KIA Soul EV

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
EV so pač za kuča-poso variante prevoza. Æe imaš recimo 40km v eno smer, si komot nabaviš, polniš pa vedno doma, čez noč. Podobno kot telefon pač, pa ni sekiranja in stresnih situacij.

ampere rabljene so zdaj nekje slabe 20 tisočakov, kar že gre skozi, ker redne cene so vseeno hudo napumpane.

ali pa pač, če gre v najem baterija, to se splača, če delaš tam nekje 15k letno, če se prav spomnim, ko sem enkrat delal izračun
 

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

V vsakem primeru pa me še vedno moti ne aktivno hlajena baterija Leaf-a.

Nac, mogoče ti veš, je tale 30kWh baterija, ki jo bo imel Leaf, že od LG-ja?

Hlajenje je težava v Arizoni in Texasu, ne v Evropi. V Evropi so, kolikor vem, pod garancijo zamenjali le eno pogonsko baterijo v petih letih.

Baterije so od AESC tako kot do sedaj, le da se te proizvajajo na Japonskem, 24kWh pa so se in se bodo za vstopne modele še naprej, tudi v Sunderlandu, UK.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Par poletij nazaj, ko je bilo tri tedne med 35°C in 40°C v Sloveniji, je Simon pri svojem Leaf-u izgubil 15% kapacitete. Trenutno je na 75% kapacitete. Ampera zalaufa klima napravo, s čigar hladilno tekočino ohladi baterijo, tudi na službenem parkirišču med tem ko stoji takoj, ko le-ta doseže 30°C in jo ohladi na 24°C. To počne tudi med vožnjo, polnjenjem in če je parkirana in priključena na elektriko, a se ne polni.

Res je, da ima Simon narejenih cca. 160.000km, ampak, pri mojih 92.000km nimam še nič opaznega zmanjšanega dosega. Po moji testni progi, ki jo vsake nekaj časa naredim, imam še vedno enak doseg, kot sem ga imel, ko je bila Ampera nova (poleg meritev preko OBD2).

S tem, da moraš računati, da glede na to, da imam neto kapaciteto baterije cca. 10kWh, Leaf pa cca. 20kWh, torej ima Leaf še 1x več, sem za recimo polovično Simonovo razdaljo, naredil enako število polnilnih/praznilnih ciklov baterije, kot Simon, je razlika v stanju baterije očitna.

Letos zgodaj pomladi je član Alter foruma iz Češke pripeljal novega Leaf-a. Ko ga je priklopil na OBD2 reader in Leaf aplikacijo je videl, da je že pri novem imel padec kapacitete na 90%, kolikor bi le-ta morala biti.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Drejchi pravi:
Hlajenje je težava v Arizoni in Texasu, ne v Evropi. V Evropi so, kolikor vem, pod garancijo zamenjali le eno pogonsko baterijo v petih letih.
.

Verjamem, ampak Nissan ima garancijo za baterijo 5 let oz 100.000km, Ampera ima 8 let oz. 160.000km, s tem, da Nissanova v začetku sploh ni vključevala padca kapacitete. Šele pod pritiskom javnosti so le to dodali, ampak kot sem že napisal, le za zgornje obdobje.
Ampera/Volt sta imela to garancijo tudi za padec kapacitete do 70% v zgoraj omenjeni dobi.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Saj je jasno, da je ampera boljši avto, daleč, ampak temu primerno je tudi dražji, nekje se mora videt razlika v ceni...
 

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
Spet pretiravaš.

Verjetno govoriš o letu 2013 in takrat je bilo 12 dni nad 35°C, najvišja temperatura pa dobrih 38°C. Aja, pa to so bili all-time rekordi, ne običajne temperature.

Pa še nekaj o super duper Kii. Soul je 35k€, ZOE 23k€, ZOE večji homologiran doseg (o dejanskem nebi, KIA je že imela težave z laganjem o varčnosti
smile-1.gif


Ja, je pa ZOE noter k jogurtov lonček. Ni usnja, ni mehke armaturke, ni osvetljenih obrob zvočnikov... To sta že pogruntala? Da so v Soulu obrobe zvočnikov osvetljene?
smile-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Drejchi pravi:

Pa še nekaj o super duper Kii. Soul je 35k€, ZOE 23k€...

A to si hotel naredit neko kao primerjavo v ceni in s tem poudariti koliko višjo ceno ima Soul? A potem si namenoma pozabil na doživljenski mesečni najem baterije pri ZOE,ali se ti je zgodilo slučajno?
grims-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Drejchi pravi:
Spet pretiravaš.

Verjetno govoriš o letu 2013 in takrat je bilo 12 dni nad 35°C, najvišja temperatura pa dobrih 38°C. Aja, pa to so bili all-time rekordi, ne običajne temperature.

