hočem ga - 300C !!!

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Nič kaj posebej je ne izpostavljam, no vsaj meni se ne zdi, samo dejstvo sem napisal.
Šele zadnja generacija - C6 se pelje vštric s konkurenti kar se tiče vodljivosti, prejšnje pa niti blizu niso bile EU športnim avtom.

Sicer se pa ne čudim - ni hudič, da jim ne bi uspelo v 60. letnem razvoju listnasto vzmet izpiliti do konca.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Saj to je problem vseh avtov prek luže..., pri vseh je isto - na zunaj oh in sploh, materiali v notranjosti, vodljivost, zastarela tehnologija in tudi kvalitetea izdelave, pa na mizerni ravni. Viper, Mustang, Charger, H1, H2..., če izpostavim najbolj zanimive

Corvette ima še vedno listnate vzmeti zadaj...

Aaaaaalo Jagoda.. Z06 pa Viper ACR (X) sta hitrejsa (zacuda tudi po ovinkih) cez marsikatero evropsko kanto. Sta pa res notri fUgly plastik fantastik.
10.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Ma pust top izvedenke posameznih modelov. Potem ne priedmo do konca, oz. pridemo - v prid EU.

Recimo trenutni Viper nima niti ESP.
Camaro, Mustang,Challenger ... so avti za entuziaste..., žal je tako. Niso na ravni EU izdelkov pa obračaj kakor hočeš.
Ne rečem, avti lepo izgledajo ampak pod kožo je pa arhaična tehnika.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Viper SRT-10 namenoma nima nobene elektronike. Celo vec jo je imel RT-10
smile-1.gif


Pri ostalih so pa pac vzeli eno povprecno osnovno, naredili lustno preoblekco in je to to. Rebadge. Skoda.
 

Sheriff

Fizikalc
26. jan 2009
1.953
0
36
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:

Recimo trenutni Viper nima niti ESP.
Camaro, Mustang,Challenger ... ....
.......avti lepo izgledajo ampak......

in prov je tko.... hebeš el. opremo...
wink-1.gif
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Fora današnjih ameriškij športnikov (camaro, mustang, charger.....) je pojem american muscle. In tega pojma ki se je pojavil v 60-tih letih se držijo še danes do neke mere. Drugačna filozofija, ki se povprečnemu "japi" evropejcu ne dopade in je ne more razumet, ko se pelje v svoji novi 911-tki. To so popolnoma različni avtomobili, narejeni za različne ljudi...
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Ze res, samo Mustangi, Camari, Challengerji, Chargerji iz 60 let so bili top tehnika za tiste case. Danes pa (karikiram) vzamejo osnovno druzinske limuzine, naredijo lustno oblekco, nabijejo V8 hemi gor in je to to.
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Citat:
The term generally refers to 2-door rear wheel drive family-style 4+ passenger mid-size cars (and, by some, full-size cars) equipped with large, powerful, V8s, and sold at an affordable price for mainly street use and sometimes both formal and informal drag racing.
. In kaj je bilo v preteklosti drugače?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.834
113
Mah ni, elsktronika je fajn, samo naj bo v celoti izkljucljiva.
Sej se da z varovalko resit, sam ni to to. Je pa fajn da se ABS poknes ven
smile-1.gif
.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Hm.. charger je bil potem preobleka katerega avta? Ali pa challenger? Ali pa corvetta?
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Nič niso bili top tehnika. Tudi takrat so vzeli za osnovo navadne limuzine in naredili lepe preoblekce okrog velikega motorja. Zaradi manj pleha so bili pa nekaj lažji. To je tudi bil cilj.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Mah ni, elsktronika je fajn, samo naj bo v celoti izkljucljiva.
Sej se da z varovalko resit, sam ni to to. Je pa fajn da se ABS poknes ven
smile-1.gif
.

in kje ti bo to prav prišlo?
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Drugačna filozofija, ki se povprečnemu "japi" evropejcu ne dopade in je ne more razumet, ko se pelje v svoji novi 911-tki. To so popolnoma različni avtomobili, narejeni za različne ljudi...

V bistvu je res težko razumeti zakaj so bili včasih USA avti narejeni samo za naravnost, imeli 7,0 V8 Big Block motorje, če pa so evropejci naredili avto s pol manj kubiki in večjo močjo, kateri je veliko manj kuril in bil neprimerljivo bolj vodljiv na ovinkih.

P.S. ne me narobe razumet, tudi mene fascinirajo USA muscle cars (stari in novi) in so impozantna pojava na cesti. Ampak, ko se človek malo poglobi v detalje, vozne lastnosti... pač ni to to.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Mah ni, elsktronika je fajn, samo naj bo v celoti izkljucljiva.
Sej se da z varovalko resit, sam ni to to. Je pa fajn da se ABS poknes ven
smile-1.gif
.

in kje ti bo to prav prišlo?

Kjerkoli želiš malo bolj športni avto (ne drži nujno za superšportnike z F1 tehnologijo) peljat hitro. Če želiš biti hiter na kakšnem TimeAttacku, je nujno izklopiti vsa eletronska pomagala, ker so samo v napoto.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Nič niso bili top tehnika. Tudi takrat so vzeli za osnovo navadne limuzine in naredili lepe preoblekce okrog velikega motorja. Zaradi manj pleha so bili pa nekaj lažji. To je tudi bil cilj.

Je podobno tudi sedaj ja.

Meni je najbolj zanimivo (smešno), da so včasih vgrajevali samo en motor v najrazličnejšo paleto avtomobiliov, limuzine, muscle, poltovornjake, avtobuse, lažje tovornjake. Recimo Chevrolet Big Block od leta 1955 pa tam do sredine 80-ih. Ta motor je bil v vseh modelih grupe GM skoraj 30 let. In vsa leta v osnovi nespremenjen.

Tudi sedaj se še vgrajuje, le da je konkretno moderniziran.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Nič niso bili top tehnika. Tudi takrat so vzeli za osnovo navadne limuzine in naredili lepe preoblekce okrog velikega motorja. Zaradi manj pleha so bili pa nekaj lažji. To je tudi bil cilj.

Doloceni modeli so si od zacetka delili dolocene dele, ja.. Kasneje pa ne vec.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
to mi je vse jasno.
želel sem povedati to da so američani brez elektronike nevodljivi projektili.
Z06 je z vklopljenim sistemom poplesavala po cesti in to v suhem vremenu. Velik in težak motor daleč spredaj, ogromno moči na zadnji kolesi kjer ni oprijema kliče po nesreči, sploh če šofer ni 100% vešč svojega avtomobila.

Kakšen lotus je pa druga pesem....
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
46
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Nič niso bili top tehnika. Tudi takrat so vzeli za osnovo navadne limuzine in naredili lepe preoblekce okrog velikega motorja. Zaradi manj pleha so bili pa nekaj lažji. To je tudi bil cilj.

Je podobno tudi sedaj ja.

Meni je najbolj zanimivo (smešno), da so včasih vgrajevali samo en motor v najrazličnejšo paleto avtomobiliov, limuzine, muscle, poltovornjake, avtobuse, lažje tovornjake. Recimo Chevrolet Big Block od leta 1955 pa tam do sredine 80-ih. Ta motor je bil v vseh modelih grupe GM skoraj 30 let. In vsa leta v osnovi nespremenjen.

Tudi sedaj se še vgrajuje, le da je konkretno moderniziran.

Make it simple
grin1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.834
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Mah ni, elsktronika je fajn, samo naj bo v celoti izkljucljiva.
Sej se da z varovalko resit, sam ni to to. Je pa fajn da se ABS poknes ven
smile-1.gif
.

in kje ti bo to prav prišlo?
Ko hoces zakurit gume pred lokalnim kaficem recimo...