Hrvaška bo še dolgo tesna balkanska vukojebina

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.803
550
113
42
povsod malo
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
tale tazelen ima zihr še kabine. Men je to dost bolje kot te tanovi, ki so kot avtobusi. Tam lahko stol stegneš in skor ležiš. Ne smemo pozabiti na mizico in okno! Velika verjetnost je, da imaš več zasebnosti, ker se folk ne prisede nekam, če vidijo, da je družina ali družba že notri.

Se spomnim enkrat, ko smo šli iz Zagreba, pa je bil še en sedež frej, pa je prisedel en starejši možakar... kakšne zgodbe nam je pripovedoval! Tik-Tak smo bili v LJ.


Kaj pa nova AC?


Pri nas pa "le" napoved 3. pasu čez 2 leti. Po odstavnem pasu.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
Oni za svoj denar ne bi zmogli zgraditi niti AC Zg-Macelj. Zakreditirani verjetno nekajkrat bolj kot mi. Po drugi strani pa jo rabijo bolj kot mi, ker je povezava od Makarske dalje z matično državo en k vredna
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in shift

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
preberi članek.

a mi pa, da ne rabimo nujne rešitve na ljubljanski obvoznici - Kozarje in na Štajerski AC?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.977
6.149
113
Mogoče bi bilo ceneje decentralizirati državo, kot pa graditi ne vem koliko cest
Glede na velikost države, in ob dejstvu da jo prevoziš od Murske do Kopra prej kot od enega dela San Franciska do drugega skrajnega, bi to bila ena najboljpametnih idej pri rešitvi problematike nartpane Ljubljane. Ampak potem Zoki nebi bil več največji caRe v državi in imamo zopet probLem, de...
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in Kamele0N

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.591
1.122
113
Titograd
preberi članek.

a mi pa, da ne rabimo nujne rešitve na ljubljanski obvoznici - Kozarje in na Štajerski AC?
Kdo pravi da mi ne rabimo rešitve? Jo že, sploh ne vem zakaj mb- lj ni v osnovi 3 pase v vsako stran, ampak to je druga debata in definitivno vključuje pretirano centralizacijo države, posledica zabasana AC. Ne moremo pa se primerjati s Hr v tem primeru in si niti ne želim... krediti od 2000-2040 samo za izgradnjo, s tem da jim med đurmancem in krapino še vedno manjka nekaj km AC Z 2 tuneloma in 1 viaduktom... kaj pa še vzdrževanje?

Res pa da oni druge izbire pravzaprav več niti niso imeli kot zanko okoli vratu...
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.414
7.015
113
Glede na velikost države, in ob dejstvu da jo prevoziš od Murske do Kopra prej kot od enega dela San Franciska do drugega skrajnega, bi to bila ena najboljpametnih idej pri rešitvi problematike nartpane Ljubljane. Ampak potem Zoki nebi bil več največji caRe v državi in imamo zopet probLem, de...

A si ti nor? Če se npr. preseli Ministerstvo za enake možnosti v Ankaran, se bodo morali vsi svetovalci in višji svetovalci voziti iz svojih nadstrandardnih Ljubljanskih stanovanj na obalo in nazaj. To ne bo rešilo problema.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in Torus

piagolo

Guru
22. nov 2009
7.266
3.898
113
A si ti nor? Če se npr. preseli Ministerstvo za enake možnosti v Ankaran, se bodo morali vsi svetovalci in višji svetovalci voziti iz svojih nadstrandardnih Ljubljanskih stanovanj na obalo in nazaj. To ne bo rešilo problema.
Zakaj jim jih ne bi zagotovili še na Obali?
 

Torus

Fizikalc
17. mar 2008
584
42
28
To o de-centralizaciji drzave so navadne sanje. Slovenija je majhna drzava, in ravno tukaj centralizacija pride do izraza in prednosti. Ze tako ima vsaka vas svojo obcino. Koliko denarja zapravimo za podvojene funkcije in brezpredmetne funkcionarje, najemanje prostorov, pisarniske opreme,...

Glede prometnega kolapsa bi moral nekdo kazensko odgovarjat. Ce je DARS opozarjav in politika ni poslusala bi morali biti politiki kazensko odgovorni. Ce DARS ni opozarjal ne prihajajoci kolaps, potem mora nekdo iz DARSa odgovarjati.

Glede preusmerjanja prometa na zeleznice je to ena sama utopija ker zeleznica je se v slabsem stanju kot so ceste.

Lep pozdrav,
Torus
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Glede na velikost države, in ob dejstvu da jo prevoziš od Murske do Kopra prej kot od enega dela San Franciska do drugega skrajnega, bi to bila ena najboljpametnih idej pri rešitvi problematike nartpane Ljubljane. Ampak potem Zoki nebi bil več največji caRe v državi in imamo zopet probLem, de...
ne vem zakaj eni mislite, da bi se z decentralizacijo zmanjšala količina prometa na AC. predstavljaj si, da bi recimo eno ministrstvo prestavili iz LJ v CE: štajercem bi se v tem primeru skrajšala pot, po drugi strani pa bi se gorenjcem, primorcem, dolenjcem in tudi ljubljančanom bistveno podaljšala. in potem recimo primorci namesto da bi se pripeljali po primorski AC in po prvi vpadnici šli do centra LJ, bi se morali zapeljati okoli LJ priti štajerski in tako še bolj obremeniti obvoznico.
slovenski avtocestni sistem je v obliki križa in nekako najbolj optimalno je, da imaš stvari v središču križa.
edina izboljšava bi bila v primeru, da bi upravo decentraliziral iz centra LJ na obrobje, torej zraven priključkov in krakov na obvoznici, saj bi s tem razbremenil vpadnice znotraj obvoznice.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
...

