ford focus 2018

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
962
113
Hermann - je brezplacno. Oz. je vkljuceno v ceno avta. Res je 2 leti garancije in 3 leta jamstva. Sem si prebral in vkljucuje tudi radio. Je skoraj 100% enako kritje, kot garancija. Za razliko pri VW/Audi/Skoda.

Glede lestvic pa ne bom komentiral, ker nikoli ne ves, kaj je zadaj in kaksna je metodologija. Glede na to, da si pred casom lahko pri Fordu jamstvo dokupil (sedaj je v ceni vozila) in je strosek tega jamstva bil manjsi, kot pri nas pri VW (kljub manjse kritju pri VW vs. Ford) lahko sklepam, da je okvar na Fordih manj, kot na VW. Ceno premije namrec doloci zavarovalnica, ki jamstvo daje na podlagi verjetnosti, da bo do skodnega dogodka prislo. Enostavno; vecji rizik visja cena.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Hermann - je brezplacno. Oz. je vkljuceno v ceno avta. Res je 2 leti garancije in 3 leta jamstva. Sem si prebral in vkljucuje tudi radio. Je skoraj 100% enako kritje, kot garancija. Za razliko pri VW/Audi/Skoda.

DELI VOZILA, KI NISO PREDMET KRITJA:
  • Deli, katerih vgradnjo proizvajalec vozila odsvetuje ali je ne dovoljuje.
  • Obrabni oziroma potrošni deli, to so deli, ki se ob korektnem delovanju vozila obrabijo, zlasti zavorne obloge, zavorne plošcice, pnevmatike,blažilniki, bobnaste zavore, kroglicni zgibi.
  • Pogonska sredstva in pomožne snovi, zlasti goriva, kemikalije, olja, masti in druga maziva,hladilna sredstva in sredstva proti zamrzovanju, hidravlicna tekocina in tekocina za cišcenje vetrobranskega stekla. Vsa nastavitvena, izravnalna in cistilna dela, odstranitev ostankov gorenja ter diagnosticna in servisna opravila.
  • Deli,ki predstavljajo notranjo opremo vozila.
  • Prtljaga ali tovor v vozilu.
NEUPRAVICENOST DO KRITJA:
  • Okvare in poškodbe, ki niso prijavljene v roku 7 dni.
  • Podaljšano jamstvo samodejno preneha veljati v primeru, ce je vozilo predelano s strani nepooblašcene osebe, kadarkoli v casu trajanja Podaljšanega jamstva uporabljeno za tekmovanja ali treninge za tekmovanja ali ce je originalni števec/štetje kilometrov kakor koli prirejen. Podaljšano jamstvo preneha veljati tudi v primeru, ce rednega servisa, predpisanega v Fordovi servisni knjižici, ne opravijo pri uradnem Fordovem pooblašcenem serviserju ali v predpisanem intervalu za servisno vzdrževanje ali ce lastnik vozila krši katerokoli drugo obveznost, ki je predpisana v teh splošnih pogojih.
  • Okvare in poškodbe, nastale zaradi neustrezne uporabe ali zanemarjanja vozila, zlasti nespoštovanja navodil za uporabo ali nespoštovanja stanja na prikazovalnih instrumentih (prikazovalnik temperature, prikazovalnik oljnega tlaka, kontrolna lucka, prikazovalnik polnilnega traka ipd.), nestrokovnega, zlonamernega ali objestnega ravnanja, ki je posledica nespoštovanja navodil za vzdrževanje vozila ali uporabe neprimernih maziv ter goriv, ki jih proizvajalec vozila ne dovoljuje ali jih odsvetuje.
  • Okvare in poškodbe, nastale kot posledica delovanja katerega od nezavarovanih delov vozila.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica vgradnje tujih delov in opreme v motorno vozilo, ki so bili vgrajeni nestrokovno ali jih proizvajalec vozil ne dovoljuje.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica prekomerne obrabe vozila ali delov vozila, ki jo v primeru spora ugotovi izvedenec avtomobilske stroke.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica serijskih, konstrukcijskih napak in napak v izdelavi ali napak, za katere odgovarja tretja oseba kot izdelovalec, dobavitelj ali prevzemnik posla (npr. odpoklici vozil).
  • Okvare in poškodbe vozila, ce voznik v casu nastanka okvare oziroma poškodbe nima veljavnega vozniškega dovoljenja ali ce mu je bilo vozniško dovoljenje zacasno ali trajno odvzeto ali ce se mu je izvrševala sankcija ali varnostni ukrep prepovedi vožnje motornega vozila.
  • Okvare in poškodbe, nastale zaradi pomanjkanja hladilnega sredstva ali olja ali pretrgane cevi ali tesnila oljnega ali hladilnega sistema.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica sprememb krmilnih oziroma racunalniških sistemov vozila, ne glede na nacin njihovega prenosa.
  • Okvare in poškodbe, nastale zaradi prekoracitve s strani proizvajalca dovoljene osne in prikljucne obremenitve ali s strani proizvajalca dovoljene skupne mase.
  • Okvare in poškodbe, nastale zaradi delovanja stvari, pri kateri je ocitna nujnost popravila, razen ce je dokazano, da škoda ni v povezavi z nujnostjo popravila ali da je bilo popravilo v casu nastanka škode že izvedeno.
  • Posredne poškodbe, do katerih pride zaradi okvare delov ali opreme.
  • Posredna škoda, kot so stroški prenocitev, škoda zaradi neuporabe vozila zaradi zamude pri dobavi nadomestnih delov ali zunanjih popravil.
  • Okvare in poškodbe, ki so posledica kakršnihkoli vplivov izven motornega vozila, kot so: - padci, udarci in nesrece, vkljucno s prometnimi nesrecami (nenadni neposredni dogodki, ki z mehansko silo delujejo od zunaj) in kakršnokoli nasilno ravnanje, - tatvine, nepooblašceni ropi in poneverbe, vpliv dogodkov, kot je vihar, toca, udar strele, živali, zemeljski ali snežni plaz, potres ali poplave ter vplivi, ki nastanejo zaradi vode, mraza, vžiga, požara ali eksplozije, - kakršnikoli dogodki zaradi vojnih razmer, državljanska vojna, notranji nemiri, upori, vandalizem, manifestacije, demonstracije, terorizem, zaplemba ali drugi vplivi, ki izhajajo iz oblastvenega ravnanja.
  • Okvare in poškodbe vozil, ki so bila v casu veljavnosti Podaljšanega jamstva kadarkoli uporabljena za pridobitne namene (taksi službe, rent a car, asistencne storitve).
  • Okvare in poškodbe, pri katerih je bila s strani zavarovanca ali ob vedenju zavarovanca podana lažna prijava ali lažna navedba dejstev, ki pomembno vplivajo na višino ali vzrok nastanka škode.
  • Okvare in poškodbe, ki so nastale že pred zacetkom veljavnosti Podaljšanega jamstva.
  • Okvare in poškodbe, ki jih zavarovanec povzroci namerno ali iz hude malomarnosti.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
2.png
1.png


