Honda Civic Type S 1,4

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.018
183
63
Je mogoče kdo lastnik tega avtomobila? Če je, me zanima, kako je kaj zadovoljen z njim...
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.018
183
63
Edina druga varianta je 1,8 ki pa je skoraj 4000 € dražja. Pa saj ne mislim dirkati, kazni so previsoke. Bi rekel, da močnejša varianta prinaša več minusov... dražja registracija, večja platišča, večja poraba... plusi so po karakteristikah samo večja hitrost in boljši pospešek, vsa ostala oprema je enaka.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Sem imel na vikend testu 1.8 verzijo. Avto meni osebno ni všeč. Notranjost mi je preveč "futuristična", ob enema preveč pusta, menjalnik mi ni nikakor všeč, čudne oblike, še bolj čudno prestavljanje kot v viličarju bemu miša. Vožnja je stabilna, vendar pretrda, je preveč športno naravnana. Povprečna poraba na testu se je vrtela okoli 8ih litro. Motor je len, nekaj volje pokaže šele, ko ga pritisneš v obrate, tako da ne vem kaj boš imel od 1.4 mlinčka. Preglednost na zadnje steklo je nikakva. Park senzorji so obvezna oprema. Dosti odlagalnih povšin, dobra kvaliteta izdelave, solidno odmerjen prostor za noge in prtljažni prostor. Meni tečno centralno zaklepanje z gubi na vratih. Klimatska naprava je enopodročna, šeposebej tečno mi je, da so prav si podatki na enem ekranu. Ekran je slabo vidljiv, ko je nanj usmerjena neposredna svetloba sonca. Zelo slaba je tudi leva in desna preglednost.

Toliko iz glave. Lahko še kaj več povem, če je kakšno vprašanje.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Koliko je sploh cena, 17k? Meni se to zdi za avto z takšnim motorjem dooosti predrago, sploh glede na to, da naslednje leto pride čisto svež model Civica. Je pa 1.4 totalna nepremičnina res, še traktor te je strah z tem prehitevati.
crazy1.gif
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.018
183
63
Hmm, a si vozil Civic Sport ali S Type? Ker varianta s-type ima dvopodročno klimo, sport pa ne.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Tega se pa ne spomnim, mislim, da je bila Sport verzija, ne dam roke v ogenj.
 

GFors

Pripravnik
12. okt 2007
406
0
16
Obišči stran
Zanimiva ocena.

2 leti sem imel v lasti civic 1.8 Type-S sport (pred FL) in ta različica opreme nima dvopodročne klime. Me pa čudi, da naj bi bil to tak velik minus zate. Koliko se to sploh uporablja? Sedaj imam accorda in v 10t km nisem niti enkrat uporabljal dual klime, pa se redko vozim sam.

Avtor teme se je verjetno tudi že odločil za ta avto, torej je že videl armaturo in si je o njej ustvaril svoje mnenje. Prestavna ročka je super postavljena, lepo sede v roko, mene je motilo občasno zatikanje pri pretikanju v prvo na križišču pri speljevanju recimo.

Zaslonček: na njem so samo podatki od radia in prezračevanja. Kaj je tu motečega? Bi moral biti za vsak podatek (temperatura, jakost pihanja,...) drug ekranček?
confused-1.gif
Armatura je pregledna, ne preveč nametana, posledično logična. Podatki so dobro berljivi. Tudi pogleda nazaj se hitro privadiš. Sam sem imel podoben občutek, ko sem avto kupil kot ti. Zato sem kupil park senzorje in ji dal barvat v barvo avta. Nato jih nisem nikoli montiral, ker sem se na avto hitro navadil (enako punca) in ni bilo potrebe. Mislim pa, da imajo novi modeli itak vsi že serijsko PDC.

Motor ni razburljiv za tiste, ki pričakujejo razburljivost starih hond ali za tiste, ki so navajeni dizlov in tistih sunkov v območju 500 obratov. Avto povsem solidno vleče tako na papirju kot v praksi. Za vsakdanjo vožnjo povsem dovolj, brez da bi ga gnal preko 5000 obratov. Treba je računat, da je avto sodoben, dobro izoliran in ne prav lahek, zaradi česar ni tistega občutka kot v konzervah izpred 15 let s podobno konjažo. Poraba je tam nekje, kot si omenil, v mestu višja, relacija tudi pod 7.

