Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Nekje je en napisal al v tej temi ali eni drugi, kako da niso megle že prej opazili. Kako da so nesposobni.
Meglo v pasovih ponoči zagledaš točno v tistem trenutku ko posvetiš nanjo. To je 50 m pred sabo. oz. ko ti luči avta pred tabo izginejo izpred oči oz. če si pozoren, ko ta avto posveti nanjo. Prej je megla glede na naše oko črna, rako kot tudi vse ostalo okoli tebe.
Sem že enkrat napisal, kako sem šel prehitevat na Jeprci (od Reteč dalje), kjer je ravnina neskončna. Jasno nebo, nasproti nobenih luči, ko sem bil med prvim in drugim avtom (ja, dva naenkrat sem, sori, med njima je bilo pa kak meter varnostne) pa naenkrat, kot da bi mi zavezal belo ruto pred oči, vidljivost 2 metra, tolk da sem videl odsev delčka črte ob strani in posredi, nasproti pa dve oražni pikici, ki sta postajali izredno hitro beli in vse večji. Luči avtomobila nasproti, ki je bil izredno blizu, le da je pred meglo v tej smeri bila čista tema - se pravi nikogar nasproti. V normalnih okoliščinah.
Sem se cel tresel vse do Medvod, pa nič kriv, izpadel sem pa samomorilec.
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Tale nesreča bo šla v anale po tragediji
In danes spet vidiš kretene tovornjakarje kako lepo nalepko 80-90 in gasa 100+....boli njih patka za ves svet, res bo treba gun met v avtu.
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
ksz
Dovolj je, da je prvi zabremzal iz 100 na 50, potem pa je po principu harmonike (ki se dogaja vedno ob zastojih) 10. avto moral že bremzati do 0 km/h. Tako da je glede krivde tukaj IMO nemogoče s prstom pokazati na koga. Po možnosti je bil zadnji avto (ki je moral bremzati že do 0 km/h) še v megli in ga ostali, ki so šele prihajali v pas megle, niso mogli videti ... and the rest is history.
Sem se v času, ko so po radiu prvič poročali o nesreči (okrog 17h) peljal z Gorenjske proti Lj, kjer je bila od Kranja naprej tudi megla v pasovih. Na srečo ne tako gosta, se je videlo kakšnih 15 - 20 metrov naprej. In ja - takšne megle ne vidiš, dokler nisi že praktično v njej.
Govoriti tukaj o neprilagojeni hitrosti in za vsako ceno iskati krivca pa je v primeru takšne nesreče IMO neokusno. Za takšne primere obstaja pojem višje sile, ko človek tudi če je naredil vse, kar je v dani situaciji mogel in moral, ne more preprečiti nastanka škodljive posledice. -
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Preventiva? V italiji (padska nižina) je megla včasih taka da našo meglo lahko imenujemo "meglica", tam imaš dejansko vidljivost 0 in to 100km. V takem primeru zaprejo AC oz. se hitrost močno omeji. Samo tam se pač megla ne pojavi iz prej na sedaj ampak se gosti nekaj ur. Sicer pa megla ni glavni vzrok, nekdo je naredil napako in potem so jo okoliščine potencirale .. torej en je krivec, ugotovit se pa tudi da!
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Saj res, tam neki čudni ljudje rešujejo življenja, namesto da bi raje poklicali novinarje za boljše slike.Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
EDIT: večina ostalih slik pa katastrofa, a ne morejo imeti kaksnih boljših fotografov, poklicati novinarje, etc...
In? Ker na cesti ne vidim učinka teh prikazov "realističnih situacij".Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Ene izmed boljših reklam so bile tiste posledice prometnih nesreč! In ko ti vidiš zadevo predstavljeno čim bolj realistično, se dejansko skoraj vživiš v dano situacijo.
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Tale nesreča bo šla v anale po tragediji
In danes spet vidiš kretene tovornjakarje kako lepo nalepko 80-90 in gasa 100+....boli njih patka za ves svet, res bo treba gun met v avtu.
glede na to, da jaz že zelo dolgo nisem videl tovornjakarja, ki vozi več kot 95, in to, da imam verjetno precej več prevoženih km kot ti, bi rekel, da tebi laže števec, ti pa cel rdeč v glavo od jeze
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
https://www.alter.si/tabla/files/1072933-ac.jpg
Se lepo vidi kakšni bedaki so... Ne vidi niti črte pa gazi z 80km/h+...
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi: ampak je del udeležencev z opustitvijo upostevanja nekaterih CPPpravil (prilagoditev hitrosti razmeram na cesti) vsaj delno pripomogel da je prislo do nesrece takih razseznosti.