meni je cel kot Volvo V40 ... mi je pa not všeč, avtomatik ima "jaguarsko-landroverjevsko rešitev" ročke menjalnika ...
http://www.greencarcongress.com/2018/04/20180410-ford.htmlParticulate emissions are reduced using standard gas particulate filter technology.
zato sem jaz že dolgo zagovornik preprostega, poceni ampak učinkovitega motorja v kombinaciji z elektro pogonom.
Še ena tehnična zanimivost novih bencinarjev: Pridejo skupaj filtrom trdih delcev (GPF)
http://www.greencarcongress.com/2018/04/20180410-ford.html
V linku je še nekaj zanimivih tehničnih podrobnostih, predvsem tile asistenčni sistemi so iz leta v leto bolj napredni. Ford se hvali z Level 2 Co-Pilot360, torej radarski tempomat, ki je aktiven od 0 do 200 kmh, pomaga zadrževati vozilo na sredini voznega pasu in se zna ustaviti in tudi sam speljati znotraj 3 sekund, za daljše stanje na mestu pa samo pobožaš gas pedal ali pritisneš gumb na volanu. Podoben sistem je napovedan tudi v novem Aurisu. Med cenejšimi vozili ga ima pa že Hyundai IONIQ, Nissan Leaf pa verjetno še kakšen.
Ford ima hibridov cel kup, prodaja jih pač tam, kjer se to OK prodaja oz kjer jeih je nujno imet (trenutno pač zanje le ZDA). Enako v bistvu velja tudi za PHEV in tudi za EV: tehnologija je, ampak ne grejo je vpeljevat v proizvodnjo, dokler trg ni tak, da bi se jim takoj splačalo (torej da bi trg požrl dovolj velike količine). So pač eden od zelo konzervativnih proizvajalcev - ampak to še ne pomeni, da nimajo tehnologije. HEV, PHEV in EV Forde sem vozil že pred leti. Osebno se mi zdi, da bo Ford eden od proizvajalcev, ki bo naredil na oko največji skok od "nimamo skoraj nič" do "imamo vse", ko se pač odločijo za to. Oziroma: saj so se že, samo nočejo povedat, za kdaj. Do takrat bodo pa dizli peli ...Na trgu so in še prihajajo takšni in drugačni motorji, označit kar vse hibride kot mazohizem na AC je napačno.
Na področju novih pogonov je novi Focus sigurno rahlo razočaranje, v Mondeu imajo že nekaj časa hibridni pogon, pa dvomim, da to kdo pri nas sploh ve da obstaja (ga prodajajo ampak ne promovirajo). Pač izpilili so tisto kar so imeli že 10 let nazaj, pa saj za nek budget "ljudski" avto je to morda dovolj, ampak mojega denarja ne bodo videli.
Mah ja.. kot da je Astra bistveno cenejša kot Golf. Cenejša je tolko koliko je uvoznik pripravljen dati popuste. Po uradnih cenikih so tam-tam.
Tole slednje (start/stop aktivni tempomat) imajo že vsi resni novejši avti (razlika je le v času, po katerem avto še sam spelje ali pa ga moraš malo spodbudit).