hočem ga - 300C !!!

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:

Če je to kao neki zaj€ban terenec - O.K....,

h2-410.jpg

Hamer se lahko ponaša samo s pojavo, razne x6tke, kajeni, čeravno ne blestijo na terenu, gredo barem 250 in se premaknejo
do dvesto prej ko hamer do sto
smile-1.gif


 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Evropski trg je veliko bolj kompleksen in zahteven kot USA.
Kupci so bolj razvajeni in individualno usmerjeni, zato tudi poplava motorjev in različic karoserij.

Dejstvo je da USA avti niso nikoli dosegali EU avtomobilov kar se tilče kvalitete mazterialov v notranjosti, kvaliteta plastike, dodelava detajlov, kvaliteta usnja...

Tega je EU trg vajen in vedno stremijo k boljšemu.

Odgovor zakaj so pa američani vgrajevali "samo en tip motorja" v svoje avte je pa v ceni nafte pri njih. Njim se ni bilo treba ukvarjati z razvojem nekih diesel strojev in malih turbo mlinčkov.
Zato je iz njihovega stališča logično , da je imela vsaka mala peezda od avta vsaj 3,5 V6 motor in bogih 110KM, family car pa ispod 4,5 V8 sploh ni bilo za dobit. To je bila logika ima se može se.

A se tudi pri njih časi spreminjajo.
 
Nazadnje urejeno:

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Evropski trg je veliko bolj kompleksen in zahteven kot USA.
Kupci so bolj razvajeni in individualno usmerjeni, zato tudi poplava motorjev in različic karoserij.

Dejstvo je da USA avti niso nikoli dosegali EU avtomobilov kar se tilče kvalitete mazterialov v notranjosti, kvaliteta plastike, dodelava detajlov, kvaliteta usnja...

Tega je EU trg vajen in vedno stremijo k boljšemu.

Odgovor zakaj so pa američani vgrajevali "samo en tip motorja" v svoje avte je pa v ceni nafte pri njih. Njim se ni bilo treba ukvarjati z razvojem nekih diesel strojev. "Ima se može se"


Da. In posledica tega je, da dizla zna tam tudi malokdo pošraufat, medtem ko si svoje F250tke redneki pa hilibiliji kar sami pošraufajo.

Spoznal ohoho američanov z v6,v8 in porabami tam 15 milj z galono in na pamet nobenemu ne pride dizel. Nespomnim se al je bil
dođ al F250-like pojava, top ponudba pri selerju, z rumenim reklamnim DISEL 4x4 napisom, pa sem se več ko 2 meseca tam fural mimo pa se ni premaknil, medtem ko so ostali avto okoli njega menjavali za šalo.

Če bi jim malo razložil matematiko heating oil vs. unleashed kako prideš iz 15milj na galono na (finančno gledano) 55 milj na galono,
bi si prec kater to kupil, saj bi bil stroški goriva prafaktorirani. Tankat 50 dolarjev za 300 milj, al pa tankat 40 dolarjev za 700 milj ni
zanemarljivo, v petih letih prisparas za nov avto, ampak za americane je to previsoka matematika.

Btw. voznja na kurilno olje ni pri njih v zakoniku nikjer omenjena, kajšele da bi to kdo kontroliral...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Odgovor zakaj so pa američani vgrajevali "samo en tip motorja" v svoje avte je pa v ceni nafte pri njih. Njim se ni bilo treba ukvarjati z razvojem nekih diesel strojev. "Ima se može se"

Precej je bilo tudi drugih komponent ne samo motorja ki so si ameriški avti delili z ostalimi, večinoma gre za redneck vozila (kar vozi 50% američanov, čeprav niso kmetje) kjer so deli dejansko enaki pri vseh vozilih in med drugim jih najdemo tudi v traktorjih in ostalih delovnih strojih. Univerzalnost je tu seveda dobra s stališča stroškov razvoja in vzdrževanja, ampak po drugi strani ravno to daje zastarelost in tehnično nenaprednost. Najbolj simpel odgovor pa je da dokler trg povprašuje nima smisla spreminjat.

Recimo primer, za jeepa cherokija iz sredine 90h let dobiš polno stvari v vsaki naši kmetijski trgovini, ker so deli identični trakotrskim. Samo ti je kmalu jasno, da kardanski križ ki paše tako na cherokija kot na nek traktor ni ravno dosežek tehnologije in posledično moraš prebavljat tresenje vsakič ko šaltaš!
tongue-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.991
113
Lublana
Obišči stran
hahahahahahahahahahah! Koliko strokovnjakov na kupu! In to sami taki, ki so z ameriškim avtomobili prevozili pol sveta in imajo dolgoletne izkušnje z njimi! hahahahahahahahaha!

Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Evropski trg je veliko bolj kompleksen in zahteven kot USA.
Kupci so bolj razvajeni in individualno usmerjeni, zato tudi poplava motorjev in različic karoserij.

Dejstvo je da USA avti niso nikoli dosegali EU avtomobilov kar se tilče kvalitete mazterialov v notranjosti, kvaliteta plastike, dodelava detajlov, kvaliteta usnja...

Tega je EU trg vajen in vedno stremijo k boljšemu.

Odgovor zakaj so pa američani vgrajevali "samo en tip motorja" v svoje avte je pa v ceni nafte pri njih. Njim se ni bilo treba ukvarjati z razvojem nekih diesel strojev in malih turbo mlinčkov.
Zato je iz njihovega stališča logično , da je imela vsaka mala peezda od avta vsaj 3,5 V6 motor in bogih 110KM, family car pa ispod 4,5 V8 sploh ni bilo za dobit. To je bila logika ima se može se.

A se tudi pri njih časi spreminjajo.

Kaj je stabo? Evropski kupci so bolj razvajeni in zahtevni? Aja, zato je še danes klima in tempomat posebnost v EU avtih? hahahaha! Da ostale opreme sploh ne omenjam. Pa spet o neki plastiki in kvalitetni notranjosti. Noben evropski avto nima bolj kvalitetne plastike in celotne notranjosti, kot kakšen ameriški avto v istem cenovnem razredu!!

Kadar američani naredijo dober motor ga dolgo uporabljajo in nadgrajujejo. To je tudi zelo dobrodošlo za nas uporabnike teh avtomobilov, saj je vdrževanje ameriških avtomobilov v primerjavi z evropskimi že smešno poceni. Sploh pa ni tako, kot vi mislite, da imajo samo en ali dva motorja in potem to najdeš v vseh avtomobilih. Američani so razvili veliko motorjev ne samo bencinarjev tudi dizlov in ne samo V8 ampak tudi V6 in celo 4cyl! Pa upam si trditi, da ogromno američanov še nikoli ni imela avto z V8 motorjem.[


Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Da. In posledica tega je, da dizla zna tam tudi malokdo pošraufat, medtem ko si svoje F250tke redneki pa hilibiliji kar sami pošraufajo.

Spoznal ohoho američanov z v6,v8 in porabami tam 15 milj z galono in na pamet nobenemu ne pride dizel. Nespomnim se al je bil
dođ al F250-like pojava, top ponudba pri selerju, z rumenim reklamnim DISEL 4x4 napisom, pa sem se več ko 2 meseca tam fural mimo pa se ni premaknil, medtem ko so ostali avto okoli njega menjavali za šalo.

Če bi jim malo razložil matematiko heating oil vs. unleashed kako prideš iz 15milj na galono na (finančno gledano) 55 milj na galono,
bi si prec kater to kupil, saj bi bil stroški goriva prafaktorirani. Tankat 50 dolarjev za 300 milj, al pa tankat 40 dolarjev za 700 milj ni
zanemarljivo, v petih letih prisparas za nov avto, ampak za americane je to previsoka matematika.

Btw. voznja na kurilno olje ni pri njih v zakoniku nikjer omenjena, kajšele da bi to kdo kontroliral...

Pa kaj ti resno misliš, da je powerstroke dizel z dvema turbinama v pick upu res kaj bolj šparoven na gorivu, kot bencinar?? Take pick upe z dizlom tam kupijo ljudje, ki rabijo moč in navor za hiše premikat in ne zato, da bi šparali. Zato tisti truck o katerem govoriš ni šel tako hitro v prodajo. Vsak pač ne rabi take pošasti.

Res ste hecni! Pa ne se sekirat kar vozite še naprej svoje TDIje z super duper kvalitetno plastiko (yeah right!!) saj bo, saj bo
priden.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Kaj je stabo? Evropski kupci so bolj razvajeni in zahtevni? Aja, zato je še danes klima in tempomat posebnost v EU avtih? hahahaha! Da ostale opreme sploh ne omenjam. Pa spet o neki plastiki in kvalitetni notranjosti. Noben evropski avto nima bolj kvalitetne plastike in celotne notranjosti, kot kakšen ameriški avto v istem cenovnem razredu!!

Klima je pogojena s podnebjem, če ne bi bil nek zaplankan slovenc ki ima rad V8 motorje v ameriških piksnah bi to lahko vedel. Za naše podnebje recimo klima ni (bila) mus, tako kot dvomim da so imeli ameriški avti na aljaski montirane klime. Pa tempomat je ista stvar, pri nas (na splošno večji del EU, razen par nižinski delov) ga nimaš kje rabit.

Pa noben ne pravi da so ameriški avti totalno zanič, so pač namenjeni drugim/drugačnim potrebam in drugačnim pogojem. En od teh pogojev je tudi neomejen vir nafte.

Glede kvalitete bi se skoraj strinjal, plastika v ameriških avtih je podobna tisti v yugotu .. zame je to kvalitetna plastika in jo mnogo današnjih avtov nima, ni pa ravno prestiž. O usnju pa kdaj drugič, ampak do sedaj videno me iz amerike ni prepričalo (pa niti ni toliko problem material kot pa sama kvaliteta).
 

dvanulaturbo

Zelenc'
22. sep 2011
4
0
1
Zakaj se ameriški avtomobili nikakor ne primejo v EU, toda na drugi strani so EU in jap. avtomobili bolje prodajani od domačih znamk v USA?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.476
449
83
Citat:
Uporabnik dvanulaturbo pravi:
Zakaj se ameriški avtomobili nikakor ne primejo v EU, toda na drugi strani so EU in jap. avtomobili bolje prodajani od domačih znamk v USA?

Ti je že Notranjc zgoraj odgovoril:
Citat:
Evropski trg je veliko bolj kompleksen in zahteven kot USA.

Iz istega razloga se Yugo ni prodajal v Nemčiji, Mercedes v Jugi pač
wink-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Jaz sem v states več avtov razbil kot ti peljal, tako da ne prosim, ker mi pri hertzu več ne dajo avta v rent.


In tisti monstrum ni bil primeren za hiše premikat, mislim da je bil F250, in bencinski V8 ima več navora kot dizelski "mlinček".


Določene male bencinske nekatere niti nimajo dizelskega goriva... Na aljaski sem fural kombi za 12 oseb, bencinar, Jeep CJ
mi je zabil avtomat, prišla po mene vleka katera lahko povleče tudi avtobus (F350), hevidjuti bencinar s 15 miljami na galono.

Pri prizganem ford rangeru (2000) sem se ven zaklenil ker je lock imel tako da si ga pac stisnil ko si odpiral vrata od znotraj,
pride model s wrecker tow truckom, benzinar.


Tam še bi tramvaj šel na bencin če nebi blo štroma.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Šofer je zabit. H1 ima torsen diferenciale, kar pomeni, da delujejo na razmerje navora, vec navora na kolo, ki ima boljso trakcijo. Problem je, ko na enem kolesu ni nobene trakcije ker je v zraku in torsen ves navor prenese na to kolo v zraku. Vse kar bi šofer moral naredit je, zraven plina, malo pritisnit na zavore.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.991
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Kaj je stabo? Evropski kupci so bolj razvajeni in zahtevni? Aja, zato je še danes klima in tempomat posebnost v EU avtih? hahahaha! Da ostale opreme sploh ne omenjam. Pa spet o neki plastiki in kvalitetni notranjosti. Noben evropski avto nima bolj kvalitetne plastike in celotne notranjosti, kot kakšen ameriški avto v istem cenovnem razredu!!

Klima je pogojena s podnebjem, če ne bi bil nek zaplankan slovenc ki ima rad V8 motorje v ameriških piksnah bi to lahko vedel. Za naše podnebje recimo klima ni (bila) mus, tako kot dvomim da so imeli ameriški avti na aljaski montirane klime. Pa tempomat je ista stvar, pri nas (na splošno večji del EU, razen par nižinski delov) ga nimaš kje rabit.

Pa noben ne pravi da so ameriški avti totalno zanič, so pač namenjeni drugim/drugačnim potrebam in drugačnim pogojem. En od teh pogojev je tudi neomejen vir nafte.

Glede kvalitete bi se skoraj strinjal, plastika v ameriških avtih je podobna tisti v yugotu .. zame je to kvalitetna plastika in jo mnogo današnjih avtov nima, ni pa ravno prestiž. O usnju pa kdaj drugič, ampak do sedaj videno me iz amerike ni prepričalo (pa niti ni toliko problem material kot pa sama kvaliteta).

