Kaj pa vem. Nisem ravno prepričan.
Sem imel VW, v rangu 20.000 EUR. Kave nisem videl. Edina ugodnost je bila kupon za taksi od servisa do službe in potem nazaj. S tem, da so imeli izbrano precej bedno taksi službo z metuzalenskimi vozili, ki so celo pod siceršnjim bednim standardom ljubljanskih taksijev. Pa še solo vožnje mi niso naklonili saj je taksist veselo naložil več potnikov v avto in jih razvozil po Lj. Kot da se mi ne bi mudilo.... Servis je bil Porsche Verovškova. Storitev kot takšna je bila korektno opravljena.
Enkrat sem bil tudi tako neumen, da sem ga peljal v A2S v Celju. Pravzaprav dvakrat. Prvič peljem na redni servis, opomnim na airbag lučko. Fino, popravijo za male pare. Odpeljem. Naslednje jutro lučka gori. Peljem nazaj ob prvi priliki, popravijo, veselo zaračunajo delo še enkrat, baje zamenjajo kable in naj bi bilo OK. Bilo je, plačal pa sem dvakrat popravilo iste napake.
Neuspešno so mi popravljali tudi občasne težave zjutranjim vžigom vozila. To, da sem jim zabičal menjavo naftnega filtra pri 60.000 je sicer zaleglo, a napake ni trajno odpravilo. Po njihovem pa je vse OK, računalnik ne pokaže nič. Kot, da je tisti njihov klinčev diagnostični računalnik čudo božje, ki ima vse odgovore.
K sreči sem potem skenslal VW, tudi zaradi servisne izkušnje v A2S in si kupil BMW. VW me več ne vidi. Enako velja za Renault.
Trije novi kupljeni, vsi pri Avtotehniki v Celje. Nekaj jaz, nekaj bližnje sorodstvo, nakupe pa sem urejal vse jaz in tudi avti so bili vsi kupljeni na moje ime. Torej bi me lahko smatrali vsaj kot potencialno stranko, s katero še lahko kaj zaslužijo.
Vse super, ko se pogovarjaš o nakupu vozila. Potem pa te v roke dobijo mehaniki.... Nazadnje so "pozabili" očistiti avto, pozabili so na eksplicitno navodilo, da ne smejo dolivati tistega zanič Vitrexa, ker lahko za manj denarja sam vlijem Sonax. To, da o kuponih za taksi še niso slišali raje ne bom. Prevoz je izgledal takole: v avto se je poleg tebe usedel njihov mehanik, te peljal, kam si želel in se nato s tvojim avtom (in tvojim stroškom goriva) peljal nazaj na servis. Poavto si prišel, kot si se sam znašel. Res bistro. Mehanik v vlogi taksista, hkrati pa jamrajo, kako so zasedeni, menda celo toliko, da niso utegnili oprati avta. Raje bi dali kupon za taksi, plačali nekaj EUR za taksi, mehanik pa bi vmes stranki raje opral avto. Za skoraj 300 EUR računa bi vsaj to lahko naredili. Še posebej, če imajo stranko, ki je pri njih pustila že kar veliko denarja.
Sicer pa se ne sekiram. Z njimi sem zaključil, denarja od mene več ne dobijo. Niti za servise, niti za nakup novih vozil. Toliko še počakam, da se trije precej novi Renaulti pred družinsko hišo sesedejo sami vase, potem pa kupimo kaj drugega.
Sem imel VW, v rangu 20.000 EUR. Kave nisem videl. Edina ugodnost je bila kupon za taksi od servisa do službe in potem nazaj. S tem, da so imeli izbrano precej bedno taksi službo z metuzalenskimi vozili, ki so celo pod siceršnjim bednim standardom ljubljanskih taksijev. Pa še solo vožnje mi niso naklonili saj je taksist veselo naložil več potnikov v avto in jih razvozil po Lj. Kot da se mi ne bi mudilo.... Servis je bil Porsche Verovškova. Storitev kot takšna je bila korektno opravljena.
Enkrat sem bil tudi tako neumen, da sem ga peljal v A2S v Celju. Pravzaprav dvakrat. Prvič peljem na redni servis, opomnim na airbag lučko. Fino, popravijo za male pare. Odpeljem. Naslednje jutro lučka gori. Peljem nazaj ob prvi priliki, popravijo, veselo zaračunajo delo še enkrat, baje zamenjajo kable in naj bi bilo OK. Bilo je, plačal pa sem dvakrat popravilo iste napake.
Neuspešno so mi popravljali tudi občasne težave zjutranjim vžigom vozila. To, da sem jim zabičal menjavo naftnega filtra pri 60.000 je sicer zaleglo, a napake ni trajno odpravilo. Po njihovem pa je vse OK, računalnik ne pokaže nič. Kot, da je tisti njihov klinčev diagnostični računalnik čudo božje, ki ima vse odgovore.
K sreči sem potem skenslal VW, tudi zaradi servisne izkušnje v A2S in si kupil BMW. VW me več ne vidi. Enako velja za Renault.
Trije novi kupljeni, vsi pri Avtotehniki v Celje. Nekaj jaz, nekaj bližnje sorodstvo, nakupe pa sem urejal vse jaz in tudi avti so bili vsi kupljeni na moje ime. Torej bi me lahko smatrali vsaj kot potencialno stranko, s katero še lahko kaj zaslužijo.
Vse super, ko se pogovarjaš o nakupu vozila. Potem pa te v roke dobijo mehaniki.... Nazadnje so "pozabili" očistiti avto, pozabili so na eksplicitno navodilo, da ne smejo dolivati tistega zanič Vitrexa, ker lahko za manj denarja sam vlijem Sonax. To, da o kuponih za taksi še niso slišali raje ne bom. Prevoz je izgledal takole: v avto se je poleg tebe usedel njihov mehanik, te peljal, kam si želel in se nato s tvojim avtom (in tvojim stroškom goriva) peljal nazaj na servis. Poavto si prišel, kot si se sam znašel. Res bistro. Mehanik v vlogi taksista, hkrati pa jamrajo, kako so zasedeni, menda celo toliko, da niso utegnili oprati avta. Raje bi dali kupon za taksi, plačali nekaj EUR za taksi, mehanik pa bi vmes stranki raje opral avto. Za skoraj 300 EUR računa bi vsaj to lahko naredili. Še posebej, če imajo stranko, ki je pri njih pustila že kar veliko denarja.
Sicer pa se ne sekiram. Z njimi sem zaključil, denarja od mene več ne dobijo. Niti za servise, niti za nakup novih vozil. Toliko še počakam, da se trije precej novi Renaulti pred družinsko hišo sesedejo sami vase, potem pa kupimo kaj drugega.