KIA Soul EV

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
30 minut? to verjetno za CHAdeMO, pri AC časovne omejitve ni in tudi polne do 100%, že večkrat preizkušeno.

Meni se pri trenutnem venčku EV vozil (eUp!, eGolf, i3, Leaf in Soul EV) Chameleon polnilec v ZOE (Q210) zdi najboljša (najbolj vsestranska) rešitev in je glavni razlog zakaj sem se odločil za ZOE.

Še nekaj o tej hitri polnilnici pri Kristalni palači... ko so jo odprli je zahtevala prijavo in polnil si lahko istočasno AC in DC (sem bil poleg, ko sva polnila jaz ZOE in nek gospod eUp!), potem so pa nekaj spremenili in prijava ni več potrebna, polniš pa lahko le eno vozilo. Če ni tam nikogar drugega ni panike, če pa je že kdo tam, pa ali čakaš ali tistega drugega odklopiš (se mi je zgodilo, da me je nekdo z i3 odlopil in dal polnit svoj avto). Ker ni prijave te komot kdorkoli odklopi. Fail.
 

Nac

Zelenc'
17. mar 2015
18
0
1
CHADEMO ni omejen na neko časovno omejitev oziroma procente baterije v vozilu. Lahko se napolni tudi do 100% baterije, ampak to ni več smiselno, ker se za to porabi preveč časa. V tem primeru je lahko časovna omejitev s strani polnilne postaje, ki je nastavljiva ali pa tudi ne odvisno od politike lastnika polnilne postaje. Seveda pa lahko polnitev prekine tudi vozilo, npr v Leaf- se to zgodi če je temperatura baterije previsoka za hitro polnjenje. Verjetno je kaj podobnega tudi v Soul-u, temperatura, procenti,čas,..ne vem bi bilo potrebno preveriti.
Se pa strinjam, da sedaj na tej postaji ni možno istočasno polniti AC in DC. Je pa to stvar nastavitve polnilne postaje, ki sedaj deluje brez prijave in z opaženo omejitev polnitve istočasnega polnjenja dveh vozil (DC in AC).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Drejchi pravi:
30 minut? to verjetno za CHAdeMO, pri AC časovne omejitve ni in tudi polne do 100%, že večkrat preizkušeno.

Jp, govoril sem za CHADEMO. Orlandu je na CHADEMU po 30 minutah prekinilo polnjenje, ampak to je na strani polnilne postaje. Pri 83%-84% mu polnjenje prekine avto.
Pri AC polnjenju pa mu gre do 100%.

Citat:
Uporabnik Drejchi pravi:
Še nekaj o tej hitri polnilnici pri Kristalni palači... ko so jo odprli je zahtevala prijavo in polnil si lahko istočasno AC in DC (sem bil poleg, ko sva polnila jaz ZOE in nek gospod eUp!), potem so pa nekaj spremenili in prijava ni več potrebna, polniš pa lahko le eno vozilo. Če ni tam nikogar drugega ni panike, če pa je že kdo tam, pa ali čakaš ali tistega drugega odklopiš (se mi je zgodilo, da me je nekdo z i3 odlopil in dal polnit svoj avto). Ker ni prijave te komot kdorkoli odklopi. Fail.

Drugače pa bi rekel, da so se odločili za polnjenje brez prijave zato, ker lahko posledično tudi prekineš polnjenje brez prijave. Rekel bi, da zato, ker sem že nekajkrat opazil, da enega i3-ja kar pustijo na polnjenju čez noč na hitri polnilni postaji, kar se mi ne zdi prav, ampak ok, ker ni potrebna prijava, ga vsaj lahko izklopiš in se priklopi nekdo drug. Poleg tega pa se je tudi že zgodilo, da je nek lastnik Leaf-a le-tega priklopil na hitro polnjenje in odšel in ga ni bilo, ko se je avto že zdavnaj napolnil. Če ga ne bi bilo mogoče odklopiti, bi s tem onemogočil polnjenje komurkoli drugemu.
Poleg tega je pa polnjenje brez kartice dobro tudi če pride kakšen tujec, ki je brez ustreznih kartic in lahko avto napolni na te postaji.

Bi pa rekel, da je ta hitra polnilna postaja kar v uporabi. Se je že kar nekajkrat zgodilo, da se je nabrala vrsta enega čakajočega, pa je še kdo prišel mimo in ko je videl, da že nekdo čaka, je šel naprej.
Je pa taka čakalna vrstica priložnost, da se pokramlja z ostalimi lastniki EV-jev in je še vedno tako nenapovedano srečanje bilo prav prijetno, pa še čas hitreje mine
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Kako je pa s servisiranjem, ali je kdo že imel kakšen konkreten problem in kako je bil rešen pri EV? Soul ima sicer 7-letno garancijo, kar je po tej plati gotovo zelo OK.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Edini resen problem, za katerega sem do sedaj slisal in se je zgodilo tudi tesni Soul ev pri nas je unicenje menjalnika, do katerega lahko pride, ce prestavis v Park prestavo se preden se avto popolnoma ustavi.
Strosek popravila se ne steje pod garancijo, stane pa menda 5000 eur.
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Da narediš to, moraš biti pa res as.
uf-1.gif
Očitno bo treba počakati, da čas pokaže, kako je glede morebitnih popravil pri EV.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
No, Ampera/Volt je zunaj že 5 let in se je izkazal da trpežen avto brez večjih problemov, če odšteješ neumno ključavnico volana.
Leaf ima probleme z baterijo, ker je nima termalno menedžirane, je pa tudi že 5 let zunaj, kar ni nezamerljiva doba.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prestava park pri taki vrsti avta je ponavadi na "gumb" kar pomeni, da bi mogel biti tak user error izključen.
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
Da ne berem cele teme me zanima kakšni so potem dometi teh EV, pri normalni uporabi, torej mešana vožnja, s klimo? Ni treba točnih podatkov, samo okvirno me zanima.

