ford focus 2018

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
slike

pričakovano oblikovni generik, kot je za forde že običajno

velja še posebej za karavana
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.741
5.900
113
Iz profila spredaj mazda 3, od zadaj MBW 1. Rit karavana kot od Volvota. Pogledaš avto in se ti zdi da si ga že dostikrat videl, a vseeno je bil včeraj predstavljen :)

Sicer sploh ni napačen, ampak kot kaže smo že vse oblike videli.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
od znotraj je spet ko hyundai. in na nobeni sliki ni digitalnih števcev.

zeham. avto izgleda za cajtom že preden je prišel ven. podobno kot novi ceed.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.810
113
40
MB
meni je cel kot Volvo V40 ... mi je pa not všeč, avtomatik ima "jaguarsko-landroverjevsko rešitev" ročke menjalnika ...

te bom prvič ko bo avto s praznim akumulatorjem vprašal, če je še vedno všečna zadeva :D

zadnjič guglal ko tele da sem našel kako spravit hudiča da pride ven če avto nima štroma :oops:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Še ena tehnična zanimivost novih bencinarjev: Pridejo skupaj filtrom trdih delcev (GPF)

Particulate emissions are reduced using standard gas particulate filter technology.
http://www.greencarcongress.com/2018/04/20180410-ford.html

V linku je še nekaj zanimivih tehničnih podrobnostih, predvsem tile asistenčni sistemi so iz leta v leto bolj napredni. Ford se hvali z Level 2 Co-Pilot360, torej radarski tempomat, ki je aktiven od 0 do 200 kmh, pomaga zadrževati vozilo na sredini voznega pasu in se zna ustaviti in tudi sam speljati znotraj 3 sekund, za daljše stanje na mestu pa samo pobožaš gas pedal ali pritisneš gumb na volanu. Podoben sistem je napovedan tudi v novem Aurisu. Med cenejšimi vozili ga ima pa že Hyundai IONIQ, Nissan Leaf pa verjetno še kakšen.
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Od kdaj pa bencinarji spuščajo trde delce? Če pa so do sedaj ti zahrbtni gnusi bili samo dizli?
In zakaj je dizel s filtrom trdih delcev zloben, bencinar brez filtra trdih delcev pa prijazen za okolje in zdravje?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Po neki kmečki pameti bi morali biti filtri na bencinarju manj problematični, ker je saj veliko manj, bo pa to pokazal čas.

Bencinarjev je več vrst, nekateri bodo ta filter potrebovali drugi ne. Jasno je samo eno, očitno novi standard (WLTP + RDE) testiranja izpušnih plinov deluje. Uporabnik ima še vedno izbiro ali turbo DI mlinček s filtrom ali pa NA PFI brez filtra. Ja že slišim jamranje kako, da NA PFI izbire sploh ni, ampak če bo trg deloval bo tudi ta izbira prišla ravno zaradi kompleksnoti in problematik Turbo DI motorjev. Obstaja tudi rešitev, da ima avto oboje DI in PFI (Toyota D4-S), tu filter verjetno še nekaj časa ne bo potreben.

Je pa res, da se meja med dizlom in temi novimi turbo DI bencinarji briše, zato sem jaz že dolgo zagovornik preprostega, poceni ampak učinkovitega motorja v kombinaciji z elektro pogonom.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Za vas ostale bo itak samo dizel dovolj dober. Turbo DI pa na AC pogrne še veliko bolj kot hibrid, kar se porabe tiče.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Na trgu so in še prihajajo takšni in drugačni motorji, označit kar vse hibride kot mazohizem na AC je napačno.

Na področju novih pogonov je novi Focus sigurno rahlo razočaranje, v Mondeu imajo že nekaj časa hibridni pogon, pa dvomim, da to kdo pri nas sploh ve da obstaja (ga prodajajo ampak ne promovirajo). Pač izpilili so tisto kar so imeli že 10 let nazaj, pa saj za nek budget "ljudski" avto je to morda dovolj, ampak mojega denarja ne bodo videli.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Problem je, ker tole izgleda "budget" avto v stilu opla astre, cenovno bo pa kot kaže pri golfu in octaviji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Nitroo

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Še ena tehnična zanimivost novih bencinarjev: Pridejo skupaj filtrom trdih delcev (GPF)


http://www.greencarcongress.com/2018/04/20180410-ford.html

V linku je še nekaj zanimivih tehničnih podrobnostih, predvsem tile asistenčni sistemi so iz leta v leto bolj napredni. Ford se hvali z Level 2 Co-Pilot360, torej radarski tempomat, ki je aktiven od 0 do 200 kmh, pomaga zadrževati vozilo na sredini voznega pasu in se zna ustaviti in tudi sam speljati znotraj 3 sekund, za daljše stanje na mestu pa samo pobožaš gas pedal ali pritisneš gumb na volanu. Podoben sistem je napovedan tudi v novem Aurisu. Med cenejšimi vozili ga ima pa že Hyundai IONIQ, Nissan Leaf pa verjetno še kakšen.

Tole slednje (start/stop aktivni tempomat) imajo že vsi resni novejši avti (razlika je le v času, po katerem avto še sam spelje ali pa ga moraš malo spodbudit).
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.741
5.900
113
Mah ja.. kot da je Astra bistveno cenejša kot Golf. Cenejša je tolko koliko je uvoznik pripravljen dati popuste. Po uradnih cenikih so tam-tam.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Na trgu so in še prihajajo takšni in drugačni motorji, označit kar vse hibride kot mazohizem na AC je napačno.

Na področju novih pogonov je novi Focus sigurno rahlo razočaranje, v Mondeu imajo že nekaj časa hibridni pogon, pa dvomim, da to kdo pri nas sploh ve da obstaja (ga prodajajo ampak ne promovirajo). Pač izpilili so tisto kar so imeli že 10 let nazaj, pa saj za nek budget "ljudski" avto je to morda dovolj, ampak mojega denarja ne bodo videli.
Ford ima hibridov cel kup, prodaja jih pač tam, kjer se to OK prodaja oz kjer jeih je nujno imet (trenutno pač zanje le ZDA). Enako v bistvu velja tudi za PHEV in tudi za EV: tehnologija je, ampak ne grejo je vpeljevat v proizvodnjo, dokler trg ni tak, da bi se jim takoj splačalo (torej da bi trg požrl dovolj velike količine). So pač eden od zelo konzervativnih proizvajalcev - ampak to še ne pomeni, da nimajo tehnologije. HEV, PHEV in EV Forde sem vozil že pred leti. Osebno se mi zdi, da bo Ford eden od proizvajalcev, ki bo naredil na oko največji skok od "nimamo skoraj nič" do "imamo vse", ko se pač odločijo za to. Oziroma: saj so se že, samo nočejo povedat, za kdaj. Do takrat bodo pa dizli peli ...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Mah ja.. kot da je Astra bistveno cenejša kot Golf. Cenejša je tolko koliko je uvoznik pripravljen dati popuste. Po uradnih cenikih so tam-tam.

Uradni ceniki in popusti so pač strategija uvoznika, s katero se strinjaš ali pa ne. Ko astro odpelješ domov je na koncu konkretno cenejša od golfa.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Tole slednje (start/stop aktivni tempomat) imajo že vsi resni novejši avti (razlika je le v času, po katerem avto še sam spelje ali pa ga moraš malo spodbudit).

Popravi me če se motim, držanje na sredini voznega pasu imajo bolj redki, večina jih samo piska ko gre čez črto ali pa popravljajo z volanom ko si že blizu ali preko črte.