Kateri enoprostorec z velikim prtljažnikom?

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Jaz bi zadnjega Citroena.

Polno opreme.

Lp

Citroen in avtomatik je no go verzija. Tak čudno delujočega avtomatskega menjalnika kot je v citroenih nimaš priložnosti voziti vsak dan. Ko sem ga peljal prvič sem bil presenečen zakaj sredi pospeševanja avto sam zabremza.
smile-1.gif

Sem se kar nekaj prevozila z Grand C4 Picassojem aut. in menjalnik dela čisto dobro, razen ko prestavi ga malenkost zmanjka vmes, nikakor pa ne bremza, če pa v trenutku ko prestavlja za milimeter spustiš gas čisto lepo prestavi.

Krasen avto za vozit, velik, udoben, dobro izgleda, funkcionalen...

Sama bi se od vseh naštetih odlčila za C4 Grand Picasso pa tudi avtomatika se nebi branila, le navadit se ga je treba.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Sem se kar nekaj prevozila z Grand C4 Picassojem aut. in menjalnik dela čisto dobro, razen ko prestavi ga malenkost zmanjka vmes, nikakor pa ne bremza, če pa v trenutku ko prestavlja za milimeter spustiš gas čisto lepo prestavi.
To je natančen razlog, zakaj so naredili avtomatske menjalnike... da ti spuščaš gas, ko se on odloči prestaviti...
cheer.gif
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Sem se kar nekaj prevozila z Grand C4 Picassojem aut. in menjalnik dela čisto dobro, razen ko prestavi ga malenkost zmanjka vmes, nikakor pa ne bremza, če pa v trenutku ko prestavlja za milimeter spustiš gas čisto lepo prestavi.
To je natančen razlog, zakaj so naredili avtomatske menjalnike... da ti spuščaš gas, ko se on odloči prestaviti...
cheer.gif

Hm... če še nisi opazil, če spustiš z občutkom za mm gas, se boš še vedno enako hitro peljal, ne boš pa toliko obremenjeval motorja in še manjšo porabo boš imel.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Živim v zmoti. Imam tretjega avtomatika, dva sta bila iz BMW hiše, sedaj je DSG... z vsem sem pospeševal brez cukanja ali zaviranja, brez spuščanja gasa, do željene hitrosti... sedaj me pa podučijo, da se avtomatik vozi na način, da spustiš gas, preden menjalnik prestavi... kaj pa če se zmotim, pa spustim gas prezgodaj? Ali pa prepozno, ko je že prestavil?
bonk.gif

Še na motorju mi je elektronika dovoljevala pretikanje (brez uporabe sklopke) brez spuščanja plina, pa je bil ročni menjalnik, sedaj pa zvem, da moraš pa pri avtomatskem menjalniku spuščati gas... DBEST
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Živim v zmoti. Imam tretjega avtomatika, dva sta bila iz BMW hiše, sedaj je DSG... z vsem sem pospeševal brez cukanja ali zaviranja, brez spuščanja gasa, do željene hitrosti... sedaj me pa podučijo, da se avtomatik vozi na način, da spustiš gas, preden menjalnik prestavi... kaj pa če se zmotim, pa spustim gas prezgodaj? Ali pa prepozno, ko je že prestavil?
bonk.gif

Še na motorju mi je elektronika dovoljevala pretikanje (brez uporabe sklopke) brez spuščanja plina, pa je bil ročni menjalnik, sedaj pa zvem, da moraš pa pri avtomatskem menjalniku spuščati gas... DBEST


Lupček tudi sama vozim 2 BMW-ja, oba avtomatika
wink-1.gif
in noben ne cuka pri pospeševanju in prestavljanju, pri Citroenu je pač malce drugačen menjalnik in mu to očitno paše, saj zaradi tega ni nobenih cukanj in zamikov, ampak lepo prestavi, v primeru, da še naprej normalno držiš nogo na gasu pa ima kar zamik v prestavljanju in zna kar cuknit.

Tudi ti mene ne rabiš učit
wink-1.gif
.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Jaz bi zadnjega Citroena.

Polno opreme.

Lp

Citroen in avtomatik je no go verzija. Tak čudno delujočega avtomatskega menjalnika kot je v citroenih nimaš priložnosti voziti vsak dan. Ko sem ga peljal prvič sem bil presenečen zakaj sredi pospeševanja avto sam zabremza.
smile-1.gif

To ni avtomatski menjalnik (bi pomislil, da tule "poznavalci" to vedo). To je robotiziran ročni menjlanik (enosklopčni) z ljubkovalnim imenom cukavček oziroma kimavček (in od njega zna komu ratat slabo). Se pa da avto dobiti tudi s klasično avtomatiko, ki deluje dobro in ne cuka.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Jaz ravno studiram o nabavi Toyote Verso, ki ima velik plac zadaj, pa par jurjev je ceneje od Alhabre.

Prtljažnik Versa se niti slučajno ne more primerjat z Alhambro. Sicer pa to velja za cel avto ... Razlike v velikosti je očitna - če ne prej, ko ju parkirapš enega ob drugega. Potem Sharan (Alhambra je pa seveda enaka) zgleda kot kombi v primerjavi z Versom.
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Jaz bi zadnjega Citroena.

Polno opreme.

Lp

Citroen in avtomatik je no go verzija. Tak čudno delujočega avtomatskega menjalnika kot je v citroenih nimaš priložnosti voziti vsak dan. Ko sem ga peljal prvič sem bil presenečen zakaj sredi pospeševanja avto sam zabremza.
smile-1.gif

To ni avtomatski menjalnik (bi pomislil, da tule "poznavalci" to vedo). To je robotiziran ročni menjlanik (enosklopčni) z ljubkovalnim imenom cukavček oziroma kimavček (in od njega zna komu ratat slabo). Se pa da avto dobiti tudi s klasično avtomatiko, ki deluje dobro in ne cuka.

