Dober opis očivdca. Ostat v avu je bila pravilna odločitev, jeba je le, če od zadaj potem fašeš kamion. Napaka je bil umik na prehitevalca (razen če je bil odstavni zaseden), ker ostaneš med avti na desni in ograjo. Bolje je umik na odstavnega in po njem malo naprej, ampak v tem primeru, ko je b il spredaj že trk, zna bit tudi to nemogoče. Se pa vseeno splača, če na desni ni ograje - v takem primeru pač po potrebi potegneš v jarek ...
Kar pa se tiče lezenja iz avta: ali moraš biti pri stvari odločen, torej stvar naredit splanirano, pogled v vzvratno, ocenit, koliko časa rabiš in potem ob trenutku ven in čez ograjo in čim dlje od ceste. Če je klasična AC, kjer je za ograjo pas v drugo smer, je treba it na desno, ampak to je že tvegano. V vsakem primeru je treba že med ustavljanjem gledat kaj je okoli in kam potem it iz avta.
@radirko: enkrat pač moraš iz avta, ne pozabi na to, da lahko pride do požara.