Hrvaška bo še dolgo tesna balkanska vukojebina

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.765
2.594
113
Hrvaška bo še dolgo vukojebina - je naslov.
Vi pa DARS i n tretji pas, pa...
KvalitetaA LATER foruma pa taka! :)
TO je razlog za kreg tu gor!
 
  • Ljubezen
Reactions: Kamele0N

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.968
3.620
113
V Puli gledam kake imajo vlake na psotajo. Kaj to Slovenci pošiljajo vlake iz preteklosti ali kaj? Se mi zdi da je bil ta isti vlak še v času Titota.

Hrvaški:

Poglej priponko 72202

Slovenski:

Poglej priponko 72203
Hrvaški je trenutno ponovno v okvari, neki defekt na motorju, že tretjič pokvarjen. Namesto njega spet vozi stari.


Tako, da je nekje tam tam z našim zelencem, katera sta zgolj še dva. Sedeži so sicer izjemno udobni, kar pogrezneš se notri, se pa pač zaradi let karoserija precej trese in nagiba (vsaka enota vlaka ima svoj motor). Vozila bosta do konca revizije (še kakšno leto ali dve), potem pa najbrž v razrez, ker se rezervnih delov ne dobi več, kot tudi ne mehanikov, ki bi jih sploh še vedeli popravljati. Nekoč je sicer vozil linijo Ljubljana - Beograd.
 

Priponke

  • 20230919_152630.jpg
    20230919_152630.jpg
    627,5 KB · Ogledi: 81

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.909
113
Nazadnje smo v MB preselili urad za demografijo, ustanovljeno po navdihu kozjanskega bika osemenjevalca, ki je napovedal, da nas bo tri miljone. Učinek je bil nula minus potni stroški za tistih par dni ko se je borec za otroke gre prikazal na šihtu.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.977
6.149
113
ne vem zakaj eni mislite, da bi se z decentralizacijo zmanjšala količina prometa na AC. predstavljaj si, da bi recimo eno ministrstvo prestavili iz LJ v CE: štajercem bi se v tem primeru skrajšala pot, po drugi strani pa bi se gorenjcem, primorcem, dolenjcem in tudi ljubljančanom bistveno podaljšala. in potem recimo primorci namesto da bi se pripeljali po primorski AC in po prvi vpadnici šli do centra LJ, bi se morali zapeljati okoli LJ priti štajerski in tako še bolj obremeniti obvoznico.
slovenski avtocestni sistem je v obliki križa in nekako najbolj optimalno je, da imaš stvari v središču križa.
edina izboljšava bi bila v primeru, da bi upravo decentraliziral iz centra LJ na obrobje, torej zraven priključkov in krakov na obvoznici, saj bi s tem razbremenil vpadnice znotraj obvoznice.
Zakaj? Saj tudi na štajerskem, primerskem, dolenjskem obstajajo ljudje, ki se od rane mladosti nebi selili v Ljubljano zavoljo odlične sanjske službe v JU. A drugi deli države si ne zaslužijo delovnih mest? Kje pa piše da bi se gorenjc moral vozit v Maribor v službo. Mariborčan bi pač ostal doma, gorenjc tudi, ne pa da se vsi fijakajo v Ljubljano. Verjemi mi, da če se to zgodi, v Ljubljani ostanejo še samo tisti, saj veš, nebom raje napisal kdo...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
razloži mi tole: recimo da bi ministrstvo za obrambo iz LJ preselil v MB. kako bo zdaj gorenjc, ki je trenutno zaposlen na tem ministrstvu, prišel v službo, brez da se bo peljal mimo LJ še dodatnih 100km daleč do MB?
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
mah dejte kr neki bluzit no, k da so samo zaposleni v JU problem. Guzva na avtocesti je zaradi vseh zaposlenih v ljubljanski regiji + tranzit. Firme pa vemo zakaj so v večjih mestih, tega ne moreš decentralizirat.

pa še glede JU, a je cenejša cesta ali postavitev novih objektov, prenova/obnova starejših objektov.

Ok, decentralizacija JU... naj jo začnejo jutri. Vmes naj pa ceste uredijo.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
eh, to ni res. na AC je vedno delo. čez 10 let je pa treba tudi o kakšni novi obvoznici razmišljat, uvozi... 3. pas...

promet raste hitro, ceste pa žal počasneje.
realnost je pa taka, da sem kakih 10 let nazaj bil na sestanku, kjer je nek investitor hotel nekaj graditi ob južni ljubljanski obvoznici in bi želel začasno posegati v prostor tik ob avtocesti. prisotna je bila tudi ženska z DARSA, ki je rekla, da DARS tam načrtuje širitev obvoznice in soglasja pač ne more dati. takrat sem zastrigel z ušesi, očitno se nekaj dogaja s širitvijo obvoznice. no danes vidimo, da se še nič ni premaknilo.
DARS ima omejen proračun, evropa pritiska za dograditev karavanškega predora, korošci pritiskajo za izgradnjo 3. razvojne osi med šentrupertom in slovenj gradcem, za ostale projekte, kot je širitev LJ obvoznice, priključek Log, odsek Jagodje-Dragonja in ostali pa so na čakanju, vmes pa se prelagajo papirji iz enega v drug predal, da se daje vtis, da se nekaj dela.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
no, Log so začeli ravno nekaj tednov nazaj.

Ja, načrtuje ja... kdaj - to je bistven podatek. Tud če bo čez 15 let, seveda ne bojo pustili gradnje, če gre trasa tam mimo... Sej načrti za ceste so stari tudi po 10 let in več! sam realiziacija pride ko pač pride.

sicer smo pa res čist zašli... a nima dars svoje teme?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.977
6.149
113
razloži mi tole: recimo da bi ministrstvo za obrambo iz LJ preselil v MB. kako bo zdaj gorenjc, ki je trenutno zaposlen na tem ministrstvu, prišel v službo, brez da se bo peljal mimo LJ še dodatnih 100km daleč do MB?
Saj ni treba i danes na jutri. Prehod je normalno v nekem obdobju. Samo miselnost zarukancev, ki mislijo da je Ljubljana zlata bo treba sprmenit. Gorenjc bo pač iskal službo v nekem ministerstvu ki bo npr v Kranju. Mene tudi mika dobra služba, ki se jih najde v Ljubljani, pa se tja ne mislim vozit, najmanj pa tam živet. Slovenija ima kar nekaj večjih mest z delovno silo razporejenih po celi državi.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
in kaj če na ministrstvu v kranju ne bo delovnih mest, ki bila zanimiva za gorenjca, bi pa bila recimo zanimiva tista ministrstva v kopru in mariboru, naj se gorenjec preseli?
mislim da ni problem v miselnosti zarukancev, ki mislijo da je ljubljana zlata. problem je v miselnosti zarukancev, ki mislijo da je ljubljana drek, in potem za vsako ceno forsirajo neke neracionalne spremembe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: trance0 in msenjur

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.311
7.306
113
No v tujini se folk preseli ce zeli sluzbo drugje. V sloveniji bi pa folk mel hise v dupleku delal pa za place v LJ. Pol se pa pol drzave tem vozacem prilagaja. Stvari niso crno bele ampak mi smo premajhna drzava da bi sploh govorili o centralizaciji in decentralizaciji
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.904
113
Dečki rešitev je na dlani, samo na balkanu ne funkcionira...home office. Vsaj delno. 3/4 takih služb se da delati ali nedelati od doma. Samo to ne gre skupaj s slovensko šefovsko mikromeneđersko logiko skupaj. V nemčiji in avstriji vem da je to ostalo po koroni. Vsaj par dni tedensko.
Ampak če se to prime, povzroči drugi problem...kolaps cen v lj, ker potem se dejansko splača vsem vozit iz dupleka v lj. 2-3x tedensko stisneš zobe in ne plačuješ dragih lj 20m2 krtin.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.977
6.149
113
in kaj če na ministrstvu v kranju ne bo delovnih mest, ki bila zanimiva za gorenjca, bi pa bila recimo zanimiva tista ministrstva v kopru in mariboru, naj se gorenjec preseli?
mislim da ni problem v miselnosti zarukancev, ki mislijo da je ljubljana zlata. problem je v miselnosti zarukancev, ki mislijo da je ljubljana drek, in potem za vsako ceno forsirajo neke neracionalne spremembe.
Torej Ljubljana je zlata, ostali smo drek, a ne?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.977
6.149
113
No v tujini se folk preseli ce zeli sluzbo drugje. V sloveniji bi pa folk mel hise v dupleku delal pa za place v LJ. Pol se pa pol drzave tem vozacem prilagaja. Stvari niso crno bele ampak mi smo premajhna drzava da bi sploh govorili o centralizaciji in decentralizaciji
Torej, vsi se preselimo v Ljubljano?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.630
4.356
113
Meni se pa pomalo muza, da so Ljubljančani v največjem kaosu v naši kokoški.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.959
6.214
113
blizu močvirne prestolnice
Vsi govorite o ministrskih. Ta so najmanjše zlo. Problem nastane v celem JS ko se folk vozi iz Sevnice,Celja ,MB,Postojne v Lj..... na šiht. Se pravi tile so problem, za njih bi morala biti decentralizacija.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.909
113
No v tujini se folk preseli ce zeli sluzbo drugje. V sloveniji bi pa folk mel hise v dupleku delal pa za place v LJ. Pol se pa pol drzave tem vozacem prilagaja. Stvari niso crno bele ampak mi smo premajhna drzava da bi sploh govorili o centralizaciji in decentralizaciji
Točno. Ljubljansko bi imel samo plačo. Stroške pa dupleške. Pravice na max, obveznosti na min.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.630
4.356
113
Pošljite Ljubljančan 5 ali pa Ljubljančan 10 na 1919 in darujte za uboge prebivalce Ljubljane ki nimajo večjih plač kot v Dupleku..
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.130
113
problem je v glavah. folk je po 3 do 4 ure na smrtni nevarni guzvasti cesti polno psihopatov na DAN, zaradi par 100 evrov več. to moras bit fsekan v glavo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi in 8888