KIA Soul EV

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Mislim, da se preveč komplicira okoli teh testov. A teste porabe pri ICE še sploh kdo gleda? Jaz sigurno ne.

Pri EV bi pač moral vsak vedet koliko rabi relacije, recimo za dnevno pot v službo in potem vzeti avto ki omogoča vsaj enkrat več. Pa je to to. Za tisto enkrat kar se gre na morje na hrvaæko pa poiskat drugo rešitev.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ja samo težko je vedeti kaj si neizobražen folk predstavlja, mi tu ki spremljamo zadeve vemo brez testov kje in kako je uporaben EV in kakšen doseg bo imel, 90% populacije pa nima pojma.

Enako kot če jaz gledam 24ur, bom znal filtrirat tistega 90% FUDa ki ga tam predstavljajo, kaj pa ostali del populacije?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Zato mi predvsem pri EV nakupu morali biti prodajalci toliko bolj izobraženi in pošteni.

Kar pa bo trg prinesel in izpljunil.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Test, v katerem je edini omenjeni doseg 60 km? Ker je tak način vožnje edino merilo? In ne, 60 km za 90% (ali več) uporabnikov ni realna slika. Test se dela in piše za večino potencialnih kupcev.
Bi se ti zdelo OK, da bi se pri 911 Turbo pritoževali, da ne žre samo 5 litrov? Ali pa pro enoprostorcu, da je ima ful slab čas krona na dirkališču?

A ni namen EV vozil, da furajo točno take relacije, kjer so najpotratnejši fosilarji? Ravno to so testirali. Ker pa je trenutno zima pa je rezultat 60km dosega.

Ni edino merilo. Je pa pošteno, da se pove kako je v takih situacijah. Za priusa tudi vemo, da pri 160 pije več kot M3 in prav je tako.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Mislim da je pri testu vseeno dobro, da se izpostavi tudi robne pogoje, seveda pa ne more biti to edini test porabe.

Potem pa peljimo še vsakega ICE-a, vključno s Priusom, na Vršič in objavimo podatke take porabe.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kot zanimivost v članku, zakaj pa ne? Ampak treba je vedeti da se pri avtu s 40+l rezervoarjem take zadeve povprečijo na cel rezervoar, Vršič ti povprečen avto prevozi na rezervi, pri EV pa če bi gledal samo na predviden prikazan doseg bi se lahko hudo uštel.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Mislim da je pri testu vseeno dobro, da se izpostavi tudi robne pogoje, seveda pa ne more biti to edini test porabe.

Potem pa peljimo še vsakega ICE-a, vključno s Priusom, na Vršič in objavimo podatke take porabe.

Zakaj pa ne. Me ni sram povedati da s Priusom pozimi v mestu in pri res kratkih relacijah porabim 2 litra več kot poleti.
Se tolažim s tem, da tudi ostali fosilarji porabijo več kot običajno.

EV "frik" pa si bo mazal oči, mi ni jasno zakaj?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Če bi kakšna AH še imela kakšno testno Ampero (10kWh neto), bi šel s tabo, da mi demonstriraš vožnjo, pri kateri bi naredil le 17km na polnjenje, ali pa ekvivalentno s Soul EV-jem (27kWh neto) 46km.

Če ti temu rečeš mazanje oči....

To je 588Wh/km, pa da te vidim.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Moja žena z lahkoto, avto lahko stoji na mestu, samo gretje do konca, ker jo vedno tako zebe
wink-1.gif
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Vsak vikend, ko gremo na Štajersko, pa tašča polno robe gor pelje h tastu, nazaj s Štajerske pa tudi poln prtljažnik Štajerskih dobrot
smile-1.gif


Recimo, letos jeseni smo vsak vikend s tal nabrali toliko jabolk, kot da nas prejšnji vikend ne bi bilo. Potem pa vozimo jabolka, jabolčni sok, jabolčni kis, zelenjavo z njive,...
Pa češnje, slive,... robe, kolkr češ.

Ko gremo gor in nazaj, imam v obe smeri v Amperi vedno poln prtljažnik, pa je Amperin prtljažnik (310l) večji od Soul-a (250l).

Tole je pa tako, kot da bi bral kak patriotov prispevek,
grin1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Moram tasta nasrat, da bo še dve kuri gor ubodu
aplauz.gif


Mladi mački si je že za letost zrihtal, samo še kure manjkajo
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Kaj te maš od mačkov, te bi rajši zajce da maš meso.

Čeprav mačje je tudi za jest, ampak dvomim da to prakticirate.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če bi kakšna AH še imela kakšno testno Ampero (10kWh neto), bi šel s tabo, da mi demonstriraš vožnjo, pri kateri bi naredil le 17km na polnjenje, ali pa ekvivalentno s Soul EV-jem (27kWh neto) 46km.

Če ti temu rečeš mazanje oči....

To je 588Wh/km, pa da te vidim.

Glej, če se ne motim je bilo 17km, možno, da tudi 27km, je bilo od nekega Nizozemca. Mislim, da je celo v temi o Amperi. Mi ni za iskat.
Brez problema pa lahko moj post, spregledaš oz. ti dam prav, lahko narediš več kot 17 km. Gre tudi čez 90km kot si ti stestiral.

Odličen avto je! Za mene pa ni uporaben.

