Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Tu ne gre za dejanske kljucne okvare, ampak za splosno zadovoljsrvo. Ce crkne zarnica na Kii, bo povprecni lastnik (beri Kamelon) to spregledal v zakup ugodnemu nakupu, po drugi strani, se mu bo pa cisto snelo, ce se mu to zgodi v Lord of the rings,
ma saj tisti mercedes v turčijji tudi 1 milion. In oba sta se pokvarila samo 1x. Ne? Ja seveda. Pri nas greš pač na servis da naredijo in plačaš.Nov, novejši.Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Frend je bil v Romuniji in se je vozil z dvema taksijema (obe Dacia), obe sta imeli preko 600.000 km....
..
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Tale raziskava zanesljivosti ne more biti resna. ista znamka ima v US povsem drugačen rezultat kot v Nemčiji. Ali to pomeni, da razvijajo za vsak trg povsem drugačna vozila? Mitsubuishi zelo odstopa, pa BMW tudi, to dvoje mi je v oko padlo.
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Tale raziskava zanesljivosti ne more biti resna. ista znamka ima v US povsem drugačen rezultat kot v Nemčiji. Ali to pomeni, da razvijajo za vsak trg povsem drugačna vozila? Mitsubuishi zelo odstopa, pa BMW tudi, to dvoje mi je v oko padlo.
Citat:
Uporabnik 2CV pravi:
Pozdrav,
Meni je pa fascinantno, da se te raziskave med seboj tako razlikujejo. Če gledaš britanske ali ameriške so (razen nekaj izjem) popolnoma drugače razvrščene znamke. Zdaj pa ne vem ali imajo tako različno metodologijo ali pa so avtomobili za različne države tako hudičevo drugače narejeni. Še najbolj se mi zdi vejetno, da je vse bolj ali manj prirejeno.
Ne nisem German fan daleč od tega
Jaz sem enako opazil, pa "iste" avte imajoCitat:
Uporabnik Mare77 pravi:
KSZ
Zanimivo je, kakšna je razlika med Peugeotom in Citroenom...