hočem ga - 300C !!!

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ker iz bmw 5ke (vstavi poljuben avto srednjega razreda ali višje) pa folk vsak dan hodi nazaj na kliote a ne?

pa da te še dokončno napodim - poglej na ameriško stran forda (ford.com) in poglej, katere tri avte največje možno oglašujejo na prvi strani
 

dvanulaturbo

Zelenc'
22. sep 2011
4
0
1
Citat:
Ameriške avtomobilske firme žal nikoli niso imele neke resne ambicije priti na Evropski trg, se je pa kljub temu v evropo uvozilo ogromno ameriških avtomobilov v privatni režiji in preko privat prodajalcev, predvsem v Nemčijo, Nizozemsko, Švedsko...še posebej na švedskem je neverjetno visok odstotek ameriških avtomobilov. V ameriki so na prvem mestu po prodaji še vedno ameriški avtomobili. Je pa res veliko tudi drugih znamk, predvsem BMW, Mercedes in Toyota pa še to samo njihovi najboljši izdelki ne kar vsako sranje.

Dejansko so kar velikokrat probali na EU trgu s svojimi pristnimi ameriškimi avtomobili. Chrysler je imel v 70ih letih velike ambicije prodajat svoje stroje po Evropi. Znamko so med drugim promovirali tudi s sodelovanjem na dirkah(LeMans, hillclimb) in podobno. Iz tega se žal ni rodilo nič, saj za evropskega kupca takšni avtomobili preprosto niso zanimivi. Zaradi tega recimo danes General Motors nastopa na našem trgu z daweoo-chevroletom. To se pri nas prodaja, na primer chrysler 300c pa nikoli ne bo uspešen saj je s svojo ceno pri nas nekonkurenčen.

Ko primerjamo EU/Jap in USA avtomobile ugotovimo, da gre za popolnoma različne poglede na to kaj avto je.

Američani so v in po drugi svetovni vojni predvsem služili medtem ko je bila v Evropi kriza. Lahko so si privoščili velike motorje in masivne karoserije, gradili so široke, večinoma ravne ceste in jasno dolge saj so razdalje med mesti velike. Zato so in še danes delajo ogromne avtomobile na mehkem, neodzivnem podvozju s tempomatom, klimo, fotelji namesto sedežev, avtomatskim menjalnikom itd itd....

Nizke cene bencina niso zahtevale, da bi v izdelavo motorjev vlagali kak poseben trud. Lep primer so mišičnjaki(muscle cars) kjer so moč motorja vsako leto preprosto povečali z večjo prostornino le tega. Višek inžinirnga je bil zanje hemi motor, s polkrožnimi glavami in ventiloma postavljenima nad batom.

O podvozju in zavorah mi upam, da ni treba zgubljati besed. Na grobo povedano - prednje (premajhne) disk zavore so bile recimo kot opcijska oprema na 1500 kg težkem avtomobilu s 300 KM. Kot osnovna tovarniška oprema pa jasno štirje bobni.
Razvoj avtomatskih menjalnikov, klimatskih naprav, tempomatov in ostale opreme je bil zanje in za njihov način uporabe avtomobila preprosto bolj pomemben kot pa dobre zavore.
Kako tehnološko napreden je narod v avtomobilski stroki ugotovimo iz avtošportov. V avtošportih se razvijajo zavore, podvozja, novi motorji, novi računalniški sistemi in krmilniki... Vse to se začne na dirkališčih in potem postopoma pride v uporabo nam.
Ameriški avtošporti pa so vsi namenjeni zgolj zabavanju publike - drikanje v ovalih(nascar, indy), monster trucks, destruction derby. Noben od teh športov ne zahteva neke visoke tehnologije. Osebno se mi zdi vrhunec ameriškega avtošporta TransAm iz 60ih in 70ih, žal je bistveno prezgodaj umrl, da bi naredil kakšno razliko.

