Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Če je to kao neki zaj€ban terenec - O.K....,
Hamer se lahko ponaša samo s pojavo, razne x6tke, kajeni, čeravno ne blestijo na terenu, gredo barem 250 in se premaknejo
do dvesto prej ko hamer do sto
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Če je to kao neki zaj€ban terenec - O.K....,
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Evropski trg je veliko bolj kompleksen in zahteven kot USA.
Kupci so bolj razvajeni in individualno usmerjeni, zato tudi poplava motorjev in različic karoserij.
Dejstvo je da USA avti niso nikoli dosegali EU avtomobilov kar se tilče kvalitete mazterialov v notranjosti, kvaliteta plastike, dodelava detajlov, kvaliteta usnja...
Tega je EU trg vajen in vedno stremijo k boljšemu.
Odgovor zakaj so pa američani vgrajevali "samo en tip motorja" v svoje avte je pa v ceni nafte pri njih. Njim se ni bilo treba ukvarjati z razvojem nekih diesel strojev. "Ima se može se"
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Odgovor zakaj so pa američani vgrajevali "samo en tip motorja" v svoje avte je pa v ceni nafte pri njih. Njim se ni bilo treba ukvarjati z razvojem nekih diesel strojev. "Ima se može se"
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Evropski trg je veliko bolj kompleksen in zahteven kot USA.
Kupci so bolj razvajeni in individualno usmerjeni, zato tudi poplava motorjev in različic karoserij.
Dejstvo je da USA avti niso nikoli dosegali EU avtomobilov kar se tilče kvalitete mazterialov v notranjosti, kvaliteta plastike, dodelava detajlov, kvaliteta usnja...
Tega je EU trg vajen in vedno stremijo k boljšemu.
Odgovor zakaj so pa američani vgrajevali "samo en tip motorja" v svoje avte je pa v ceni nafte pri njih. Njim se ni bilo treba ukvarjati z razvojem nekih diesel strojev in malih turbo mlinčkov.
Zato je iz njihovega stališča logično , da je imela vsaka mala peezda od avta vsaj 3,5 V6 motor in bogih 110KM, family car pa ispod 4,5 V8 sploh ni bilo za dobit. To je bila logika ima se može se.
A se tudi pri njih časi spreminjajo.
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Da. In posledica tega je, da dizla zna tam tudi malokdo pošraufat, medtem ko si svoje F250tke redneki pa hilibiliji kar sami pošraufajo.
Spoznal ohoho američanov z v6,v8 in porabami tam 15 milj z galono in na pamet nobenemu ne pride dizel. Nespomnim se al je bil
dođ al F250-like pojava, top ponudba pri selerju, z rumenim reklamnim DISEL 4x4 napisom, pa sem se več ko 2 meseca tam fural mimo pa se ni premaknil, medtem ko so ostali avto okoli njega menjavali za šalo.
Če bi jim malo razložil matematiko heating oil vs. unleashed kako prideš iz 15milj na galono na (finančno gledano) 55 milj na galono,
bi si prec kater to kupil, saj bi bil stroški goriva prafaktorirani. Tankat 50 dolarjev za 300 milj, al pa tankat 40 dolarjev za 700 milj ni
zanemarljivo, v petih letih prisparas za nov avto, ampak za americane je to previsoka matematika.
Btw. voznja na kurilno olje ni pri njih v zakoniku nikjer omenjena, kajšele da bi to kdo kontroliral...
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Kaj je stabo? Evropski kupci so bolj razvajeni in zahtevni? Aja, zato je še danes klima in tempomat posebnost v EU avtih? hahahaha! Da ostale opreme sploh ne omenjam. Pa spet o neki plastiki in kvalitetni notranjosti. Noben evropski avto nima bolj kvalitetne plastike in celotne notranjosti, kot kakšen ameriški avto v istem cenovnem razredu!!
Citat:
Uporabnik dvanulaturbo pravi:
Zakaj se ameriški avtomobili nikakor ne primejo v EU, toda na drugi strani so EU in jap. avtomobili bolje prodajani od domačih znamk v USA?
Citat:
Evropski trg je veliko bolj kompleksen in zahteven kot USA.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Kaj je stabo? Evropski kupci so bolj razvajeni in zahtevni? Aja, zato je še danes klima in tempomat posebnost v EU avtih? hahahaha! Da ostale opreme sploh ne omenjam. Pa spet o neki plastiki in kvalitetni notranjosti. Noben evropski avto nima bolj kvalitetne plastike in celotne notranjosti, kot kakšen ameriški avto v istem cenovnem razredu!!
