eKolesa

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Kako se stvari lahko hitro spremenijo...3 dni za tem sem se zbudil in odločil da grem po levota sl :) prvi vtisi....jackpot za mene. Na Pohorje sem prišel isto prešvican, vse skupaj mi je vzelo 1 uro manj. Pomembna razlika je tudi pri pulsu. Nisem več med najmlajšimi in je treba pumpo šparat. Prej sem imel na najbolj divjih odsekih puls konstantno preko 180, tudi proti 200. Zdaj nisem presegel 170.
Dol pa levo leti abnormalno dobro. Zgoraj sem štartal po modri progi, potem pa v gozd. Fenomenalno lepo se pelje, edino fox 34 se mi zdi malo podhranjen za njega. Mogoče v prihodnosti zamenjam za 36.
Pomemben plus je, da se ga da pri tej teži vozit tudi brez pomoči motorja. Ima enako težo kot kaka enduro krava
Lepo. Tudi sam sem bil skeptičen, pa so mi e-kolo kupili za darilo (presenečenje, sicer bi izbral malo drugače :)) in sedaj z njim res uživam. Zmatraš se toliko, kot ti takrat paše. Lahko zgolj za veter v laseh, lahko pa celo bolj kot na navadnem kolesu (samo pomoč elektrike ugasneš :)).
 

Primus

Fizikalc
23. avg 2007
1.720
82
48
Osrednje Slovenska
1drv.ms
Lepo. Tudi sam sem bil skeptičen, pa so mi e-kolo kupili za darilo (presenečenje, sicer bi izbral malo drugače :)) in sedaj z njim res uživam. Zmatraš se toliko, kot ti takrat paše. Lahko zgolj za veter v laseh, lahko pa celo bolj kot na navadnem kolesu (samo pomoč elektrike ugasneš :)).

Če se prav spomnim imaš ti eKolo s centralnim motorjem (med pedali). Zanima me pa, kako je v primeru, ko pri takem kolesu res popolnoma ugasneš elektriko. Po mojih izkušnjah je upor, tudi pri vožnji po ravnem, pri stalni hitrosti, hudo, hudo velik in niti približno ni tako, kot bi imel navadno, zelo težko kolo.
eKolesa, ki pa imajo motor v sprednjem ali zadnjem pestu pa se res da tudi brez elektrike poganjat enako, kot bi imel navadno kolo. Seveda, dodatna teža elektromotorja in baterije se pri takih kolesih pozna pri vožnji v klanec, po ravnem pa ni (skoraj) nobene razlike.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Je res kar težko, se strinjam. Letos sem s strahom podaljševal ture in sem seveda varčeval z baterijo. Zato sem marsikateri odsek prevozil brez pomoči elektrike in ... hudič je res težak.
V kakšen malo strmejši klanec je pa zame (ki nisem običajen Alter kolesar) res na meji izvedljivega. Saj načeloma je nesmiselno, ampak vsak se kdaj malo preizkusi.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Če se prav spomnim imaš ti eKolo s centralnim motorjem (med pedali). Zanima me pa, kako je v primeru, ko pri takem kolesu res popolnoma ugasneš elektriko. Po mojih izkušnjah je upor, tudi pri vožnji po ravnem, pri stalni hitrosti, hudo, hudo velik in niti približno ni tako, kot bi imel navadno, zelo težko kolo.
eKolesa, ki pa imajo motor v sprednjem ali zadnjem pestu pa se res da tudi brez elektrike poganjat enako, kot bi imel navadno kolo. Seveda, dodatna teža elektromotorja in baterije se pri takih kolesih pozna pri vožnji v klanec, po ravnem pa ni (skoraj) nobene razlike.

Novejša kolesa ima to dobro rešeno (motor kot tak) in ne opaziš razlike oz. zaradi nedelovanja motorja voziš enako, kot bi imel klasično kolo.
Jaz normalno vozim po ravnem med 28 in 30 km/h kar je za MTB vse kar rabiš (glede na gume)...oz. sem v začetku ob nakupu kolesa, ko je motor pomagal zgolj do 25 km/h, torej če je želja po varčevaju baterije se to lahko dela brez dodatnega truda (upora motorja).
 
  • Haha
Reactions: ales85

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Te je zrajcalo kaj? ;) fora je pa ravno v tem, da dejansko paše in odpira nova obzorja - in domov prav tako prideš totalno moker, nisi se pa preobremenil. Če je kako el. pomagalo uporabno, je to ravno na kolesu.