Verjetno deluje isto kot avtomatski menjalnik oz. DSG v BMWju
grims-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Pri mojem BVMP oz. EGS ni treba nič popuščati gasa, lepše prestavi, če držiš nogo konstantno.
Je pa BVMP drugačen koncept kot klasični pretvorniki navora in zato kima. Nuca kake 1-2 sekunde, da opravi celoten cikel menjave. Ampak je to še vedno gladkeje in hitreje od ročnega pretikanja.

lp
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Pri mojem BVMP oz. EGS ni treba nič popuščati gasa, lepše prestavi, če držiš nogo konstantno.
Je pa BVMP drugačen koncept kot klasični pretvorniki navora in zato kima. Nuca kake 1-2 sekunde, da opravi celoten cikel menjave. Ampak je to še vedno gladkeje in hitreje od ročnega pretikanja.

lp

Se že dolgo nisem peljal s tako nesposobnim voznikom, da bi cukal kot BVMP (ki nima čisto ničesar skupnega s klasičnimi avtomatiki, ki imajo pretvornik navora, ker je princip delovanja popolnoma drugačen oz. enak, kot pri ročnem menjalniku, kar pove tudi ime: Boite de Vitesse Manual Pilotée) ... In najlepše res prestavlja, če malce popustiš plin. Ampak o njem je itak brez smisla debatiratm, ker je na voljo tudi BVA, torej klasičen avtomatik. In ta je nekajtisočkrat boljša izbira. Citroen je lahko sram, da v svoje avte vgrajuje tak arhivski material, kot je BVMP - in če se spomnim predhodnika SensoDrive, ki je bil eden najbolj nezanesljivih menjalnikov vseh časov ...
 

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
KSZ
Poglejte v zadnjem DE Auto Bildu - dobra primerjava med razlicnimi koncept avtomatscih menjalnikov - razlozeno tehnicno ter prakticno testirano.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
No, jaz sem nesposoben in moj BVMP dela večinoma bolje kot jaz. Cuka nič, kima ja, kar je logično in pričakovano glede na tehnologijo. Pri meni bi kvečjemu rekel, da je mašina preveč sunkovita in takrat je kimanje bolj izrazito; predvsem v nižjih prestavah, ko malce bolj pohodiš, da hitreje zlezeš iz nizkih vrtljajev in ko ravno turbina dobro zadiha, je hitrost že primerna, popustiš plin in v naslednjem trenutku se še menjalnik odloči prestaviti. To je moment, ko malce bolj pokima. Če držiš konstanten plin je prestavljanje mehko in relativno hitro.
Sicer pa pomojem BVMP ni bil mišljen kot poln avtomatik ampak ročni robotizirani menjalnik. In kot tak je zelo primeren za motorje manjših moči, ki si ne morejo privoščiti pretvornika navora.
Mi je prav hecno, ko se presedem v avto z ročnim menjalnikom, ko moraš usklajevat gibe roke in noge (sploh v kaki gužvi) - res patetično. Tistih 1200eur kolikor je doplačila je dobro naloženih.

lp
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
No, jaz sem nesposoben in moj BVMP dela večinoma bolje kot jaz. Cuka nič, kima ja, kar je logično in pričakovano glede na tehnologijo. Pri meni bi kvečjemu rekel, da je mašina preveč sunkovita in takrat je kimanje bolj izrazito; predvsem v nižjih prestavah, ko malce bolj pohodiš, da hitreje zlezeš iz nizkih vrtljajev in ko ravno turbina dobro zadiha, je hitrost že primerna, popustiš plin in v naslednjem trenutku se še menjalnik odloči prestaviti. To je moment, ko malce bolj pokima. Če držiš konstanten plin je prestavljanje mehko in relativno hitro.
Sicer pa pomojem BVMP ni bil mišljen kot poln avtomatik ampak ročni robotizirani menjalnik. In kot tak je zelo primeren za motorje manjših moči, ki si ne morejo privoščiti pretvornika navora.
Mi je prav hecno, ko se presedem v avto z ročnim menjalnikom, ko moraš usklajevat gibe roke in noge (sploh v kaki gužvi) - res patetično. Tistih 1200eur kolikor je doplačila je dobro naloženih.

lp

Še boljša naložba bi bil BVA (ki za C4 Picasso tudi obstaja). Ali pa če bi Citroenovi kvaziinženirji potegnili prst iz riti in copato iz ust, se zbudili in BVMP zamenjali z dvosklopčno varianto.
In če BVMP cuka manj od tebe, potem res rabiš kako uro vožnje z inštruktorjem ...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Hm, in ti si dec, ki rad v roki držiš nekaj čvrstega, falične oblike? Napram meni, ki mi roka počiva na stegnu sopotnice?
Gvišnu...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.606
2.419
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik der_Starke pravi:
KSZ
Poglejte v zadnjem DE Auto Bildu - dobra primerjava med razlicnimi koncept avtomatscih menjalnikov - razlozeno tehnicno ter prakticno testirano.

Kako hudiča je možno, da japonski polizdelek CVT v Priusu, našiba 7st.DSG od uberwagna?
13.gif


Smo pa zelo off.

Lp
 

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
V glavnem danes sem sprobal tega C4 v Celju in lahko sam rečem juter grem ga plačat ker je zakon.