Recimo eGolf, Tesla, Leaf, Soul EV, Zoe.


Tako okvirno me zanima.... ker pred nekaj časa sem imel na testu i3 in ugotovil, da je 110km s polnimi baterijami skoraj da premalo zame. Preveč rizično, bi stalno imel pripravljen bencin za range extender al kaj je že tista stvar ki jo ima bmw za tak primer, če ti zmanjka elektrike.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Egolf je tam tam z i3. Leaf z 24kwh ur baterijo tudi, prsv tako Zoe, to je nekje 120km poleti.. Kia Soul Ev je tam tam z Leafom z 30kWh baterijo, to je cca 160km poleti in cca 130 pozimi. Tesla je pa razred zase. Dosege razlicnih modelov si poglej naTeslini strani.
 

Nac

Zelenc'
17. mar 2015
18
0
1
Npr. I3 ne zmore peljati od QC Beljaka skozi tunele do QC Altenmarkta razdalja 125 kilometrov, Leaf in E-Golf to zmoreta, kar je razumljivo ker imata večjo kapaciteto baterije. Podobno velja za Kia Soul 27kWh in Leaf 30kWh z manj energije se ne pelješ dalje oziroma enako daleč.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Nac, če že govorimo o kapacitetah baterij, moraš biti precizen. Kia Soul EV ima 27kWh neto kapacitete in 31kWh bruto kapacitete, med tem, ko ima novi Leaf 30kWh bruto kapacitete, za neto pa ne vem, če že je podatek.

Ne smemo pa pozabiti, da ima Kia toplotno menedžirano baterijo, med tem, ko je, kolikor je meni znano, Leaf še vedno nima. Tako da, Leaf v poletni vročini + hitro polnjenje = no go. Mislim, verjetno lahko polniš, ampak, ne pričakuj, da bo baterija držala kapaciteto.
Kia baterijo hladi s kabinskim zrakom, kar je vseeno dosti bolje, kot Leaf, ne more pa se primerjati s hlajenjem Tesle oz. Ampere/Volt-a, ampak bi vseeno rekel, da je 'good enough'.
 
Nazadnje urejeno:

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
Ali imajo drugi tudi range extender kot ga ima i3? Ker to je penis, da si tako odvisen od elektrike, če je kaj nujnega si hitro v riti. Pa na vsakem koraku razmišljaš kje so polnilne postaje. Meni se zdi to čudno dati toliko denarja za avto s katerim si nakoplješ same skrbi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampera ga ima tudi (zato jo tudi imam). Problem i3-jevega Range Extenderja je v tem, da je notri švoh 600cc dvo valjni motor, ki ne premore večjih naporov, torej takrat pozabi na AC hitrosti, še posebej pa ne v naklon. Poleg tega pa ima rezervoar kapacitete 9l, kar je ravno za recimo 150km, ampak lej, na cesti pa ne ostaneš, kar je najbolj važno.

Pri i3 me najbolj motijo komplicirana zadnja kurja vrata, če odmislim nekonkurenčno ceno.

Pri Kii dobiš stvari, ki so pri BMW za doplačati (toplotna črpalka, 7kW AC polnjenje, hitro polnjenje), že v osnovni ceni + 7 letno splošno garancijo za konkretno manj denarja, kot i3.
 
Nazadnje urejeno:

Nac

Zelenc'
17. mar 2015
18
0
1
Če smo natančni 30.5 kWh https://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Soul_EV . Res pa je, da težko primerjaš vozilo, ki je na trgu in ga je možnost testirat s tistim, ki šele prihaja. Se mi pa zdi, da je Leaf pri porabi zaradi aerodinamike bolj varčen kot Soul. Npr. 12,9kWh na 100 kilometrov od Ljubljane do Frankfurta.
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
Škoda da tudi Kia nima range extenderja. Ker je kar zanimiva, vsaj kar se tiče velikosti.

i3 zadnja vrata so tudi meni čudna.

Kako je Kia konkretno manj denarja kot i3? gledam na avtonetu, Kia 34 jurjev, i3 pa je tudi od te cene naprej.


Kako pa kaj padajo vrednosti električnih vozil na trgu? Primerljivo z navadnimi avti, ali bolj/manj?