Par poletij nazaj, ko je bilo tri tedne med 35°C in 40°C v Sloveniji, je Simon pri svojem Leaf-u izgubil 15% kapacitete. Trenutno je na 75% kapacitete. Ampera zalaufa klima napravo, s čigar hladilno tekočino ohladi baterijo, tudi na službenem parkirišču med tem ko stoji takoj, ko le-ta doseže 30°C in jo ohladi na 24°C. To počne tudi med vožnjo, polnjenjem in če je parkirana in priključena na elektriko, a se ne polni.
Res je, da ima Simon narejenih cca. 160.000km, ampak, pri mojih 92.000km nimam še nič opaznega zmanjšanega dosega. Po moji testni progi, ki jo vsake nekaj časa naredim, imam še vedno enak doseg, kot sem ga imel, ko je bila Ampera nova (poleg meritev preko OBD2).
S tem, da moraš računati, da glede na to, da imam neto kapaciteto baterije cca. 10kWh, Leaf pa cca. 20kWh, torej ima Leaf še 1x več, sem za recimo polovično Simonovo razdaljo, naredil enako število polnilnih/praznilnih ciklov baterije, kot Simon, je razlika v stanju baterije očitna.
Letos zgodaj pomladi je član Alter foruma iz Češke pripeljal novega Leaf-a. Ko ga je priklopil na OBD2 reader in Leaf aplikacijo je videl, da je že pri novem imel padec kapacitete na 90%, kolikor bi le-ta morala biti.