Nekje od leta 1974(naftna kriza) pa vse do danes so Ameriške znamke stalno v težavah... Nekaj časa jih rešuje vlada in njene finančne inekcije ter naravnost nerazumljive poteze(uničevanje povsem delujočih rabljenih vozil), nekaj časa pa jih rešujejo EU znamke s svojimi nakupi(DaimlerChrysler, Chrysler - Fiat).
Vključitev EU/Jap avtomobilov na ameriški trg je zadeve samo še poslabšal, če gremo gledat vse lestvice najbolj prodajanih avtomobilov za do pet let nazaj bomo ugotovili, da so domače znamke vodilne le še v "pick-up" kategoriji. Vse ostalo je Toyota, Honda, Hyundai, Kia, VW. Med bolj luksuznimi avtomobili sploh ni nič ameriškega.

Zakaj se je to zgodilo? Pač preprosto jih je povozil čas, obsedeli so na lovorikah in kot v vsakem poslu so jih vsi obvozili.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
Neeeeee....umru si ga!
hysterical-1.gif


Disk bremze opcijsko pa L-head glave skor še v 21. stoletju.......jao jao
 
Nazadnje urejeno:

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.988
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
ker iz bmw 5ke (vstavi poljuben avto srednjega razreda ali višje) pa folk vsak dan hodi nazaj na kliote a ne?

pa da te še dokončno napodim - poglej na ameriško stran forda (ford.com) in poglej, katere tri avte največje možno oglašujejo na prvi strani

No ja tudi to sem imel v mislih, ko enkrat voziš spodoben avto (katerikoli že) z zmogljivim motorjem ni varijante, da greš spet na 1.2l ali 1.8l motor!

Verjetno najbolj oglašujejo tiste, ki se najslabše prodajajo. Pri fordu je najbolj prodajajn avto že 35let F150 in zanj ni potrebe po pretiranem oglaševanju.

@dvanulaturbo
Z nekaterim dejstvi, ki si jih napisal se lahko strinjam. Ameriški avtomobili so drugačni to je dejstvo in prav zaradi tega so nam nekateri zelo všeč in še vedno so to po večini dobri avtomobili.


Citat:
Uporabnik dvanulaturbo pravi:


Ameriški avtošporti pa so vsi namenjeni zgolj zabavanju publike - drikanje v ovalih(nascar, indy), monster trucks, destruction derby. Noben od teh športov ne zahteva neke visoke tehnologije. Osebno se mi zdi vrhunec ameriškega avtošporta TransAm iz 60ih in 70ih, žal je bistveno prezgodaj umrl, da bi naredil kakšno razliko.

Osebno se mi zdijo ameriški avtomobili čist dovolj napredni v svojem obdobju in imaš prav, ameriški avtošport je namenjen zabavi prav tako tudi veliko njihovih avtomobilov in prav zato jih je užitek voziti in uporabljati. To niso avtomobili za zategnjence
wink-1.gif



Kar se tiče zadnje akcije vlade, ko so debili uničevali čisto dobre avtomobile za zameno za nove pa ni kaj dosti pomagala ameriški avto industriji saj so večinoma ti ljudje potem kupovali toyoto!

In ni res, da so ameriške firme kaj dosti želel priti na EU trg! In to je njihova napaka, ker so mislili, da je domači trg dovolj velik in lojalen domačim proizvodom ampak japonci so že v sedemdesetih agresivno nastopili na ameriški trg kmalu tudi evropa. Večina zelo znanih jap in evropskih avtomobilov in znamk je na USA trgu pogorela zaradi SLABE KVALITETE! Obdržali so se samo najboljši! V evropi pa še danes ne moreš pri uradnem prodajalcu kupiti Mustanga (pa jih je v evropi vseeno ogromno), F150, Camarota, Lincolna, Buicka, RAMa...........in jih tudi nikoli nisi mogel!!



Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Neeeeee....umru si ga!
hysterical-1.gif


Disk bremze opcijsko pa L-head glave skor še v 21. stoletju.......jao jao

Blesarija!
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
kdo se oglaša..., glavni off topičar.

Itak pa zmeraj nekaj v prazno nabijaš - če kupiš 300C dam za 5 gajb pira.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Kar se tiče zadnje akcije vlade, ko so debili uničevali čisto dobre avtomobile za zameno za nove pa ni kaj dosti pomagala ameriški avto industriji saj so večinoma ti ljudje potem kupovali toyoto!

In ni res, da so ameriške firme kaj dosti želel priti na EU trg! In to je njihova napaka, ker so mislili, da je domači trg dovolj velik in lojalen domačim proizvodom ampak japonci so že v sedemdesetih agresivno nastopili na ameriški trg kmalu tudi evropa. Večina zelo znanih jap in evropskih avtomobilov in znamk je na USA trgu pogorela zaradi SLABE KVALITETE! Obdržali so se samo najboljši! V evropi pa še danes ne moreš pri uradnem prodajalcu kupiti Mustanga (pa jih je v evropi vseeno ogromno), F150, Camarota, Lincolna, Buicka, RAMa...........in jih tudi nikoli nisi mogel!!

Nekaj malega sem jih uspel celo videti po nemčiji......pa še to limuzine.....PickUpov nobenih!

Evropski avto je v USA statusni simbol......nima tm vsak bimmerja al pa VWja...pa ne zato ker bi bili ameriški avtomobili bolj zabavni
hysterical-1.gif
 

dvanulaturbo

Zelenc'
22. sep 2011
4
0
1
Kaj bi rad povedal?

BMW, Mercedes, Audi in ostale luksuzne znamke so tudi v Evropi prestiž - statusni simbol in posledično nedosegljive navadnim smrtnikom. Zato se pač vozimo s clioti in golfi.

V ZDA je bolj zanimivo, da se bolje prodajajo toyota, hyundai, honda, kia, vw(jetta, golf) od domačih avtov enakega cenovnega razreda.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
Glede na to da audija BMWja itd pri nas vozi vsak kikiriki mafijaš.....jaz ne štejem to ravno pod nek high prestiž!

V USA pa kdor se vozi s temi znamkami tudi dejansko JE bogat
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.086
1.038
113
V ZDA se je v zadnjih letih ogromnoo spremenilo .....največji pa je preskok na nižje kubature.
Teh nekaj let so amriški proizvajalci mnog izgubili saj preprosto niso imeli primernih avtov in folk je kupoval japonce, korejce in evropece......to se vidi na vsakem koraku.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
Se spomnim kake 2 -3leta po 9/11.......k se jim je podražila nafta....so snemal folk na bencinskih......je ena jokala da jo pride tankanje avta dražje od vzdrževanja ....da to ni več normalno
hysterical-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.988
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Glede na to da audija BMWja itd pri nas vozi vsak kikiriki mafijaš.....jaz ne štejem to ravno pod nek high prestiž!

V USA pa kdor se vozi s temi znamkami tudi dejansko JE bogat

Se strinjam! zagotovo je bogat saj so BMWji precej dražji od ameriških avtomobilov. Od cadillaca, ki je v bistvu najdražja ameriška znamka je med primerljivimi modeli tudi za dobrih 30.000$ dražji, da vzdrževanja sploh ne omenjam.
Pa cadillac pomojem ni tako zelo slabši od BMWja oziroma je kar primerljiv z njim.
En starejši primerjalni test
https://www.youtube.com/watch?v=ShL8rsBwyXg

ttp://www.youtube.com/watch?v=DkSmcViN_qs&NR=1




Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Se spomnim kake 2 -3leta po 9/11.......k se jim je podražila nafta....so snemal folk na bencinskih......je ena jokala da jo pride tankanje avta dražje od vzdrževanja ....da to ni več normalno
hysterical-1.gif

No zdaj ti je lahko vsaj jasno kako zanesljivi in poceni so ameriški avti za vzdrževanje
wink-1.gif

Prav zato me poraba ne moti, ker sem že v štartu prišparal pri nakupu z leti pa s poceni vzdrževanjem.
Drgač imaš pa takih jokic pri nas veliko več! Kredit za deset let za en povprečen avto delno opremljen in mlinčkom pod havbo, pooblaščeni servisi nenormalno odirajo, pol pa ni čudno, da jokcajo, ker jim žre 4.8l/100km namesto 4.4l/100km in se jim zaradi tega sesuje celoten izračun in plan za nadaljnih deset let
hysterical-1.gif


