HTC Desire vs. Iphone 3GS

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
bolj slabo poznaš zakon. tega namreč v zakonu nil. maš pa pravico vrnit izdelek, če ga kupiš preko interneta. vse ostalo je le dobra volja prodajalca oz. uvoznika.

tudi prav,se bom ukvarjal s tem če do tega pride
wink-1.gif
 

m1980

Zelenc'
23. nov 2007
6
0
1
Citat:
Uporabnik bvader pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
bolj slabo poznaš zakon. tega namreč v zakonu nil. maš pa pravico vrnit izdelek, če ga kupiš preko interneta. vse ostalo je le dobra volja prodajalca oz. uvoznika.

tudi prav,se bom ukvarjal s tem če do tega pride
wink-1.gif

Da vam razjasnim pravno podlago vaših vprašanj glede stvarnih napak vam prilagam dotične člene Zakona o varstvu potrošnikov:

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

(2) Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Vem, poznam oba modela. iPhona si lastim in, ker mi glasba predstavlja del vsakdana, mi je ipod funkcija z solidno reprodukcija zvoka v navezi z dobrimi slusalkami MUST. Qurc, mi le ni treba nosit se ipoda okol..

Pri Desireju, imam pa obcutek, da je music player ravno toliko, da je..
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Citat:
Uporabnik m1980 pravi:
Citat:
Uporabnik bvader pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
bolj slabo poznaš zakon. tega namreč v zakonu nil. maš pa pravico vrnit izdelek, če ga kupiš preko interneta. vse ostalo je le dobra volja prodajalca oz. uvoznika.

tudi prav,se bom ukvarjal s tem če do tega pride
wink-1.gif

Da vam razjasnim pravno podlago vaših vprašanj glede stvarnih napak vam prilagam dotične člene Zakona o varstvu potrošnikov:

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

(2) Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

v kolikor razumem zgoraj napisano sem imel skoraj identično stvar v mislih

hvala za ta odsek
 

m1980

Zelenc'
23. nov 2007
6
0
1
Ja, vztrajati moraš na uveljavljanju stvarne napake - ker prodajalci bi raje garancijo uveljavljali (v tem primeru imajo 45 dni časa, da ti izdelek popravljen vrnejo)
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
če je zadeva nova, in krepne ali ne dela po nekaj dneh -> NOVO brez pardona, drugače narediš štalo sredi trgovine.
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Citat:
Uporabnik undefined pravi:
Ma dajte no komplicirat. Sawyer je naredil celo dramo..

hehe,saj je prav da nas je opozoril na to napako, sam osebno zanjo prej nisem vedel
smile-1.gif


no pojdimo nazaj na temo...jaz sem že tako nestrpen kdaj bo prišel in kakšna bo cena, računam na ceno pod 400€, če bo več bom pa kupil xperio x10,samo mi pa ni jasno kaj tako mečkajo, potem pa še na fb napišejo da pride zelo kmalu
bonk.gif
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
AIM HIGH jih že ima na zalogi, priporočena cena 530€.....zame ugodnejša ampak še vedno ne tok kakor mobisvet 419€.

Mobitel bo skoraj 100% imel nižjo ceno od 400€ za vezavo....logično.....
 

BigBoss

Pripravnik
12. okt 2007
192
0
16
Posavje
Po moje bo točno 400€. Samo ne vem koliko bo potem Legend. Če bi bil 360, sploh ne bi bilo smisla glede na Desire. Bomo videli - upam, da kmalu.
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
pa kdaj bo ta Mobitel že objavil cene in dal telefon v prodajo?! Jebelacesta
jezen.gif

grin1.gif



Ja ja vem da bo cena znana ko pride v prodajo, prej ne
tongue-1.gif
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.916
659
113
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
ksz..

Mene bolj zanima audio kvaliteta teh androidov, recimo x10, desire, hero, napram iphonu, kjer je popolnoma OK in ima lusten playerck...
Citat:
Great audio quality
The HTC Legend has a slightly better audio output than that of its predecessor, the HTC Hero. The noise level, dynamic range and stereo crosstalk may have lost some ground but are still excellent, while the rest of the readings (which weren't quite as impressive on the Hero) have improved greatly.
Frequency response is now spot on for the entire range and distortions have been kept well under control. All in all - a very good overall performance.
http://www.gsmarena.com/htc_legend-review-462p7.php
 

BeerBelly

Pripravnik
5. dec 2007
445
1
18
Obišči stran
hehe...glede na to da ga pričakujem že od najave je trenutno to že bolj agonija
smile-1.gif
še posebno ker ga potrebujem za testiranje aplikacij, ker emulator je pač le to....emulator
 

SawyerX

Pripravnik
28. jan 2010
191
0
16
Kot sem ze prej reko te. Good luck vsem novopecenim lastnikom. Sicer ce vas gejovske farbe ne motijo ni sile.

Citat:
Update: odogvor HTCja:
Right, I have just received an email from HTC after emailing them for a second time regarding the pink discolouration on my device. And here it is:

Thank you for contacting us.
In regards to Pink discoloration in the device, I can help you with that.
It is a hardware issue, however it doesn't affect any features or device functionality.
HTC is working to solve this issue. Then, you might need to exchange your phone...
I trust that this resolves your query, please do not hesitate to contact us again if required.
Thank you for contacting HTC.

Best regards
 
Nazadnje urejeno:

Perza

Pripravnik
7. dec 2007
119
0
16
41
Gorenjska
Obišči stran
Mobitelov pomlad 2010 katalog

HTC LEGEND

Redna cena 496.00 EUR
Cene v akciji
Splošna akcija 319.00 EUR
Povezani 33/55 279.00 EUR
Povezani 44/77 229.00 EUR

HTC DESIRE

Redna cena 530.00 EUR
Cene v akciji
Splošna akcija 339.00 EUR
Povezani 33/55 299.00 EUR
Povezani 44/77 249.00 EUR

NOKIA X6

Redna cena 389.00 EUR
Cene v akciji
Splošna akcija 249.00 EUR
Povezani 33/55 209.00 EUR
Povezani 44/77 149.00 EUR

MOTOROLA MILESTONE

Redna cena 439.00 EUR
Cene v akciji
Splošna akcija 299.00 EUR
Povezani 33/55 249.00 EUR
Povezani 44/77 199.00 EUR

http://rapidshare.com/files/376172855/MOBITEL-KATALOG.pdf