Na podlagi testa v Delu mi je jasno, da e-Golf pogori pri kratkih relacijah pozimi. Ni pa mi jasno, kako to vam ni jasno
confused-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Predvsem je dobro,da se naredi več testov z različnimi robnimi pogoji! Če pa rečemo na splošno,je ameriški EPA test precej življenski. Recimo Ampera ima po tem testu 35 milj (56 km) dosega,kar je zelo realen doseg,ki ga lahko v nekem povprečju vseh kombinacij voženj z lahkoto dosežeš ali presežeš...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
So napisali metodologijo njihovega testiranja?

Vsak avto, tudi na fosilna goriva, ti bo pozimi pogorel, če ga boš vžgal, dal gretje napolno, prevozil 5km, ga potem ugasnil za 1 uro in potem ponavljal vajo.
Če hočeš, da avto na testu pogori, brez problema test prirediš tako, da se bo to tudi zgodilo - in obratno.

Pravilen test je tak, pri katerem imaš normni krog za vse avtomobile, ki jih testiraš, enak. Vse ostalo je prirejanje testa željenemu rezultatu.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Poleg tega pa, če bi se dalo, bi se lahko toplotno črpalko na EV-jih lahko dizajniralo tako, kot imajo to narejene pasivne hiše, torej da notranjo enoto toplotne črpalke ne zagrevaš s hladnim zunanjim zrakom zunanje enote, ampak izpušni zrak iz kabine spelješ preko rež zunanje enote toplotne črpalke in rekuperiraš topel izpušni zrak iz kabine.

V tem primeru bi bil izkoristek fenomenalen, ker bi se s tem hkrati izognil tudi nabiranju ledu na zunanji enoti v primeru, da je zunaj pod 0°C, poleg seveda višjega izkoristka, če imaš na zunanji enoti stalno zunanji hladen zrak, ali pa če imaš na tej isti enoti izpušen kabinski zrak.

En dober članek na to temo: http://www.greencarreports.com...n-heating-video
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Mislim da je pri testu vseeno dobro, da se izpostavi tudi robne pogoje, seveda pa ne more biti to edini test porabe.

Robne pogoje je zelo težko definirat. Sem 100%, da se da ne e-golfu v primernih robnih pogojih še prej kot v 60 km baterijo spraznit ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Test, v katerem je edini omenjeni doseg 60 km? Ker je tak način vožnje edino merilo? In ne, 60 km za 90% (ali več) uporabnikov ni realna slika. Test se dela in piše za večino potencialnih kupcev.
Bi se ti zdelo OK, da bi se pri 911 Turbo pritoževali, da ne žre samo 5 litrov? Ali pa pro enoprostorcu, da je ima ful slab čas krona na dirkališču?

A ni namen EV vozil, da furajo točno take relacije, kjer so najpotratnejši fosilarji? Ravno to so testirali. Ker pa je trenutno zima pa je rezultat 60km dosega.

Zanimivo, da pri ICE avtih ne objavljajo podatka o porabi v takih pogojih. Samo pri BEV ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Če bi kakšna AH še imela kakšno testno Ampero (10kWh neto), bi šel s tabo, da mi demonstriraš vožnjo, pri kateri bi naredil le 17km na polnjenje, ali pa ekvivalentno s Soul EV-jem (27kWh neto) 46km.

Če ti temu rečeš mazanje oči....

To je 588Wh/km, pa da te vidim.

Glej, če se ne motim je bilo 17km, možno, da tudi 27km, je bilo od nekega Nizozemca. Mislim, da je celo v temi o Amperi. Mi ni za iskat.
Brez problema pa lahko moj post, spregledaš oz. ti dam prav, lahko narediš več kot 17 km. Gre tudi čez 90km kot si ti stestiral.

Odličen avto je! Za mene pa ni uporaben.

Na podlagi testa v Delu mi je jasno, da e-Golf pogori pri kratkih relacijah pozimi. Ni pa mi jasno, kako to vam ni jasno
confused-1.gif
Vsak EV pogori v takih pogojih. Pa ICE s porabo tudi (le da za zraven en tak fini dizelček še kmalu kapitalno crkne).
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Test, v katerem je edini omenjeni doseg 60 km? Ker je tak način vožnje edino merilo? In ne, 60 km za 90% (ali več) uporabnikov ni realna slika. Test se dela in piše za večino potencialnih kupcev.
Bi se ti zdelo OK, da bi se pri 911 Turbo pritoževali, da ne žre samo 5 litrov? Ali pa pro enoprostorcu, da je ima ful slab čas krona na dirkališču?

A ni namen EV vozil, da furajo točno take relacije, kjer so najpotratnejši fosilarji? Ravno to so testirali. Ker pa je trenutno zima pa je rezultat 60km dosega.

Zanimivo, da pri ICE avtih ne objavljajo podatka o porabi v takih pogojih. Samo pri BEV ...

Saj ga, je naveden pod mestno porabo v propagandnem materialu.
evil.gif


Še vedno ni jasno o čem se "kregamo". EV jelahko namenjen kratkim vožnjam(to je tudi smisel EV ki so dostopna množicam) tudi pozimi. Je pač treba v testu omenit, da je takrat poraba precej višja in da je doseg samo 1/3 obljubljenega. Me ne bi motilo če ob enem dodate, da lahko poleti brez klime in radija naredi tudi 1/3 več kot je deklarirano.