Sorry my bad. Ampak sem napisal prej da se do neke mere držijo še zdej tega. Relativno poceni avtomobil z veliko konjenice.Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Hm.. charger je bil potem preobleka katerega avta? Ali pa challenger? Ali pa corvetta?
Sorry my bad. Ampak sem napisal prej da se do neke mere držijo še zdej tega. Relativno poceni avtomobil z veliko konjenice.Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Hm.. charger je bil potem preobleka katerega avta? Ali pa challenger? Ali pa corvetta?
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Corvette ima še vedno listnate vzmeti zadaj...
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Saj to je problem vseh avtov prek luže..., pri vseh je isto - na zunaj oh in sploh, materiali v notranjosti, vodljivost, zastarela tehnologija in tudi kvalitetea izdelave, pa na mizerni ravni. Viper, Mustang, Charger, H1, H2..., če izpostavim najbolj zanimive
Corvette ima še vedno listnate vzmeti zadaj...
Smešen si. Če že tako izpostavljaš to listnato vzmet pri corvetti ti naj samo nekaj napišem. Listna vzmet pri corvetti je iz posebnih materialov in ima boljše karakteristike od vijačnih vzmeti. Med drugim že sama vzmet deluje kot stabilizator, ker povezuje obe strani in se ob pritisku na eni strani prenaša sila tudi na drugo. Na top gearovi progi je bla corvetta pred cajtom (nekaj let nazaj) hitrejša od 911 gt3 ipd.....
Da o temu kolk stane športni američan in kolko en evropski športnik ne govorim. Če lahko ameriški športni avto podobnih karakteristik dobim 30.000 evrov ceneje od evropskega športnika, na račun poceni plastike potem naj bo temu tako. Pač majo američani drugačno filozofijo od evropejcev.....Samo cene primerjaj malo, pa poglej kakega američana dobiš za tak denar in kakšnega evropejca.
PS: če sem lih pr cenah. Camaro se v ameriki začne pri 22.000 dolarjih.....Hmmm povej mi kaj za to dobim od evropejcev.....niti audija A3. Naj nadaljujem? Corvetta 49.000 dolarjev....ker evropski avto s 400+ hp dobim za ta denar (novega seveda)? Aja corvetta ma kurčeve listnate vzmeti.....
Charger je bil preoblečen Dart, Coronet, kasneje celo imel za osnovo Chrysler Cordobo (ja tisto s »Corinthian Leather«Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Hm.. charger je bil potem preobleka katerega avta? Ali pa challenger? Ali pa corvetta?
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Pa ne moreš ZR1 metat v isti koš. Ta poskuša bit konkurenca čisto pravim superšportnikom. Konec koncev ima 620 konjev in karbonske bremze.
Osnovno C6, ki ima 430 konjev dobiš pri našem zastopniku novo za dobrih 70 jurjev. Tu pa težko najdeš kaj primerljivega.
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Tam za 75k€ se dobi tudi M3.
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Charger je bil preoblečen Dart, Coronet, kasneje celo imel za osnovo Chrysler Cordobo (ja tisto s »Corinthian Leather«Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Hm.. charger je bil potem preobleka katerega avta? Ali pa challenger? Ali pa corvetta?).
Challenger je bil na začetku samostojen model (odgovor na manjšega Mustanga), kasneje pa preoblečen Mitsubishi Galant.
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Recimo trenutni Viper nima niti ESP.
Camaro, Mustang,Challenger ... ....
.......avti lepo izgledajo ampak......
in prov je tko.... hebeš el. opremo...
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Saj to je problem vseh avtov prek luže..., pri vseh je isto - na zunaj oh in sploh, materiali v notranjosti, vodljivost, zastarela tehnologija in tudi kvalitetea izdelave, pa na mizerni ravni. Viper, Mustang, Charger, H1, H2..., če izpostavim najbolj zanimive
Corvette ima še vedno listnate vzmeti zadaj...
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Drugačna filozofija, ki se povprečnemu "japi" evropejcu ne dopade in je ne more razumet, ko se pelje v svoji novi 911-tki. To so popolnoma različni avtomobili, narejeni za različne ljudi...
V bistvu je res težko razumeti zakaj so bili včasih USA avti narejeni samo za naravnost, imeli 7,0 V8 Big Block motorje, če pa so evropejci naredili avto s pol manj kubiki in večjo močjo, kateri je veliko manj kuril in bil neprimerljivo bolj vodljiv na ovinkih.
P.S. ne me narobe razumet, tudi mene fascinirajo USA muscle cars (stari in novi) in so impozantna pojava na cesti. Ampak, ko se človek malo poglobi v detalje, vozne lastnosti... pač ni to to.
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
No, Charger je zdaj limo. Challenger je pa skrajšana platforma. Kar se pa zadnje trditve tiče, je pa to samo dobro za take kot je MX, ki skrivoma onanirajo na Merkle, okoli se pa vozijo v VAG drvarnicah.
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Nič niso bili top tehnika. Tudi takrat so vzeli za osnovo navadne limuzine in naredili lepe preoblekce okrog velikega motorja. Zaradi manj pleha so bili pa nekaj lažji. To je tudi bil cilj.
Je podobno tudi sedaj ja.
Meni je najbolj zanimivo (smešno), da so včasih vgrajevali samo en motor v najrazličnejšo paleto avtomobiliov, limuzine, muscle, poltovornjake, avtobuse, lažje tovornjake. Recimo Chevrolet Big Block od leta 1955 pa tam do sredine 80-ih. Ta motor je bil v vseh modelih grupe GM skoraj 30 let. In vsa leta v osnovi nespremenjen.
Tudi sedaj se še vgrajuje, le da je konkretno moderniziran.