Tole je pa tudi razumljivo, št. okvar na 1000 vozil registriranih v Nemčiji. Bolj oranžno-rdeči odtenki ne pomenijo manj okvar, to je zagotovo.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
962
113
Poglej priponko 21231Poglej priponko 21232

Tole je pa tudi razumljivo, št. okvar na 1000 vozil registriranih v Nemčiji. Bolj oranžno-rdeči odtenki ne pomenijo manj okvar, to je zagotovo.
Kot sem napisal, je metodologija neznana. Kolikor vem - dopuščam možnost, da se motim, ker nisem noben strokovnjak ima VW bistveno več vpoklicev, kot Ford. Kar se pa te statistike tiče je pa v neki drugi temi lepo napisano, kako se lahko kdo moti, ko trdi, da je Defender ne vem kje glede prodaje, pa se sploh ne prodaja več.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Kot sem napisal, je metodologija neznana. Kolikor vem - dopuščam možnost, da se motim, ker nisem noben strokovnjak ima VW bistveno več vpoklicev, kot Ford. Kar se pa te statistike tiče je pa v neki drugi temi lepo napisano, kako se lahko kdo moti, ko trdi, da je Defender ne vem kje glede prodaje, pa se sploh ne prodaja več.

Gre za statistiko adaca, nemškega avtomobilskega kluba. Če kdo šteje avtomobile, ki jim pomagajo ob cesti, so to oni in ne zavarovalnice. Zavarovalnice ne ločijo k*rca od desne roke.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
962
113
To je pa res čudno, ker forumski teoretiki zagotavljajo da taki motorji ponavadi eksplodirajo najkasneje pri 100k km

Ne berem ravno forumov. Uporabljam edino Alter, pa še to bolj malo. Lahko pišejo kar želijo. Ti lahko povem, da imajo pri bratu vsaj 5 Focusov, vsi 1.0 Ecoboost. Eden ima verjameš, ali ne cca. 550.000 kilometrov, brez ene same težave. Jih imajo pa vsi drugi čez 200.000 km.

