izginulo letalo - mobilni telefoni

cvinga

Fizikalc
10. feb 2014
1.830
1
36
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Eni malo preveč pričakujete od "vsemogočne" tehnologije. Tudi današnja tehnologija je daleč od te. Ne gledati preveč filmov.

So rekli da so z sateliti opazili razbitine letala....pa ne mi rečt da ne morejo bolj podrobno pogledat z sateliti tisto lokacijo
confused-1.gif
Tisto lokacijo se da vsekakor še enkrat preverit, ampak po nekaj dneh razbitine zaradi vetra in tokov odplavajo desetine, če ne stotine kilometrov stran.

Če zadevo spremljaš v živo...ti ne more zbežat.
 

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
ksz....

Mislim, da delate pilotu hudo krivico. Človeka kar tako obsoditi za takšno dejanje, brez zaenkrat še najmanjšega dokaza, je krivično.
Ne nazadnje, piloti imajo vseskozi periodične kontrole. Tako psiho-fizičnega zdravstvenega stanja, kot tudi strokovnega znanja, katerega celotno delovno dobo nadragrajujejo.
Pilot pač ne more biti kar vsak, ki ima pet minut cajta. Sedaj pač vsi iščejo grešnega kozla. In očito je ta trenutek nabolj primeren ravno omenjeni pilot. V resnici se pa nikomur niti približno ne sanja, kaj vse se je dejansko dogajalo v pilotski kabini.
Prav lahko bi bil med samimi potniki kdo, ki je bil usposobljen za upravljanje tega tipa letala. Pač, odkrili so dva, ki sta imela ponarejena potna lista, za katera se je pokazalo, da sta ukradena. Dvomim, da so temeljito preiskali prav vse.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Krivda kapetana je trenutno najbolj verjetna - dobro, najbrž obstaja majhna možnost, da je nekdo s primernim tehničnim znanjem vdrl v kabino, ubil pilota itd - vendar to zahteva precej več predpostavk kot pa samomor pilota.
 

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
Noben pilot med samim letom ne sedi cel čas na svojem sedežu. Po mojem, če je takšen splet okoliščin, ni noben problem priti v kabino in za seboj zapahniti vrat.
Na mojem zadnjem letu so bila vrata kabine cel let na stežaj odprta. Še več. Potnikom, ki so zaprosili, je bil dovoljen kratkotrajen vstop in pogovor s pilotom in kurjačem. Res pa je, da je to bil čarterski let.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Je možno, ampak je ponavadi bolj verjetna razlaga, ki zahteva manj predpostavk. Ugrabitev bi pomenila, da je ugrabitelj ubil oba pilota, da je to storil ne da bi nastal preplah med potniki, da je nato precej dobro poznal sisteme na letalu - poleg tega pa bi ugrabitelj imel nek cilj - poslati letalo nad ocean, kjer strmoglavi, je precej lame.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
Krivda pilota je najlažja. Ne pa najbolj verjetna. No možna pa je.
Natankati letalo z enkrat več goriva, kot ga potrebuje. A je na OMW tankal??
Krožil po zraku, kot da je sam.
Pa strmoglavit letalo tam, kjer je najbolj "bogu iza nogu".
Ne vem no, vse skupaj se mi zdi tako, kot bi šel s "biciklom" v hurbarijo
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ampak če on line lahko spremljaš kje je kakšno letalo, ne mi rečt da tega noben ”Google” ali NSA ne shranjuje vsaj nekaj časa.

Lahko spremljaš, dokler je letalo v dosegu sprejemnikov. 2500 km od kopnega pač ni v dosegu. Ne ADB (alkajsože) sprejemnikov, ne radarjev. Ostane le satelit od telefonije, ki pa ima svoje omejitve (predvsem se ga pa ne spremlja real-time). In iskanje po satelitskih fotkah? Zelo dolgotrajen postopek. Saj lahko sam probaš (če una stran, namenjena temu, še laufa).
 

