Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Ne, letalo je strmoglavilo v Indijski ocean.
Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
Bullshit....nobenga dokaza ni da je torpediral v morje...sam prazno lapanje v meglo sred sončnega dneva.
Sigurno pa kdo ve kje je ta avion.
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ne deluje tako, najprej moraš ti pokazat, da je bilo. Ker ti trdiš drugače, kot so uradne razlage.
Malezijska vlada je izključila možnost, da bi letalo ugrabil kdo od potnikov, Boeing je izjavil, da na letalu ni bilo napake, Rolls Royce je povedal, da so motorji delali normalno (vse troje z disclaimerjem 'po vsej verjetnosti'). Uradne razlage ni, ker pač ni letala, je pa najbolj logična razlaga ugrabitev s strani kapetana in samomor. Seveda ne moreš kar tako, brez trdnih dokazov, nekoga obtožiti umora 200+ ljudi, zato je vse skupaj 'neuradno'.Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Kolikor sem pred časom spremljal izjave malezijske vlade, je ugrabitev oz. teroristično dejanje ena izmed uradnih razlag? Potrjena oz. ovržena je pa ravno toliko, kot pikiranje v morje. Pa ne da bi zagovarjal katero od teorij, samo povem pač
Imaš kako merodajno statistiko, tako kot npri delež okvar vozil @ adac ,da ne bomo ostali pri gostilniški debati ?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik KocevskiPes pravi:
Pri letalu iz Brazilije v Francijo pa sta zafrknila tako autopilot kot pilot. Autopilot (še) ni znal reagirati ob nedelovanju te cevi, pilot pa je pozabil, kaj narediti. To je težava dandanes pri pilotih, saj večino časa leti autopilot, človeški pilot pa tako pozabi, kaj se je učil, ko je pridobival licenco.
Pri tem sicer piloti AF kar izstopajo (med evropskimi družbami), statistike so polne njihovih kiksov zaradi "neznanja osnovega letenja" oz. ker jim zgleda osnovnih postopkov pri napakah ne vbijejo dovolj v glavo, recimo temu.
Da problem z merjenjem hitrosti ni bavbav sta recimo pred ene 4 meseci dokazala iberijina pilota v A340 sredi atlantika. Isti problem kot nesrečni AF, ampak sta se spomnila osnovnih stvari in ni bilo nikakršnega problema.
http://www.airfleets.net/crash/stat_airline.htmCitat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Imaš kako merodajno statistiko, tako kot npri delež okvar vozil @ adac ,da ne bomo ostali pri gostilniški debati ?
V luksuzu hindsighta - če si sredi noči sredi Atlantika in se prične light show opozorilnih lučk pa so stvari malenkost drugačne.Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:Kakšna je procedura ko Pitot-Prandtlove cevi zmrznejo/crknejo bi moralo biti znano vsakemu pilotu, nos dvigneš na 5°in throttle na 80% moči, ostalo ne spreminjaš (flapse itd)...