Kamioni, sneg in ostalo

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.530
2.907
113
v lokalni ostariji
ti si moj k z lojtre kidal 10cm snega s šleperja. prestavlat moraš kar dostikrat. okoli in okoli pa težko da boš dosegel vse skupaj. zato pa se gre NA keson. sploh pa na lojtri težko odmetavaš (pa še hiutro te spodnese, odnese ravnotežje, padeš vznak...). ampak ja. najlažje je rečt da se da čisto fino... važn da se pluva in modruje...



to je tko kot je moj prjatu reku da je čist simpl ketne natikat da jih je on že 100x nataknui v 5minutah. pozabu povedat da je on to delu v garaži na toplem ne sred snega ;.)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
ajoj... kako lahko je opletat s "malomarno" "prepovedano" "kaznivo"

dejstvo je, da ceradarja spucat ni enostavno kot osebno vozilo. pri avtu ja, je malomarnost, da s metlo ne butneš dol snega. pri kamionu pa je to početje lahko smrtno nevarno...

pravi sistem je na vseh počivališčih in večjih parkingih portali za čiščenje ("ameriški" sistem)

ima pa krone že možnost, da nabaviš prikolico, ki ima opcijo izdelave "dvokapnice":))

To ni nič opletanje, tako pač je. Svinjsko, ker so tako vozniki postavljeni med kladivo in nakovalo, ampak na žalost je tako. Ko led prileti s kamiona in koga ubije, ne bo nikogar zanimalo, da voznik v resnici niti ni mogel spucat ...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Glej, se strinjam s tabo. Zadeva ni enostavna.
Meni se tudi ne da kidat snega z avta pri 0 stopinjah, pa ga ne kidam zaradi jeben.ga zakona, temveč, da ne bi kakšnega sranja povzročil za sabo.
Ko si v prometu s svojimi dejanji vplivaš tudi na vse ostale in led, ki odleti pri 90km/h je nevaren, zadeva žal ni več nedolžna. Že malo snega lahko kakšno mamco prestraši in naredi neumnost. In jaz osebno tega ne bi rad imel na vesti, žal se pa nekaterim je... za vse, razen za njih same. In pa seveda, če naredijo sranje, da se ne ugotovi, da so ga oni naredili in da ne pokasira kazni za to. To je glavni cilj deb.ilov. Zraven pa to opravičujejo z enim štorom (pa mi je žal zanj, da se razumemo), ki se je sesul in ni dobil odškodnine. Ja, jebiga, potem pa tudi za na cesto niso, saj na cesti se tudi lahko skantaš in če si ti kriv, ne boš dobil nič odškodnine.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Dars naj na izhodu iz pocivalisc postavi portale kjer bo gor "metla", parni cistilec in odpihovalec vode na koncu. Vse avtomatizirano, podprto z neko kamero da bo sofer videl kdaj ima spucano.
Na zacetku pa kasa kjer bo dars neprofitno zaacunal to storitev.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.573
2.619
113
še v SLO - ampak komaj
Zdaj pa ti malo ročno zategni - je SJTV1 v tem primeru zelo stvaren in realen, ti si pa odbluzil v teoretične sfere. Iz lojtre na 4 m višine skidati sneg 2,5 X 14 m “plahte” je znanstvena fantastika.
S tem, da sneg kot tak na ceradi med vožnjo, niti ni težava (ok - naredi “dimno zaveso”) - prava težava nastane, ko se ta sneg tali in “spodaj” zmrzuje in tako nastane ledena plata. Ko pa je že enkrat nastala jo pa iz lojtre nikakor ne moreš odstraniti.
Ergo je treba sneg čistiti “sproti”, da se prepreči taljenje na sami ceradi - to se pa da najlažje iz odra.

In dajmo biti realni - imate en primer, kjer je prišlo do hujše poškodbe zaradi ledu iz kamiona?
In ja - lahko bi prišlo in sreča je da ni več tega. Zdaj, ali problem ni tako velik, ali pa vozniki vseeno čistijo cerade bolj kot se jim pripisuje.

