Naš za 2 bicikla nima, pa tudi za 3 kolikor vidim ne. Za 4 pa tudi sicer nimaš prav veliko opcij.In kljub vsemu ima gurtne.
Teli novi paščki bi mi pa znali prit prav. Morem pogledat če oziroma kje bi se jih dalo kupit naknadno.Ja rebrandan Uebler je tudi VW. Zanimiv mi je Uebler i21, ki ima zanimiv mehanizem natikanja na bunko. Imajo ba baje tudi nove paščke, ki objame štango za akumulatorjem in poveže to z zadnjim lokom (za lastnike električarjev).
sam imam easyfold... kaj točno te je motlo na njemu? Jaz do sedaj še nisem našel napake oz nekaj kar bi me motlo. čist zaradi bolj sproščene vožnje razmišljam, da bi dodal gurtno. ampak to bi pri vsakem, boljš da na dveh mesti drži, kot na enemTudi Thule ni vsemogočen.
Ravno iz naslova varnosti in bolj stabilnega pripenjanja na kljuko, sem EasyFold XT 2 zamenjal za EasyFold XT F 2, saj moja kljuka podpira sistem Fix4bike.
Ampak se je en brihtol v Thuleju odločil, da je za njih veljavna samo kljuka na Volvotu in pač na mojo kljuko (ki ima varnostno rinko na zadnjem delu nad krivino), XT F 2 ne sede. Bojo to zrihtal v naslednji rundi proizvodnje - v SLO bo to enkrat...
Vračam EasyFold XT F 2 in gledam za Oris Traveller II Fixmatic.
tole na paščke bi pa tudi jaz imel.Teli novi paščki bi mi pa znali prit prav. Morem pogledat če oziroma kje bi se jih dalo kupit naknadno.
Vidim drugače, da je na nekem testu v Bike Buildu sicer iz 2017 Uebler i21 dejansko boljše ocenjen kot EasyFold XT (potem sledijo Westfalia, I-Rack, Atera, ...).
EDIT: Tudi na ADACovem iz 2019 Uebler (i31) na prvem mestu.
Tudi Atera ima h kitu za +1 kolo (osnovna je za 3 kolesa) poleg nosilca in šine dodani dve zaponki in gurtni.In kljub vsemu ima gurtne.