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
ksz.
Zdaj se pač ugiba kaj vse je možno da se je naredilo...
Pomoje je na vsakem letu na avionu nekdo ki je "sumljiv", kakšen sumljiv tovor, nekdo z osebnimi težavami itd....
Samo takrat se to ne razglablja, ker avion pač pristane
smile-1.gif

Pomoje je najbolj verjetno da so vsi na avionu padli v nezavest iz takšnega ali drugačnega razloga.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
Če zadevo spremljaš v živo...ti ne more zbežat.
S sateliti ene točke ne moreš spremljati v živo. Za to bi rabil stotine, če ne tisoče satelitov v orbiti, namenjenih samo temu.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik cvinga pravi:
In zdj ne morejo letala najti a ? dj dj...nategujejo cel svet...
Ne, ne morejo. Daj tole močno premikajočo se HD kamero usmeri na tistih nekaj deset ali sto tisoč km2 pa iz tega najdi avion. Ko gre satelit čez, recimo da vidi razbitine, ampak te čez 90 minut pri naslednji orbiti ne bodo več tam.
 

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
ksz.....

Vse kakor, smrdi do nebes. A ni malo čudno, da se ves čas v pojasnjevanje te tragedije vpleta sam Malezijski predsednik.
sprasujem se.gif


Kaj takšnega bi bi npr. padlo na pamet le še Pahorju.
 

cvinga

Fizikalc
10. feb 2014
1.830
1
36
Erikson je napisal minuto in pol....

A ni satelit skuz nad isto točko zemlje ?
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ampak če on line lahko spremljaš kje je kakšno letalo, ne mi rečt da tega noben ”Google” ali NSA ne shranjuje vsaj nekaj časa.

Lahko spremljaš, dokler je letalo v dosegu sprejemnikov. 2500 km od kopnega pač ni v dosegu. Ne ADB (alkajsože) sprejemnikov, ne radarjev. Ostane le satelit od telefonije, ki pa ima svoje omejitve (predvsem se ga pa ne spremlja real-time). In iskanje po satelitskih fotkah? Zelo dolgotrajen postopek. Saj lahko sam probaš (če una stran, namenjena temu, še laufa).

To je že res, ampak...
Če se motorji sami avtomatično javljajo proizvajalcu ne glede na lokacijo letala (ena od prvih informacij je bila o tem, da so motorji delovali še ne vem koliko ur po izginotju letala), zakaj ne morejo vgradit preprostega GPS sprejemnika (težav s sprejemom signala v zraku ne bi smelo biti), ki bi na isti način periodično javljal lokacijo letala (kamorkoliže) in ki bi bil v always-on načinu brez možnosti izklopa. Strošek vgradnje takega sistema je po mojem laičnem mnenju pljunek v morje v primerjavi z vsemi ostalimi stroški (nakup in vzdrževanje potniškega latala).
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
To je že res, ampak...
Če se motorji sami avtomatično javljajo proizvajalcu ne glede na lokacijo letala (ena od prvih informacij je bila o tem, da so motorji delovali še ne vem koliko ur po izginotju letala), zakaj ne morejo vgradit preprostega GPS sprejemnika (težav s sprejemom signala v zraku ne bi smelo biti), ki bi na isti način periodično javljal lokacijo letala (kamorkoliže) in ki bi bil v always-on načinu brez možnosti izklopa. Strošek vgradnje takega sistema je po mojem laičnem mnenju pljunek v morje v primerjavi z vsemi ostalimi stroški (nakup in vzdrževanje potniškega latala).
To dela več naprav (ACARS, ADSB, sekundarni radar prek transponderja), vendar je 'ugrabitelj' vse omenjene naprave izklopil. Razloga, da bi bile naprave 'always on', ni, saj je to prva tovrstna nesreča - elektronske naprave pa morajo imeti možnost izklopa zaradi kratkega stika in možnosti požara, ki je precej bolj verjeten kot pa tovrstna ugrabitev.

Kot pa se je izkazalo, pa v bistvu popoln izklop acarsa ni mogoč, saj je vsako uro po izklopu 'pingal' satelit - zato tudi vedo, kjer približno je letalo.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
910
69
28
Ampak pričakovati, da bo satelit iz oddaljenosti 35.768 km pofotkal razbitine velikosti par metrov je tudi malo iluzorno, ali ne ?
 
Nazadnje urejeno: