hočem ga - 300C !!!

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Hm.. charger je bil potem preobleka katerega avta? Ali pa challenger? Ali pa corvetta?
Sorry my bad. Ampak sem napisal prej da se do neke mere držijo še zdej tega. Relativno poceni avtomobil z veliko konjenice.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Saj to je problem vseh avtov prek luže..., pri vseh je isto - na zunaj oh in sploh, materiali v notranjosti, vodljivost, zastarela tehnologija in tudi kvalitetea izdelave, pa na mizerni ravni. Viper, Mustang, Charger, H1, H2..., če izpostavim najbolj zanimive

Corvette ima še vedno listnate vzmeti zadaj...

Smešen si. Če že tako izpostavljaš to listnato vzmet pri corvetti ti naj samo nekaj napišem. Listna vzmet pri corvetti je iz posebnih materialov in ima boljše karakteristike od vijačnih vzmeti. Med drugim že sama vzmet deluje kot stabilizator, ker povezuje obe strani in se ob pritisku na eni strani prenaša sila tudi na drugo. Na top gearovi progi je bla corvetta pred cajtom (nekaj let nazaj) hitrejša od 911 gt3 ipd.....
Da o temu kolk stane športni američan in kolko en evropski športnik ne govorim. Če lahko ameriški športni avto podobnih karakteristik dobim 30.000 evrov ceneje od evropskega športnika, na račun poceni plastike potem naj bo temu tako. Pač majo američani drugačno filozofijo od evropejcev.....Samo cene primerjaj malo, pa poglej kakega američana dobiš za tak denar in kakšnega evropejca.

PS: če sem lih pr cenah. Camaro se v ameriki začne pri 22.000 dolarjih.....Hmmm povej mi kaj za to dobim od evropejcev.....niti audija A3. Naj nadaljujem? Corvetta 49.000 dolarjev....ker evropski avto s 400+ hp dobim za ta denar (novega seveda)? Aja corvetta ma kurčeve listnate vzmeti.....
bonk.gif


Drži tisto o Camarih, Ampak nova top kurveta še te vedno košta 130k, za 130k (give and take 10k) raje kupim SL600 Panorama

Nov me po naročilu firme stane netto 112k, torej 133k, ampak počakaj, nov, po naročilu, skratka si bom zmišljeval barvo usnja na armaturi in po strehi in bla-bla-bla. Sicer ni hitrejši (mislim da se gre za pol sekunde navzkriž), pa jasno je katerega bom prodal v enem mesecu katerega pa v pol leta.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.467
1.929
113
Pa ne moreš ZR1 metat v isti koš. Ta poskuša bit konkurenca čisto pravim superšportnikom. Konec koncev ima 620 konjev in karbonske bremze.
Osnovno C6, ki ima 430 konjev dobiš pri našem zastopniku novo za dobrih 70 jurjev. Tu pa težko najdeš kaj primerljivega.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Hm.. charger je bil potem preobleka katerega avta? Ali pa challenger? Ali pa corvetta?
Charger je bil preoblečen Dart, Coronet, kasneje celo imel za osnovo Chrysler Cordobo (ja tisto s »Corinthian Leather«
grin1.gif
).
Challenger je bil na začetku samostojen model (odgovor na manjšega Mustanga), kasneje pa preoblečen Mitsubishi Galant.
hysterical-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Pa ne moreš ZR1 metat v isti koš. Ta poskuša bit konkurenca čisto pravim superšportnikom. Konec koncev ima 620 konjev in karbonske bremze.
Osnovno C6, ki ima 430 konjev dobiš pri našem zastopniku novo za dobrih 70 jurjev. Tu pa težko najdeš kaj primerljivega.


Dobis za 78k tut SL350 DVD, ki pa ima resda samo 315hp. Še vedno mam raje merklo, al pa kupim leto staro pa je še cenejša.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Hm.. charger je bil potem preobleka katerega avta? Ali pa challenger? Ali pa corvetta?
Charger je bil preoblečen Dart, Coronet, kasneje celo imel za osnovo Chrysler Cordobo (ja tisto s »Corinthian Leather«
grin1.gif
).
Challenger je bil na začetku samostojen model (odgovor na manjšega Mustanga), kasneje pa preoblečen Mitsubishi Galant.
hysterical-1.gif

Barracuda (osnova je bila Valiant) je prisla pred Mustangom, Chrysler je bil lastnik Plymoutha in Dodga, sele kasneje v zacetku 70-ih je sele prisel Challenger, aka Barracuda.

Kasnejsi letniki pa s prvimi serijami Challengerji niso imel nic skupnega. Kakor mi je znano so jih delal samo 4 leta. Kasneje so preprosto, kot si ze rekel rebadgal Galanta, celo na Japonskem so ga delal in s tem izvedli lep fail.

Hocem reci, vcasih so si bili ti avti konkurenca ('Cudda, Mustang, Charger, Chevelle...), danes sta pa Charger in Challenger oba na Chryslerjevi 300 platformi.

Na koncu imas pol Mercedesovga challengerja
hysterical-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
kzs:

pišuka, sm mislu, da berem temo EU vs. USA cars... ne pa temo o Chryslerju 300C
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
No, Charger je zdaj limo. Challenger je pa skrajšana platforma. Kar se pa zadnje trditve tiče, je pa to samo dobro za take kot je MX, ki skrivoma onanirajo na Merkle, okoli se pa vozijo v VAG drvarnicah.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.104
16.310
113
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:

Recimo trenutni Viper nima niti ESP.
Camaro, Mustang,Challenger ... ....
.......avti lepo izgledajo ampak......

in prov je tko.... hebeš el. opremo...
wink-1.gif

467716-post_slo.gif


v končni fazi si avto kupil zato da se gre na počez pa da se žgejo gume
grims-1.gif
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Saj to je problem vseh avtov prek luže..., pri vseh je isto - na zunaj oh in sploh, materiali v notranjosti, vodljivost, zastarela tehnologija in tudi kvalitetea izdelave, pa na mizerni ravni. Viper, Mustang, Charger, H1, H2..., če izpostavim najbolj zanimive

Corvette ima še vedno listnate vzmeti zadaj...

