Rabim el. kolo predvsem za v klance. Zato me zanima kako se obnaša ta baterija ki je 48V in pa 690W. Zaradi višje napetosti je manj amperov. Zanima me kaj to pomeni v praksi. Tu je kar precej uporabnikov ki imajo el. kolesa zato bi potreboval njihovo mnenje. Klanci pa bodo dokaj kratki ampak za peš so kar precej hudi. Vsaj za mene. Recimo tam do 18%. Relacije pa bi bile do največ 40 km z 500 metrov višinske razlike. Mogoče kakšen meter višine več. Teža uporabnika pa cca 110 kg. Več ali manj pa asfalt, tu pa tam malo makadama.Načeloma so Decatlhonova kolesa zelo dobro ocenjena, posebej v svojem cenovnem razredu. Na hitro bi rekel, da so cenejša kot tale na tvojem linku. (ne posedujem ga, tako da iz lastnih izkušenj teško ocenjujem)
Pa še to, VanPowers ima integrirano baterijo. Če nimaš možnosti polnjenja, kjer je kolo spravljeno, potem ta model odpade. Pa tudi pozimi je baterijo dobro spraviti v temperiran prostor.
Baterija 690 Wh, 14,4 Ah, 48V, snemljiva Li-ionska baterija z LG celicami
Sicer izrecno piše, da je baterija snemljiva. Načeloma prodajalci o integriranosti govorijo, ko je okvir prilagojen, da je baterijo mogoče (lepo) vstaviti vanj.Pa še to, VanPowers ima integrirano baterijo. Če nimaš možnosti polnjenja, kjer je kolo spravljeno, potem ta model odpade. Pa tudi pozimi je baterijo dobro spraviti v temperiran prostor.
Ženski okvir, (nizek vstop, low step, eni jih imenujejo unisex...) pa zaradi tega ker mi je enkrat na desni nogi počila mišica in me sedaj po 15. letih zopet občasno boli. Sem ga preskusil in ga bom šel mogoče že jutri iskat, oziroma kupiti. Kondicijo imam, več ali manj za po ravnem ker dnevno prehodim do 15km, ko pa pride klanec se pa pojavijo težave. Pa tudi EMŠO kaže že kar precejšnje številke oziroma male kakor gledaš.Lani jeseni sem v tej trgovini kupil potovalno e kolo Vandijck Kali. Baterija 730 W, motor 250 W 80 Nm. Ne vem sicer, ali sta kolesi primerljivi. Zaradi zime sicer nisem kolesaril veliko, imam pa v okolici kar nekaj klancev, tudi 18 %. S kolesom sem zadovoljen, je pa kar težek - 28 kg. Za klance sem se moral malce navaditi, kdaj prestavljati. Če si v strmem klancu prepozen, ti tudi e motor ne pomaga. Navorski motor pomeni, da ti pomaga toliko, kot pritiskaš. Z nasveti prodajalcev sem bil zadovoljen. Zraven trgovine je kar strm klanec na Bellevue, kjer lahko preizkusiš izbrano kolo. Edino, kar mi je žal je, da nisem vzel "ženskega okvirja, saj je kolo kar visoko - "nizozemski" tip.
Ni potrebe po opravičevanju. Kupuješ, kar ti ustreza, in tu ni nobenega zveličavega prav.Ženski okvir, (nizek vstop, low step, eni jih imenujejo unisex...) pa zaradi tega ker mi je enkrat na desni nogi počila mišica in me sedaj po 15. letih zopet občasno boli. Sem ga preskusil in ga bom šel mogoče že jutri iskat, oziroma kupiti. Kondicijo imam, več ali manj za po ravnem ker dnevno prehodim do 15km, ko pa pride klanec se pa pojavijo težave. Pa tudi EMŠO kaže že kar precejšnje številke oziroma male kakor gledaš.
Saj se ne opravičujem, samo hotel bi prečitati pluse in minuse kolesa ki ga nameravam kupiti. Tu je kar precej uporabnikov el. koles zato sem vprašal kako in kaj ter navedel zakaj sem se tako odločil (skoraj).Ni potrebe po opravičevanju. Kupuješ, kar ti ustreza, in tu ni nobenega zveličavega prav.
Bolj od motorja (linka mi ne odpre) je pomembno kake so prestave na zadnjem kolesu. Jaz npr imam prekratko možnost izbire in bi rabil za res konkretne klance vsaj še 2 do 3 zobnike (jaz jim pravim krožniki) zato je moja najnižja možna hitrost cca 8km/h..če je klanec hujši tudi ob največji pomoči ne gre več.Rabim el. kolo predvsem za v klance. Zato me zanima kako se obnaša ta baterija ki je 48V in pa 690W. Zaradi višje napetosti je manj amperov. Zanima me kaj to pomeni v praksi. Tu je kar precej uporabnikov ki imajo el. kolesa zato bi potreboval njihovo mnenje. Klanci pa bodo dokaj kratki ampak za peš so kar precej hudi. Vsaj za mene. Recimo tam do 18%. Relacije pa bi bile do največ 40 km z 500 metrov višinske razlike. Mogoče kakšen meter višine več. Teža uporabnika pa cca 110 kg. Več ali manj pa asfalt, tu pa tam malo makadama.
