rx 8?

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Fak kaj se bo vse zvedelo na alterju.
hysterical-1.gif


http://www.ebay.co.uk/itm/MAZD...=item53f52a128e

Ferodo ploščice so 45€ spredaj.
bonk.gif
Stoptech diski so cenejši kot za golfa ipd.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
če te prav zastopim pri generalki potrebuješ le rotor in njegovo ohišje?
oboje se dobi za 300€.seveda ne pri nas

Seveda.
To je vsa umetnost, ni ventilov, ni odmicnih gredi, 1001 jermenica itd.

V Velenju naceloma obvladajo Wankle.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
če te prav zastopim pri generalki potrebuješ le rotor in njegovo ohišje?
oboje se dobi za 300€.seveda ne pri nas

Seveda.
To je vsa umetnost, ni ventilov, ni odmicnih gredi, 1001 jermenica itd.

V Velenju naceloma obvladajo Wankle.

lahko kako info več tem?lahko tudi preko PM.rajši modelu ki ve za kaj se gre plačam da gre z menoj na ogled avta kot da potem spušim 1000€ za rebuild motorja
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik softi pravi:
A teb je 9 let star voz za 5k pocen?

a teb ni glede na ceno novga.kaj potem praviš na ceno kakega SDIja ki je dražji od rx8 pa je bila nabavna vrednost 30% rx8
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Zanzibar pravi:
Če boš kupil kaj takega upam, da se boš pohvalil tukaj.

Pa en krog boš zapeljal, ne?

mislim da bomo bol v tehničnem delu foruma teme brali
grin1.gif


ga ma oz je imel lokalni mehanik/tuner/klepar ... avto crkuje na štandgasu pa nihče ne zna popravit ... drugače je pa ok
hysterical-1.gif
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Jaz voziti nekaj casa 231 konjsko.

Poraba 15+.
Lega krneki.
Len motor k svinja (nizki obrati, kaj je to)?.

Skratka, če poenostavim, BMW 325i letnik 1995 s špero je dal neprimerno več veselja do vožnje kot ta kripa.

Izgleda pa super, to pa.

Kolega, mehanik ma Mazdi, mi je rekel, če kupim, da me na gobec.

LP,
PIC
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.128
6.952
113
pri taščici
Shift: In sedaj rineš še v bistveno večjo in očitno pokvarljivo eksotiko kot A menjalnik?
Koliko je dela in stroškov da v spraviš v njo otto motor?
Še komentar na sdi traktor. Sdi je ob nakupu stal 30%rx, servisiranje pa očitno tudi stane 30% rx. Čudno da se za rx ne grebejo vegradovi delavci. V bosni bi jih prodal po x kratniku.
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
37.683
10.966
113
Sem bral na enem forumu, da je strošek prevelik, če bi hotel kulturni engine swap naredit...škoda avta, eden najprivlačnejših na oko...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
A teb je 9 let star voz za 5k pocen?

a teb ni glede na ceno novga.kaj potem praviš na ceno kakega SDIja ki je dražji od rx8 pa je bila nabavna vrednost 30% rx8

Teli sdi so zgodba zase. Bolano, ampak na neki zdravi osnovi. Tankas kurilca al pa kr iz friteze. Servisiras sam. To je osnova.

Kok ta stane nov ne vem, sam men so ene zadeve pac...nesmisel. Recimo vse kar je okol in nad 5k pa bliz 10 let. Pa je to lahko 5tica, e, sl... Lambo...pac ni to to zato pa je tok pocrn in hkrati tok drago.

Mal sem cuden, vem.

Je pa res vprasanje kaj kupujes in zakaj. Za srce in duso je drugo kot razumdki nakup.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.026
11.149
113
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Jaz voziti nekaj casa 231 konjsko.

Poraba 15+.
Lega krneki.
Len motor k svinja (nizki obrati, kaj je to)?.

Skratka, če poenostavim, BMW 325i letnik 1995 s špero je dal neprimerno več veselja do vožnje kot ta kripa.

Izgleda pa super, to pa.

Kolega, mehanik ma Mazdi, mi je rekel, če kupim, da me na gobec.

LP,
PIC

povsem se strinjam, luštna stvar če je furaš 14 dni in da ni tvoja, drugače pa parkle stran..
vozil 192KM verzijo ,pa sem tankal vsaki dan, (prav ste prebrali) poraba se gibala okol 20 po mestu. Marš. plus še olje skoz kontrolirat, marš 2.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.933
6.006
113
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2
Dobrih 13 litrov povprečna poraba za 192 KM model pri Nemcih...