Še sam sebi ne verjameš tem traparijam,ki jih pišeš! Kaj hočeš povedati, da imamo v evropi stalno zimo in temperature do max 15-20 stopinj? Iz kje si ti padu? Ni potrebe po klimi?? hahahahahahah! Zakaj si jo pa potem danes v evropi vsi želijo? Aja pred pedesetimi leti v evropi še nismo imeli poletja. Sem pa res trapast! Tempomat je pa zame nekaj najbolj uporabnega v avtomobilu, že več, kot deset na naših slovenskih in evropskih cestah popolnoma vsak dan uporabim tempomat. Najlažje je za nekaj česar nimaš reči, da je brezveze in neuporabno. hahahaha! Še enkrat, plastika v ameriških avtomobilih ni nič slabša od plastike v evropskih avtomobilov, da japonskih sploh ne omenjam! Bi pa res enkrat rad videl tisto famozno super kvalitetno plastiko v EU avtomobilih o kateri nekateri stalno govorite. Vozil sem se že v premnogih evropskih avtomobilih pa je nikjer nisem opazil. In za konec lahko rečem, da govoriš totalne blesarije!! Za klimo in tempomat praviš, da je nekaj brezveznega ampak neka plastika na armaturi je pa nekaj najbolj pomebnega pri avtomobilu!?!?! haha! Iz kje si ti padu s takimi forami? Ti meni praviš zaplankan pa stresaš take bedarije in evropo primerjaš z Aljasko. Hvala za smeh!

Citat:
Uporabnik dvanulaturbo pravi:
Zakaj se ameriški avtomobili nikakor ne primejo v EU, toda na drugi strani so EU in jap. avtomobili bolje prodajani od domačih znamk v USA?

Ameriške avtomobilske firme žal nikoli niso imele neke resne ambicije priti na Evropski trg, se je pa kljub temu v evropo uvozilo ogromno ameriških avtomobilov v privatni režiji in preko privat prodajalcev, predvsem v Nemčijo, Nizozemsko, Švedsko...še posebej na švedskem je neverjetno visok odstotek ameriških avtomobilov. V ameriki so na prvem mestu po prodaji še vedno ameriški avtomobili. Je pa res veliko tudi drugih znamk, predvsem BMW, Mercedes in Toyota pa še to samo njihovi najboljši izdelki ne kar vsako sranje.
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:

Jaz sem v states več avtov razbil kot ti peljal, tako da ne prosim, ker mi pri hertzu več ne dajo avta v rent.


In tisti monstrum ni bil primeren za hiše premikat, mislim da je bil F250, in bencinski V8 ima več navora kot dizelski "mlinček".


Določene male bencinske nekatere niti nimajo dizelskega goriva... Na aljaski sem fural kombi za 12 oseb, bencinar, Jeep CJ
mi je zabil avtomat, prišla po mene vleka katera lahko povleče tudi avtobus (F350), hevidjuti bencinar s 15 miljami na galono.

Pri prizganem ford rangeru (2000) sem se ven zaklenil ker je lock imel tako da si ga pac stisnil ko si odpiral vrata od znotraj,
pride model s wrecker tow truckom, benzinar.


Tam še bi tramvaj šel na bencin če nebi blo štroma.

No z lepim se hvališ. Jaz še nobenega avtomobila nisem razbil.

Kaj tebe moti samo to, ker so vsi bencinarji? In kaj je s tem narobe? Jaz imam najraje bencinski motor in vedno gha bom imel! Tista malekost večja poraba me ne moti saj itak notr prinesem z zanesljivostjo in manjšimi stroški servisov bencinarja.

Amm...F250 pa dizelski mlinček?? Če je bil res F250 in je bil dizel je imel 7.3l ali pa 6.2l power stroke, ki ima precej precej več navora, kot bencinski motorji v dotičnem pick upu! Ne vem sicer kakšne dizle ti voziš ampak tale dva se meni ne zdita mlinčka. hahahahaha!

Jojojoj koliko brihtnežov na kupu!
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
daj ne bluzi s tempomatom, pri nas ga uporabljaš kvečjemu vsak dan, če se vsak dan po AC voziš, pa še to izven prometnih konic, na regionalnih cestah je pa tako ali tako praktično neuporaben. Najbolj je izven ac uporaben še v naseljih, pa še tam je limiter bolj praktičen.

