Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Moja draga je napačno vtipkavala PIN, listka s PUKom pa ne najde. Je na Simobilu, na naročnini, sedaj pa me zanima ali ti na S! centru lahko povedo PUK ali je kartica z vsemi podatki na njej izgubljena in bo treba nabaviti novo?
Citat: Uporabnik MUC pravi:
Moja draga je napačno vtipkavala PIN, listka s PUKom pa ne najde. Je na Simobilu, na naročnini, sedaj pa me zanima ali ti na S! centru lahko povedo PUK ali je kartica z vsemi podatki na njej izgubljena in bo treba nabaviti novo?
Citat: Uporabnik MUC pravi:
Moja draga je napačno vtipkavala PIN, listka s PUKom pa ne najde. Je na Simobilu, na naročnini, sedaj pa me zanima ali ti na S! centru lahko povedo PUK ali je kartica z vsemi podatki na njej izgubljena in bo treba nabaviti novo?
ta spletna stran mu ne bo pomagala ker ne more vpisat pin sim kartice ker je pač 3 krat zapored napačno vnesla pin zdej pa rabi PUK da odblokira...če tega ne more tut na tisto stran ne more... če dostopa prek osebnega gesla..
To imaš prav, ja. Razen, če ima certifikat. Ampak, naj draga pokliče 080 40 40 40 in preveri, kaj se da narediti. Pri sebi naj ima svoje geslo za identifikacijo.
lahko pa se oglasi na enem od prodajnih mest kjer ji bodo ob identifikaciji podali PUK,.. danes so odprte trgovine v prodajnih centrih,.. mercator, spar, supernova in morda še kje,..
b
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.