Glede prometnega kolapsa bi moral nekdo kazensko odgovarjat. Ce je DARS opozarjav in politika ni poslusala bi morali biti politiki kazensko odgovorni. Ce DARS ni opozarjal ne prihajajoci kolaps, potem mora nekdo iz DARSa odgovarjati.
...
DARS predvsem skrbi, da jim v prihodnosti ne bo zmanjkalo dela, zato tudi obdeluje projekte lepo počasi. si predstavljaš, da bi v 10 letih uredili vse prometne povezave po sloveniji, le kaj bi potem počeli? pol zaposlenih bi morali pometati na cesto.
no to se ne bo zgodilo, med drugim so tam tudi udobne službe za zaslužne politične člane vseh barv, zato tudi ni bojazni, da bi jih katera politična stranka klicala na odgovornost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.061
113
Glede prometnega kolapsa bi moral nekdo kazensko odgovarjat. Ce je DARS opozarjav in politika ni poslusala bi morali biti politiki kazensko odgovorni. Ce DARS ni opozarjal ne prihajajoci kolaps, potem mora nekdo iz DARSa odgovarjati.
Kaj ima politika z avtocestami? Zakaj bi imela tako vlogo kot jo ti pripisuješ? DARS je samostojno podjetje. Zamisli si, da bi bilo privatno. Naj ugotovi potrebe in iz svojih sredstev širi avtocestno mrežo. Več prometa predstavlja več prihodkov. Nekam jih mora plasirati.
Enako velja za energetiko. Zakaj mora biti NEK-2 politični projekt države. Zakaj ni energetski projekt podjetij, ki se z električno energijo ukvarjajo? Zakaj najprej zgradimo objekt iz davkov, potem pa davkoplačevalcem prodajamo rezultat po bolj ali manj tržnih cenah?
To so še hujši nategi kot je bilo flikanje bančne luknje. Tam je večina denarja šla v gospodarstvo preko odpisanih "slabih" posojil. Če bi šlo neposredno, bi bila nedovoljena pomoč države gospodarstvu.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
DARS predvsem skrbi, da jim v prihodnosti ne bo zmanjkalo dela, zato tudi obdeluje projekte lepo počasi. si predstavljaš, da bi v 10 letih uredili vse prometne povezave po sloveniji, le kaj bi potem počeli? pol zaposlenih bi morali pometati na cesto.
no to se ne bo zgodilo, med drugim so tam tudi udobne službe za zaslužne politične člane vseh barv, zato tudi ni bojazni, da bi jih katera politična stranka klicala na odgovornost.

eh, to ni res. na AC je vedno delo. čez 10 let je pa treba tudi o kakšni novi obvoznici razmišljat, uvozi... 3. pas...

promet raste hitro, ceste pa žal počasneje.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
A si ti nor? Če se npr. preseli Ministerstvo za enake možnosti v Ankaran, se bodo morali vsi svetovalci in višji svetovalci voziti iz svojih nadstrandardnih Ljubljanskih stanovanj na obalo in nazaj. To ne bo rešilo problema.
S tega vidika naj kar ostane tako kot je, prebujenci v lj, normalni pa mamo mir v ostalih krajih.

zakaj bi unicli se preostalo drzavo?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.130
113
To o de-centralizaciji drzave so navadne sanje. Slovenija je majhna drzava, in ravno tukaj centralizacija pride do izraza in prednosti. Ze tako ima vsaka vas svojo obcino. Koliko denarja zapravimo za podvojene funkcije in brezpredmetne funkcionarje, najemanje prostorov, pisarniske opreme,...

Glede prometnega kolapsa bi moral nekdo kazensko odgovarjat. Ce je DARS opozarjav in politika ni poslusala bi morali biti politiki kazensko odgovorni. Ce DARS ni opozarjal ne prihajajoci kolaps, potem mora nekdo iz DARSa odgovarjati.

Glede preusmerjanja prometa na zeleznice je to ena sama utopija ker zeleznica je se v slabsem stanju kot so ceste.

Lep pozdrav,
Torus
v bistvu dol zapremo slovenijo, pa ključ stran vržemo. Rešeno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.130
113
Resno, včeraj spet po kakšnem mesecu na AC do primorja in nazaj.
Faking šit, da bi se moral vsakodnevno vozit v lj. Tole ni vredno nobenga denar, resno... kaj je folk pripravljen požret, čas in živce na cesti dnevno, to pa je suženjsvto lastnega ega. in tistih par €... mazohizem brez primere.
ga ni denarja.

še vedno se čudim.

drugače pa hrvaška, AC še nekod gre, ostalo je pa adijo, ko pri nas, luknje pri luknji, sesute ceste (istra tam do rovinja). Balkan pač. Bogi ljudje. Tak kot mi.