Kateri enoprostorec z velikim prtljažnikom?

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Sem včeraj vozil tega istega v celju. Jooooojjjj - tako zanič menjalnika pa še ne!! ( ne avtomatik ampak ta robotiziran ). V prvi sploh nesmeš stopit po gasu, ker te ko hoče prestavit v drugo skoraj vrže v šipo tako avto zaniha. Pol sem šel gledat enega v Slovensko Bistrico k Mipomi - ta je bil lep ampak zopet ta fail menjalnik.
Na koncu sem se še zapeljal k Skinku v Ljubljano. E, to pa je takšen nategator da joooj!
V avtu je svetila lučka da ne dela samodejna ročna zavora. In mi je mutil, da oni to preko menujev isklopijo to funkcijo da jim pozimi bremze ne zapikajo!!!!
smile-1.gif
. Pa sem mu pol rekel na mi pokaže kje je to v menujih pa seveda ni znal najti. Not pa je avto med vožnjo bil tako glasen da me žena, ki je sedela v drugi vrsti, sploh ni slišala kaj se pogovarjava midva z prodajalcen v prvi vrsti.! Popiz...diš!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Mimogrede: če pri BVMPju ne dela samodejna ročna, se izklopljen avto na klacu odpelje, ker menjalnik ob ugasnjenem avtu počiva v leru (ni tako kot pri klasični avtomatiki, ki ima P pozicijo).
Skratka: stran od tega menjalnika. Klasično avtomatiko vzet, pa bo OK.
Glasen pa ta HDi ni ... Razen. če si vajen izključno samo bencincev, pa še tu je marsikateri glasnejši)
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
To ne znaš vozit. Maci ti bo lepo povedala, da moraš vsakič, ko menjalnik hoče prestaviti, spustit gas...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Jaz imam C4 5vrat in menjalnik ostane v prestavi. Se pa res prestavi v N, če ga dlje časa pustiš teči na mestu.
Se pa tem menjalnikom da skalibrirat sklopko. To prestavljanje, dodajanje in odvzemanje sklopke delajo po vnaprej določenih hodih aktuatorjev. Menda so to lahko razjaha (ne vem zakaj, mogoče izraba sklopke) in pomaga kalibracija.
So pa bile tudi pri HDI (tam do 2006) problem sklopke, ki so nenavadno hitro umirale (samo določene serije).

Tako, da možno da imajo tile Picassoji pri dilerjih že precej slabe sklopke in zato menjalniki ne delajo dobro.
Moja izkušnja s tem menjalnikom je pač daleč od tega, kar tukaj berem. Seveda je pa popolna avtomatika očitno bolj uglajena. Samo ta menjalnik kuri 30 konjev in ne vem kako se tak avto z 110 konji na gredi potem pelje.

lp
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
z ljubkovalnim imenom cukavček oziroma kimavček (in od njega zna komu ratat slabo).

Kot sopotnik ...mislim da si v nulo zadel s tem izrazom
wink-1.gif


Jaz sem imel občutek, da če bi zamižal, bi bil prepričan, da gre za ročni menjalnik.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Hm, in ti si dec, ki rad v roki držiš nekaj čvrstega, falične oblike? Napram meni, ki mi roka počiva na stegnu sopotnice?
Gvišnu...

Pol bi ti recimo, če bi kupu M3 vzel avtomatiko? Bejž no bejž.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.414
2.477
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik mamomu pravi:
Sem včeraj vozil tega istega v celju. Jooooojjjj - tako zanič menjalnika pa še ne!! ( ne avtomatik ampak ta robotiziran ). V prvi sploh nesmeš stopit po gasu, ker te ko hoče prestavit v drugo skoraj vrže v šipo tako avto zaniha. Pol sem šel gledat enega v Slovensko Bistrico k Mipomi - ta je bil lep ampak zopet ta fail menjalnik.
Na koncu sem se še zapeljal k Skinku v Ljubljano. E, to pa je takšen nategator da joooj!
V avtu je svetila lučka da ne dela samodejna ročna zavora. In mi je mutil, da oni to preko menujev isklopijo to funkcijo da jim pozimi bremze ne zapikajo!!!!
smile-1.gif
. Pa sem mu pol rekel na mi pokaže kje je to v menujih pa seveda ni znal najti. Not pa je avto med vožnjo bil tako glasen da me žena, ki je sedela v drugi vrsti, sploh ni slišala kaj se pogovarjava midva z prodajalcem v prvi vrsti.! Popiz...diš!

No kaj sem vam rekel? Je pa zanimivo, da popolnoma enako dela ta menjalnik tudi v kombinaciji z bencinskim motorjem. Prav neverjetno je kaj vse uspe Francozom pogruntati. Včasih imam občutek kot da grejo motorji, menjalniki in še kaj direktno od načrtovalne mize h kupcem, in da nobeden ne preveri kaj so inženirji narisali na načrtovalnih mizah.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Jaz imam C4 5vrat in menjalnik ostane v prestavi. Se pa res prestavi v N, če ga dlje časa pustiš teči na mestu.
Pred dvema tednoma sem vozil C4 Picasso HDi 163 z BVMP. Avto za parikiranje morš dati v v N, če ga pustiš v D, se zbuni (obstaja še položaj R za vzvratno, klasičnega P pa nima).
In potem ko ga ugasneš sam zategne ročno (ravbno zato, ker je menjalnik v leru).
 

Dacho

Fizikalc
5. sep 2007
1.872
1
38
44
Ljubljana
Jaz vozim francoza in mi je C4 všečen avto, a ti povem osebno izkušnjo enega kolega. Ima C4, tri leta staro in je načeloma kul avto, nima nikakršnih težav z njim, sam pravi da je full nepraktičen prtljažnik, ker ima vrata od prtljažnika oziroma šipo pod kotom in s tem full prtljažnega prostora izgubi, tako da na koncu izpade enoprostorec z dokaj slabim izkoristkom prtljažnika, dočim ima drug kolena VW Tourana in je prtljažnik zakon, otroški voziček porine notri brez zlaganja, sam hop pa akcija.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zanimivo... Kolikor sem bral navodila za renojev quickšift zadevo (isto sr.) tam piše, da lahko avto pustiš v prestavi in ga vgasneš, ko pa daš kontak ga prestavi v N da ga vžgeš...

Pa še tistemu, kateremu so "nakladali" o izključitvi samodejnega zatega ročne zavore... Čas kotalenja buč je mimo... Za svojo kračo vem, da mi avtomatsko zategne ročno ko ga ugasnem, je sicer opcija da se PREPROGRAMIRA računalnik in je ne zategne več (ampak potem je to klasična ročna zavora, ni niti avtomatskega popuščanja). Se pa da ročno lepo popustit, ko avto ugasneš. Samo s kartico v čitalniku ga moraš ugasniti in jo ročno (zavoro) sprostiti s pritiskom na gumb.