hočem ga - 300C !!!

juhica

Pripravnik
13. apr 2011
37
0
6
samo pri 2260Kg je to zelo mala poraba..hmm?
kakšna je pa kaj odzivnost menjalnika?
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
KLIK
še sam sm presenečen nad porabo
shocked-1.gif
 

juhica

Pripravnik
13. apr 2011
37
0
6
tale Thema je še lepša!
to so pravi avti! Ne pa neke mazdice, pa pazdice,pa rumenci in oktoberfesti!
 

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Citat:
Uporabnik jamiekarai pravi:
ne se slepit poraba je ziher vecja sploh ko ga stisnes

Ah, oprosti! Ti rabiš porabo ko ga tiščiš in ne povprečno! E, pol pa je 12,43532! Mislim, ...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.104
16.308
113
v bistvu je trenutna poraba ko ga pritisneš sigurno 20+ litrov
tongue-1.gif
povprečna (mešana vožnja) pa res ne vem zakaj nebi mogla bit 8,5/100km....
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Hmm, kako gre to skupaj. Skoraj 2.3 tone, slabih 220 konjev v navezi z avtomatiko in 7.6s do 100 km/h?
crazy1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Dobro tam kjer gledate se pojavlja pojem "skupna masa" kar verjetno pomeni masa vozila + nosilnost, dvomim da ima neka stara C klasa 2 toni toliko še terenci na šasiji nimajo.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
A ni 7,9s do 100? Sicer pa ja, zadnji diferencial ima zanimivo razmerje. Zato pa ne gre kaj dosti hitreje od 220km/h.

Mene pri tem avtu najbolj moti notranjost. Že na pogled ni kaj prida, ko se pa dotakneš stvari ... je pa nivo R5 Campus z usnjenimi sedeži.
uf-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Saj to je problem vseh avtov prek luže..., pri vseh je isto - na zunaj oh in sploh, materiali v notranjosti, vodljivost, zastarela tehnologija in tudi kvalitetea izdelave, pa na mizerni ravni. Viper, Mustang, Charger, H1, H2..., če izpostavim najbolj zanimive

Corvette ima še vedno listnate vzmeti zadaj...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
A ni 7,9s do 100? Sicer pa ja, zadnji diferencial ima zanimivo razmerje. Zato pa ne gre kaj dosti hitreje od 220km/h.

Mene pri tem avtu najbolj moti notranjost. Že na pogled ni kaj prida, ko se pa dotakneš stvari ... je pa nivo R5 Campus z usnjenimi sedeži.
uf-1.gif

Sem zdaj pogledal na carfolio.com in piše, da ima 8.6s do 100 km/h, teža pa je 1910kg. To je že bolj realno.
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Saj to je problem vseh avtov prek luže..., pri vseh je isto - na zunaj oh in sploh, materiali v notranjosti, vodljivost, zastarela tehnologija in tudi kvalitetea izdelave, pa na mizerni ravni. Viper, Mustang, Charger, H1, H2..., če izpostavim najbolj zanimive

Corvette ima še vedno listnate vzmeti zadaj...

Smešen si. Če že tako izpostavljaš to listnato vzmet pri corvetti ti naj samo nekaj napišem. Listna vzmet pri corvetti je iz posebnih materialov in ima boljše karakteristike od vijačnih vzmeti. Med drugim že sama vzmet deluje kot stabilizator, ker povezuje obe strani in se ob pritisku na eni strani prenaša sila tudi na drugo. Na top gearovi progi je bla corvetta pred cajtom (nekaj let nazaj) hitrejša od 911 gt3 ipd.....
Da o temu kolk stane športni američan in kolko en evropski športnik ne govorim. Če lahko ameriški športni avto podobnih karakteristik dobim 30.000 evrov ceneje od evropskega športnika, na račun poceni plastike potem naj bo temu tako. Pač majo američani drugačno filozofijo od evropejcev.....Samo cene primerjaj malo, pa poglej kakega američana dobiš za tak denar in kakšnega evropejca.

PS: če sem lih pr cenah. Camaro se v ameriki začne pri 22.000 dolarjih.....Hmmm povej mi kaj za to dobim od evropejcev.....niti audija A3. Naj nadaljujem? Corvetta 49.000 dolarjev....ker evropski avto s 400+ hp dobim za ta denar (novega seveda)? Aja corvetta ma kurčeve listnate vzmeti.....
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno: