hočem ga - 300C !!!

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Še sam sebi ne verjameš tem traparijam,ki jih pišeš! Kaj hočeš povedati, da imamo v evropi stalno zimo in temperature do max 15-20 stopinj? Iz kje si ti padu? Ni potrebe po klimi?? hahahahahahah! Zakaj si jo pa potem danes v evropi vsi želijo? Aja pred pedesetimi leti v evropi še nismo imeli poletja. Sem pa res trapast! Tempomat je pa zame nekaj najbolj uporabnega v avtomobilu, že več, kot deset na naših slovenskih in evropskih cestah popolnoma vsak dan uporabim tempomat. Najlažje je za nekaj česar nimaš reči, da je brezveze in neuporabno. hahahaha! Še enkrat, plastika v ameriških avtomobilih ni nič slabša od plastike v evropskih avtomobilov, da japonskih sploh ne omenjam! Bi pa res enkrat rad videl tisto famozno super kvalitetno plastiko v EU avtomobilih o kateri nekateri stalno govorite. Vozil sem se že v premnogih evropskih avtomobilih pa je nikjer nisem opazil. In za konec lahko rečem, da govoriš totalne blesarije!! Za klimo in tempomat praviš, da je nekaj brezveznega ampak neka plastika na armaturi je pa nekaj najbolj pomebnega pri avtomobilu!?!?! haha! Iz kje si ti padu s takimi forami? Ti meni praviš zaplankan pa stresaš take bedarije in evropo primerjaš z Aljasko. Hvala za smeh!

Ja ok, imas v vsem prav!
tongue-1.gif


Še vedno pa je desjtvo da so američani prišli samo do svojih ropotajočih V8, medtem ko je evropa lepo šla dalje v V10, V12, V16 oz. W8 in W12 motorje, kar ameri še vedno niso sposobni. O tem da nek linijski I6 motor proizvede več navora in moči kot pa V8, da porabi manj in proizvede celo manj vibracij pa ne mislim razlagat! Aja, evropski V8 motorji (ki seveda obstjajo, od nekdaj) so precej bolj softicirani kot ameriško ropotalo, to da so postavljeni v vozila ki se jih celo da vozit za razliko od američanov tudi ne mislim razlagat.

Skratka pod črto, za konec, evropejci imajo večjega!
evil.gif

Nebi rekel, da je glih tako. Take konje, kot jih ima recimo Veyron, marsikateri amrikanc vozi dnevno za hobi in za to ni rabil cel VW koncern, da je razvil tak motor ampak ga je naredil doma v garaži, na bazi najbolj popularnega big blocka ali ta zadnje čase tudi kar iz navadnega LS" motorja. In tudi z menjalnikom ni imel takoh težav, kot jih je mel VW z Veyronom, ko jim je stalno lomil menjalnike. Tak menjalnik ti v USA naredi vsaka lokalna firma na bazil recimo že zastarelega TH400, kaj šele na kakšni novejši bazi. In to za 2 jurja, ne kot pri Veyronu, kjer tisti menjalnik ziher košta celo premoženje.Sej je res, da je dosti lažji in precej bolj sofisticiran, ampak uporaben pa glih toliko kot tist za 2 jurja. Kaj ti pomaga nek V12 ali V16 blok, če lahko isto narediš že iz Chevy small blocka. Samo za info, Chevy small block LQ4 s pravimi komponentami nese 2500 HP. Pokaži mi nek evropski blok, ki lahko nese toliko.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Ja ane, iz hroščevega H4 bloka lahko tudi dobiš 20x njegove prvotne moči .. a zato je ta motor po tvoje dober? Glej, da blok zdrži več pomen ida je konsturiran presežno, če je pa konsturiran presežno ima pa presežne izgube. In tu smo na začetku in spet glavni razliki med USA in ostalim svetom, bencin je (bil) zastonj zato so si lahko privoščili šlamparije in tehnično nedoraslost, evropa je pa po parih naftnih krizah (recimo ena od kriz je 2. sv. v. pa potem kriza v 70h letih, ...) ugotovila da je pač šparanje pri gorivu ena glavnih lastnosti avtomobilskega motorja.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.990
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Še sam sebi ne verjameš tem traparijam,ki jih pišeš! Kaj hočeš povedati, da imamo v evropi stalno zimo in temperature do max 15-20 stopinj? Iz kje si ti padu? Ni potrebe po klimi?? hahahahahahah! Zakaj si jo pa potem danes v evropi vsi želijo? Aja pred pedesetimi leti v evropi še nismo imeli poletja. Sem pa res trapast! Tempomat je pa zame nekaj najbolj uporabnega v avtomobilu, že več, kot deset na naših slovenskih in evropskih cestah popolnoma vsak dan uporabim tempomat. Najlažje je za nekaj česar nimaš reči, da je brezveze in neuporabno. hahahaha! Še enkrat, plastika v ameriških avtomobilih ni nič slabša od plastike v evropskih avtomobilov, da japonskih sploh ne omenjam! Bi pa res enkrat rad videl tisto famozno super kvalitetno plastiko v EU avtomobilih o kateri nekateri stalno govorite. Vozil sem se že v premnogih evropskih avtomobilih pa je nikjer nisem opazil. In za konec lahko rečem, da govoriš totalne blesarije!! Za klimo in tempomat praviš, da je nekaj brezveznega ampak neka plastika na armaturi je pa nekaj najbolj pomebnega pri avtomobilu!?!?! haha! Iz kje si ti padu s takimi forami? Ti meni praviš zaplankan pa stresaš take bedarije in evropo primerjaš z Aljasko. Hvala za smeh!

Ja ok, imas v vsem prav!
tongue-1.gif


Še vedno pa je desjtvo da so američani prišli samo do svojih ropotajočih V8, medtem ko je evropa lepo šla dalje v V10, V12, V16 oz. W8 in W12 motorje, kar ameri še vedno niso sposobni. O tem da nek linijski I6 motor proizvede več navora in moči kot pa V8, da porabi manj in proizvede celo manj vibracij pa ne mislim razlagat! Aja, evropski V8 motorji (ki seveda obstjajo, od nekdaj) so precej bolj softicirani kot ameriško ropotalo, to da so postavljeni v vozila ki se jih celo da vozit za razliko od američanov tudi ne mislim razlagat.

Skratka pod črto, za konec, evropejci imajo večjega!
evil.gif

hehe! Spet nekaj na pamet pišeš in si izmišljuješ. Američani imajo tudi V10, naprimer dodge viper ali pa F350. Tudi V12 in V16 so že zdavnaj imeli. Kaj pa je to kaj takega kakšen cilinder več zraven postaviti? V glavnem pa za kaj takega sploh ni potrebe, V8 je že čez glavo dovolj pa še najlepši zvok ima
grims-1.gif
sploh ne vem zakaj stojijo na kolesih, če se nič ne vozijo!? hehe

Skratka pod črto, evropejci imajo večji....gobec
evil.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.419
5.653
113
Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
Nebi rekel, da je glih tako. Take konje, kot jih ima recimo Veyron, marsikateri amrikanc vozi dnevno za hobi in za to ni rabil cel VW koncern, da je razvil tak motor ampak ga je naredil doma v garaži, na bazi najbolj popularnega big blocka ali ta zadnje čase tudi kar iz navadnega LS" motorja. In tudi z menjalnikom ni imel takoh težav, kot jih je mel VW z Veyronom, ko jim je stalno lomil menjalnike. Tak menjalnik ti v USA naredi vsaka lokalna firma na bazil recimo že zastarelega TH400, kaj šele na kakšni novejši bazi. In to za 2 jurja, ne kot pri Veyronu, kjer tisti menjalnik ziher košta celo premoženje.Sej je res, da je dosti lažji in precej bolj sofisticiran, ampak uporaben pa glih toliko kot tist za 2 jurja. Kaj ti pomaga nek V12 ali V16 blok, če lahko isto narediš že iz Chevy small blocka. Samo za info, Chevy small block LQ4 s pravimi komponentami nese 2500 HP. Pokaži mi nek evropski blok, ki lahko nese toliko.

Kje je uporabnost home-made predelanga V8 ki ga zalaufajo na nitrometan za tistih 400m.......če bi mogu pa dragat 600m bi se pa že razletel
sprasujem se.gif


Al pa ko ww2 letalske V12 motorje ( rolls royce merlin V12) predelujejo na nitrometan.... ..ena dirka pa je generalka
aplauz.gif


Ampak ma pa takrat namest 2000HP pač 8000-10.000HP
aplauz.gif
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Ti mešaš med dragsterji in daily driverji. Dragster je pač na meji, lavfa na nitrometanol, in ga je treba vsako rundo šravfat ja. Ampak taki motorji dajo od sebe tud po 8000 HP.
Obstaja mnogo amerikancev, ki dnevno vozijo preko 2000 HP in jih ni treba nonstop šravfat. In za izdelavo takega avta ni bil potreben cel koncern ampak en pubec, ki je doma v garaži zložil skupaj dele, ki se v USA prodajajo na vsakem vogalu in zadeva deluje, se pelje in ne lomi menjalnikov, tako kot veyron.
Pokaži mi enega evropejca ali celo firmo, ki je naredil avto z 2000 HP in se vozi z njim recimo na šiht ali pa vsaj za hobi malo okrog.
Pri nas sestavijo enega audija, ki ma 500 HP in je to že cel dosežek.
S tisto plastiko znotraj se pa pomoje nihče kaj preveč ne obremenjuje, ker je čisto dovolj dobra. To je samo izgovor evropjecev, da majo en argument proti amerikancu, ker drugega nimajo. Amerikancu pa dol visi za uno plastiko, še posebej, ker je čisto na nivoju.
Drugače se pa enkrat vsedi v kakega Cadillaca, pa boš videl luksuz na kolesih, ne pa BMW5 ali 7.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.601
1.128
113
Titograd
Jao, pa ste na 7624738927458932809 konjih, this is so alter
smile-1.gif
za vsakdanjo uporabo večini evropejcev ameriški avti ne ustrezajo, konec.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.990
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Jao, pa ste na 7624738927458932809 konjih, this is so alter
smile-1.gif
za vsakdanjo uporabo večini evropejcev ameriški avti ne ustrezajo, konec.

Jao! Nikoli vam ni prav, enkrat imajo premalo konjev, drugič pa preveč. Med ameriškimi avtomobilskim motorji imaš mnogo izbire od 4cyl z okoli 100-200hp pa 6 in 8cyl pa tudi 10 cyl z 200, 300, 400, 500.... in več hp! Kdor želi in ga to zabava si pa lahko naštima še več konjev. Tudi oblik in izvedb avtomobilov je malo morje, od čisto običajnih štirivratnih avtomobilov do kupejev, karavanov, enoprostorcev, športnih...do pick upov in kombijev...Zagotovo bi si lahko večina evropejcev našla ameriški avto, ki bi jim ustrezal. Je pa res, da TDIja ne boste našli. Pa še tu je problem rešen saj lahko nekaj chryslerjev namenjenih za EU trg dobite z Italjanskim ali Nemškim dizlom. Osebno se mi sicer to zdi skrunitev in tudi nasplošno sem proti smrdljivim ragljam v osebnih avtomobilih.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
Pokaži mi enega evropejca ali celo firmo, ki je naredil avto z 2000 HP in se vozi z njim recimo na šiht ali pa vsaj za hobi malo okrog.
Pri nas sestavijo enega audija, ki ma 500 HP in je to že cel dosežek.

Tisti, ki se za 2000HP avtom vozi na šiht ne more bit čist normalen. A je užitek pospešvat na semaforju ali kje je že prednost 2000HP avtomobila, ker udobnost definitivno ni....
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Čez poletje sem imel na obisku sorodnike sorodnike iz AUS. Bili so prvič v SLO in v EU. In ko tako hodimo po mestu me stric vpraša kaj pomeni napis na avtu 1.2. Ko sem mu razložil, da je to prostornina motorja se je nasmehnil in povedal, da ima tako prostornino njegova motorna žaga.

ZDA, AUS, CAN imajo čisto druge pojme o razdaljah kot mi v EU dajte to že enkrat razumet. Pri nas je problem priti iz LJ v MS ker je ta razdalja celih 180 km. Za njih je SLO kot malo večje mesto z okolico.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.990
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Čez poletje sem imel na obisku sorodnike sorodnike iz AUS. Bili so prvič v SLO in v EU. In ko tako hodimo po mestu me stric vpraša kaj pomeni napis na avtu 1.2. Ko sem mu razložil, da je to prostornina motorja se je nasmehnil in povedal, da ima tako prostornino njegova motorna žaga.

Saj to je še meni neverjetno smešno, kadar vidim kakšen tak napis na "avtu". Kako čudno se mora to zdeti nekomu, ki res nikoli niti slišal ni, da sploh obstajajo takšni mikro motorčki za osebni avto!
hysterical-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
kako smešno se mora šele zdeti komu drugemu, ko vidi, da 2.0 mašine sproducirajo več konjev kot 5.0
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.419
5.653
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Čez poletje sem imel na obisku sorodnike sorodnike iz AUS. Bili so prvič v SLO in v EU. In ko tako hodimo po mestu me stric vpraša kaj pomeni napis na avtu 1.2. Ko sem mu razložil, da je to prostornina motorja se je nasmehnil in povedal, da ima tako prostornino njegova motorna žaga.

ZDA, AUS, CAN imajo čisto druge pojme o razdaljah kot mi v EU dajte to že enkrat razumet. Pri nas je problem priti iz LJ v MS ker je ta razdalja celih 180 km. Za njih je SLO kot malo večje mesto z okolico.

Ne razumem kaj hočeš povedat
sprasujem se.gif


Sej razlika je sam v 30 litrih na 100km....oz prevedi poljubno v milje
cheer.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.990
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
kako smešno se mora šele zdeti komu drugemu, ko vidi, da 2.0 mašine sproducirajo več konjev kot 5.0

Smešna je ta tvoja izjava. Od kje ti zdaj to? Upam, da ne boš zdaj primerjal kakšnega 40let starega ameriškega atmosferskega motorja s kakšnim najnovejšim japonskim.
Pa tudi, če tudi bi kakšen 2.0l motor s konji vsaj blizu prišel ima 5.0l še vedno veliko več navora!! Plus to, da ima 5.0l še "prostor" za povečanje HP! V glavnem kakorkoli obrneš na koncu bi vedno tist z 2.0l motorjem gledal v dimnike!
wink-1.gif

Sicer ne, da je zdaj tako pomebno kdo se hitreje pelje le razjasniti želim nekatere stvar.



Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Čez poletje sem imel na obisku sorodnike sorodnike iz AUS. Bili so prvič v SLO in v EU. In ko tako hodimo po mestu me stric vpraša kaj pomeni napis na avtu 1.2. Ko sem mu razložil, da je to prostornina motorja se je nasmehnil in povedal, da ima tako prostornino njegova motorna žaga.

ZDA, AUS, CAN imajo čisto druge pojme o razdaljah kot mi v EU dajte to že enkrat razumet. Pri nas je problem priti iz LJ v MS ker je ta razdalja celih 180 km. Za njih je SLO kot malo večje mesto z okolico.

Ne razumem kaj hočeš povedat
sprasujem se.gif


Sej razlika je sam v 30 litrih na 100km....oz prevedi poljubno v milje
cheer.gif

Pravzaprav je razlika! Vendar ne v 30tih litrih! Ne vem od kje vam taki izračuni?!
Razlika je v udobju! Avto z 1.2l motorjem ni razkošen s prostorom niti z opremo. Pač to je mali olupek in jaz se zelo težko stlačim v kaj takega potem pa pritsneš na gas pa kar stoji! Za normalno vožnjo moraš reveža ves čas priganjati v obrate pa še polne roke dela imaš s tistim štilom od menjalnika. Del udobja je tudi moč motorja, to težko opišem z besedami ampak, ko enkrat voziš motor z večjo prostornino enostavno občutiš tisto razliko, ki ti je v veselje. Pa sploh ne govorim o kakšni dirkaški vožnji ampak čisto povprečni vožnji od doma do službe in nazaj.
Ne želim prepričevati, da bi vsi morali imeti 5.7l , 6.0l ali kar 7.0l motorje! Moje mnenje pa je, da mora biti motor vsaj nekje med 3.0l in 4.0l. Pri teh kubikažah je že veselje vozit.
Kdor pa neizmerno uživa vožnji z avtom z 1.2l motorjem mu pa čist privoščim, le pametovati o ameriških velikih motorjih mu pa res ni potrebno. Še posebno, če ga nikoli ni imel! In zagotovo ga ni imel, ker ko si enkrat na amerikancu ne greš več na cliota
wink-1.gif