Odri bi pa predvsem olajšali to čiščenje.
In ja - spet jajc kdo bo odgovarjal, ko bo kak voznik zgrmel iz odra. Ali kak otrok, ki bo v odru videl lepo igralo.

Ali imam rešitev? Nimam - odri in kolikor toliko zdrava pamet voznikov vseh udeleženih v prometu, torej tudi avtomobilov (tudi tistih belo-modro-fluorescentno armenih) zgleda zaenkrat kot edina realna rešitev. Portali bi bili fajn - ampak spet vprašanje kaj bo, če bi šel kamion skozi, 2 km kasneje pa se vseeno dvigne ledena plošča iz cerade - kdo bo odgovoren?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi: mojster, nisi me razumel.
Ne pravim, da naj gre NA streho. Faking se da iz lojtre čisto lepo pucat zadevo (PREVERJENO IZ PRVE ROKE), res pa moraš ene 10x prestavit lojtro in ti gre nekaj časa. In ja, tudi z lojtre lahko padeš, če si štor. Naj pač v interna navodila za upravljanje s tovornjakom napišejo, da je treba z lojtro počistit sneg in to naj tudi zavarovalnica sprejme, če je zavarovanje največji problem. Pa verjamem, da ni.
Mojster pišeš hudo pametne. Če imaš priliko, vprašaj v kaki resni firmi, kaj točno se sme na 4 metrski višini po aktualnih smernicah z varstva pri delu še delati z običajne lestve.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Glej, meni gre pa na k... ker so šoferji čisto popizdili na voznika, ki je doživel izkušnjo iz prve roke. Popizdili, dali primer, ko se je en revež sesul in ostal brez odškodnine, si s tem umili roke in jih boli k... za ostale, ki lahko naj... zaradi tega. Namesto, da bi šli v smeri iskanja rešitve znajo iz rokava strest 1000 izgovorov.
In ker že hočeš poškodbo: 1 sekunda Googla: https://www.passenlaw.com/recent-truck-accident-highlights-winter-road-danger-falling-ice/
Zlomljen nos na večih mestih in verjetno ostal s poškodovanim vidom.
Več se mi pa ne da.

@Pepe: ne poznam zadeve, dal sem predlog. Obstajajo tudi druge rešitve, treba jih je pa vzpostavit, ne pa iskat milijaužnt izgovorov in bmk. Ker ta nevarnost dejansko obstaja. Zraven/ali pa že prej se pa lahko še javno pouči voznike, da je v takšnih razmerah fajn držati večjo varnostno razdaljo tudi zaradi takih primerov taljenja snega/ledu. Tako da, zadeva pride v javnost, morda bo pa to pomagalo komu. Ne pa si pilatovsko umit roke in bmk za vse.

Drugače pa morda še ena možnost, ki bo seveda verjetno spet naletela na 100000 izgovorov: imamo talno gretje, imamo vse živo. Se pač naredi ''cerada'' za čez, pa prštekaš v elektriko in počakaš 10 minut in se samo stali dol. Pa še med vožnjo zadeva lahko laufa in preprečuje nabiranje ledu/snega gor. Sedaj samo še čakam alkoholika, da mi napiše, da se bo zaradi tega prevoz vsega podražil.
grin1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Ti pa zrihtamo zasnežen šleper, lojtro, metlo, lopato, frizbi, postavmo kamero, pa da te vidmo junaka. Prnesem kuhanca, pa se bomo mal smejal, ker ti veš iz prve roke, da se da čist OK.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zadeva je zakonsko dokaj enostavna in tudi jasna. Očistiš sneg ali pa plačaš kazen, če se ti tega iz kakršnega koli razloga ne počne. Verjetno boš 100x ušel, 01 pa poksirl za celo žlahto.
Zakoni niso zato da se o njih razpravlja ali so smiselni ali niso, potrebni ali ne ampak so zato da je red. In hudo dolgo je znano da:
- preveč demokarcije škodi
- boljši slab red kot pa nobenega reda
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Red mora biti, pa ceprav tak da dela skodo.
In tega je precej v slo.
Na 340m ravnem odseku regionalne ceste zaradi dovoza od hise postavijo 60 omejitev in polno crto. Sklicujejo se na pravilnike.
Nekaj km prej na isti cesti je crtkana crta, omejitev 90, dovoz iz skupine his in gostilne ravnina pa dolga cca 200m. In podobnih situacij je med krtino in izlakami kar nekaj.
Skratka sredi polja, na 350m dolgi ravnini z dovozom iz ene hise pravilnik predpisuje 60 omejitev prepovedano prehitevanje, cesta mimo vasi, ovinkasta, ali mimo termita z nekaj 100 zaposlenimi pa 90 omejitev in crtkana crta.
Ocitno imamo take zakone