Pa še nekaj o super duper Kii. Soul je 35k€, ZOE 23k€, ZOE večji homologiran doseg (o dejanskem nebi, KIA je že imela težave z laganjem o varčnosti
smile-1.gif


Ja, je pa ZOE noter k jogurtov lonček. Ni usnja, ni mehke armaturke, ni osvetljenih obrob zvočnikov... To sta že pogruntala? Da so v Soulu obrobe zvočnikov osvetljene?
smile-1.gif

Najvišja temperatura je bila takrat 43°C, kar sem videl med vožnjo domov iz Ljubljane proti Domžalam. Se kje da videti na arsou podake za temperaturo za nazaj? Če jih je bilo res le 12 dni, še toliko bolj žalostno za baterijo v Leaf-u, da je tako hitro degradirala. Ampak, če se prav spomnim, je tisti poletni fen trajal 3 tedne.

Razliko v ceni ti plačuješ z mesečnim najemom baterije. 89EUR/mesec za 12.500km/leto, če se ne motim oz. 129EUR/mesec za 25.000km/leto? Prosim, ne pozabi omeniti tega dejstva, ko navajaš razlike v ceni
wink-1.gif


Laganje o varčnosti Kie pri fosilnih motorjih nima veze z realnim dosegom Kie Soul EV. Ne pozabi, da jo ima kolega in tudi YT testi so pri Kii pokazali doseg 160km pri 100km/h po AC. Narediš toliko s Zoe pri tej hitrosti? 31kWh bruto baterije Kie Soul EV > 22kWh bruto baterije od Zoe.


Citat:
Ja hitre polnilnice bodo to razliko izničile a le če se boš držal AC, povsod drugod, kjer pa imaš 22kW polnilnice pa ne.

Ampak, tole je pa hecen stavek. Upam, da mi ni treba pisati, zakaj.
 

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
Lej, zakaj še kar pišeš neresnice? Namenoma zavajaš?

Najem baterije je 79€/mesec za 12.500km in 86€/mesec za 15.000km. ZOE ima neto 22kWh! 43°C ni bilo v Ljubljani še nikoli, ever!

Temperature za julij in avgust 2013 pa si lahko ogledaš spodaj.

julij 2013
julij-2013.png

Avgust 2013
avgust-2013.png



EDIT: zakaj linkanje slik spet ne deluje?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
A nisem mogoče napisal 'če se ne motim'? Na pamet vseh podatkov za vse avte ne morem vedeti. Ja, zmotil sem se za 10 EUR pri 12.500km/leto. Za koliko sem se pa zmotil pri razdalji 25.000km/leto?

Verjemi mi, da je nad vročim poletnim asfaltom kar nekaj stopinj več, kot na merilnih postajah arsa. 43°C max mi je kazal BC tisto poletje. Bi se še našla kakšna tema na Alter-ju od tistega poletja, ko je folkt gor dajal fotke BC-jev iz avta tisto poletje.

Linkanje slik deluje, ampak moraš dati link na datoteke slike, torej .jpg ali .png končnico, le pa referenčni link, ki ga daješ.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tada!!! Sem celo našel na telefonu in tole je bilo fotkano med vožnjo po trzinki (na enemu od semaforjev):



43°C nisem uspel fotkati, ker je bila med vožnjo in nisem mogel fotkati. Do prvega semaforja pa je že padlo na 42°C.
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Drejchi pravi:
43°C ni bilo v Ljubljani še nikoli, ever!

Aaa, eto, sem našel: https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/1831083/page/0/fpart/1/vc/1

Na žalost, moje fotke ni več na shrani.si, tako da tudi slikovnega dokaza v temi, v mojem prispevku, ni več
frown-1.gif


Ampak, so pa od drugih
smile-1.gif

Jaz vidim tvojo fotko na shrani.si ... ampak to so neuradno izmerjeni podatki
smile-1.gif
...

Vrocina-20151026-101119.png


Najvisja uradno izmerjena temepratura je bila menda

Najvišja izmerjena temperatura v Sloveniji je bila 40,8 °C v Cerkljah ob Krki, 8. avgusta 2013. V Ljubljani pa 40.2 °C...
smile-1.gif



Viri:
https://sl.wikipedia.org/wiki/Seznam_slovenskih_rekordov

http://www.rtvslo.si/okolje/najbolj-vroc-dan-odkar-v-sloveniji-merimo-temperaturo/314846
 

Drejchi

Pripravnik
8. sep 2015
55
0
6
Vir? Ta številka je v vseh tehničnih podatkih in tudi porabil sem že toliko v eni rundi.


Koliko je bruto ne vem, nisem še nikjer zasledil trdnih dokazov, le ugibanja, da naj bi bilo bruto nekje med 25 in 27kWh. Sam sem v ne povsem prazno baterijo že spustil več kot 27kWh štoma.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Dropbox imamo blokiran v službi, tako da tvojega dokumenta ne vidim.

Kje si pa filal? Vprašam, ker tvoj model Zoe ima še star polnilec, ki ima na navadni Schuko vtičnici 50% izgube, tako da koliko si moral dofilati, pri Zoe, ni merodajen podatek za neto kapaciteto baterije.

Nima Zoe nobenega pokazatelja porabljene energije na LCD displayu?
 
Nazadnje urejeno: