izginulo letalo - mobilni telefoni

KocevskiPes

Pripravnik
17. dec 2011
84
0
6
Citat:
Uporabnik Slick pravi:Tam je šlo za human error zaradi napačne interpretacije podatkov, dobljenih iz zamrznjenih pitotovih cevi. Za double check bi se lahko primerjalo izračunano hitrost na osnovi GPS podatkov, pa se tega očitno ne počne. Skoraj vsak mobilni telefon cenovnega ranga par sto evrov ima vgrajen GPS sprejemnik, signal pa se z napol zastonjsko programsko opremo lahko uporablja za vse mogoče (določanje položaja, navigacija in vse izpeljanke), ne razumem, da podobna tehnologija s potrebnimi prilagoditvami v visoko tehnoloških "igračkah", kar potniška letala načeloma so, ni na voljo.

Letalo potrebuje pitotovo cev, ker za pravilno delovanje mora vedeti hitrost plovila glede na zračno maso in ne glede na zemljine koordinate. In ker vetrovi pihajo tudi s hitrostmi 200 km/h, se ti dve hitrosti lahko kar precej razlikujeta.

Pri letalu iz Brazilije v Francijo pa sta zafrknila tako autopilot kot pilot. Autopilot (še) ni znal reagirati ob nedelovanju te cevi, pilot pa je pozabil, kaj narediti. To je težava dandanes pri pilotih, saj večino časa leti autopilot, človeški pilot pa tako pozabi, kaj se je učil, ko je pridobival licenco.
 

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
Ksz....

Spet nova lokacija iskanja.

Vir: Radio Krka

Citat:
Iskanja še ni konec
1
Iskanje izginulega malezijskega letala se je po novi analizi njegove poti pomaknilo za okoli 1100 kilometrov severovzhodno od trenutnega območja iskanja. Novi podatki namreč kažejo, da je letalo družbe Malaysia Airlines letelo hitreje, kot so sprva mislili, in tako prej ostalo brez goriva ter strmoglavilo.
"Novi podatki temeljijo na analizi radarskih podatkov med Južnokitajskim morjem in Malaško ožino, preden se je radarski stik izgubil," je sporočil avstralski urad za varnost v pomorstvu (Amsa). Glede na nove ugotovitve je nesrečno letalo potovalo hitreje od prvotnih ocen, zaradi česar je prej ostalo brez goriva in tudi v Indijski ocean strmoglavilo prej.

Novo območje iskanja meri približno 319.000 kvadratnih kilometrov in leži okoli 1850 kilometrov zahodno od Pertha. Pred tem so letala in ladje iz več držav razbitine iskali približno 2500 kilometrov zahodno od avstralskega mesta.

Boeing 777 z 239 ljudmi na krovu je z radarskih zaslonov izginil približno uro po vzletu iz Kuala Lumpurja 8. marca. Namenjen je bil v Peking. Iskanje skrivnostno izginulega letala se je na odmaknjen predel Indijskega oceana osredotočilo po številnih satelitskih posnetih plavajočih predmetih na območju, ki bi bili lahko povezani z letalom.

Nazadnje so v četrtek prišli na dan posnetki tajskega satelita, ki prikazujejo več sto predmetov, danes pa je še Japonska sporočila, da jih je njen satelit prav tako zaznal približno deset. Ležijo okoli 2500 kilometrov jugozahodno od Pertha, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Malezija je bila zaradi iskanja letala deležna ostre kritike s strani Kitajske, predvsem sorodnikov žrtev - na letalu je bila večina Kitajcev -, nanjo se se spravili tudi državni mediji. Sorodniki so sedaj v pismu zahtevali celo, da Kitajska začne svojo preiskavo, ameriška odvetniška pisarna pa je sporočila, da se s svojci žrtev posvetuje o morebitnem pravnem postopanju proti Malaysia Airlines.

Malezijski obrambni in prometni minister Hishammudin Hussein, ki je doslej ubiral miren ton glede kitajske kritike, se je sedaj odzval nekoliko bolj ostro. Najprej je kritiziral izgubo časa, ki so jo na začetku iskanja povzročili napačni podatki kitajskega satelita o ostankih letala v Južnokitajskem morju, nato pa je še spomnil, da nobena država "nima monopola nad žalovanjem". Na letalu je bilo namreč tudi 50 Malezijcev.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.836
5.934
113
Citat:
Uporabnik KocevskiPes pravi:
Citat:
Uporabnik Slick pravi:Tam je šlo za human error zaradi napačne interpretacije podatkov, dobljenih iz zamrznjenih pitotovih cevi. Za double check bi se lahko primerjalo izračunano hitrost na osnovi GPS podatkov, pa se tega očitno ne počne. Skoraj vsak mobilni telefon cenovnega ranga par sto evrov ima vgrajen GPS sprejemnik, signal pa se z napol zastonjsko programsko opremo lahko uporablja za vse mogoče (določanje položaja, navigacija in vse izpeljanke), ne razumem, da podobna tehnologija s potrebnimi prilagoditvami v visoko tehnoloških "igračkah", kar potniška letala načeloma so, ni na voljo.

Letalo potrebuje pitotovo cev, ker za pravilno delovanje mora vedeti hitrost plovila glede na zračno maso in ne glede na zemljine koordinate. In ker vetrovi pihajo tudi s hitrostmi 200 km/h, se ti dve hitrosti lahko kar precej razlikujeta.

Pri letalu iz Brazilije v Francijo pa sta zafrknila tako autopilot kot pilot. Autopilot (še) ni znal reagirati ob nedelovanju te cevi, pilot pa je pozabil, kaj narediti. To je težava dandanes pri pilotih, saj večino časa leti autopilot, človeški pilot pa tako pozabi, kaj se je učil, ko je pridobival licenco.

Tu pravijo da je zajebal v prvi vrsti (neizkušen) kopilot, ko je prišel v kabino nazaj pilot pa še on, kajti ni pogledal kaj dela kopilot, ki je usmeril letalo dol, pilot pa gor (ravno kontra sta delala) in je Airbus lepo pikiral v morje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.974
6.991
113
(CNN) -- [Breaking news update at 6:50 a.m.]

A New Zealand air force P-3 patrol plane has spotted "objects" in the new Malaysia Airlines Flight 370 search area, the Australian Maritime Safety Authority said Friday. The plane is returning to Perth and the agency is awaiting images of the discovery for analysis.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.836
5.934
113
Btw, našel tole:
Če se Pitot-Prandtlova cev kakorkoli pokvari, se še vedno da vzdrževati hitrost in višino.
@ 40 min
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
Kako to, da še sedaj, po enem tednu ugibanja - niso začeli pobirati tistih ostankov ali kar koli je že?
confused-1.gif
Tako zanič vreme pa menda tudi ni tam dol, da ne bi neka ladja vsaj nekaj malega našla in pobrala - zgolj za potrditev zgodbe!?

Ma ja. Posnamejo nekaj sto možnih delov. Imajo koordinate, kje naj bi se te razbitine nahajale. Vedo kako potekajo morski tokovi, v morje mečejo sonde, ... dela pa niti enega še niso našli. Da ne morejo v 10ih dneh preleteti teh 2500km2 po dolgem in počez mi je tud mal velik sumljivi. Ali je letalo sploh tukaj, kjer mislijo da je? Ali jim je sploh interes najti letalo??? Mogoče bodo razbitine preveč pokazale????
Čez nekaj let, bodo pa odkrili v kakšni Afriški vasici kolibo, narejeno iz delov tega letala, ki jih je naplavilo.
grims-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
2500 km2? Komaj desetino Slovenije? Da nisi ti nekaj nul spustil.

