakršnegakoli problema delal le na elektriko tudi v neidealnih pogojih, ampak Volta2 v Evropo, na žalost, ne bo.
2. Si se navelical Ampere?
Sploh ne. Imam jo rad. Preveč. In v tem tudi tiči del problema. Avto je stvar, ki je za voziti, ne za imeti rad. To je moj urok. Preveč časa porabljam, da je stalno v top stanju. Kdorkoli jo bo enkrat za mano nasledil, bo dobil super ohranjen avto.
3. Se bojis, da bi se lahko zacele pojavljati okvare?
Za enkrat ne, še posebej, ker zdaj znam hitro odpraviti tisto napako elektronske ključavnice volana, ki mi je 2x zabrickala Ampero. Enkrat od tega je bilo na Pagu, ampak ker sem na Pagu že poznal rešitev, je šlo brez problema. Razen te neumne ključavnice volana, je avto rock solid.
4. Ali bi samo rad imel cisto elektricni avto?
To bi rad imel prej ko slej, seveda s zadovoljivo infrastrukturo, ki je zdaj začela rasti. Ampak, če bo Chevrolet Bolt res prišel v Evropo čez 1.5 leta, potem se mi nakup Kie nikakor ne splača, ker bom v tem času izgubil največ cene vozila + pogoj za subvencijo je lastništvo vozila 3 leta, v nasprotnem primeru moraš vrniti subvencijo. Poleg tega bom z Bolt-om lahko brez problema prišel tudi do Paga. Bolt-ov doseg naj bi bil 200 milj (300km) in to je realen doseg, ne tisti NEDC doseg, ki je kar nekaj. Npr. GM je napovedoval Volt2 doseg 50 milj, EPA mi je namerila 53 milj. In oboji imajo, kar se dosega njihovih električnih avtov tiče, vedno konzervativne številke.
Načeloma bi moral priti do Paga, z Boltom, z enim polnjenjem, saj imamo do parcele 270km. Zdaj, če avto dofilam na hitri polnilnici na Ravbarkomandi, je to še 65km manj, tako da imamo od Ravbarkomande do parcele le še dobrih 200km.