Sjtv, si za en clanek, pa da jihtam na drsc malo po zdravju vprasas, ker meni pisejo take da jih je lahko sram vse tri ki so podpisani pod dopisom . pa se tiste ki so take pravilnike predlagal in sprejel.
Skratka na 30km odseku ceste so na najbolj primernem odseku za prehitevanje dali polno crto, medtem ko je drugod po pogojno preglednih odsekih pa crtkana.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
ksz

En kup debatiranja o čiščenju kamionov...
Smo leta 2017 - skoraj že 2018. Že vsako sranje je avtomatizirano, tehnologija je hudo napredovala, pa da si ni možno izmislit in postavit avtomatskega sistema s krtačami, toplim zrakom itd., ki bi očistili cerade, strehe avtobusov, kombijev ipd. Če je že lahko ena navadna avtopralnica popolnoma avtomatizirana, ne bi smel bit noben problem kaj takega postavit na izvozih iz počivališč.

Avtomobili se že lahko sami vozijo po cestah, a cerade pa bi bilo potrebno čistit z ročnimi metlami? Skregano z logiko...


Pa še enkaj me zanima - bo morda SJTV to najbolje vedel. Kdo določa, kakšne barve se bodo uporabile za risanje označb na vozišču? Ker tale barva, kar se pri nas uporablja, postane ponoči v dežju skorajda popolnoma nevidna. Prav mučno se mi je ponoči ob mokrih pogojih vozit po cestah, ki jih ne poznam.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Tocno tako,
Isto sem jaz napisal nekaj objav visje.
Tisti ki pa predlagajo metlo, pa naj.prisrkbijo 60 let starega cistilca ki bo z lojtre ali z odra z metlo ocistil.sleparja. Norma: 2 z odra -5 minut z lojtre.
Ali pa naj " petrol" zagotovi studente. Ce nam.pucajo sipe poleti, naj nam pa streho pozimi.


Citat:

Dars naj na izhodu iz pocivalisc postavi portale kjer bo gor "metla", parni cistilec in odpihovalec vode na koncu. Vse avtomatizirano, podprto z neko kamero da bo sofer videl kdaj ima spucano.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Vozim enga mini furgona od kombija, pa verjemite da ni lustno spucat. Suh sneg se nekako zmeces dol z metlo, mokrega in led pa.... Kar pojdite po vasem svetem plehu katerhga polirate, voskate, glancate....z lopato drgnit......
Lahko bi pa nardili kot dodatno opremo ogrevan strop.....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
To se vse da, problem je, ko je treba vse to plačat.
Zagotovo je potrebno stevilo teh portalov manjse od portalov ki so namenjeni za cestninjenje po novem. Poleg tega so nekajkrat manjse. Tam pa se ni nihce vprasal kdo bo placal?
Kot receno ena oskubljena avtopralnica, ki najorej spluzi sneg iz strehe, potem nek cistilec s paro ki odlusci led in nato se pihalnik ki vodo spiha iz cerade.