Bi še enkrat postavil vprašanje, kaj je narobe z električno plahto čez cerado recimo...Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
In to bo vse delovalo pri -15 ...
Daj ostanite no resni.
Bi še enkrat postavil vprašanje, kaj je narobe z električno plahto čez cerado recimo...Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
In to bo vse delovalo pri -15 ...
Daj ostanite no resni.
zagotovo imaš kak virus na računalniku, daj mu antbiotik.Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Tiste v vročih hlačkah na začetku filma ni videti, kako montira verige.
Če bi bila, verig ne bi montirali, ker bi se sneg sam topil od vročine.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Bi še enkrat postavil vprašanje, kaj je narobe z električno plahto čez cerado recimo...Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
In to bo vse delovalo pri -15 ...
Daj ostanite no resni.
Predvidevamo torej, da bo imel kamion solidno talno ogrevanje ene večje dnevne sobe. Tako na oko smo na cca 40 m2, kjer je potrebno ogreti preko meje latentne toplote. Če je na m2 10 kg vode in smo samo malce po 0 stopinj celzija, drugih izgub ni, smo nekje na 1 kWh / m2. Bolj realno pa je, da nam bo skoraj polovica energije spičila v prostor pod cerado. In da bomo morali vložiti še kaj zraven, ker bo zunanja temperatura nižja.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Kako to misliš teža? Poglej gretje sedežev, koliko je debelo. Pač material bi moral biti obstojnejši in verjetno grelne žice debelejše, ampak tukaj ne vidim nekih težav.
Kolikor vidim običajno vozniki ogrevajo vozilo vsaj nekaj minut na miru, preden gre kamion naprej, tako da glede porabe tudi ne vidim ravno težave (morda se motim). Pač pritisne še en gumb zraven vseh ostalih...
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Kako to misliš teža? Poglej gretje sedežev, koliko je debelo. Pač material bi moral biti obstojnejši in verjetno grelne žice debelejše, ampak tukaj ne vidim nekih težav.
Kolikor vidim običajno vozniki ogrevajo vozilo vsaj nekaj minut na miru, preden gre kamion naprej, tako da glede porabe tudi ne vidim ravno težave (morda se motim). Pač pritisne še en gumb zraven vseh ostalih...
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
In kje sem pisal kaj o ogrevanju z vodo?
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Predvidevamo torej, da bo imel kamion solidno talno ogrevanje ene večje dnevne sobe . Tako na oko smo na cca 40 m2, kjer je potrebno ogreti preko meje latentne toplote. Če je na m2 10 kg vode in smo samo malce po 0 stopinj celzija, drugih izgub ni, smo nekje na 1 kWh / m2. Bolj realno pa je, da nam bo skoraj polovica energije spičila v prostor pod cerado. In da bomo morali vložiti še kaj zraven, ker bo zunanja temperatura nižja.
To bi ti obesil na akumulator in alternator
Ti si en tak sanjač, da te je veselje brat.Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Kako to misliš teža? Poglej gretje sedežev, koliko je debelo. Pač material bi moral biti obstojnejši in verjetno grelne žice debelejše, ampak tukaj ne vidim nekih težav.
Kolikor vidim običajno vozniki ogrevajo vozilo vsaj nekaj minut na miru, preden gre kamion naprej, tako da glede porabe tudi ne vidim ravno težave (morda se motim). Pač pritisne še en gumb zraven vseh ostalih...
Me veseli, da te zabavam. Ne morem preizkusit, ker imam gajbico v garažiCitat:
Uporabnik kalbo pravi:
Ti si en tak sanjač, da te je veselje brat.Kaj ko bi si ti to na svoj Škodilak zmontiral. Dej, bomo preizkusli skupaj s tvojim kidanjem šleperja. Prinesem kuhančka.
A ti bi hladilnik gor montiral? Mi smo mislili, da hočeš sneg raztaliti.Citat:
Uporabnik mtl pravi:še ena zadeva: za preprečevanje taljenja snega, verjetno ni potrebna polna moč.