Pojdi na stran "kolesar" pa boš vse videl kaj ima od opreme. Drugače si pa verjetno mislil Domelov motor ki ima 115 nm navora. Ta ima sredinski motor. Hvala ti za odgovor.Bolj od motorja (linka mi ne odpre) je pomembno kake so prestave na zadnjem kolesu. Jaz npr imam prekratko možnost izbire in bi rabil za res konkretne klance vsaj še 2 do 3 zobnike (jaz jim pravim krožniki) zato je moja najnižja možna hitrost cca 8km/h..če je klanec hujši tudi ob največji pomoči ne gre več.
600wh baterija zadošca pri meni (ali imam celo 500wh) za cca 100 km vožnje na eco način, če pojačaš moč ali klanec ustrezno manj...delam pa z lahkoto 50 km ture z kat nekaj višincev da porabim nekje pol baterije.
Osebno bi priporočal motor na pedalu. Na osi nito to..naj te nikar moč ne zavede (imam tudi takega pri hiši od malih dveh...razlika očitna v prid mojega kolesa..moj 75w na pedalih, njun 250 w na osi).
Če želiš pa res no limit kolo vzami Culta ki ima slovenski motor...Metrel (se mi zdi), tam je omejitev zgolj, da pades na hrbet od prestrmega klanca ( imata 2 sodelavca).
Še enkrat link:Bolj od motorja (linka mi ne odpre) je pomembno kake so prestave na zadnjem kolesu. Jaz npr imam prekratko možnost izbire in bi rabil za res konkretne klance vsaj še 2 do 3 zobnike (jaz jim pravim krožniki) zato je moja najnižja možna hitrost cca 8km/h..če je klanec hujši tudi ob največji pomoči ne gre več.
600wh baterija zadošca pri meni (ali imam celo 500wh) za cca 100 km vožnje na eco način, če pojačaš moč ali klanec ustrezno manj...delam pa z lahkoto 50 km ture z kat nekaj višincev da porabim nekje pol baterije.
Osebno bi priporočal motor na pedalu. Na osi nito to..naj te nikar moč ne zavede (imam tudi takega pri hiši od malih dveh...razlika očitna v prid mojega kolesa..moj 75w na pedalih, njun 250 w na osi).
Če želiš pa res no limit kolo vzami Culta ki ima slovenski motor...Metrel (se mi zdi), tam je omejitev zgolj, da pades na hrbet od prestrmega klanca ( imata 2 sodelavca).
Daj na servisu zamenjat. OK, po navai ne spraviš več verižnikov, si pa lahko malo povečaš razpon in pomakneš k lažjim prestavam. Morda boš moral še verigo menjat, ampak nečeloma ne bi smelo biti težav.Bolj od motorja (linka mi ne odpre) je pomembno kake so prestave na zadnjem kolesu. Jaz npr imam prekratko možnost izbire in bi rabil za res konkretne klance vsaj še 2 do 3 zobnike (jaz jim pravim krožniki) zato je moja najnižja možna hitrost cca 8km/h..če je klanec hujši tudi ob največji pomoči ne gre več.
Aha. Bofangov motor na pedalih. Tole je povsem Ok opcija. Itak imaš cca 3 večje proizvajalce. Bofang, Bosch in Yamaha....vsi OK kvalitete, edino kolikor sem bral (testiral ne) moraš pri Bofangu ta večji navor vzeti z rezervo nikakor pa ni slabši od ostalih dveh.
Vem da je opcija, a v resnici redko kdaj tako zabredem v gozdu, da ne speljem, načeloma se raje držim asflata (in hriba), tako da za zdaj ne bom spreminjal.Daj na servisu zamenjat. OK, po navai ne spraviš več verižnikov, si pa lahko malo povečaš razpon in pomakneš k lažjim prestavam. Morda boš moral še verigo menjat, ampak nečeloma ne bi smelo biti težav.
Sem to nazadnje dal kar na novem naredit, je imel tudi predolge najkrajše prestave. Pa smo šli na 2 zoba večji zobnik.
Tole: zakaj? Brez zaj..., res me zanima v kakšni situaciji pride prav? Samo res strmi spusti ali še kje?Trenutno gledam za potopljiv sedež....ta bi mi zelo prav prišel.