Klima je pogojena s podnebjem, če ne bi bil nek zaplankan slovenc ki ima rad V8 motorje v ameriških piksnah bi to lahko vedel. Za naše podnebje recimo klima ni (bila) mus, tako kot dvomim da so imeli ameriški avti na aljaski montirane klime. Pa tempomat je ista stvar, pri nas (na splošno večji del EU, razen par nižinski delov) ga nimaš kje rabit.
Pa noben ne pravi da so ameriški avti totalno zanič, so pač namenjeni drugim/drugačnim potrebam in drugačnim pogojem. En od teh pogojev je tudi neomejen vir nafte.
Glede kvalitete bi se skoraj strinjal, plastika v ameriških avtih je podobna tisti v yugotu .. zame je to kvalitetna plastika in jo mnogo današnjih avtov nima, ni pa ravno prestiž. O usnju pa kdaj drugič, ampak do sedaj videno me iz amerike ni prepričalo (pa niti ni toliko problem material kot pa sama kvaliteta).
Citat:
Uporabnik dvanulaturbo pravi:
Zakaj se ameriški avtomobili nikakor ne primejo v EU, toda na drugi strani so EU in jap. avtomobili bolje prodajani od domačih znamk v USA?
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Jaz sem v states več avtov razbil kot ti peljal, tako da ne prosim, ker mi pri hertzu več ne dajo avta v rent.
In tisti monstrum ni bil primeren za hiše premikat, mislim da je bil F250, in bencinski V8 ima več navora kot dizelski "mlinček".
Določene male bencinske nekatere niti nimajo dizelskega goriva... Na aljaski sem fural kombi za 12 oseb, bencinar, Jeep CJ
mi je zabil avtomat, prišla po mene vleka katera lahko povleče tudi avtobus (F350), hevidjuti bencinar s 15 miljami na galono.
Pri prizganem ford rangeru (2000) sem se ven zaklenil ker je lock imel tako da si ga pac stisnil ko si odpiral vrata od znotraj,
pride model s wrecker tow truckom, benzinar.
Tam še bi tramvaj šel na bencin če nebi blo štroma.
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Kaj ta reč nima špere, ali je samo šofer preveč zabit?
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
daj ne bluzi s tempomatom, pri nas ga uporabljaš kvečjemu vsak dan, če se vsak dan po AC voziš, pa še to izven prometnih konic, na regionalnih cestah je pa tako ali tako praktično neuporaben. Najbolj je izven ac uporaben še v naseljih, pa še tam je limiter bolj praktičen.
In ja, imam tempomat v avtu, ampak bi pri nas brez problema preživel brez njega, pa je vsaj 30-40% moje vožnje po AC.
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Še sam sebi ne verjameš tem traparijam,ki jih pišeš! Kaj hočeš povedati, da imamo v evropi stalno zimo in temperature do max 15-20 stopinj? Iz kje si ti padu? Ni potrebe po klimi?? hahahahahahah! Zakaj si jo pa potem danes v evropi vsi želijo? Aja pred pedesetimi leti v evropi še nismo imeli poletja. Sem pa res trapast! Tempomat je pa zame nekaj najbolj uporabnega v avtomobilu, že več, kot deset na naših slovenskih in evropskih cestah popolnoma vsak dan uporabim tempomat. Najlažje je za nekaj česar nimaš reči, da je brezveze in neuporabno. hahahaha! Še enkrat, plastika v ameriških avtomobilih ni nič slabša od plastike v evropskih avtomobilov, da japonskih sploh ne omenjam! Bi pa res enkrat rad videl tisto famozno super kvalitetno plastiko v EU avtomobilih o kateri nekateri stalno govorite. Vozil sem se že v premnogih evropskih avtomobilih pa je nikjer nisem opazil. In za konec lahko rečem, da govoriš totalne blesarije!! Za klimo in tempomat praviš, da je nekaj brezveznega ampak neka plastika na armaturi je pa nekaj najbolj pomebnega pri avtomobilu!?!?! haha! Iz kje si ti padu s takimi forami? Ti meni praviš zaplankan pa stresaš take bedarije in evropo primerjaš z Aljasko. Hvala za smeh!