Nisem ne avtomobilski navdušenec, še sploh pa ne Ford... Mi gre ma malo na jetra, ker sam vozim Audi (hvala bogu služben) in imam pri avtu za 60.000 EUR bistveno več težav, kot brat pri Focusu, ki je stal verjetno 15k EUR? Nič ne rečem, vožnja v A6 je drugačna, boljša, materiali do drugačni... Če pa realno pogledam, da je moj avto 60k, od brata pa 15k pa sorry fantje "value for money" je na strani Forda.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
962
113
Gre za statistiko adaca, nemškega avtomobilskega kluba. Če kdo šteje avtomobile, ki jim pomagajo ob cesti, so to oni in ne zavarovalnice. Zavarovalnice ne ločijo k*rca od desne roke.

Se nimam namena preprirati s teboj. Če zavarovalnice ne bi vedele kaj delajo, bi že davno propadle. CarGarantie, NSA Garantie ipd. točno vedo kaj delajo in kako premije računajo. Dokler je podaljšano jamstvo, ki ga CarGarantie v svoji ponudbi ima za proizvajalce vozil dražje za WV Golfa, kot pa ta Peugeot 308 in Ford Focus mi je lahko jasno, kjer Golf stoji.

Še enkrat - premija za vozilo (gre za jamstvo, ki se ga ponuja trgovcem, ki prodajajo nova vozila v tujini - pri nas je to malo drugače urejeno) za podaljšano jamstvo - in ne izračunano s strani aktuarjev verjamem, da gospodje vedo, kaj delajo glede na dobičkonosnost zavarovalnic.

Kar se pa statistike ADAC tiče pa verjetno ve vključuje, kako je dotično vozilo servisirano in ali je morda ostalo na cesti zaradi neustreznega servisiranja ali pa neustreznega servisa idp, ali pač.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
962
113
Nah, adac o servisiranju nič ne ve. To vejo samo zavarovalnice.
Ti bom poizkusil razloziti, ce bos razumel. Ce ne, pa tudi prav.

Proizvajalec nudi 24 mesecev garancije. Kar je vec od tega je navadno jamstvo, kar proizvajalec/uvoznik/prodajalec zavaruje pri zavarovalnici.

Premijo zavarovalnice izracunajo/izracunamo glede na verjetnost, da bo do skodnega dogodka (okvare) prislo. Navadno se rizik racuna glede na pretekle dogodke. Se pravi vecji kot je rizik, da bo skodnega dogodka (okvare) prislo, vecja je premija. Ne, zavarolanice ne vedo, kako je avto servisiran, ker jih to ne zanima. Ker ce avto ni redno servisiran skladno s pogoji zavarovanja, skode ne bo izplacala, ker je vedno tudi zapisano v pogojih, ki jih stranka skladno z zakonom mora dobiti. Kot receno, zavarovalnico zanima samo to, kaksna je verjetnost, da bo do skodnega dogodka prislo in kaksna je povprecna skoda po posameznem primeru.

Zato torej; dokler to premije za Peugeot 308, Ford Focus, Ford Fiesta ipd. manjse (in to ne malo) od vozil iz VW grupe pac verjamem, da je Ford bolj kvaliteten oz. manj pokvarljiv avto, kot npr. Golf. Seveda po spostujem tvoje mnenje in te nihce ne sili, da se z menij strinjas.

Je pa zanimivo, da to zavarovanje za pregovorno nepokvarljivo Toyoto ni ravno poceni oz. je npr. cenejsa Honda Accord, ali pa kaksna Mazda in Mitsubishi.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Ti bom poizkusil razloziti, ce bos razumel. Ce ne, pa tudi prav.

Proizvajalec nudi 24 mesecev garancije. Kar je vec od tega je navadno jamstvo, kar proizvajalec/uvoznik/prodajalec zavaruje pri zavarovalnici.

Premijo zavarovalnice izracunajo/izracunamo glede na verjetnost, da bo do skodnega dogodka (okvare) prislo. Navadno se rizik racuna glede na pretekle dogodke. Se pravi vecji kot je rizik, da bo skodnega dogodka (okvare) prislo, vecja je premija. Ne, zavarolanice ne vedo, kako je avto servisiran, ker jih to ne zanima. Ker ce avto ni redno servisiran skladno s pogoji zavarovanja, skode ne bo izplacala, ker je vedno tudi zapisano v pogojih, ki jih stranka skladno z zakonom mora dobiti. Kot receno, zavarovalnico zanima samo to, kaksna je verjetnost, da bo do skodnega dogodka prislo in kaksna je povprecna skoda po posameznem primeru.

