Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Še sam sebi ne verjameš tem traparijam,ki jih pišeš! Kaj hočeš povedati, da imamo v evropi stalno zimo in temperature do max 15-20 stopinj? Iz kje si ti padu? Ni potrebe po klimi?? hahahahahahah! Zakaj si jo pa potem danes v evropi vsi želijo? Aja pred pedesetimi leti v evropi še nismo imeli poletja. Sem pa res trapast! Tempomat je pa zame nekaj najbolj uporabnega v avtomobilu, že več, kot deset na naših slovenskih in evropskih cestah popolnoma vsak dan uporabim tempomat. Najlažje je za nekaj česar nimaš reči, da je brezveze in neuporabno. hahahaha! Še enkrat, plastika v ameriških avtomobilih ni nič slabša od plastike v evropskih avtomobilov, da japonskih sploh ne omenjam! Bi pa res enkrat rad videl tisto famozno super kvalitetno plastiko v EU avtomobilih o kateri nekateri stalno govorite. Vozil sem se že v premnogih evropskih avtomobilih pa je nikjer nisem opazil. In za konec lahko rečem, da govoriš totalne blesarije!! Za klimo in tempomat praviš, da je nekaj brezveznega ampak neka plastika na armaturi je pa nekaj najbolj pomebnega pri avtomobilu!?!?! haha! Iz kje si ti padu s takimi forami? Ti meni praviš zaplankan pa stresaš take bedarije in evropo primerjaš z Aljasko. Hvala za smeh!
Ja ok, imas v vsem prav!
Še vedno pa je desjtvo da so američani prišli samo do svojih ropotajočih V8, medtem ko je evropa lepo šla dalje v V10, V12, V16 oz. W8 in W12 motorje, kar ameri še vedno niso sposobni. O tem da nek linijski I6 motor proizvede več navora in moči kot pa V8, da porabi manj in proizvede celo manj vibracij pa ne mislim razlagat! Aja, evropski V8 motorji (ki seveda obstjajo, od nekdaj) so precej bolj softicirani kot ameriško ropotalo, to da so postavljeni v vozila ki se jih celo da vozit za razliko od američanov tudi ne mislim razlagat.
Skratka pod črto, za konec, evropejci imajo večjega!
Nebi rekel, da je glih tako. Take konje, kot jih ima recimo Veyron, marsikateri amrikanc vozi dnevno za hobi in za to ni rabil cel VW koncern, da je razvil tak motor ampak ga je naredil doma v garaži, na bazi najbolj popularnega big blocka ali ta zadnje čase tudi kar iz navadnega LS" motorja. In tudi z menjalnikom ni imel takoh težav, kot jih je mel VW z Veyronom, ko jim je stalno lomil menjalnike. Tak menjalnik ti v USA naredi vsaka lokalna firma na bazil recimo že zastarelega TH400, kaj šele na kakšni novejši bazi. In to za 2 jurja, ne kot pri Veyronu, kjer tisti menjalnik ziher košta celo premoženje.Sej je res, da je dosti lažji in precej bolj sofisticiran, ampak uporaben pa glih toliko kot tist za 2 jurja. Kaj ti pomaga nek V12 ali V16 blok, če lahko isto narediš že iz Chevy small blocka. Samo za info, Chevy small block LQ4 s pravimi komponentami nese 2500 HP. Pokaži mi nek evropski blok, ki lahko nese toliko.