KIA Soul EV

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113

Hvala za tole! Imaš mogoče še kje podatek, koliko časa je takrat trajal ta vročinski val? V pameti imam cca. 3 tedne.

Aja, še to sem mislil povedati. Ja, uradno izmerjeni podatek za Ljubljano je 40.2°C, ampak to je v senci, kar je popolnoma ok. Mojih 42¢C-43°C je bilo izmerjenih na vožnji po razgretem asfaltu, kjer je sigurno lahko še teh par stopnij celzija višja temperatura.

Ampak, ker govorimo o vozilih, ki so poleti večinoma parkirani na soncu, je parkiranje na razgret asfalt, v kabini 60+°C, lahko hitro za baterijo previskoa temperatura, če ni aktivno hlajena. Če pa tako baterijo hkrati še polniš, ali pa pritiskaš na gas, pa računaj še na dodatnih 5-10°C v bateriji.
 
Nazadnje urejeno:

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
še enkrat...

Temperature za julij in avgust 2013

julij 2013
julij-2013.png

Avgust 2013
avgust-2013.png
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hvala, tole se zdaj vidi. Če gledam graf, temperature na 30°C, se je začelo cca. 20. julija in trajalo do 10 avgusta, to je 21 dni = tri tedne.

Imaš še kje grafe za letošnje poletje?
 
Nazadnje urejeno:

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
Ti si pisal o 35+ , ne o 30+
smile-1.gif


letošnje poletje...
julij-2015.png

avgust-2015.png


Lahko pa še po dnevih, urah in minutah. Granulacija je cca. 5 min.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Drejchi pravi:
Vir? Ta številka je v vseh tehničnih podatkih in tudi porabil sem že toliko v eni rundi.


Koliko je bruto ne vem, nisem še nikjer zasledil trdnih dokazov, le ugibanja, da naj bi bilo bruto nekje med 25 in 27kWh. Sam sem v ne povsem prazno baterijo že spustil več kot 27kWh štoma.

Aha, tole se pa zdajle vidi. Hvala za popravek!

Super, zdaj vemo nekaj novega, to je, da ima Zoe neto kapacitete vsaj 22kWh, kar je super. Očitno tudi pri Renaultu navajajo neto kapaciteto, tako kot pri Kii.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Drejchi pravi:
Ti si pisal o 35+ , ne o 30+
smile-1.gif


letošnje poletje...
julij-2015.png

avgust-2015.png


Lahko pa še po dnevih, urah in minutah. Granulacija je cca. 5 min.

Tole imaš super podatke in grafe! Hvala! Zdaj vemo, na koga se obrniti
smile-1.gif


Karkoli nad 30¢C temperature baterije skrajšuje življensko dobo baterije. Očitno sem s 35°C pretiraval, ampak, tega je le že dve leti nazaj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Koliko pa je najem baterije za 25.000km/leto?

Kolikor sem našel, je takole: https://www.renault.co.uk/vehicles/new-vehicles/zoe/battery-and-charging.html

£93 (129 EUR)/mesec za 12,000 miles (19.200km).
Je pa zanimivo, ker očitno v UK zdaj omogočajo tudi nakup baterije, ne le najem.

Citat:
Battery guarantee of 5 years/62,000 miles (whichever comes first), this includes the battery performance guarantee to at least 70% of its original capacity.
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Koliko pa je najem baterije za 25.000km/leto?

Kolikor sem našel, je takole: https://www.renault.co.uk/vehicles/new-vehicles/zoe/battery-and-charging.html

£93 (129 EUR)/mesec za 12,000 miles (19.200km).
Je pa zanimivo, ker očitno v UK zdaj omogočajo tudi nakup baterije, ne le najem.

Citat:
Battery guarantee of 5 years/62,000 miles (whichever comes first), this includes the battery performance guarantee to at least 70% of its original capacity.

Cene za najem baterij (ki vljucuje tudi assistenco) pri Zoe-tu so na uradni strani >> http://www.renault.si/media/ceniki/att0c24c445a70945829e979d2db0efb150/Cenik_Zoe.pdf ... Ampak tam je samo do 20.000 km letno
smile-1.gif
... Njega zanima za 25.000 km letno ...

zoe-najem-baterije-20151026-115923.png


P.S.: Tale zadnji del debate bi bilo fajn, ce se premakne v temo o Zoe... ker zdaj vidim, da je v temi o Kii Soul EV
smile-1.gif
...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Koliko pa je najem baterije za 25.000km/leto?

Kolikor sem našel, je takole: https://www.renault.co.uk/vehicles/new-vehicles/zoe/battery-and-charging.html

£93 (129 EUR)/mesec za 12,000 miles (19.200km).
Je pa zanimivo, ker očitno v UK zdaj omogočajo tudi nakup baterije, ne le najem.

Že kar nekaj časa, nekje med pol leta in leto. Odziv je slab, manj kot 5% kupce, ostali vzamejo z najemom. Menda bodo v UK ukinili, pa probali še na kakem drugem EU trgu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Meni se zdi najem čisto kul stvar, ne rabiš skrbet za kvaliteto baterije, pa tudi najem ni tako drag.

Če si seveda EV frik, ker če šteješ najem in prevožene km, prideš nekje na ceno dizla, tako da pridobi se nič ne, razen pač to, da imaš EV avto.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Meni osebno ne pase najem, ker ne zelim, da sem omejen s prevozenimi kilometri v enem letu. Pri elektricnem vozilu j3 v bistvu tako, da vec kilometrov, ko naredis, prej se ti povrne nakup.
In pri uzitku tako poc3ni voznje ne zelis, da te v tem uzitku omejuje neka pogodba.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Meni osebno ne pase najem, ker ne zelim, da sem omejen s prevozenimi kilometri v enem letu. Pri elektricnem vozilu j3 v bistvu tako, da vec kilometrov, ko naredis, prej se ti povrne nakup.
In pri uzitku tako poc3ni voznje ne zelis, da te v tem uzitku omejuje neka pogodba.

Verjetno je nabavna cena vozila za toliko nizja, kolikor stane baterija... ali se motim? Zoe naj bi polno opremljen kostal slabih 18.000€ (po konfigurtorju) + strosek za najem baterije ... Koliko pa stane primerljiv konkurencen avto? Recimo Nissan Leaf? Ali Kia Soul EV? Precej vec pomoje ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne vem, če je tako preprosto. Možno, da je tako, kot pri lizingu avtomobilov, kjer imaš tudi določene kilometre in če presežeš določeno kilometrino, plačuješ penale za vsak kilometer preko omejitve.

Če pa je, pa toliko bolje.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Koliko pa je najem baterije za 25.000km/leto?

Kolikor sem našel, je takole: https://www.renault.co.uk/vehicles/new-vehicles/zoe/battery-and-charging.html

£93 (129 EUR)/mesec za 12,000 miles (19.200km).
Je pa zanimivo, ker očitno v UK zdaj omogočajo tudi nakup baterije, ne le najem.

Že kar nekaj časa, nekje med pol leta in leto. Odziv je slab, manj kot 5% kupce, ostali vzamejo z najemom. Menda bodo v UK ukinili, pa probali še na kakem drugem EU trgu.

Če je razlika med nakupom in najemom enaka kot pri Leafu
http://www.nissan.at/AT/de/veh...ifications.html
potem se ljudje po mojem za najem odločajo izključno zaradi strahu pred tem,kaj bo z baterijo po nekaj letih.
Matematično pa ni nobene logike da bi se to splačalo,ker razlika v ceni je primerljiva s približno 5 leti plačevanja mesečnega najema baterije,da niti ne omenjam višje cene rabljenega vozila v primeru prodaje...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Še posebej glede na zadnjo najavo GM-a, da od LG Chem-a kupuje baterije po ceni 145$/kWh.

To pomeni, da bo recimo 60kWh baterija, kolikor bo Bolt potreboval za 200 milj dosega, stala GM le še 8700US$.

Koliko stane pa stale proizvajalce? Verjetne nekje tam tam, bi rekel.

Npr. 2010 je kWh baterije stala cca. 1.000 US$.
 
Nazadnje urejeno:

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
A to se še kr menmo o ZOE in kok je najem slaba stvar, pa čeprav bi po hitrem ogledu avto.net marsikdo menil, da se v SLO ne naredi več kot 10k km letno, oz. se jih v prvih leti celo nekaj več, potem pa avtomobili očitno vozijo le še rikverc in ima deset let star BMW le magičnih 130kkm.

Razlika v ceni med ZOE in Soulom je 12k€. Če jih nimaš in si jih moraš izposoditi (lizing ali kredit) jih moraš tudi vrniti, lahko veliko več, lahko nekaj manj, moraš jih. S tem denarjem si lahko kar nekaj let plačuješ najem baterije, spet odvisno koliko prevoziš. Tako je matematika zelo odvisna od tega ali denar za višjo začetno ceno imaš ali nimaš, ali se veliko voziš ali ne. Ker s prejšnjim avtom nisem naredil niti 10kkm letno in mi dodatnih 12k€ ne leži naokoli, se mi zdi najem super. Brez tega si avta ne bi mogel privoščiti, ker prav vsakega evra v pleh ne mislim dajati. Ampak, ok. Najem je sranje, vsi kupt Soul-a, Leaf-a ali pa VW, bo vsaj Type 2 priključek večkrat prost
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kot vsakemu leži svoj model EV avtomobila, tudi vsakemu leži drugačen način nakupa vozila. Tebi leži najem baterije, meni ne. Vsak ima svojo matematiko za svoj življenski stil in način nakupa in model EV-ja.

Bodimo veseli, da jih je čim več na cesti, saj tako bodo naš otroci v prihodnost, v urbanih naseljih, lahko dihali čistejši zrak, nafto pa bomo uporabljali za kaj bolj pametnega, kot da jo bomo kurili v zrak.

Mimogrede, zakaj misliš, da se Kia, VW ali Leaf ne bodo priključili na type2 priključek?
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Saj pa pač doplačaš, če rukneš preko letne omejiteve km, ali kje je problem?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ni problema. Kakor sem napisal - vsakemu svoje. Vec ko bo opcij nakupa, bolje za vse vrste zepov in zelja.