Citat:
Uporabnik netko pravi:
Kaksnega avtomatika pa imas in o kaksnem prostem teku govoris, speljevanje z avtomatikom bi moralo biti kot iz topa
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Klasičnega. Prosti tek je tony omenjal. Ko pohodim gas rabi kako sekundo (ali pa pol) da začne pospeševat.
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Kako pa potem izvedeš launch control
Blagodejno za menjalnik jasno ni, ubilo ga pa vrjetno tudi ne bo, če kdaj to izvedeš
Citat:
Uporabnik Ales888 pravi:
Kdor trdi, da zavira z levo nogo v vsakdanjem prometu, lahko na upravni enoti vrne vozniško dovoljenje z obrazložitvijo, da ga je dobil po pomoti ali pa npr. na tomboli in da ga za vožnjo gokarta ne potrebuje...~
Hint: google "left leg braking"
https://www.quora.com/Why-do-we-not-use-our-left-foot-for-braking#
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Ales888 pravi:
Kdor trdi, da zavira z levo nogo v vsakdanjem prometu , lahko na upravni enoti vrne vozniško dovoljenje z obrazložitvijo, da ga je dobil po pomoti ali pa npr. na tomboli in da ga za vožnjo gokarta ne potrebuje...~
Hint: google "left leg braking"
https://www.quora.com/Why-do-we-not-use-our-left-foot-for-braking#
Se zajebavaš?
Resno: zakaj si človek ne bi pomagal z levo oz. zakaj ne bi tega počel za trening (pač zato, da znaš in lahko uporabljaš, ko je res potrebno, recimo na dirkališču)?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, jaz v vsakdanjem prometu tudi z levo zaviram (pri avtomatikih večkrat, pri ročnih manjkrat) - razloge sem pa prejle napisal. Moram zdaj vrnit vozniško, po tvoje?
Zadevo je potrebno počasi ''prevzeti'' oz. se je priučiti, sicer dostikrat varnostne pasove preizkušaš jaCitat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, jaz v vsakdanjem prometu tudi z levo zaviram (pri avtomatikih večkrat, pri ročnih manjkrat) - razloge sem pa prejle napisal. Moram zdaj vrnit vozniško, po tvoje?
Svaka čast če zaviraš z levo. Jaz sem samo 1x, pa še takrat mi je skoraj airbage sprožlo
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Zadevo je potrebno počasi ''prevzeti'' oz. se je priučiti, sicer dostikrat varnostne pasove preizkušaš jaCitat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, jaz v vsakdanjem prometu tudi z levo zaviram (pri avtomatikih večkrat, pri ročnih manjkrat) - razloge sem pa prejle napisal. Moram zdaj vrnit vozniško, po tvoje?
Svaka čast če zaviraš z levo. Jaz sem samo 1x, pa še takrat mi je skoraj airbage sprožlo.
Na začetku je dobro to početi na praznem parkirišču in ne v prometu, saj sicer hitro koga v rit dobiš.
Ne potrjujem. Je pa treba prav pedal stisniti. Zelo na hitro malo globlje, vendar ne do podna, ker ni potrebe. Čeprav verjamem, da pa več konjev pomaga. Ko stojiš v D, je avto itak v prvi prestavi.Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Klasičnega. Prosti tek je tony omenjal. Ko pohodim gas rabi kako sekundo (ali pa pol) da začne pospeševat.
Potrjujem. Prvo sekundo je avto totalno neodziven, potem pospešuje.
Ena rešitev za tole pa obstaja: če daš ročico iz AUTO v manual mode (+-), potem gre, kot je treba. Iz mesta. Brez zakasnitve.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ker sem vozil praktično vse, kar ima avtomatski menjlanik: eni so pri speljevanju zelo obotavljajoči, eni pa kar znosno hitri. Skratka, leva noga v namen torque brakinga zna priti pri avtomatiku zelo prav, če hočeš res hitro speljat (izjema so tisti z launch controlom). Tudi pri DSGjih ipd ...