hočem ga - 300C !!!

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.601
1.128
113
Titograd
Saj dokler dela, je kul, avto prostoren in udoben v nulo, do Beograda v enem kosu in si spočit kot da šel v službo. Žal pa je od 2005 do 2009 vse to crknilo in to je že za 10 let star avto preveč. Zdaj je itak več kot pol avta že menjanega, tako da je že en čas mir.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.988
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Saj dokler dela, je kul, avto prostoren in udoben v nulo, do Beograda v enem kosu in si spočit kot da šel v službo. Žal pa je od 2005 do 2009 vse to crknilo in to je že za 10 let star avto preveč. Zdaj je itak več kot pol avta že menjanega, tako da je že en čas mir.

Se strinjam! To je res preveč okvar in problemov za en avto v tako kratkem času. Se mi pa to res zdi čudno, saj sem omenil, da jaz nikoli prej še od nikogar nisem slišal za toliko težav pri teh avtomobilih. Ne vem ali imaš tako smolo ali kaj?
Osebno imam pa jaz zelo dobre izkušnje z "amerikanci" in jim zaupam zato jih tudi zagovarjam in vozim. Niti slučajno mi ne pade na pamet, da bi si kupil karkoli drugega
wink-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.706
9.908
113
40
MB
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:


all in all precejšna žalost od avta, okej si misliš 15k ni dosti, ampak edino za kakega dedeka ko mu je vseeno kak se avto premakne al pa tudi če se ne
smile-1.gif


Za tako konzervo je tut 15k dosti, glede da dobis za ta denar ne cisto opipano oktavijo, pa si gospod viktor ko se peljes.
Ta avto bi bil dober, ce bi stal pet jurjev, pol ok, si reces, qrc, dnara ni, novi avto bi mel, bom to kupil. Ne pa da se odpoves G6, oktaviji pa gres na to skropucalo.

pa dobro, enemu dedeku ko še ni mel avtomatika bo itak vseeno da prestavlja poooooooočasi, je pa res da ga prodaš nea več nikoli ... niti za 5k ne
grin1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Sem kar vesel, da sem kupil jeepa namesto tega. Avto se prodaja minimalno eno leto, lani septembra sem ga šel gledat in na vožnjo. Ko sem hotel med vožnjo prehitet in pohodim gas, se mi je zdelo kot da se je kdo zaletel vame, tako je vse skupaj ruknilo. Sicer jeep spada pod chrysler, vendar je motor in menjalnik bistveno boljši od tega v voyagerju.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.988
113
Lublana
Obišči stran
Nevzdrževanje aut. menjalnikov je pri nas največji problem. Še ne tako davno pa tudi danes se še vedno najdejo "mojstri", ki trdijo, da se olja v aut. menjalniku ne menja, za filter v menjalniku pa sploh še slišali niso, celo na raznih pooblaščenih servisih!! Olje in filter se menja različno od menjalnika nekje na 50.000km in 100000km. Strošek z deli, oljem in delom je nekje 100eur max 150eur. Popravilo menjalnika sem že omenjal, da prav tako zelo velik strošek, problem je samo to, ker tu ni nikakršnih mojstrov in tisti, ki se vsaj malo spoznajo in se sploh lotijo potem nenormalno drago računajo, netegnejo te še pri ceni za dele z 200%+ maržo!
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
No, ti kar povem, da obstajajo tovarne, ki pravijo (celo v navodilih za uporabo in vzdrževanje avtomobila), da so avtomatski menjalniki »filled for life« in sploh nimajo predpisanega nobenega vzdrževanja. Seveda potem menjalnik izdihne pri 160 tisoč km.
rolleyes-1.gif


Tako za primerjavo, čez Lužo recimo kompleten »valve body« stane od 500 $ do 600 $, pri nas ti rečejo med 800 € in 900 €, pa seveda sploh ne pri pooblaščenem serviserju, ker jih pri nas sploh ni.
bonk.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.988
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
No, ti kar povem, da obstajajo tovarne, ki pravijo (celo v navodilih za uporabo in vzdrževanje avtomobila), da so avtomatski menjalniki »filled for life« in sploh nimajo predpisanega nobenega vzdrževanja. Seveda potem menjalnik izdihne pri 160 tisoč km.
rolleyes-1.gif

Ja! To pravijo izključno evropski prizvajalci avtomobilov! Ameriški in japonski že od samega začetka vedo, kako se vzdržuje aut. menjalnik. Še najlepša cvetka je bila ne tako davno pri Mercedesu, ki so (kao) naredili aut. menjalnik v katerem se ne menja olja, ker je to večno! Ja seveda! Menjalniki so in še vedno crkujejo! Pa tako natančni nemci si privoščijo tako šlamparijo v svoji najbolj prestižni znamki. Veliko evropskih avtomobilov še šipke za nivo olja v aut. menjalniku nima
hysterical-1.gif



Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:

Tako za primerjavo, čez Lužo recimo kompleten »valve body« stane od 500 $ do 600 $, pri nas ti rečejo med 800 € in 900 €, pa seveda sploh ne pri pooblaščenem serviserju, ker jih pri nas sploh ni.
bonk.gif

Za ameriške avtomobile res ni pooblaščenih servisov razen chryslerja (KMAG) kjer so navadni nesposobni oderuhi. Jaz sem prej mislil na pooblaščene servise evrposkih vozil kjer pojma nimajo o svojih menjalnikih.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.706
9.908
113
40
MB
nekatere znamke imajo preprosto tako ureditev, da serviserji ne smejo posegat v avtomatske menjalnike, niti za to ne usposabljajo kadra ...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Kaj pa vzdrzevanje klasicnega rocnega menjalnika, a se olje menja?
Zakaj bi bil avtomatski, pa pustimo klasicni (tam verjamem, da je potrebno menjavati olje), torej robotiziran menjalnik bolj obremenjen?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.834
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Kaj pa vzdrzevanje klasicnega rocnega menjalnika, a se olje menja?
Po navodilih večine proizvajalcev ne. Sam to toplo priporočam tam nekje med 100.000 do 150.000 km. Sam običajno naredim ob velikem servisu. Razlika je občutna.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
nekatere znamke imajo preprosto tako ureditev, da serviserji ne smejo posegat v avtomatske menjalnike, niti za to ne usposabljajo kadra ...

