Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
bolj slabo poznaš zakon. tega namreč v zakonu nil. maš pa pravico vrnit izdelek, če ga kupiš preko interneta. vse ostalo je le dobra volja prodajalca oz. uvoznika.
tudi prav,se bom ukvarjal s tem če do tega pride
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
bolj slabo poznaš zakon. tega namreč v zakonu nil. maš pa pravico vrnit izdelek, če ga kupiš preko interneta. vse ostalo je le dobra volja prodajalca oz. uvoznika.
Citat:
Uporabnik bvader pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
bolj slabo poznaš zakon. tega namreč v zakonu nil. maš pa pravico vrnit izdelek, če ga kupiš preko interneta. vse ostalo je le dobra volja prodajalca oz. uvoznika.
tudi prav,se bom ukvarjal s tem če do tega pride
Citat:
Uporabnik m1980 pravi:
Citat:
Uporabnik bvader pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
bolj slabo poznaš zakon. tega namreč v zakonu nil. maš pa pravico vrnit izdelek, če ga kupiš preko interneta. vse ostalo je le dobra volja prodajalca oz. uvoznika.
tudi prav,se bom ukvarjal s tem če do tega pride
Da vam razjasnim pravno podlago vaših vprašanj glede stvarnih napak vam prilagam dotične člene Zakona o varstvu potrošnikov:
37. člen
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
37.č člen
(1) Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.
Citat:
Uporabnik undefined pravi:
Ma dajte no komplicirat. Sawyer je naredil celo dramo..
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
ksz..
Mene bolj zanima audio kvaliteta teh androidov, recimo x10, desire, hero, napram iphonu, kjer je popolnoma OK in ima lusten playerck...
http://www.gsmarena.com/htc_legend-review-462p7.phpCitat:
Great audio quality
The HTC Legend has a slightly better audio output than that of its predecessor, the HTC Hero. The noise level, dynamic range and stereo crosstalk may have lost some ground but are still excellent, while the rest of the readings (which weren't quite as impressive on the Hero) have improved greatly.
Frequency response is now spot on for the entire range and distortions have been kept well under control. All in all - a very good overall performance.
Citat:
Jan, potrpi nekaj dni. Po vikendu bo vse jasno.
Citat:
Update: odogvor HTCja:
Right, I have just received an email from HTC after emailing them for a second time regarding the pink discolouration on my device. And here it is:
Thank you for contacting us.
In regards to Pink discoloration in the device, I can help you with that.
It is a hardware issue, however it doesn't affect any features or device functionality.
HTC is working to solve this issue. Then, you might need to exchange your phone...
I trust that this resolves your query, please do not hesitate to contact us again if required.
Thank you for contacting HTC.
Best regards