Nimam kaj skrivati.No vsaj eden, ki posteno prizna. Tudi, ce ne "dirkas", bo dodatna teza nekje hodila navzkriz.
Ker je že debata in ker nimamo pojma o ekolesih, me zanima kaj je trenutno pametnega za kupiti in da ni to tistoče in tisoče evrov kajti zna biti to pri nas muha enodnevnica? Otrok bo star 3 leta in ženska je izrazila željo da nabavimo ekolo, da lahko zadaj nabaše otroka v nek stolček in da lahko naredi kak điro po okoliških krajih, baterija je pač želja kot opcija.... Razpon v ceni teh koles je ogromen, večino znamk prvič vidim, prodajajo jih praktično povsod. Pa me zanima kako se lotiti tega da ne kupiš največjega sranja?
A je kdo že probal oz. kakšen komentar na eCult Octane 112? "Slovenski" proizvod v celoti (cult + domel) oz. naj bi bila top roba na svetovnem nivoju.
Jaz ga imam doma. Vrhunska stvar - kar precej da od sebe motor.A je kdo že probal oz. kakšen komentar na eCult Octane 112? "Slovenski" proizvod v celoti (cult + domel) oz. naj bi bila top roba na svetovnem nivoju.
V osnovi če je vreden denarja!Jaz ga imam doma. Vrhunska stvar - kar precej da od sebe motor.
Te kaj konkretnega zanima?
Imaš eno od opcij, da obstoječe kolo (če je dokaj dobro) daš predelat na E.kolo..to dela pri nas eden (jaz sem dal malima dvema tako predelavo, na novo kolo), kjer ti da na prednjo os (zamenja pesto) el, motor, ter baterijo zadaj na prtljažnik (dobiš zraven). Predelava (2 leti nazaj) pride 600 EUR (250 W motor, imaš dve stopnji moči baterije)...lahko kupiš kolo pri njemu in naredi predelavo, lahko pritrogaš starega.
Poglej priponko 60837
Ni pa ta zadeva primerljiva s pogonom na pedalih - dejstvo.
Poglej priponko 60838
Kaj gledat? Morata se odločit ali gledat cestno opcijo, treking ali kar MTB...vidva vesta kaj rabita. Verjetno bo treking zlata sredina, greš lahko povsod,..po večini asfalt, lahko pa BP zapelješ tudi na makadam (vzameš s sabo na morje), če ne bo rinila v kake hude klance bo ok (čeprav pri vas je ravno teh dosti in ji bodo morda zapasali, ker jih bo lahko premagovala (z lahkoto) ..torej zna pogrešat MTB izvedenko (ker bo šla verjetno tudi potem sama na potep - ne vem pa ali gre otroški sedeš na tako izvedenko)...
Cenovno?
Elektrika je cenovno zahtevna...jaz bi svetoval za rang od 1.700 do 2.500 - seveda to gledaš za modele v akciji. Navzgor seveda ni omejitev
Recimo primer:
(ta je z enako opremo kot imam jaz, enak motor, baterija... v treking izvedbi...tudi za ateja)
Tole sicer ne poznam:
Kolo Corratec E-Power MTC Gent | A2U d.o.o.
www.a2u.si
To so po večini letniki 2021, zdaj se 2022 poslavlja, in se morajo nekako znebiti zaloge (sem siguren, da jih vseeno ne prodajajo z izgubo)Ta drugi mi izgleda ok ta Corratec. A so normalni takšni popusti pri kolesih ali kje je keč?
Mtb gonim že skoraj 20 let...poseben fetiš imam na brutalne klance. Ko šibam na pohorje se počutim kot relikt preteklosti. Mimo mene šiba vse živo na e peciklih, tu pa tam še kaki prileti mimo brez motorja in baterije.
Ampak jaz bom to definitivno kupil ob naslednji menjavi pecikla čez ene 3 leta. Zakaj?
Ker z leti kondicija pada. To je glavni razlog. Včasih sem štartal v mb in šel do rogle. Zdaj to že dolgo več ne gre ker enostavno več nimam toliko kondicije. Nimam časa jo nabirat kot sem jo imel pred 15 leti, ko sem naredil 4k km letno. Zdaj komaj kaj prilezem do 1k.
Pomanjkanje časa je glavni problem da nikamor sploh ne grem. Pohorje gor-kava-dol je 3 ure. Jih enostavno ne najdem več kot 1x na mesec.
Z štromarjem bi to šlo brez problema. Po službi na hitro...max 2 ure.
Sem jih sprobal nekaj in se definitivno strinjam...premami te v to, da se ne pretegneš. Ko trpiš ko kristus je izjemno mamljivo stisnit knof na turbo in si odrešen vseh muk.
Zato me te 25 kilske krave ne zanimajo. Rabim nekaj kar mi samo malo pomaga. In hvala bogu se trg premika tudi v to smer.
Specialized levo sl. Mali motor, mala baterija, pecikl ima 18 kil.
Kako se stvari lahko hitro spremenijo...3 dni za tem sem se zbudil in odločil da grem po levota sl prvi vtisi....jackpot za mene. Na Pohorje sem prišel isto prešvican, vse skupaj mi je vzelo 1 uro manj. Pomembna razlika je tudi pri pulsu. Nisem več med najmlajšimi in je treba pumpo šparat. Prej sem imel na najbolj divjih odsekih puls konstantno preko 180, tudi proti 200. Zdaj nisem presegel 170.
Dol pa levo leti abnormalno dobro. Zgoraj sem štartal po modri progi, potem pa v gozd. Fenomenalno lepo se pelje, edino fox 34 se mi zdi malo podhranjen za njega. Mogoče v prihodnosti zamenjam za 36.
Pomemben plus je, da se ga da pri tej teži vozit tudi brez pomoči motorja. Ima enako težo kot kaka enduro krava