Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Je pač treba v testu omenit, da je takrat poraba precej višja in da je doseg samo 1/3 obljubljenega. Me ne bi motilo če ob enem dodate, da lahko poleti brez klime in radija naredi tudi 1/3 več kot je deklarirano.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Je pač treba v testu omenit, da je takrat poraba precej višja in da je doseg samo 1/3 obljubljenega. Me ne bi motilo če ob enem dodate, da lahko poleti brez klime in radija naredi tudi 1/3 več kot je deklarirano.
Ne pretiravaj z 'doseg samo 1/3 obljubljenega'. Kot sem že rekel, se moraš že fajn potruditi, da dosežeš polovico letnega dosega. Če pa ima vozilo toplotno črpalko, je pa padec dosega še manjši.
Vsak abto je lahko namenjen kratkim vonjamCitat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Test, v katerem je edini omenjeni doseg 60 km? Ker je tak način vožnje edino merilo? In ne, 60 km za 90% (ali več) uporabnikov ni realna slika. Test se dela in piše za večino potencialnih kupcev.
Bi se ti zdelo OK, da bi se pri 911 Turbo pritoževali, da ne žre samo 5 litrov? Ali pa pro enoprostorcu, da je ima ful slab čas krona na dirkališču?
A ni namen EV vozil, da furajo točno take relacije, kjer so najpotratnejši fosilarji? Ravno to so testirali. Ker pa je trenutno zima pa je rezultat 60km dosega.
Zanimivo, da pri ICE avtih ne objavljajo podatka o porabi v takih pogojih. Samo pri BEV ...
Saj ga, je naveden pod mestno porabo v propagandnem materialu.
Še vedno ni jasno o čem se "kregamo". EV jelahko namenjen kratkim vožnjam(to je tudi smisel EV ki so dostopna množicam) tudi pozimi. Je pač treba v testu omenit, da je takrat poraba precej višja in da je doseg samo 1/3 obljubljenega. Me ne bi motilo če ob enem dodate, da lahko poleti brez klime in radija naredi tudi 1/3 več kot je deklarirano.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vsak abto je lahko namenjen kratkim vonjamCitat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Test, v katerem je edini omenjeni doseg 60 km? Ker je tak način vožnje edino merilo? In ne, 60 km za 90% (ali več) uporabnikov ni realna slika. Test se dela in piše za večino potencialnih kupcev.
Bi se ti zdelo OK, da bi se pri 911 Turbo pritoževali, da ne žre samo 5 litrov? Ali pa pro enoprostorcu, da je ima ful slab čas krona na dirkališču?
A ni namen EV vozil, da furajo točno take relacije, kjer so najpotratnejši fosilarji? Ravno to so testirali. Ker pa je trenutno zima pa je rezultat 60km dosega.
Zanimivo, da pri ICE avtih ne objavljajo podatka o porabi v takih pogojih. Samo pri BEV ...
Saj ga, je naveden pod mestno porabo v propagandnem materialu.
Še vedno ni jasno o čem se "kregamo". EV jelahko namenjen kratkim vožnjam(to je tudi smisel EV ki so dostopna množicam) tudi pozimi. Je pač treba v testu omenit, da je takrat poraba precej višja in da je doseg samo 1/3 obljubljenega. Me ne bi motilo če ob enem dodate, da lahko poleti brez klime in radija naredi tudi 1/3 več kot je deklarirano.
In pri vsakem je na način, kot so oni testirali, poraba visoka. Ti podpišem, da še tako varčnega avta ne dobiš po 10 litrov. 150 konjski turbobencinar, ki ga ravno vozim, ima na tak način 35 litorv (deklarirana mestna je pa tam okoli 7).
Problem je v tem, da niso konsistentni: pri testih moraš vedno navajat primerljive podatke, če pa navedeš nekaj neobičajnega, pa je to treba postavit v kontekst (recimo napisat, da bi nek clio 1,2 imel pri taki vožnji 15 litrov porabe). Vse drugo je zavajanje.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Test, v katerem je edini omenjeni doseg 60 km? Ker je tak način vožnje edino merilo? In ne, 60 km za 90% (ali več) uporabnikov ni realna slika. Test se dela in piše za večino potencialnih kupcev.
Bi se ti zdelo OK, da bi se pri 911 Turbo pritoževali, da ne žre samo 5 litrov? Ali pa pro enoprostorcu, da je ima ful slab čas krona na dirkališču?
A ni namen EV vozil, da furajo točno take relacije, kjer so najpotratnejši fosilarji? Ravno to so testirali. Ker pa je trenutno zima pa je rezultat 60km dosega.
Ni edino merilo. Je pa pošteno, da se pove kako je v takih situacijah. Za priusa tudi vemo, da pri 160 pije več kot M3 in prav je tako.
Citat:
My data:
km: 19.094
Max deterioration: 7,2%
Min deterioration: 4,9%
Car age: 12 months
Location: Norway
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Graf degradacije baterije Kie Soul EV s strani uporabnikov (preko OBD2):