Za konec! Jaz nisem nekaj pljuval po BMWjih, Mercedesih in še kakšnem boljšem avtu. To priznam, da so dobri avtomobili. Jaz govorim o nekem srednjem in višjem srednjem razredu evropskih in japonskih avtomobilih ter pick upih in VANih. In v teh razredih imajo zame američani veliko boljše avtomobile. Potem so pa še posebna kategorija, muscle cars! Tu pa kraljujejo samo američani, nekaj malega pa včasih pride tudi iz avstralije. Kdor ne razume filozofije muscle cars je brez veze sploh kaj razlagat, saj japonci in evropejci nimajo niti enega primerljivega avtomobila.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
Toyota Hilux...recimo da je "evropska"

Tolk dobra da je povsod od Afganistana pa po vseh državah 3jega sveta.......sm pa ke vidš kakga GMCja....pa še tega so jim koalicijske sile uturile
hysterical-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.988
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
aha, in koliko evropskih pick-upov poznaš da lahko rečeš, da so slabši od ameriških?

Evropske pick upe zelo slabo poznam, ker jih praktično ni! Obstajajo tiste izpeljanke iz golfa in Škode, ki so smeh ne pa pick up
hysterical-1.gif
. Mislim, da je edini novi Amarok. Slabo ga poznam ampak tako na hitro me ni prepričal. Predrag, nezanimiv motor, sploh ni opcije za aut. menjalnik, notranjost je porazna. Kako se zares kaj obnese in koliko je zanesljiv ne morem vedeti, zagotovo so pa servisi in vzdrževanje predragi. Precej bolje poznam evropske kombije za katere lahko rečem, da so proti ameriškim večinomo precej porazni.


Citat:
Uporabnik dvanulaturbo pravi:

V ZDA je bolj zanimivo, da se bolje prodajajo toyota, hyundai, honda, kia, vw(jetta, golf) od domačih avtov enakega cenovnega razreda.

Ameriške znamke praktično nimajo svojih avtomobilov v tem razredu zato se uvoženi bolje prodajajo. Logično. V tem razredu so pod ameriškim značkam že dolgo prodajajo kakšni evropski avtomobili npr. Pontiac le mans alias Opel kadet, avto se v ZDA ni prijel! In še nekaj je takih primerov tudi z jap in azijskimi avtomobili s katerimi so si ameriške znamke v glavnem naredile škodo.

Ali pa cadillac Catera alias Opel Omega, v ZDA je doživel poraz! Nezanesljivost in totalno sranje. Cadillac si je s tem Oplom takrat precej pokvaril ime.




Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Toyota Hilux...recimo da je "evropska"

Tolk dobra da je povsod od Afganistana pa po vseh državah 3jega sveta.......sm pa ke vidš kakga GMCja....pa še tega so jim koalicijske sile uturile
hysterical-1.gif

Ta toyota je mogoče za silo v redu in kljub temu, da ga imajo vse dežele tretjega sveta je Pick up Ford F150 še vedno najbolj prodajano vozilo na svetu
wink-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.706
9.908
113
40
MB
ksz

no pač še ena izkušnja tak iz prve roke, sem bil prisoten na testni vožnji tega sebringa, ki ga ponujajo kao za pol cene (nekih 15k) človek drugače vozi passata 07 avtomatika .... sam sem mu sicer govoril da je to sekret pa kr ni verjel, no pa sva šla probat
smile-1.gif


recimo samo, da bo raje vozil passata še naprej
wink-1.gif


motor, obup, ne premakne avta, za kar je verjetno dosti kriv tudi 4
confused-1.gif
stopenjski avtomatski menjalnik, notranjost ... ko v yugecu, vse štrli in je trdo da ob trku upaš da z glavo zadaneš šipo in ne armaturko

all in all precejšna žalost od avta, okej si misliš 15k ni dosti, ampak edino za kakega dedeka ko mu je vseeno kak se avto premakne al pa tudi če se ne
smile-1.gif