''Jadranje'' EV-ja ali hibrida

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

A si ti že kdaj slišal za preobčutljivost na klimo?

To ne obstaja. Oziroma ali si na pomlad jesen in zimo tudi preobčutljiv?
Nauči se raje klimo uporabljat in nebo preobčutljivosti.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
No, se ne bi ravno strinjal, nekaterim pac klima ne sede, mogoce je preobcutljivost nadaljna stopnja, ne bi vedel, jaz tezko prenasam dolgotrajno sedenje pod klimo kjerkoli, ker prevec izsusi vse sluznice...
Ni konec sveta, ampak verjamem da nekomu ne pase, seeveda pri vlaznih 33 st zunaj ni dileme.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A crni kal prejadras cel? Meni vem da mal zmanjka na tisti prvi ravnini pod cp kozina (desni ovinek), potem pa gre vse do "morja". V tunelih moram pogosto bremzat, oziroma dati v prestavo. Na radar tockah sem ponavadi prehiter.

Z Ampero, po cestninski postaji pri Kozini tempomat nastavim na 105km/h (100km/h po GPS) in samo z regenerirano energijo tega klanca pridem do izvoza za Koper center.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Verjamem, ker kot receno, moram jaz z mojo gajbo bremzat pred/v tunelih. Ti pac malo generiras.... Zato pa sem mtl vprašal ki ima tudi dobro aerodinamiko (v primerjavi z mojo skatlo).
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Jup, trenutna kanta stara 10 let, 150 KM, vredna 2 jurja je klasični egotrip... No, saj si nisi sam kriv.
cheer.gif

Bi ti počila žila na vratu, če bi vedel, da ne divjam ? Eh lep dan možak. Saj tebi je lepo, to je glavno.
wink-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Vprasanje ce se tebi ne bi splačalo v ljubljani ziveti. Pa se komu drugemu.
"dve uri dnevno" si v avtu.
Je strosek goriva (10 evrov dnevno) pickin dim v tistih dveh urah. Kaj sele prihranek pri gorivu.
Ce bi dve uri vec delal, bi imel 10 evrov stroska manj (kje so se ostali stroski, gorivo ni niti pol stroska) pa vsaj 20 evrov prihodka vec (predvidevam glede na tvoj "poklic.
Torej 40 evrov na dan v žepu....

Da o tveganju za nesreco ne pisem.

Živim v Ljubljani. 2x tedensko delam v Ljubljani. 3x ne.

Vsakič ko naredim tistih 164km si lahko izplačam 60 eurov potnih stroškov...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Danes dobim Priusa na test, javim porabo pri "cijazenju"
smile-1.gif
in pa preverim kako jadra.
Je pa sistem rezervacij testnih voženj pri Toyoti (oz. nekateri prodajalci) popolnoma neresen v primerjavi z drugimi proizvajalci...
Očitno nimajo težav s prodajo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Nazaj na temo.
Jadranje s Priusom z iskanjem ''sweet spota'' na pedalu za plin je no go, saj zahteva konstantno gledanje za pogonski zaslon, kar je ne le nepraktično, temveč tudi nevarno. Pa še takrat mi ni ravno najbolj uspevalo, verjetno pa bi se privadil.
Bistveno bolj praktičen in lažji način je, da prestaviš v N in je zadeva rešena. Prestavljanje je brez sunkov, ravno tako tudi nazaj v D, tako da to je to. Žal sem to ugotovil šele po tretjini testa
smile-1.gif
... Jadra pa Prius zelo fajn.

Tukaj je pa rezultat, realno je bila poraba cca. 3.8l, ob tem da je več kot dve tretjini bila vključena klima. Če primerjam z mojo kanto je poraba cca. 0,5 litra manjša, zahteva pa Prius konkretno prilagoditev voznega stila, da se pride na takšen rezultat.

prius.jpg
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Bistveno bolj praktičen in lažji način je, da prestaviš v N in je zadeva rešena.
bravo
aplauz.gif
zmagal si.
HSD v N ne polni baterije. torej daš dreku focn in še v N motor deluje na obratih potrebnih da mg1 in mg2 ne greta v prvisoke obrate. Torej hitreje kot pelješ v N več bencina porabljaš, da motor lovi obrate. HSD v N skuri več kot v D.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
jaz sem na 5.4. Nekak ne vidim smisla v delanju gužve.
Drugače pa predn pametuješ se pozanimaj kako HSD deluje in ti bo jasno zakaj v D nižja poraba kot v N
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Nisem se spuščal v tehnične podrobnosti, ampak v N je na zaslonu za pogonski sklop vse mirno, identično kot pri sweet spotu v D, torej motor ni deloval. Tudi prikaz trenutne porabe je bil takrat 0 (tukaj nisem čisto 100%).
Kar se tiče nepolnjenja baterije:
opazovanje je prineslo ta zaključek: ima svoj algoritem, na katerega pri npr. 100km/h ne moreš vplivat, posledično se mi je večkrat zgodilo, da sem prišel na vrh klanca s 3/4 polno baterijo. Pri nižji hitrosti lahko z EV izbiro ga prisiliš, da ponuca energijo in jo potem po klancu navzdol pridobiš nazaj, seveda če je treba bremzat.
Namreč ne boš me pa prepričal, da z jadranjem nisem izkoristil več kinetične energije, kot bi jo potem dobil iz baterije in sicer zaradi izgub v pretvorbi. Ko dodaš še dejstvo, da je bila velikokrat baterija na vrhu skoraj polna, je pa to le še pika na i.
@Shark1: Prius
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
jaz sem na 5.4. Nekak ne vidim smisla v delanju gužve.
Drugače pa predn pametuješ se pozanimaj kako HSD deluje in ti bo jasno zakaj v D nižja poraba kot v N

5,4 imam jaz na mojem od lj do mb če se vozim 100, torej jadram. In nimam priusa, V6 , nekaj krepko čez 200 konjičev
prej z 1.9 tdi wv pa itak 4l pri taki vožnji. Čemu torej nakup priusa? pa še klimo morš gledat da nimaš preveč vžgano, muzika pa z walkmana, namesto blinkera pa roka vun
 

Podobne teme