ford focus 2018

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ford ima hibridov cel kup, prodaja jih pač tam, kjer se to OK prodaja oz kjer jeih je nujno imet (trenutno pač zanje le ZDA). Enako v bistvu velja tudi za PHEV in tudi za EV: tehnologija je, ampak ne grejo je vpeljevat v proizvodnjo, dokler trg ni tak, da bi se jim takoj splačalo (torej da bi trg požrl dovolj velike količine). So pač eden od zelo konzervativnih proizvajalcev - ampak to še ne pomeni, da nimajo tehnologije. HEV, PHEV in EV Forde sem vozil že pred leti. Osebno se mi zdi, da bo Ford eden od proizvajalcev, ki bo naredil na oko največji skok od "nimamo skoraj nič" do "imamo vse", ko se pač odločijo za to. Oziroma: saj so se že, samo nočejo povedat, za kdaj. Do takrat bodo pa dizli peli ...

Vsekakor čudna odločitev Forda, ker Toyota je lani imela 38% rast prodaje svojih hibridov. 406,000 so jih prodali samo v Evropi kar je že kar lepa številka in čudno da si Ford ne odreže večji kos pogače v tem segmentu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Ne mi zamerit če tega nisem vedel, sem šel gledat cenik Octavie, nikjer nič tudi v najboljšem paketu opreme, se preklikam skozi konfigurator in na koncu res lahko izberem posebej "Lane Assist", park assist, aktivni tempomat, ki kot domine sproži še neke druge malenkosti in na koncu pride 2.740 € doplačila. Še ena zanimivost Škoda pozna kar 4 različne aktivne tempomate, WTF? Prodajalci v VW/Škodinem salonu morajo biti res doktorji, da znajo stranki razložit kaj kupuje, na koncu verjetno 90% strank itak tega ne kupi.

Upam da bodo pri Fordu temu preprosto rekli Co-Pilot360 in boš točno vedel kje si, tudi množičnost vgradnje pri dejansko prodanih vozilih je na tak način veliko večja. Toyota isto gre v tej smeri, da TSS ponuja serijsko (samo v Yarisu je za doplačat), tako novega Aurisa sploh ne boš mogel kupit brez Lane Trace Assist (LTA).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
:eek: o_O
deucge02yymbs-hcvs-dxacmaa(a)(a)pn3jv_21_0.png

deucge02yymbs-hcvs-dxacmaa(a)(a)5zszhint_21_0.png
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Base varijanta.
Pejd gledat Škode base varijanta, pa ti bo šlo na jok. Tole ima vsaj barven displej, pa čeprav samo pol colski.:p
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Vsekakor čudna odločitev Forda, ker Toyota je lani imela 38% rast prodaje svojih hibridov. 406,000 so jih prodali samo v Evropi kar je že kar lepa številka in čudno da si Ford ne odreže večji kos pogače v tem segmentu.
Niti ne. Ford tudi brez hibridov dobro prodaja, torej se jim ne splača v to investirat. Ker vendrale: iti na spremembo v proizvodnji je investicija, ta pa se ne splača, če nečesa ne prinese. In zdajle recimo prehod na hibriode namesto dizlov ne bi prinesel nič, vsaj ne v nekem doglednem času. Zakaj? Ker se ne ve, kaj bo z dizli.
Ja ali ne? Njihov VP mi je rekel, da jih ne bi načeloma nič motilo tudi, če jih prepovejo, samo naj se EU izjasni kaj zdaj, da pač vedo prilagodit proizvodnjo. Ker iti v neko investicijo nekaj na pamet, jim pač ni, in raje furajo, kar imajo, dokler gre.
Mimogrede: 400 jurjev na kompeltnem evropskem trgu ni %, ki bi kaj dosti pomenil.
Pa de ne b pomote. meni se zdi Toyotina pot delno prvilna (so mi pa prepočasni pri PHEV/EV), imam hibroda doma itd ... AMpak popolnoma razumem tudi razmišljanje vodstva forda. So pa ameriška firma, kotirajo v ZDA in imajo tamkajšnje delničarje, večinoma. Potem je vse jasno ...
 

veracoche

Fizikalc
15. nov 2012
102
43
28
Octavia osnovna oprema: radio "SWING" s 6,5" barvnim zaslonom občutljivim na dotik, MP3 in WMA predvajalnikom, USB priključek, vhod za SD kartico
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Ne vem sicer kaj pričakuješ, sta osnovna Rapidka al Golf še dost bolj očupana. Res pa to nije Be Am We od dvaest godini. :D
 
Nazadnje urejeno:

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Kdaj se bo to začelo prodajat? Idealka za nabavit aktualnega karavana 1.5 ecoboost po dobri ceni. :cool:
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Totalen dolgčas za pogledat...Pri garancijah bo pa verjetno še vedno ostal v kameni dobi v primerjavi s korejčki.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
962
113
Totalen dolgčas za pogledat...Pri garancijah bo pa verjetno še vedno ostal v kameni dobi v primerjavi s korejčki.

Ford ima pri osebnih vozilih 5 let garancije/jamstva brez omejitve kilometrov. Moj brat ima sluzbenega 1.0 EcoBoost, 200.000 in je tudi pri teh kilometrih prvic menjal zobati jermen. Do danes niti ene tezave z avtom. Imajo v voznem parku kar nekaj Fordov (company policy) in so izredno zavovoljni z njimi. Pri dostavnih vozilih imajo 4 leta brez omejitve kilometrov.

Pri nas imamo pa vse od VW grupe, cca 20 sluzbenih vozil. Bom samo tole povedal o opevanem VW - direktor je rekel, da resno razmislja, da kupi se 4 Golfe. Dva bi imeli za dele, dva pa za uporabo, ker sta v povprecju dva na dan na servisu. Bi ze davno zamenjali znamko, pa je tudi zaradi corporate policy ne smemo.

Pod crto (sam ne vozim ne Ford-a, ne VW) je pa kvaliteta Forda svetlobna leta pred VW (pa mi je vizualno sicer marsikateri VW lepsi od Forda).

Pa se info glede digitalnih stevcev, ko je nekdo rekel, da jih Ford nima. Nisem preprican, da jih nima, ampak verjamem na besedo. Se pa sprasujem, zakaj bi jih imel, ko pa na VW pravijo, da avtov s temi stevci zaenkrat zanemarljivo malo prodajo.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Ford ima 2 leti garancije in 5 let jamstva (ki po njihovi spletni strani sodeč niti ni brezplačno). Jamstvo seveda ni enako garancija in ne krije npr. okvare radija. Podobno kot pri kiji, le da se tam istemu sranju reče garancija.

Kar se pa tiče pokvarljivosti fordov in vw obstajajo lestvice in statistike, ki zajemajo veliko, veliko večje vzorce od tvojega. Hint: ni vw tisti, ki se bori za dno.
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
EcoBoost motorje so lastniki tudi meni full pohvalili, čeprav 1.0 125 KM se mi res zdi preveč navito...