Če bi le bilo tako preprosto. Na koncu itak kratko potegne kupec, ki mu rečejo "veste, tale vaš menjalnik pa je dosegel oz. presegel pričakovano življenjsko dobo/kilometrino. Nov je xxxx eur."

Je pa pri nas resnično problem najti mehanika, ki je sploh pripravljen menjati olje v avtomatiku. Sem mislil, da bom ostal sam pri tem, ker na pooblaščenca res ne mislim vozit (med drugim so mi hoteli kot tesnilo za karter menjalnika prodati tesnilo za steklo). Vendarle sem našel očetovega kolega, ki je mehanik in smo se dogovorili, da jaz pogledam kao navodila in kaj in kako, potem pa skupaj narediva.
Samo za info: prejšnji serviser, ki je menjal olje v menjalniku, naj bi se spoznal na jeepe. Vseeno mu je uspelo tako šlampasto nanesti tesnilno maso, da je olje uhajalo ven. Z mehanikom sva pred kakšnimi štirimi meseci zadevo uredila v nulo, sem se večkrat zadegal pod menjalnik in ni nikjer videti kapljice.
zmaga.gif


Nikakor ne razumem "strahu" pred avtomatskimi menjalniki. Tako serviserjev kot uporabnikov. Jaz sem si ga želel in na koncu tudi ubodel in sem zelo vesel, ko se mi ni treba več ubadati s prestavljanjem. D and away we go
grin1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.834
113
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Nikakor ne razumem "strahu" pred avtomatskimi menjalniki. Tako serviserjev kot uporabnikov. Jaz sem si ga želel in na koncu tudi ubodel in sem zelo vesel, ko se mi ni treba več ubadati s prestavljanjem. D and away we go
grin1.gif
Jah lej, avtomatik je zakon. Ampak, ko enkrat skeširaš 5 jurčkov za menjavo avtomatika pri avtu vrednem 10 jurčkov se podzavestno pojavi strah
grin1.gif
.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.104
16.307
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Kaj pa vzdrzevanje klasicnega rocnega menjalnika, a se olje menja?
Po navodilih večine proizvajalcev ne. Sam to toplo priporočam tam nekje med 100.000 do 150.000 km. Sam običajno naredim ob velikem servisu. Razlika je občutna.

zmaga.gif



jaz se držim še malce nižje številke, 80-100k km...
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.325
2.988
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik trigga pravi:



Samo za info: prejšnji serviser, ki je menjal olje v menjalniku, naj bi se spoznal na jeepe. Vseeno mu je uspelo tako šlampasto nanesti tesnilno maso, da je olje uhajalo ven. Z mehanikom sva pred kakšnimi štirimi meseci zadevo uredila v nulo, sem se večkrat zadegal pod menjalnik in ni nikjer videti kapljice.
zmaga.gif


Nikakor ne razumem "strahu" pred avtomatskimi menjalniki. Tako serviserjev kot uporabnikov. Jaz sem si ga želel in na koncu tudi ubodel in sem zelo vesel, ko se mi ni treba več ubadati s prestavljanjem. D and away we go
grin1.gif

Menjava olja in filtra v menjalniku ter tesnila karterja sploh ni nobena znanost! To lahko praktično vsak naredi sam v domači garaži. Je pa res žalostno, da pri nas skoraj ni mehanika, ki bi to znal.

Tudi jaz sem si vedno želel avtomatika in mi je z njim vožnja res v užitek. Ni boljšga! Nikoli si niti za trenutek ne želim ročni menjalnik in mi je prav mučno, če moram kdaj peljati kakšen avto z ročnim menjalnikom in v bistvu je prišlo že tako daleč, da mi je tudi, kot potniku vožnja v avtomobilu z ročnim menjalnikom precej zoprna
wink-1.gif




Citat:
Uporabnik sad pravi:

Jah lej, avtomatik je zakon. Ampak, ko enkrat skeširaš 5 jurčkov za menjavo avtomatika pri avtu vrednem 10 jurčkov se podzavestno pojavi strah
grin1.gif
.

Jaz nimam nobenega strahu pred aut. menjalnikom. Imam dva avtomobila in v obeh je avtomatika (ameriška, seveda
wink-1.gif
) že več let delujeta odlično, če se pa kdaj v prihodnosti morebiti pojavi kakšen problem, se pa zrihta. Za moja menjalnika je rebuild kit cca 150 -300$ odvisno tudi kakšna je okvara in kaj vse bi bilo potrebno zamenjati. Tako na približno bi me vse skupaj stalo verjetno max. okoli 500-600eur.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Kaj pa vzdrzevanje klasicnega rocnega menjalnika, a se olje menja?
Po navodilih večine proizvajalcev ne. Sam to toplo priporočam tam nekje med 100.000 do 150.000 km. Sam običajno naredim ob velikem servisu. Razlika je občutna.

zmaga.gif



jaz se držim še malce nižje številke, 80-100k km...

45-60kkm
sprasujem se.gif
 

B81

22. jul 2007
37.708
10.973
113
Kateri model avt. menjalnika ali avta pa je najbolj pogost pri americarsih?