In ja, imam tempomat v avtu, ampak bi pri nas brez problema preživel brez njega, pa je vsaj 30-40% moje vožnje po AC.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.991
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
daj ne bluzi s tempomatom, pri nas ga uporabljaš kvečjemu vsak dan, če se vsak dan po AC voziš, pa še to izven prometnih konic, na regionalnih cestah je pa tako ali tako praktično neuporaben. Najbolj je izven ac uporaben še v naseljih, pa še tam je limiter bolj praktičen.

In ja, imam tempomat v avtu, ampak bi pri nas brez problema preživel brez njega, pa je vsaj 30-40% moje vožnje po AC.

Normalno, da bi preživel brez njega! Tudi brez servo volana bi preživel in tudi brez avta bi preživel! Ampak brez "kvalitetne" plastike pa nikakor ne moreš preživeti!!
uf-1.gif


Vozim se po regionalnih cestah in delno tudi po AC in obvoznici in po mestu. Tempomat je zame zelo praktičen. Delna zasluga gre tudi tempomatu, da že deset let nisem plačal kazni zaradi morebitne prekoračitve hitrosti v naseljih! Za dolge fure 100-500+km po avtocesti je pa itak nepogrešljiv. Ja, res se dogaja, da ga moram izklopiti in zopet vklopiti, ker večina ne vozi s tempomatom in mi včasih zjebejo sistem ampak itak vse z gumbi na volanu uredim. Po dolgi vožnji sem zaradi tempomata precej manj utrujen oziroma sploh nisem. Je pa tempomat užitek v kombinaciji z aut.menjalnikom, ker pri ročnem ti lahko naredi še več dela. Ročni menjalik je pa itek še ena nepotrebna zadeva. Ja saj vem, vsi rally vozite in imate zaradi ročnega menjalnika boljši občutek in kontrolo nad vozilom...haha!
 
Nazadnje urejeno:

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
meni je recimo zelo vsec pri USA avtih to, da na vsakem gumbu pise v vsaj dveh vrsticah cemu sluzi. Ce slucajno pozabim je zadrega v hipu razresena.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.706
9.908
113
40
MB
hysterical-1.gif


kak se je razjezo oni stric, verjetno se je v svojem amerikancu z glavo v armaturko zabil pa boli
grin1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Še sam sebi ne verjameš tem traparijam,ki jih pišeš! Kaj hočeš povedati, da imamo v evropi stalno zimo in temperature do max 15-20 stopinj? Iz kje si ti padu? Ni potrebe po klimi?? hahahahahahah! Zakaj si jo pa potem danes v evropi vsi želijo? Aja pred pedesetimi leti v evropi še nismo imeli poletja. Sem pa res trapast! Tempomat je pa zame nekaj najbolj uporabnega v avtomobilu, že več, kot deset na naših slovenskih in evropskih cestah popolnoma vsak dan uporabim tempomat. Najlažje je za nekaj česar nimaš reči, da je brezveze in neuporabno. hahahaha! Še enkrat, plastika v ameriških avtomobilih ni nič slabša od plastike v evropskih avtomobilov, da japonskih sploh ne omenjam! Bi pa res enkrat rad videl tisto famozno super kvalitetno plastiko v EU avtomobilih o kateri nekateri stalno govorite. Vozil sem se že v premnogih evropskih avtomobilih pa je nikjer nisem opazil. In za konec lahko rečem, da govoriš totalne blesarije!! Za klimo in tempomat praviš, da je nekaj brezveznega ampak neka plastika na armaturi je pa nekaj najbolj pomebnega pri avtomobilu!?!?! haha! Iz kje si ti padu s takimi forami? Ti meni praviš zaplankan pa stresaš take bedarije in evropo primerjaš z Aljasko. Hvala za smeh!

Ja ok, imas v vsem prav!
tongue-1.gif


Še vedno pa je desjtvo da so američani prišli samo do svojih ropotajočih V8, medtem ko je evropa lepo šla dalje v V10, V12, V16 oz. W8 in W12 motorje, kar ameri še vedno niso sposobni. O tem da nek linijski I6 motor proizvede več navora in moči kot pa V8, da porabi manj in proizvede celo manj vibracij pa ne mislim razlagat! Aja, evropski V8 motorji (ki seveda obstjajo, od nekdaj) so precej bolj softicirani kot ameriško ropotalo, to da so postavljeni v vozila ki se jih celo da vozit za razliko od američanov tudi ne mislim razlagat.

Skratka pod črto, za konec, evropejci imajo večjega!
evil.gif