Danes sem imel tegale na testu:
Prehod z Ampere na Soul-a je bil bolj plastik fantastik go-kart like, ampak, ko sem se ga navadil, je bil pa užitek.
Sicer sem z mojim stilom vožnje imel gas pogosto pritisnen do konca, ker ne pospešuje tako, kot Ampera, pospešuje pa zavodoljivo.
Doseg mi je bil všečen. Pri 130km/h, suhe zimske razmere, torej gretje + zimske gume je bila poraba cca 1% baterije na 1km.
Chademo polnilne postaje so polnile brezhibno.
Všeč mi je bilo gretje, ki je bilo tako, kot je treba - boljše, kot pri Amperi.
Nič me ni motilo, da so bili sedeži iz blaga. Čisto ok.
Preglednost je super, višina sedenja je bila všeč vsem, še posebej mojim in njenim staršem, ki jih zdaj, ko prihajajo v leta, vedno več vozim naokoli in se težko vsedejo v Ampero, ker je tako nizka, oz. jim moram podajati roko, da vstanejo oz. se vsedejo.
Kljub temu, da specifikacije pišejo, da ima večji prtljažni prostor, kot Ampera, po mojem mnenju ni tako. Sicer ne vem, kako se to meri, Ampak v Ampero spravim več prtljage v prtljažnik, kot v Soul-a.
Všeč mi je, da dobro pobira luknje na cesti in se jih ne čuti tako, kot pri Amperi.
Sloj osnovne barve, barve in laka je pri Soul-u zelo tanek. Tistih parih pikc, ko so bile na haubi so priše do cinka in se je lepo videlo, kako tanka je barva. Ampera ima lep debel sloj osnovne barve in barve avta, tako da redko kateri kamen pride do kovine. V 95% primerih je še vedno osnovna barva nedotaknjena.
Soul EV je avto za voziti v vseh razmerah in ti ga ni škoda, ker konec koncev je MPV - multi purpose vehicle.
Zdaj pa da slišim vaša mnenja. Zamenjati Ampero za Soul EV? Imamo še Xsaro Picasso, tako da za dolge poti, kjer ni polnilnic, jo lahko vedno vzamemo. Sicer potem noben avto ne bo taka raketa, kot je Ampera. Vožnja na Pag s Soul-om odpade, ker skoraj ni hitre polnilne infrastrukture na poti do tja in tudi nič ne zgleda, da bi bila.
Situacija je pa taka - nič še ne vem, kako se bo zaračunavalo hitro polnjenje. Če bo res 5 EUR/polnjenje, ne glede na količino, potem je boljša odločitev se voziti na Amperin bencin. Januarja bo na CES predstavljen Bolt, ki bo imel 300km dosega, kar je skoraj 1x več kot Soul. Vendar, prodajati se bo začel konec naslednjega leta, kar še ni problem, problem je, kdaj bo prišel v Evropo?
Premišljeval sem tudi o Model S 70D, vendar ko berem, da so čakalni časi, da prideš na servis 3-4 mesece, se mi kar zmrači, tako da Tesla odpade. Poleg tega naj bi šle cene ponovno za cca. 4% gor.
Poleg tega je po akcijski ceni le en Soul EV, ki je črno rdeč, kar mi je čisto ok, vendar bom moral prvo zanj kupiti zimske gume, zimske feltne s TMPS senzorji. To je še dodaten 1kEUR, razen če zimske gume z Ampere premontiramo na feltne od Soul EV (dimenzije Amperinih zimskih gum so enake, kot na Soul), letne od Soula pa spravim do naslednje pomladi in grem v nakup zimskih felten naslednje leto.
Lepo bi prosil za mnenja. Hvala!