Podvozje je res trdo, sem bil tudi sam presenečen. Ampak odtehta na ovinkih, avto se drži kot klop. Izdelava bi lahko bila boljša, glede prostornosti pa se strinjava. Predvsem prtljažnik je super, sploh starejše različice z dvojnim dnom.

1.4 100 konjev sicer premika avto, ampak to je pa tudi vse. Če avtor rabi avto samo za vozit, je to to, za kakšne večje užitke pa 1.8.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.018
183
63
Ja res je, da sem se nekako že kar odločil za ta avto. Seveda pa me malo zanimajo izkušnje lastnikov, ne samo tisto, kar je napisano v karakteristikah. Gre se seveda za letošnji model avta, ki ima za moje pojme zelo veliko serijske opreme, tudi dvoobmočno klimo in parkirne senzorje.
Predzadnji avto, ki sem ga imel, je bil letnik 97. Polo 1,4 s 60 KM je zame čisto solidno potegnil, ko je bilo treba koga prehitevati, na AC pa itak več kot 160, 170 na uro niti ne nameravam voziti. Prav tako isti letnik Almere, ki jo vozim zdaj. Mašina 1,6 in 300000 prevoženih km, pa še zmeraj dela kot urca.
Kazni so pač previsoke, da bi se ubadal z dirkanjem, čeprav na AC pač rad potegnem.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
P. od kje vam ideja če je pa mal več konjev pa treba divjat
bonk.gif
Face it glede na težo je 1.4 bolj švoh izbra. klasični 16 ventilc, ki ga treba gnat v obrate in čim boš mal bolj naložen ga matraš in boš na porabi 1.8 modela.

140 konjev pri tej teži ni nič posebenga, vsaj lahko v miru prehitiš, lepše se boš bp 150-160 kmh peljal po AC, kar je lih taprava potovalna hitrost za ta razred. Posledično bolj "čvrsto" podvozje, boljše zavore, kar je že z vidika varnosti boljša izbira
smirk-1.gif


Predlagam 1-2 leti staro 1.8
smirk-1.gif
še vedno maš "nov" avto..
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Ja res je, da sem se nekako že kar odločil za ta avto. Seveda pa me malo zanimajo izkušnje lastnikov, ne samo tisto, kar je napisano v karakteristikah. Gre se seveda za letošnji model avta, ki ima za moje pojme zelo veliko serijske opreme, tudi dvoobmočno klimo in parkirne senzorje.
Predzadnji avto, ki sem ga imel, je bil letnik 97. Polo 1,4 s 60 KM je zame čisto solidno potegnil, ko je bilo treba koga prehitevati, na AC pa itak več kot 160, 170 na uro niti ne nameravam voziti. Prav tako isti letnik Almere, ki jo vozim zdaj. Mašina 1,6 in 300000 prevoženih km, pa še zmeraj dela kot urca.
Kazni so pač previsoke, da bi se ubadal z dirkanjem, čeprav na AC pač rad potegnem.

Cetudi ne dirkas, cetudi vozis cisto normalno, bos s tem motorjem v vsakem slucaju potegnil ... ta kratko
smile-1.gif


Avto je odlicen, sicer japonsko plasticen, vendar se v njem odlicno sedi in dobro pelje...
Svetujem ti, da gres res prej na testno voznjo in se prepricas, ce je moc motorja to, kar pricakujes. Ce ne, svetujem nakup 2 leti stare Honde Civic 1.8

Sporoci, kaj si se odlocil
LP in srecno pri nakupu
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Ja z 1.4 znaš imeti porabo podobno kot z 1.8 ko boš malo bolj dinamično peljal. Sam sem vozil 1.8 in se mi sploh ni zdel kaj dosti živahen tako da res ne bi imel 1.4...
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Ce ta 1.8 motor primerjas recimo z 1.4TSI (122KM) od VW .... resnica je, da je 1.4TSI bistveno dinamicnejsi in boljsi motor
smile-1.gif
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Ce ta 1.8 motor primerjas recimo z 1.4TSI (122KM) od VW .... resnica je, da je 1.4TSI bistveno dinamicnejsi in boljsi motor
smile-1.gif

