Ne vem kater Petrol v Kopru je mišljen, ampak od najbližjega (BS Koper - Šmarska) je 650m do HC, od najbolj oddaljenega (BS Koper Sermin) pa 1.5km. V Ljubljani pa imaš tudi od izvoza za BTC do kristalne palače dober kilometer. Torej imaš nekje 2,5km po "mestu", 11km HC in cca. 100km AC. Seveda to vpliva na povprečje, ampak ob normalnem prometu ne bistveno.
Govora je bilo o primerjavi s testom od Zelenca, kjer je bila povprečna 119km/h in zato ta test z bistveno nižjo povprečno hitrostjo nikakor ne more bit primerljiv, kar mislim da želita povedati tudi SHARK1 in SJTV1. Nihče pa ne trdi, da je test sam po sebi brezvezen. Za primerjljiv test, bi ga bilo potrebno izvesti v drugačnih pogojih. To da se zaradi gužve večino časa ne moreš voziti 130km/h ne pove kaj dosti o porabi/dometu pri 130km/h (kar je bil osnovni "challenge").
Sicer pa mi je zelo dobro jasno, kako hitro pade povprečna hitrost in se marsikdaj smejim, ko ljudje razlagajo o nevem kakšnih povprečnih hitrostih, ker se so del poti peljali malo hitreje.
Se tudi vozim dosti v štajerski konec iz Lj in imam ob normalno prometu povprečno 100km/h iz centra LJ do centra Slovenske bistrice, pa je na štajerski AC bistveno več omejitev 100km/h in 80km/h plus več drajsanja po centru. Seveda kadar je promet gostejši in se ne da vozit niti 130km/h (na voznem kamioni, na prehitevalnem pa kampirajo vsi ostali) je povprečna nižja, vendar je tudi poraba takrat nižja (če ravno ne stojiš kje v koloni recimo).