Ni ravno za kratke vožnje in voznika anti-talenta na mehaniko:

http://www.hondaforum.si/viewtopic.php?f=8&t=61913
No da se jaz nekaj povem iz lastnih izkušenj... samo na eni generaciji nazaj.

Glede življenjske dobe motorja je tako, da je povprečna življenjska doba teh motorjev okoli 100.000km zato vsi govorijo o nekakšni "generalki". Motor se popravlja (dela generalka) pač takrat, ko je nekaj narobe z njim, kot je npr. slaba kompresija ali ko je vodno tesnilo zanič. Zato ljudje delajo generalke. So motorji ko naredijo krepko čez 100.000km in drugi, ki ne dosežejo niti 10.000km. Odvisno od vzdrževanja in tuninga. Ponavadi high power motorji ne zdržijo dolgo.
Glede vzdrževanja je pa tako... menjava olja naj bi bila bolj pogosta.. jaz delam na vsake 3.000km. Problem je v tem, ker se bencin raztaplja v olju (se lahko voha, ko potegnete palčko za olje ven) in so posledično mazalne sposobnosti tega manjše. Zato se pa uporablja navadno mineralno ali pol sintetično olje, katerega cena ni visoka. Klasično menjava oljnega filtra, bencin filtra... glede svečk so pa posebne svečke narejene samo za Wankla (platinum) katere so drage na servisu, se jih pa zato da zelo poceni dobit iz Anglije (ca. 50EUR). Menjava hladilne tekočine na letni bazi. Kaj drugega pa že več ni. Nekega "velikega" servisa tukaj ni, ker ni zobatega jermena. No vse stvari se pa tukaj skrijejo oziroma so zanemarljive v primerjavi s ceno bencina.

Še nekaj glede vožnje oziroma o samem motorju. Nikoli gnat hladnega, prav tako se moraš zavedat da, ko avto stoji in dela na prostem teku se motor ne hladi ampak akumulira toploto (se greje). Zato je bolj smiselno preden se misli avto ugasnit, 5-10min prej bolj počasi vozit, da se motor ohladi na normalno delovno temperaturo in ko parkirate ugasnete. Glede ugašanja je pa tako, da eni (tudi jaz) ugašajo na način, da zavrtijo motor višje v obrate in ko se spusti gas se avto ugasne. Razlog je v tem da pri povišanih obratih in zaprti loputi (spuščen gas) elektronika ne dovaja goriva oziroma kolikor goriva je se ostalo v motorju le-tega "zmeče" motor ven, da motor ni zalit z bencinom oziroma je naslednji start mirnejši. To se nekoliko bolj pozna pri mrzlem motorju, če avto prestaviš na primer in se motor se ne segreje do konca. Vsake toliko časa pa je tudi dobro motor zavrtet visoko v obrate oziroma ga segret (gnat), ko se voziš, ker se s tem na nek način motor "cisti". Pri umirjeni mestni vožnji se v motorju nabirajo saje zaradi nepopolnega zgorevanja tako bencina kot olja, ki se brizga v motor zaradi mazanja glavnega tesnila rotorja. Ponavadi se te saje nabirajo na površini rotorja, ki se lahko odluščijo in privedejo do tega da se zagozdi glavno tesnilo rotorja in enostavno poči ter s tem poškoduje motor (ponavadi potreben nov motor ker se poškoduje rotor in ohišje). Za preprečevanje nabiranja teh saj je priporočljivo zavrtet motor v višje obrate vsake toliko časa in pa čiščenje z vodo oziroma paro (zlivaš vodo počasi v motor... ja tudi to sem že naredil ). Glede tega da pa pije olje je pa tako... pije kolikor se motor žene. Pri polni obremenitvi bi ga nanj šlo nekje 1l na 100l goriva.... samo jaz v tem intervalu menjave olja ne rabim nekaj dolivat, itak menjam olje... no meni ne žre tako grozno, kot drugi pravijo... res pa je, da je v Rx8 RENESIS motor, ki je malenkost drugačen od 13B-REW, ki ga imam v Rx7.

Ja kot lahko zaključim Wankel motor ravno ni za vsakega...
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Specifika, kater dela bp,samo če voziš z glavo in skrbi ša za avto. Pr rabljenem je kriza oz pač vzameš v zakupm da boš nekaj investiral pa pol veš kaj imaš.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
mel frend to 190konjsko,jo enkrt zalil,so jo porivali in šlepali z drugimavtom, daje vžgala, pa še to po ene 3 urah, je skor znoru..u glaunem, stvari so z razlogom poceni, ne kupuj tega!