Stari čestitam. Hvala bogu, da imamo v naši bližini take strokovnjake....
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Drugačna filozofija, ki se povprečnemu "japi" evropejcu ne dopade in je ne more razumet, ko se pelje v svoji novi 911-tki. To so popolnoma različni avtomobili, narejeni za različne ljudi...

V bistvu je res težko razumeti zakaj so bili včasih USA avti narejeni samo za naravnost, imeli 7,0 V8 Big Block motorje, če pa so evropejci naredili avto s pol manj kubiki in večjo močjo, kateri je veliko manj kuril in bil neprimerljivo bolj vodljiv na ovinkih.

P.S. ne me narobe razumet, tudi mene fascinirajo USA muscle cars (stari in novi) in so impozantna pojava na cesti. Ampak, ko se človek malo poglobi v detalje, vozne lastnosti... pač ni to to.


Heheh, in potem poslušaš kakšne ate pri nas (bivše avto moto entuzijaste), ko se pogovarjajo, kwa so to včasih avti leteli, pa bli full športni itd itd (rezne alfe in podobne jajca) in potem enega takega vprašaš, kolk pa je potem to melo konj in ti pove, da tud 100 ali pa 120.

LOL, amerikanci pa so se vozili s 300 in več konji.....
Pa tud tako opevani evropski avti iz tistega časa se niso vozili bogvekaj dobro po ovinkih.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Vem, sem malo karikiral pri napisanem. Seveda niso to predpotopne mašine... In po pomoti sem vključil H1. Mišljeno je bilo H2 in H3

Ko je bil pred leti predstavljen H2 sem si ga malo bolj podrobno ogledal, pretipal...
Tamle pod smerokazom in med meglenko, sem odbijač malce močneje dol stisnil..., ne pretiravam - cel prednji konec se je premaknil in zaškripal, plastika se je uvijala pod neznatnim pritiskom...
Če je to kao neki zaj€ban terenec - O.K....,

h2-410.jpg
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
No, Charger je zdaj limo. Challenger je pa skrajšana platforma. Kar se pa zadnje trditve tiče, je pa to samo dobro za take kot je MX, ki skrivoma onanirajo na Merkle, okoli se pa vozijo v VAG drvarnicah.


Okoli se vozimo v Entwicklung-ah ne VAGih, VAG je v garaži ker je manj provokativen, ker odkar mam razvojnega, sosed pasata pušča v garaži in ne več pred njo kot leta prej...

Merklo sem izpostavil, ker bemfaš nima primerljivega roadsterja (rabljen z8 je dražji od nove kurvete), tako audi ne (ok, R8 zdaj), merkla pa.

Pri bmwju je pač tak da 10 let star z8 stane 100 jurjev več kot nova kurveta, če želiš novega pa lahko kupiš z alpina značko novega,
bruto bo okol 200 jurjev.

Zvezda je za 40+, propeler za 40- juzerje
smile-1.gif
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Nič niso bili top tehnika. Tudi takrat so vzeli za osnovo navadne limuzine in naredili lepe preoblekce okrog velikega motorja. Zaradi manj pleha so bili pa nekaj lažji. To je tudi bil cilj.

Je podobno tudi sedaj ja.

Meni je najbolj zanimivo (smešno), da so včasih vgrajevali samo en motor v najrazličnejšo paleto avtomobiliov, limuzine, muscle, poltovornjake, avtobuse, lažje tovornjake. Recimo Chevrolet Big Block od leta 1955 pa tam do sredine 80-ih. Ta motor je bil v vseh modelih grupe GM skoraj 30 let. In vsa leta v osnovi nespremenjen.

Tudi sedaj se še vgrajuje, le da je konkretno moderniziran.


Tisto je bil blok generacija 1. Sedaj se vgrajuje blok generacija 4,. Generacija 3 (LS in LQ) motorji so bili konkretna orenk štenga v razvoju motorja in trenutni blok je prva liga.

Zakaj bi za vsak avto razvijali nov blok, tako kot evropejci in pri vsakem naredijo neke spremembe in vsak ima neke svoje hibe in pomanjkljivosti? Amerikanci naredijo en blok za osnovo, ki je dovolj dober za mnogo raznih različič in potem na bazi tega naredijo razne variante, od športnih (z vgrajenimi športnimi komponentami) do towing zadev (z vgrajenimi težjimi in močnješimi komponentami) itd itd..
Fora je v tem, da potem velika večina delov okrog motorja in ostale tehnike paše iz enega na drug avto in lahko zaradi tega močno poenostaviš tako proizvodnjo kot servis itd..
Zakaj bi recimo delal tako kot evropejci, ko naredijo za vsak motor 100 različič neke komponente (recimo vodne pumpe) in spremenijo samo recimo razporeditev šravfov, funkcijo in zmogljivosti pa so povsem iste ostalim modelom? Ampak stvar zakomplicirajo tolk, da je treba it po rezervni del s številko motorja, da lahko najdejo pravi del. In ker vsak del paše samo na malo število motorjev, je cena za te dele dražja in še težje je imet na lagerju recimo 100 različnih vodnih pump. A ni boljše met na lagerju 1 pumpo, ki paše na večino motorjev?