Hrvaški je trenutno ponovno v okvari, neki defekt na motorju, že tretjič pokvarjen. Namesto njega spet vozi stari.V Puli gledam kake imajo vlake na psotajo. Kaj to Slovenci pošiljajo vlake iz preteklosti ali kaj? Se mi zdi da je bil ta isti vlak še v času Titota.
Hrvaški:
Poglej priponko 72202
Slovenski:
Poglej priponko 72203
Zakaj? Saj tudi na štajerskem, primerskem, dolenjskem obstajajo ljudje, ki se od rane mladosti nebi selili v Ljubljano zavoljo odlične sanjske službe v JU. A drugi deli države si ne zaslužijo delovnih mest? Kje pa piše da bi se gorenjc moral vozit v Maribor v službo. Mariborčan bi pač ostal doma, gorenjc tudi, ne pa da se vsi fijakajo v Ljubljano. Verjemi mi, da če se to zgodi, v Ljubljani ostanejo še samo tisti, saj veš, nebom raje napisal kdo...ne vem zakaj eni mislite, da bi se z decentralizacijo zmanjšala količina prometa na AC. predstavljaj si, da bi recimo eno ministrstvo prestavili iz LJ v CE: štajercem bi se v tem primeru skrajšala pot, po drugi strani pa bi se gorenjcem, primorcem, dolenjcem in tudi ljubljančanom bistveno podaljšala. in potem recimo primorci namesto da bi se pripeljali po primorski AC in po prvi vpadnici šli do centra LJ, bi se morali zapeljati okoli LJ priti štajerski in tako še bolj obremeniti obvoznico.
slovenski avtocestni sistem je v obliki križa in nekako najbolj optimalno je, da imaš stvari v središču križa.
edina izboljšava bi bila v primeru, da bi upravo decentraliziral iz centra LJ na obrobje, torej zraven priključkov in krakov na obvoznici, saj bi s tem razbremenil vpadnice znotraj obvoznice.
realnost je pa taka, da sem kakih 10 let nazaj bil na sestanku, kjer je nek investitor hotel nekaj graditi ob južni ljubljanski obvoznici in bi želel začasno posegati v prostor tik ob avtocesti. prisotna je bila tudi ženska z DARSA, ki je rekla, da DARS tam načrtuje širitev obvoznice in soglasja pač ne more dati. takrat sem zastrigel z ušesi, očitno se nekaj dogaja s širitvijo obvoznice. no danes vidimo, da se še nič ni premaknilo.eh, to ni res. na AC je vedno delo. čez 10 let je pa treba tudi o kakšni novi obvoznici razmišljat, uvozi... 3. pas...
promet raste hitro, ceste pa žal počasneje.
Saj ni treba i danes na jutri. Prehod je normalno v nekem obdobju. Samo miselnost zarukancev, ki mislijo da je Ljubljana zlata bo treba sprmenit. Gorenjc bo pač iskal službo v nekem ministerstvu ki bo npr v Kranju. Mene tudi mika dobra služba, ki se jih najde v Ljubljani, pa se tja ne mislim vozit, najmanj pa tam živet. Slovenija ima kar nekaj večjih mest z delovno silo razporejenih po celi državi.razloži mi tole: recimo da bi ministrstvo za obrambo iz LJ preselil v MB. kako bo zdaj gorenjc, ki je trenutno zaposlen na tem ministrstvu, prišel v službo, brez da se bo peljal mimo LJ še dodatnih 100km daleč do MB?
Torej Ljubljana je zlata, ostali smo drek, a ne?in kaj če na ministrstvu v kranju ne bo delovnih mest, ki bila zanimiva za gorenjca, bi pa bila recimo zanimiva tista ministrstva v kopru in mariboru, naj se gorenjec preseli?
mislim da ni problem v miselnosti zarukancev, ki mislijo da je ljubljana zlata. problem je v miselnosti zarukancev, ki mislijo da je ljubljana drek, in potem za vsako ceno forsirajo neke neracionalne spremembe.
Torej, vsi se preselimo v Ljubljano?No v tujini se folk preseli ce zeli sluzbo drugje. V sloveniji bi pa folk mel hise v dupleku delal pa za place v LJ. Pol se pa pol drzave tem vozacem prilagaja. Stvari niso crno bele ampak mi smo premajhna drzava da bi sploh govorili o centralizaciji in decentralizaciji
Točno. Ljubljansko bi imel samo plačo. Stroške pa dupleške. Pravice na max, obveznosti na min.No v tujini se folk preseli ce zeli sluzbo drugje. V sloveniji bi pa folk mel hise v dupleku delal pa za place v LJ. Pol se pa pol drzave tem vozacem prilagaja. Stvari niso crno bele ampak mi smo premajhna drzava da bi sploh govorili o centralizaciji in decentralizaciji