KSZ.
Pa kaj se tolko ubadate z barvo taksija? Pa meni je vseeno al je frjolčen ali turkizno zelen, glavno da hitro pride po mene
in me cukne do druge točke za najnižjo mojž ceno. Pa tut če ni vrhunsko čist, teh deset minut bom pa ja preživel, glavno da cena štima in da me ne pelje okoli riti v žep. Kar me načeloma niti nemore, ker če se vsedem v taksi, ponavadi ne povem kam grema, ampak
samo tukaj grema levo, ravno čez titov most in desno, ko zavijema tam desno, "naprej v križišču levo in tretja desno". Ker zverziran
taksist, bo ubral pot, makar da bo pohaklal kak semafor več, pa te opalil da evro več na koncu. Če me vpraša za ulico, rečem, da
nevem, vem le kako do tja prit.
V MB se večinoma kliče samo Štajerka, ima ene 5 avtov, vsak svoje znamke, vsak svoje barve, ampak who cares,
na strehi ma TAXI sign, na šajbi ima rumen napis Taksi štajerka in to je za moje pojme dovolj, nevem zakaj bi mogli bit vsi
avti rumenkasti kot pred petnajstimi leti v nemčiji. Pri štajerki ne sprasujem za ceno, ker vem da bo najceneje v MB,
v kaki konici nedelja zjutraj, ko je treba na mrzlem čakat po pol ure na bilokak taksi in ustavljam pač mimovozeče taksiste,
pa vedno vprasam kok je cena "tja-pa-do-tja", ker te hitro zna po kaki 2€ tarifi zapeljat.
V grazu danes imaš vse možne barve, še vedno prevladuje krem barva, ampak pote lahko uleti črna e klasa, srebrn prius,
avensis karavan s črnimi šajbami, skratka ni da ni.
Res mi ni jasno čemu nabijate z enotno barvo, glavno da ima taksi lučko na strehi in taksimeter na stranki vidnem mestu,
pa da je cena pod evro na kilometer; zmagovalno.
Po gracu ko koristim taksije, večinoma dvigujem roke "pisanim", torej ne kremnim, ker se mi zdijo cenejši.