Zato torej; dokler to premije za Peugeot 308, Ford Focus, Ford Fiesta ipd. manjse (in to ne malo) od vozil iz VW grupe pac verjamem, da je Ford bolj kvaliteten oz. manj pokvarljiv avto, kot npr. Golf. Seveda po spostujem tvoje mnenje in te nihce ne sili, da se z menij strinjas.

Je pa zanimivo, da to zavarovanje za pregovorno nepokvarljivo Toyoto ni ravno poceni oz. je npr. cenejsa Honda Accord, ali pa kaksna Mazda in Mitsubishi.

Meni je teorija glede zavarovalnic kristalno jasna ampak malo te pa moram drkat, če so ti fordi tako pri srcu a ne

Vseno pa iz cene zavarovanja zelo težko sklepaš, da je to samo posledica števila škodnih primerov iz preteklosti, če pa na to ceno vplivajo tudi nabavna cena vozil (a jebi ga, en golf je že v osnovi dražji in ima med dodatki na voljo neprimerno več tehničnih igrač kot nek focus, ki se jih (karikiram) kupuje v akciji za 11990, in so popravila jasno dražja), cena nadomestnih delov, urna postavka servisa in še in še

Jaz bom še naprej živel v prepričanju, da obstaja dno, pod njim pa opel pa ford. Pa srečno.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Popravi me če se motim, držanje na sredini voznega pasu imajo bolj redki, večina jih samo piska ko gre čez črto ali pa popravljajo z volanom ko si že blizu ali preko črte.
Oboje posneto v začetku 2015, na voljo pa od 2013, če se ne motim ;):

V glavnem: skoraj celotna gama VW vozil (brez malčkov) ima tole na voljo praktično že 5 let. Recimo že Passat B7 v letu 2010 je imel ACC in Lane Assist. Slednji sicer deluje malo slabše kot tale v videu, ker ne drži vozila na sredini voznega pasu, temveč ga ''šetka'' od leve do desne črte.

Od nekje konca 2015, je pa na voljo v Passatu že tudi Traffic Jam Assist, ki deluje že od hitrosti 0km/h, recimo primer delovanja:
Ta sistem je sedaj sicer že na voljo tudi v vseh novih vozilih na MQB platformi, torej od Golfa do Passata in vseh ostalih derivatih znotraj koncerna.

Pa se info glede digitalnih stevcev, ko je nekdo rekel, da jih Ford nima. Nisem preprican, da jih nima, ampak verjamem na besedo. Se pa sprasujem, zakaj bi jih imel, ko pa na VW pravijo, da avtov s temi stevci zaenkrat zanemarljivo malo prodajo.
Ne vem sicer kje ti dobivaš te informacije, ampak pri Passat-u je že kar konkreten odstotek vozil opremljenih z AID zaslonom.
Pri Golfu 7.5 pa tudi zadeva ni zanemarljiva, ni pa tako razširjena kot pri Passat-u

Še OSEBNI komentar na novega Focusa: mnjah...
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Sem že seciral ta problem nešteto dodatkov VAG grupe, npr. kolega je lani dobil novega službenega Superba, a misliš da ima notri radarski tempomat in lane assist? Isto nek drug kolega s svojim Tiguanom RLine DSG za ca. 40k€, ne Radar ne Lane assist. Res me zanima koliko Golfov, Passatov, Tiguanov je bilo prodanih s tem dodatkom, morda 5%? Recimo da kupujem rabljen VAG avto, kako filtriram zadetke, ki imajo ta dodatek? Če v mobile.de izberem VW, od 2016 dalje in vpišem pod opis "Lane" mi ostane samo še 0,1% prvotnih zadetkov.

Torej VAG ima vse, zna vse in je najboljši in vedno prvi... ko pa pogledaš na cesto se pa tega nikjer ne vidi, what gives? Znajo delat dobro PR sceno, tudi električnega Audija e-tron napovedujejo že od leta 2009, zdaj, zdaj bo na cesti.

P.S. Recimo že Prius je leta 2009 imel LKA, isti primer PR, meni to nič ne pomaga, ker je bil na voljo samo v USA, pri nas pa takrat niti radarskega tempomata ni imel:

Zato še enkrat, ti sistemi bodo zaživeli šele ko bodo serijsko v avtu ali kot dodatek pod preprostim imenom v katerem bo vse: Autopilot, Super Cruise, Co-Pilot360, TSS, ProPilot...