Pa kaj naj bi skrivali, to me pa res zanima? Vesoljce? Radioaktivne odpadke? Elvisa Presleya? Dostopne kode za NSA-jev superračunalnik? Floto električnih avtomobilov, ki porabijo 1500 mAh na teden?
Res, kaj naj skrivajo?
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
a celo večje območje je????
Glej, nisem letalski strokovnjak, sem pa vedno bolj mnenja, da sploh se jim ne sanja, kje bi letalo lahko bilo.
Me ne bi presenetilo, da ugotovijo da je padlo v Atlantski ocean. Tiho preletelo Afriko in padlo.
grims-1.gif


Ne vem, kaj bi lahko skrivali. če so ga slučajno pomotoma zrušili, vpleteni vladi verjetno ni vseeno, da jim celi svet j.... mater.
Mogoče je bilo na letalu nekaj, kar ne bi smel nekdo imeti. Ne vem.... če bi se vedelo vse, se ne bi zdaj tako iskalo.

PS. Mogoče je pa tud Elvis pilotiral
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Kako lepe slike...kakor se govori na Tubi, kaj je bilo slikano s krompirjem? Ma koga farbajo?
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Farbajo s čim? Letalo iščejo na območju velikem kot Nemčija, predvidevam, da s sateliti ne slikajo meter za metrom, pač pa generalno območje. Majhnih razbitin se s satelitskih slik tako in tako ne da ločiti od smeti, torej jih bodo morali fizično pobrati.

p.s. A brez teorij zarote ne gre?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Kako lepe slike...kakor se govori na Tubi, kaj je bilo slikano s krompirjem? Ma koga farbajo?
Piše se leto 2014 in ne 2374. Zakaj misliš, da imamo že danes tehnologijo iz Startreka?
Aja, razlagam človeku, ki verjame v chemtraile.
17758-icon_confused.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Padlo je v morje, kaj pa drugega.

Zakaj? Prej ali slej bomo izvedeli. Razlaga bo najverjetneje zelo banalna, toliko pa lahko to že zdaj napovem, kar bo dovolj, da se bodo teorije o zaroti razpasle še dolgo vrsto let.

Zakaj ne najdejo? Sem nalimal na prejšnji strani, kako izgleda morje v tistem koncu - povprečno morje. Pa nihče ne komentira. Ta del Indijskega oceana je izjemno zapuščen in negostoljuben, ladje pa tam skoraj nikoli ne plujejo.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Predvideva se, da je kapetan delal samomor in letalo odpeljal na odročno mesto, kjer ga (morda) nikoli ne bodo našli. Možnih razlogov za takšno početje (in ne običajen samomor s pikiranjem v tla) je več, morda zavarovanje (čeprav so najbrž to možnost že preverili).
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
No saj tiste ideje, da so zaradi požara oz. dima vsi popadali v nezavest in je letalo pač prosto letelo dokler je še lahko, še tudi ni noben strokovnjak označil za napačno (vsaj kolikor sem uspel najt). To bi razložilo zakaj je obrnil nazaj, zakaj je potem kar letel v ravni črti proti ničemur...
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Dokler ne najdejo letala je teoretično možno vse, prav verjeten pa požar ni, saj se v zgodovini nesreč še ni zgodilo, da bi požar onesposobil vso komunikacijo, pri čemer pa bi ključni deli letala ostali nepoškodovani. V tem scenariju bi po požaru vsaj nekdo od posadke moral ostati živ, saj se je letalo obrnilo in letelo po navigacijskih točkah prek Malezije in nato proti oceanu. Požar bi moral biti v prostoru, kjer so elektronske komponente inštrumentov, je pa precej neverjetno, da bi požar selektivno uničil samo komunikacijo.

Je pa res, da so to vse špekulacije: ko je strmoglavil AF447, je vladal nekakšen konsenz, da je letalo sklatila bomba/napaka v konstrukciji, saj do nesreč v fazi križarjenja ponavadi ne prihaja, pa se je izkazalo, da je bil razlog povsem drugje ...