(kako sliko pripopaj kaj si nabavil)

Rajcalo me je že pol leta...odločilno je bilo -30%. Slika zaenkrat samo iz dnevne sobe...za kaj drugega še ni bilo časa
IMG_20221115_141155.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: FuriousG in krava

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Novejša kolesa ima to dobro rešeno (motor kot tak) in ne opaziš razlike oz. zaradi nedelovanja motorja voziš enako, kot bi imel klasično kolo.
Jaz normalno vozim po ravnem med 28 in 30 km/h kar je za MTB vse kar rabiš (glede na gume)...oz. sem v začetku ob nakupu kolesa, ko je motor pomagal zgolj do 25 km/h, torej če je želja po varčevaju baterije se to lahko dela brez dodatnega truda (upora motorja).
Uf, če bi moj po ravnem letel blizu 30 km/h brez motorja ... daleč od tega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in ales85

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Do menda 26 km/h ti tako motor pomaga, potem pa še malo dodaš. Na ravnem nekaj časa z lahkoto leti 30. Za tiste iz MB tam po papeški in Lackovi cesti proti Pohorju se da lepo peljat :)
Z mojo bi se morda še stegnila, samo še zmeraj ne najdeva dovolj časa za kolo, poleg vsega ostalega. Pa v bloku je hudi s shranjevanjem ebika, da je to varno in da imaš kje polnit potem.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.209
848
113
jaz imam tegale:
kar se tiče notranjega upora, ga je po mojem občutku zelo malo, saj gre po ravnini ves čas med 25 in 30.
večina e-koles ima snemljivo baterjo, tako da jo lahko polniš v stanovanju.
čas se pa vedno najde. odkar mi lani zapadel predlanski dopust, sem se odločil, da vsak mesec vzamem dan, dva dopusta in naredim kako slikovito turo
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Do menda 26 km/h ti tako motor pomaga, potem pa še malo dodaš. Na ravnem nekaj časa z lahkoto leti 30. Za tiste iz MB tam po papeški in Lackovi cesti proti Pohorju se da lepo peljat :)
Z mojo bi se morda še stegnila, samo še zmeraj ne najdeva dovolj časa za kolo, poleg vsega ostalega. Pa v bloku je hudi s shranjevanjem ebika, da je to varno in da imaš kje polnit potem.
Govorimo brez pomoči motorja.
Če ti motor pomaga do 25, potem na krajši odsek res lahko še nekaj dodaš. Prav veliko pa tudi ne, ker se gume prekleto upirajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Čestitke ob nakupu. Ampak te že vidim, kako boš pol bicikla zamenjal. Bremze (Guide R) niso ravno nekaj, kar bi prehvalil.

Hvala. Bremze so malenkost močnejše...RE. Sem imel točno isti nivo opreme prej na giant trance in mi je ok. Sploh ko moraš kaj menjat ne boli toliko....čeprav letno še vedno plačam za vzdrževanja pecikla 2x toliko kot za avto. To govorim za prejšnjega, zdaj z štromom bom verjetno na x3 :)
 
  • Wow
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero in Hanzi

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
Lepo. Tudi sam sem bil skeptičen, pa so mi e-kolo kupili za darilo (presenečenje, sicer bi izbral malo drugače :)) in sedaj z njim res uživam. Zmatraš se toliko, kot ti takrat paše. Lahko zgolj za veter v laseh, lahko pa celo bolj kot na navadnem kolesu (samo pomoč elektrike ugasneš :)).
Do zdaj nisem še nikogar srečal, da bi jo imel izklopljeno ... :norec:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Jaz sem šel enkrat testirat "oglasevano" kitajsko rekuperacijo. Spraznil v klanec do kraja, potem pa nekih 8km spusta. Rekuperacije nic, do doma sem guznil v manjsi klanec potem. Z mojim kolesom gre precej bolj normalno.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.084
439
83
45
dolenska
Nekaj mi ni najbolj jasno. Pišete, da se s električarjem peljete tudi 30 km/h. Brez popravljanja elektronike, če prav razumem. kako? Je tehnologija kaj napredovala? Dve li nazaj sem se vozil s e kolesom. Ko je bila hitrost nad 25 je bila muka gonit. Upor v pedalah neverjeten.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85