Boljsi za tistega k je vajen voziti dizla ja. Ce gledas pod crto in iz obeh motorjev iztisnes maximum mislim da sta tam tam. Pac hondin motor zavrtis v visje obrate, VW pa vlece od zacetka. Glede vzdrzljivosti pa mislim, da so lahko hodini atmosferski motorji VWju za zgled...
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
dejk0: sej da ne bos mislil - povem le, ker imam izkusnje iz obeh polov. Kater je vzdrzljivejsi ne vem. VWjevi motorji so mi vedno zdrzali cez 250.000km ... Trenutmo je moj Civic star cca 3 leta in v teh treh letih sem imel 3 redne servise(trenutno ima avto cca 70.000 km), zanje sem porabil cca 360 eur pri uradnih serviserjih, v teh treh letih se na avtu ni zgodilo nic. Pregorela ni niti ena zarnica, med servisi ni bilo potrebno dotocit niti kapljice olja. Toliko o vzdrzljivosti in zanesljivosti.
smile-1.gif


Je pa tisti 1.4 motor res, ampak res podhranjen. Le to sem zelel povdarit
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Vrsho

Pripravnik
28. jan 2008
633
4
16
41
Šentvid pri Ljubljani
Obišči stran
Sam sem 3 leta lastnik Civica 1.8 sport, 5 vrat. Kljub temu da je avto futuristične oblike (sploh notranjost), se meni zelo dopade. Položaj za volanom mi je super, prav tako pa je pregledna tudi armaturka. Motor se res zbudi šele pri višjih obratih a se da v nižjih obratih čisto lepo in varčno voziti. Povprečno porabo po računalniku imam 7,2 litra, je pa to cca 70 - 80% mestne in 20 - 30% relacijske vožnje.

Na zunaj avto izgleda kompakten, v notranjosti pa ponuja veliko odlagalnih prostorov in prilagodljivosti za namestitev prtljage. Največkrat prav pride poglobljeno dno prtljažnika in pa inovativno zlaganje zadnjih sedežev (to pri seriji Type S odpade).

Res je bila nabavna cena avta kar visoka a meni ni žal. Tudi sedaj, ko ima avto 4 leta drži še solidno ceno, stroški vzdrževanja pa so zelo majhni (npr. redni servis cca 150 - 170 EUR).

Če koga še kaj zanima, naj pa kar vpraša...
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
dejk0: sej da ne bos mislil - povem le, ker imam izkusnje iz obeh polov. Kater je vzdrzljivejsi ne vem. VWjevi motorji so mi vedno zdrzali cez 250.000km ... Trenutmo je moj Civic star cca 3 leta in v teh treh letih sem imel 3 redne servise(trenutno ima avto cca 70.000 km), zanje sem porabil cca 360 eur pri uradnih serviserjih, v teh treh letih se na avtu ni zgodilo nic. Pregorela ni niti ena zarnica, med servisi ni bilo potrebno dotocit niti kapljice olja. Toliko o vzdrzljivosti in zanesljivosti.
smile-1.gif


Je pa tisti 1.4 motor res, ampak res podhranjen. Le to sem zelel povdarit
smile-1.gif

Ja se strinjam. Mislim pa, da so bli včasih VW motorji bolj vzdržljivi kot zdaj te turbo motorji. Je pa res tudi da 250.000km ni ravno nekaj posebnega.
smile-1.gif
Kako se obnese? Tudi jaz gledam nekaj podobnega ampak z 1.8 motorjem...
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Zelo dobro!
smile-1.gif


Najprej sem mislil, da bodo trsi in sportnejsi sedezi pomenili trpljenje za dolge relacije - pa temu ni tako. Ze nekajkrat sem se zapeljal (sluzbeno in ne) do Amsterdama, Bruslja, Odense, Kolna ali Hannovra in po 14 urah sedenja nikoli nisem polomljen. V bistvu pridem na cilj spocit, za kar se ne bi dalo reci pri prejsnjem avtomobilu - sicer nemskega rodu
smile-1.gif
Poraba na daljsih voznjah se giblje med 6.2-6.5, drugace okrog 7 (poraba.com)

Prostora ima vec kot Accord
wink-1.gif